جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 مرداد 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۳    
در جلسه ای با حضور کارکنان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به همراه عاملین ذی حساب مناطق ، راهنمایان قرض الحسنه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
آزاده تیموریان؛ مدیر انتشارات گروه رسانه ای شفق
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۵    
در روزهایی که استارت آپ نقل تمام مجالس مدیریتی و غیرمدیریتی شده و حمایت از استارت آپ بیشتر به یک ژست تبدیل شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل بانک شهر، تقویت اقتصاد شهری را محور فعالیت های این بانک دانست و گفت: حمایت از مدیریت شهری کلانشهرها در تامین مالی پروژ ه های عمرانی و استراتژیک و به منظور ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۹    
بانک ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد از پرداخت 2391 فقره تسهیلات طرح ویژه ازدواج در سه روز نخست مردادماه و همچنین آغاز فروش ارز زیارتی به حاجیان بیت الله الحرام در شعبه های منتخب خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۹    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت محصولات این گروه بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۳    
محققان در پژوهشگاه مواد و انرژی موفق به طراحی یک ساختمان انرژی صفر و بهینه برای مناطق گرم و خشک شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان استاندارد گفت: سازمان استاندارد با هدف افزایش تولید با کیفیت داخلی و به منظور رقابت با کالاهای خارجی، برنامه هایی را تدوین و اجرایی کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۶    
فروش ارز زیارتی در شعب منتخب نظام بانکی آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۵    
پدیده تورم از بر هم خوردن تعادل میان کالای موجود در جامعه با مقدار نقدینگی یا پول در گردش پدید می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
بیرانوند: مقابل وزارت نفت می خوابم تا طلبم را بگیرم! این خبر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۳    
در حاشیه اظهار نظر جدید قالیباف مبنی بر تشکیل جریان نو اصولگرایی، مسعود ماهینی این کاریکاتور را در نیش خط منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۳    
با بالاگرفتن دعوای ایلان ماسک و زاکربرگ بر سر هوش مصنوعی، دعوای موسسین تسلا موتورز(و همچنین پروژه اسپیس ایکس) و فیس بوک وارد فاز تازه ای از پاسخ های توهین آمیز به یکدیگر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۹    
موستانگ خودروی ساخته شده توسط کارخانه فورد است که نسل اول این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم فورد فالکون ساخته شد و در حال حاضرششمین نسل از این مدل به بازار عرضه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین در راستای رسیدگی به مسائل حوزه بهداشت و درمان از مجموعه کلنیک سلامت سپاهان از بخش های مختلف بازدید و از نزدیک در جریان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از نیروگاه برق دماوند و دیدار و گفت وگو با مدیران این شرکت، نمایندگان جدید بانک دی در هیات مدیره نیروگاه را معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۷    
بانک ملی ایران امکان بازدید عمومی از موزه بانک را برای علاقه مندان فراهم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۷    
طبق اعلام سازمان هواشناسی طی دو روز آینده بارش پراکنده در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی وشمال سمنان پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به پایان 1395 صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان پست بانک ایران با حضور دکترفرحی مدیرعامل این بانک و اعضا هیأت مدیره و بازرس قانونی صندوق مذکور برگزار و صورت های مالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۷    
موبایل بانک رفاه ویژه سیستم عامل اندروید، به روزرسانی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به اینکه امکان پیش بینی قیمت در بازار وجود ندارد، گفت: علی رغم پیش بینی کاهش نرخ 400 تومانی هر کیلو مرغ تا پایان هفته، این امر محقق نشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۸    
بانک مسکن امکان ویژه ای برای مسافران برون شهری در چهار مسیر مشخص و پر متقاضی طراحی کرده است که طی آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۱    
مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت ایران از ثبت جایگاه سوخت شرکتی شماره چهار سابق (پمپ بنزین اختصاصی شماره 234 کنونی) در خیابان 15 خرداد تهران به عنوان یک اثر تاریخی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۸    
سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و شرکت ملی نفت کش ایران در راستای استفاده بهیمنه از توانایی های علمی و آموزشی طرفین و همکاری مشترک در زمینه های مورد نیاز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۸    
محمود واعظی درپاسخ به اظهارات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص فضای مجازی و تلگرام گفت: ایشان بالاخره تکلیف خود را مشخص کند که یک روز می گوید سرور تلگرام بایستی به کشور بیاید و روز دیگر می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۵    
در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله الزهرا به عنوان یکی از زیرمجموعه های موسسه کاسپین سپرده گذاران می توانند درصدی از سپرده های خود را در قالب پرداخت نقدی دریافت کرده و مابقی را به صورت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل راه آهن جنوب، ضمن تشریح علل حادثه خروج سه واگن قطار مسافربری خرمشهر – تهران در ایستگاه میان آب به هفت تپه در 20 تیرماه این حادثه را پدیده ای بسیار عجیب و بی سابقه دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۱۵    
صدر اعظم آلمان زن ساده پوشی است و همین ساده پوشی و استفاده از لباس های کت و شلوار یکنواخت در رنگ های مختلف یکی از سوژه های انتقادی از او بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۱۲    
پس از 30 ماه بر اساس توافق فی ما بین موسسه اعتباری کاسپین و هیات تصفیه تعاونی منحله الزهرا (سلام الله علیها) در خصوص تعیین تکلیف و بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران آن تعاونی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۹    
رحیم علیش پور ظهر چهارشنبه با بیان این که در خصوص پرونده بنیتا دو نفر دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: متهم ادعا می کند، که زمانی که خودرو را رها کرده، بنیتا هنوز زنده بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۶    
میدان فردوسی یکی از میدان های مهم شهر تهران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۵۴    
زمانی که در رابطه با اصولگرایی صحبت به میان می آید دو مؤلفه باید مورد نظر قرار گیرد. مؤلفه اول ایدئولوژی، تفکر و اندیشه جریان اصولگرایی است که منبعث از آرمان ها و تفکرات امام و رهبری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۵    
مسیر شورای پنجم تا به امروز بر اساس همکاری و تعامل بوده است، بسیاری از مسائل از جمله تشکیل زودهنگام کمیسیون قبل از آغاز کار رسمی شورای پنجم نیز به خوبی این مهم را اثبات می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۵    
این روزها خبرهای متعددی پیرامون استعفای دولتمردان آمریکایی به گوش می رسد. خبرهایی که از ابتدای روی کار آمدن تیم ترامپ درکاخ سفید کم وبیش شنیده می شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۹    
جای شادی و سپاس است که دولت محترم بالاخره نام پول ملی ایران را که یادگار شوم تجاوز پرتغالی/ اسپانیایی در اوایل قرن شانزدهم بود، برداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۹    
هفته گذشته ایرادی از سوی جناب آقای موسوی خوئینی ها به خاطرات مرحوم هاشمی گرفته شد که با واکنش متین دفتر نشر معارف انقلاب (ناشر خاطرات آن مرحوم) مواجه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۹    
ایران به عنوان یک واقعیت تاریخی چند هزارساله در این منطقه، نمی تواند صرفا تماشاگر وقایع باشد و منفعلانه در انتظار ورود بحران به مرزهایش بماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۳    
در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا در زمینه ساماندهی فضای مجازی اقدامات قابل توجهی داشته اند و قوانین و چارچوب های لازم را در این زمینه فراهم کرده اند اما ما در این زمینه نقص داریم و به همین جهت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۳    
در شرایطی که ترامپ تحت فشار داخلی باید پاسخگوی اقدامات خلاف خود باشد و هیچ بعید نیست که برای گم کردن رد، به اقداماتی انحرافی در سیاست خارجی متوسل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۷    
نمایش(تئاتر) کم می رویم، کتاب کم می خریم، روزنامه و مطبوعات کم مطالعه می کنیم، ولی هزینه کرد ما برای تلفن همراه و اشیای دکوری و زینتی و خودرو و پوشاک و چیزهای تجملی، بی شمار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۴    
ما اصلاح طلبان و حامیان دولت باید به کلان ماجرا فکر کنیم و خیلی خودمان را درگیر جزییات نکنیم و تنها یک انتظار از رییس جمهور داشته باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۴    
جسته وگریخته خبرها نشان از آن دارد که معرفی عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور کابینه دوازدهم قطعی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۸    
مناقشه حلقه نزدیکان محمدباقر قالیباف با مصطفی میرسلیم را می توان به یک جدال لفظی میان دو نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری تنزل داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تیم اطلاع رسانی دولت تأکید کرد: ستاد روحانی از تیم اطلاع رسانی خوبی نیز برخوردار نبود و می توان گفت که مدیران معاونت اطلاع رسانی رئیس جمهوری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
اولین شاکی این پرونده مردی بود که به یکی از کلانتریهای شیراز رفت و گفت مسئولان یک شرکت بیمه در شیراز با جعل مدارک و صحنه سازی از بیمه وی استفاده کرده و میلیون ها تومان به جیب زده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۹    
شورای رقابت که پیشتر مصوبه ای برای افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی تصویب کرده بود، این مصوبه را به شرکت های خودرو ساز داخلی ارسال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۹    
سیلی از مردم پرشور در جاده به راه افتاده بود. دشمن بنا را بر ناراضی بودن مردم و حمایت و استقبال مردمی گذاشته بود اما مردم دل شان با امام و نظام اسلامی بود و فوج فوج خودشان را به جبهه ها می رساندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۶    
اگر برخی اشخاص در یک حوزه کارنامه خوبی برجای نگذاشته اند و موفق نبوده اند، جابه جایی آنها مشکلی را حل نخواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۳    
طی حکمی از سوی هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ایسا)، دکترسیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، به عنوان "عضو کمیته هیات رئیسه ویژه رهنمودهای ایسا" منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۰    
در سال هایی که تازه انقلاب شده بود؛ 40 درصد خانوارهای ایرانی زیر خط فقر بودند. در سال 1376 و در آخر دولت سازندگی طبق گزارش سازمان برنامه این عدد به 19.8 درصد رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۷    
بیمه اتکایی امین که با سرمایه 203 میلیارد تومانی در بازار عادی فرابورس درج شده،توانست مجوز افزایش سرمایه 23 درصدی سازمان بورس را اخذ کند تا روانه مجمع فوق العاده شود و سرمایه فعلی را به 250 میلیارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۷    
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم درباره تخریب هایی که در روزهای انتخابات ریاست جمهوری علیه حسن روحانی صورت گرفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهوری ترکیه که قبای میانجیگری پوشیده بود تا شاید بتواند کشورهای حاشیه خلیج فارس را به وحدت دوباره فرا بخواند، بدون آنکه نتیجه ای از تور خلیج فارس خود به دست آورد، به خانه بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۸    
مدیر عامل بورس انرژی می گوید: ارزش معاملات بورس انرژی در تیرماه به حدود 2 هزار و 560 میلیارد ریال رسید که رشد 83 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با بیان این که توسعه ای شدن بانک مسکن در دستور کار دولت است، گفت: امیدواریم با ارائه نظام نامه آن توسط بانک مرکزی توسعه ای شدن بانک مسکن در سال جاری محقق شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۵    
چین در نمایشی برای نشان دادن التزام به توسعه منابع انرژی های تجدیدپذیر خود، یک مزرعه 250 هکتاری انرژی خورشیدی را که به شکل یک پاندا است، افتتاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۲    
بانک صادرات ایران طی 15 ماهه منتهی به پایان خرداد ماه امسال،1890 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به بیش از 15 هزار مددجوی معرفی شده از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۲    
در تمام قراردادهای منعقد شده یا در حال انعقاد خودروسازان داخلی با شرکای خارجی و مخصوصا فرانسویها استفاده حداکثری از توان داخل و قطعه سازان داخلی مورد تاکید بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۲    
یک کنسرسیوم ایرانی - چینی، برنده بزرگترین مناقصه تامین تجهیزات طرح انتقال برق کشور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۹    
با توافق گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، استانداری و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر خط مسافری بوشهر- خارگ مجددا از سوی کشتیرانی والفجر آغاز به کار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۹    
تاسیس و فعالیت مراکز تجاری خارجی در کشور منوط به دریافت مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۶    
بخش جاده ای و ریلی در سال 12 میلیون تن بار ترانزیت می کند که رقم و هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی ترانزیت 50 میلیون تن بار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۶    
یک مقام ارشد بانک جهانی گفت که اندونزی باید سرمایه گذاری خود در بخش زیرساخت را ظرف 5 سال اینده دوبرابر کند و آن را به 500 میلیارد دلار برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۰    
روسیه و ترکیه در نظر دارند درباره محدودیت های آنتی دامپینگ انرژی و واردات گوجه فرنگی ترکیه در 18 تا 27 آگوست(27مرداد تا 5شهریور) در ازمیر ترکیه مذاکره می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
پیش بینی می شود در هفته آینده همزمان با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز افزایش پیدا کند، به همین خاطر وزارت نیرو ضمن اعلام آماده باش به کلیه شرکت های توزیع و انتقال برق در سراسر کشور از مردم درخواست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه اکنون خدمات پایه مخابراتی حداقل داشتن یک ارتباط ثابت و یک ارتباط اینترنت معنی می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اعلام این خبر که شیوه های نوین آموزشی برای تکمیل فرایندهای آموزشی جایگزین طرح قبلی استاد شاگردی خواهد شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری از آخرین به روز رسانی سامانه های 141 خبر داد و گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی، رعایت اصول مشتری مداری و ارتقا کیفیت خدمات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل محصولات علوفه ای و صیفی جات وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش قیمت پیاز دلائل مختلفی دارد که کاهش سطح زیرکشت باعث افزایش قیمت از مزرعه تا مصرف کننده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۴    
ماه آینده میلادی در پاسخ به دعوت وزارت اقتصاد ترکیه و انجمن صادرکنندگان این کشور به ترکیه سفر خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
سامانه سوئیچ کارت این بانک نیز جهت عملیاتی نمودن تراکنش برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازها، در تاریخ 7 اَمرداد 1396، از ساعت 6بامداد الی 7، با اختلالاتی مواجه خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۹    
باساس اعلام سازمان میادین تره بار قیمت هر کیلو هلو انجیری دست چین 4 هزار و 300 تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
برای خرید آپارتمان نوساز در تهران باید از متری 4 میلیون تومان تا 18 میلیون تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی در هفته منتهی به 30 تیرماه سال جاری، 5 گروه کالایی با کاهش قیمت، 5 گروه کالایی با افزایش قیمت، و یک گروه کالایی با ثبات قیمت همراه بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۰    
بانک ملی ایران طی سه روز نخست طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بیش از 2 هزار و 300 فقره از این تسهیلات پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۷    
در نسخه جدید سامانه بام، کاربران می توانند به سادگی شماره حساب مشترک خود را از بخش تنظیمات به این سامانه اضافه کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۷    
قطار یکی از پرطرفدارترین وسایل حمل و نقل عمومی به شمار می آید که در ماه اخیر شاهد حوادث متعددی در مسیرهای مختلف ریلی در کشور بوده ایم که این امر موجب شده تا جان بسیاری از مسافرین در اینگونه سفرها به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۷    
حفظ منابع آب زیرزمینی به عنوان یکی از منبع های اصلی تامین آب یکی از اولویت های کشور به حساب می آید که علی رغم اهمیت آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۴    
اوپک اعلام کرد، قیمت سبد نفتی این سازمان که متشکل از 14 نوع نفت مختلف اعضای این سازمان است دیروز با یک دلار و 10 سنت افزایش به 47 دلار و 11 سنت رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۴    
لازم به ذکر است حجاج گرامی می توانند برای دریافت ارز مسافرتی با در دست داشتن کارت ملی خود به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۲    
عضو شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو زعفران 4 میلیون و 400 و حداکثر 5 میلیون و 300 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۹    
تولید لاستیک در ایران بطور مطلوب انجام می شود اما واردات بی رویه این محصول برای تولیدکنندگان مشکل زا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶    
چند ماهی است که قیمت هر قطعه جوجه بدون حساب و کتاب تا مرز 2 هزار و 500 تومان افزایش یافت به طوریکه قیمت مرغ تحت تاثیر این نوسانات در بازار روند صعودی به خود گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶    
کشور بریتانیا از دیرباز یکی از حوزه های جغرافیایی مهم در تحولات قاره سبز بوده؛کشوری که در سال های اخیر تنگناهای اقتصادی وضعیت بغرنجی را برای دولتمردان و مردم آن رقم زده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
در حال حاضر وجود مسائل و بحران های منطقه ای مشکلات چند نرخی بودن ارز را دوچندان می کند، بنابراین باید به منظور اولویت قراردادن صادرات کالا های اساسی، تک نرخی شدن ارز را در دستور کار قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۰    
تولید برق بادی اسکاتلند در 6 ماه نخست سال 2017 میلادی، به بیش از 6 میلیون مگاوات ساعت رسید که رکوردی جدید محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۰    
به منظور تنظیم بازار داخلی، صدور مجوز صادرات دام سبک زنده کشور، از اواخر سال گذشته تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۷    
سازمان بنادر و دریانوردی، طی 3 ماه نخست سال جاری، 124 دریانورد ایرانی و خارجی را نجات داده و به 59 نفر نیز، خدمات پزشکی ارائه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۴    
مسیر کریدور ریلی کارس تفلیس (ترکیه گرجستان) امروز با حضور مقام های عالی رتبه چهار کشور ترکیه، قزاقستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱    
توصیه نامه طبقه بندی ریسک، مشتریان جهت افزایش کارایی مبارزه با پولشویی و تبیین ساز و کار اجرایی، تهیه و منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رییس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه خطاب به فعالان بازار سرمایه، گفت: مراقب حملات باج افزاری باشید
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸    
وزیر نیرو گفت: در این روزهای گرم شاهد اوج فعالیت و مصرف آب و برق توسط مردم هستیم؛ به نحوی که این میزان مصرف از میزان پیش بینی های ما هم پیشی گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸    
انتظار به کاهش بیشتر ذخایر نفت آمریکا و وجود نشانه هایی مبنی بر کند شدن رشد تولید نفت شیل، باعث شد قیمت نفت امروز(چهارشنبه) به روند افزایشی خود ادامه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۸    
افزایش ارزش معاملات بورس انرژی در تیرماه سال 96 درحالی صورت گرفته که عرضه برخی فرآورده های صادراتی همچون کالای نفت گاز، در رینگ بین الملل طی این ماه متوقف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۲    
یک کارشناس بین المللی نفت می گوید:برای دستیابی به قیمت های بالا 50 تا 60 دلار راهی جز کاهش مجدد تولید نفت نداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۲    
اغلب فعالان اقتصادی معتقدند واقعی شدن نرخ ارز و یکسان سازی آن، پاشنه آشیل حوزه تجارت و تولید بوده و بیشترین آسیب را هم از این موضوع، بخش خصوصی دیده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۹    
دبیر انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا گفت: به دلیل محدود بودن حجم توزیع بار در کشور، کامیون داران در هر ماه، تنها 2 مرتبه سفارش بار دریافت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به این که مصوبه دولت برای تعیین تومان به عنوان واحد پول ملی کار درستی است گفت: اما در این مصوبه جمله ده ریال معادل یک تومان، حرف غلطی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰    
شرکت های توتال فرانسه و CNPCI چین که قرارداد توسعه فاز 11 با سهم مجموع بیش از 80 درصد با آنها امضا شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی درباره مسئولیت خود در تنظیم بازار کالاهای مصرفی مردم فرافکنی می کند ...
  • ۱