جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 31 فروردین 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
مدیر روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزی ضمن رد این ادعا که گفته می شود کشتن جوجه های یکروزه با هدف دریافت غرامت از بیمه انجام شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
انتشار و استفاده از چک های الکترونیکی علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، می تواند جان کارمندان و مشتریان بانک ها را به دلیل عدم مراجعه به بانک ها و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا حفظ کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۳    
به نقل از دیلی میل، دانشمندان ادعا می کنند، مصرف آسپرین فقط یک بار در هفته می تواند خطر ابتلا به چندین نوع سرطان را کاهش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون امورشعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه نوین از تحقق بودجه ابلاغی سال 98 خبر داد و روند تغییرات صورت گرفته طی سال های اخیر در این شرکت را برآیندی برآمده از رعایت استراتژی های تدوین شده دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
بحران بدهی، مرحله بعدی بحران در جهان است. در ماه مارس، کنگره آمریکا 2200 میلیارد دلار بسته کمکی برای محدود کردن فوری تخریب های اقتصادی ناشی از قرنطینه تصویب کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره 6 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1398، به ازای هر سهم خود 96 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم 40 ریال اعلام شده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در دوره 3 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1398، به ازای هر سهم خود 630 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم 89 ریال اعلام شده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل بانک دی می گوید: بخش عمده ای از درآمدهای غیرمشاع نظام بانکی حاصل فعالیت بانک ها در حوزه ارزی و امور بین الملل است که با توجه به تحریم های نظام بانکی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
ملی کارت های مشتریانی که تاریخ انقضای آنها فرارسیده است، به صورت خودکار تا 31 خرداد ماه تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
ساعت صفر بامداد امروز سهمیه بنزین اردیبهشت ماه در کارت های سوخت شخصی مالکان خودرو و موتورسیکلت ها شارژ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت بزرگراه بازرگان-ماکو با مشارکت منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: تامین قیر مورد نیاز این پروژه بر عهده سازمان راهداری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
درحالی که سازمان بورس بخشنامه مربوط به زیرساخت های معاملات برخط شرکت های کارگزاری و الزامات جدید در اخذ سفارش های مشتریان را ابلاغ کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
ثبت نام مرحله دوم اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز، دوشنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
دلار پس از 5 کاهش متوالی، روز یکشنبه توانست نفسی بکشد و با یک اصلاح قیمتی در مسیر افزایشی قرار بگیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه ایران خواستار دریافت 100 درصد سهمیه خود نزد صندوق بین المللی پول شده است، خطاب به رئیس این نهاد گفت: اکنون زمان عمل است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی با بیان اینکه تقاضا برای دریافت وام یک میلیونی تا 18 اردیبهشت تمدید شد، گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
فوری: بر اساس شنیده ها نرخ سود بانکی 15 درصد شد بر اساس شنیده ها، تصمیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی تا 15درصد گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
به منظور حمایت از کسب وکارهای کوچک (حقیقی و حقوقی)که به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری" کرونا"قادر به ایفای تعهدات خود در زمینه چک های صادره باسررسید 98/12/1 تا 99/2/31نیستند تمهیداتی در نظر گرفته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
بانک پارسیان در سال 98 تصمیم به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها گرفت و در مجمع فوق العاده که در آخرین روز کاری سال 98 برگزار شد، افزایش سرمایه 558 درصدی به تصویب رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
بانک مهر ایران با اعلام برنامه پرداخت تسهیلات در سال جاری افزود: دو میلیون و 300 هزار فقره وام قرض الحسنه در سال 98پرداخت شد که این میزان 35 درصد از کل وام های پرداخت شده در حیات 12 ساله این بانک است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۹    
همچنین علاقبند تاکید کرد: خبر خوب آنکه در نظر داریم رقم اختصاصی برای وام را افزایش دهیم تا تعداد بیشتری از رانندگان عزیزمان را که در این شرایط آسیب دیده اند پوشش دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۹    
قیمت سکه بهار آزادی با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به دیروز به 6 میلیون و 230 هزار تومان رسید و قیمت طلای 18 عیار نیز به زیر 600 هزار تومان کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۹    
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از کاهش 30 درصدی تولید شیرینی و شکلات بسته بندی در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۹    
با وجود تغییراتی که در مورد فعالیت اصناف در هفته جاری ایجاد شد، نحوه حضور کارکنان همچنان مانند قبل است؛ به طوری که تا دو سوم حاضر هستند و مابقی دورکار خواهند بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۹    
شاخص کل بازار سرمایه امروز (یکشنبه) روند صعودی در پی گرفت و فقط در ساعات پایانی معاملات کمی نزولی شد. در این راستا کم ترین رقم شاخص در روز جاری 677 هزار و بیشترین میزان آن نیز 691 هزار واحد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
یک پنجم فروش خودروهای کیاموتورز در بازار اروپا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای تسهیلات حمایتی برای شرکت های دانش بنیان و فناوری که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
در پی بروز نگرانی فعالان واحدهای صنفی در زمینه سپردن تعهد سلامت کارکنان و مراجعان واحدهای صنفی و واگذاری مسئولیت آن به مالک واحد صنفی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
عضو هیات مدیره صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ضمن تشریح مهمترین اقدامات تسهیلاتی صندوق بیمه به معادن و شرکت های معدنی در سال گذشته گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۹    
به منظور اعطای مجوز و تایید صلاحیت شرکت های ارزشگذار، طی انتشار فراخوانی از شرکت های فعال در این حوزه درخواست شد تا نسبت به ثبت نام خود در سامانه ارزشگذاری دارایی های نامشهود اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی گفت: سد کمال صالح اراک، از روز گذشته با تکمیل تراز آبی، سرریز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
سرپرست روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی 78هزار و 457 تن گندم معمولی و 12هزار و 123تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
شرکت هیوندای موتورز خودروهای سوناتا مدل 2020 را تحت تاثیر نقص فنی در فناوری پارک هوشمند به کار رفته در آن فراخوان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴    
وی افزود: همکاری با وزارت بهداشت و ستاد بحران کرونا در ایران و تهران برنامه مشخص شد اقدامات آغاز شد و بدون وقفه ادامه داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۹    
بررسی آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد مانده سپرده های بانکی کشور (پس از کسر سپرده قانونی) در پایان آذرماه سال گذشته به حدود 2 هزار و 216 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به حجم هزار و 479 هزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با انتخاب درگاه های الکترونیک(پیشخوان رسالت)، غیرحضوری درخواست صدور دسته چک دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹    
ثبت سفارش خودرو برای اجرایی شدن تصویب نامه مربوط به خودروهای موجود در گمرک موقتا باز شد تا امکان تمدید ثبت سفارش خودروهای دپو شده در گمرکات فراهم شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۴    
تا پیش از این، محدودیت های سرمایه گذاری خارجی در کانادا فقط مربوط به شرکت های دولتی یا شرکت های خصوصی پیمانکار در پروژه های دولتی بود اما دولت قصد دارد محدودیت ها را به تمامی شرکت ها صرف نظر از ارزش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۴    
خریداران و فروشندگان واحدهای مسکونی از روز گذشته که بازار مسکن بازگشایی شده به دنبال بروز رسانی اطلاعات خود هستند اما تغییر چشمگیری در بازار مشاهده نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس بنیاد مستضعفان از آغاز پرداخت وام 5 و 10 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به اقشار نیازمند از هفته جاری خبر داد و گفت: در خصوص توزیع کارت هدیه به شهرداری تذکر دادیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از 15 هزار واحدی، به ارتفاع 680هزار واحد صعودی پرقدرت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۴    
باتوجه به تشدید تحریم ها بخصوص تحریم های دارویی،حمایت بانک ها به عنوان تامین کنندگان مالی پروژه های ملی،از طرح های نظام سلامت کشور در حوزه های پراهمیتی همچون سلول های بنیادی و داروهای سرطان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
خریدوفروش اینترنتی طلا غیرقانونی است و این موضوع صرفا ربطی به این روزها ندارد. اما با توجه به اینکه خرید اینترنتی به دلیل تعطیلی کسب وکارها بیش از پیش مطرح شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
شرکت فن آوا کارت در خصوص ارائه خدمات مناسب از طریق سامانه درگاه پرداخت اقدام به ارائه فراخوان کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۹    
بازارهای مالی هفته گذشته آمار اقتصادی منفی را نادیده گرفت و در عوض به بازگشایی اقتصادها متمرکز شدند که به معنای بهبود ریسک پذیری و فشارهای کاهشی روی قیمت طلا خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
بانک های عامل مکلفند، اعتبار 2 میلیون تومانی را در کارت یارانه خانوار بیش از یک نفره فاقد درآمد ثابت منظور نمایند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
بانک صادرات ایران رتبه سوم سهم مبلغی تراکنش کارت خوان های فروشگاهی شبکه پرداخت کشور را در اسفند ماه 98 به خود اختصاص داد و همچنان با پرداخت کارمزد کمتر نسبت به اغلب بانک های کشور به ازای هر 100 هزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۴    
رییس کل سازمان خصوصی سازی در مورد عرضه سهام ایمیدرو و ایدرو اظهار کرد: عرضه سهام ایدرو و ایمیدرو به مصوبه هیأت وزیران نیاز دارد و در صورت اخذ این مصوبه تا پایان اردیبهشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
بانکداری ایرانی - تجارت الکترونیک پارسیان کیش در اسفند ماه 98 نزدیک به 13 میلیارد تومان در آمد داشت که بیشترین در آمد آن مربوط به فروش کاغذ ، فروش قطعات و فروش خدمات کتابخوان بود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۹    
هزینه های درمان ویروس کرونا بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا، تا سقف 500 میلیون ریال پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۴    
بیمه نامه های مسافرتی ایرانیانی که پس از مهلت قانونی 92 روزه همچنان درخارج از کشور قرنطینه هستند، با همکاری شرکت swiss assist توسط صنعت بیمه داخلی درتهران تمدید می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۹    
در نظر گرفتن سیاست های جذب سرمایه خارجی در محورهای مختلف درحالی در دستور کار کشورهای مختلف قرار گرفته است که نسبت اقدامات محدودکننده یا نظارتی درحوزه سیاست گذاری سرمایه گذاری که در دوره مذکور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۹    
به نظر می رسد از یکسو ضعف تقاضای مصرفی مسکن و از سوی دیگر تداوم رشدهای چشمگیر بازار سهام منجر به کمرنگ شدن تقاضا برای اوراق تسهیلات مسکن و افت قیمت آنها شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۹    
انتشار آمارهای نگران کننده ای همچون اولین انقباض اقتصاد چین در 28 سال اخیر و رسیدن شمار بیکاران آمریکایی به 22 میلیون نفر از عواملی بودند که صعود ابتدای هفته طلا را رقم زدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۴    
در آستانه پایان اولین ماه سال جدید، سرعت کاهش قیمت در بازار ارز شدت گرفت. روز شنبه، دلار 260 تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای 15 هزار و 580 تومان رسید ...