جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۴    
بانک ایران زمین، در راستای فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، اقدام به برگزاری پویش هیچ جا خونه ی خودِ آدم نمیشه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۹    
بانک شهر در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیک در شرایط کنونی و به جهت حفظ سلامتی مشتریان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به برگزاری جشنواره همراه شهر از تاریخ 25 اسفندماه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۴    
در این این پیام آمده است؛ نام آنکه جان را فکرت آموخت یا مدبر اللیل و النهار حول حالنا الی احسن الحال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، خواستار تمدید خودکار سهمیه سوخت ماشین های کشاورزی در بهار 1399 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم سال 98 را معادل 34.8 درصد اعلام کرد که بالاترین نرخ تورم سالانه در دهه 90 محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
سازمان امور مالیاتی در خصوص نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه های مالیاتی بابت عملکرد سال 98 اطلاعیه ای را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
پس از نخست وزیر پاکستان، وزیرخارجه این کشور نیز خواستار لغو و برداشته شدن تحریم های ضدایرانی آمریکا همزمان با شیوع جهانی ویروس کرونا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
آمریکا از آزمایش یک موشک فراصوت جدید خبر داد و اعلام کرد که این آزمایش با موفقیت انجام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۴    
امروز یکم فروردین ماه 99 اولین سالگرد تولد سپهبد سلیمانی پس از شهادت ایشان است. بسیاری از کاربران امروز به یاد ایشان پیام های تبریک و دل نوشته های خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند و هشتگ های مختلف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
وزیر نیرو از افزایش تا 40 درصدی مصرف آب آشامیدنی با کیفیت در برخی شهر ها در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹    
سازمان اموال تملیکی در پی شیوع ویروس کرونا، طی بخشنامه ای واگذاری آنی کالاهای پزشکی و بهداشتی مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به کلیه مدیریت های استانی خود ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۴    
رییس کل بانک مرکزی ایران اعلام کرد: این بانک به عنوان متولی سیاست های پولی و ارزی، برای پشتیبانی از جهش تولید ،باید به شکل دادن محیطی کمک کند که سیاست های کلان اقتصادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۴    
یک کارشناس اقتصادی تحقق "جهش تولید در سال جاری را نیازمند یک برنامه ریزی استراتژیک می داند و معتقد است که در این زمینه باید مواردی همچون ارتقا عوامل تولید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۴    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه وزارت اقتصاد در حوزه های مالیات، گمرک، بازار سرمایه و بانک برای تحقق "جهش تولید" آمادگی دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۹    
قائم مقام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سال گذشته این شرکت از رونق تولید ملی استقبال و از ظرفیت های بسیار زیادی از تولیدکنندگان داخلی استفاده شده است و در سال جاری نیز برای تحقق شعار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی در سال 1398 با حداقل شش چالش در بخش مسکن مواجه بود که البته تقریباً همه چالش ها به سال 1399 منتقل شده است؛ در این بین مسکن مهر سیزدهمین سال آغاز اجرای خود را هم گذراند و تکمیل نشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۹    
پیرو اعلام مقامات کشور آلمان مبنی بر محدودیت ورود به این کشور به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط پذیرش مسافر در کشور مذکور از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
بانکداری ایرانی - درآمد سپ در اسفند ماه با افزایش 5 درصدی نسبت به ماه گذشته، 198 میلیارد بوده است، که نسبت به میانگین ماهانه سال مالی قبل رشد 37 درصدی را نیز نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
ساعت رسمی کشور از امشب به منظور استفاده بیشتر از انرژی یک ساعت به جلو کشیده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد ازظهر فردا (شنبه) گستره بارش ها بیشتر مناطق کشور را دربر می گیرد و علاوه بر وزش باد شدید، شاهد بارش ها، رگبار همراه با رعد و برق و حتی تگرگ خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۰    
درادامه نگاهی کوتاه و فهرست وار خواهیم داشت بر برخی رویدادهای 98 ایران کیش .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
سال 98، سال زورآزمایی دلالان بازار ارز و بانک مرکزی بود؛ سفته بازان به بهانه های مختلف سیاسی اقتصادی از جمله سهیمه بندی بنزین، لیست سیاه FATF و.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
تولید تلویزیون که در ماه های گذشته همواره روندی کاهشی در مقایسه با مدت مشابه سال 97 داشت، در ماه یازدهم بالاخره افزایشی شد و در همسنجی با 11 ماهه سال 97 رشد 3.3 درصدی ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
گروهی از محققان دانشگاه آکسفورد قصد دارند از ماه آینده میلادی یک واکسن احتمالی برای ویروس کرونا را روی انسان ها آزمایش کنند. واکسن مذکور از هفته آینده روی حیوانات آزمایش می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: هدف اصلی این بانک اعمال سیاست های پولی و ارزی به نحوی است که تورم در سال 99 کنترل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نشست حضوری رهبران گروه جی 7 که قرار بود به میزبانی آمریکا در ماه ژوئن برگزار شود، لغو خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد از طرح محققان این دانشگاه برای ساخت داروی کرونا خبر داد و گفت: آزمایش اولیه و تست حیوانی برخی طرحها مثبت بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
کیفیت هوای تهران امروز در نخستین روز از سال 99 با شاخص 68 در وضعیت سالم قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
برای تحقق جهش تولید باید موانع تولید کارآمد و بهره ور در کشور رفع شود، از این حیث برخی اقدامات فوری از سوی نهادهای سیاست گذار می تواند تا حدودی این چالشهای شکل گیری تولید را برطرف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
درحالی شیوع ویروس کرونا کاهش 21 درصدی معاملات مسکن را در کشور به دنبال داشته که با تداوم این روند پیش بینی می شود بهار امسال رکود این بخش سنگین تر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه، نحوه تامین مالی کسری بودجه مهمترین چالش دولت در سال جدید می باشد، معتقد است، سال 1399 میتواند سال عقب نشینی تحریمها از اقتصاد ایران باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان پس از رفع بحران کروناویروس خبر داد. این سامانه 29 بهمن امسال رونمایی شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
خانم ویکفورش، استاد دانشگاه استکهلم و مدیر پروژه "مقاومت مقابل دانش" بررسی کرده است که چگونه ما در برابر چیزهای که دوست نداریم، مقاومت می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی هشدار داد که در صورتی که مردم به توصیه ها مبنی بر عدم مسافرت و در خانه ماندن توجه نکنند، شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود. حال چه کسی می خواهد جوابگوی موج دوم کرونا باشد؟.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای تهیه فرآورده های دامی به مردم توصیه هایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
سالی که گذشت، معدن و صنایع معدنی ایران در کنار حوادثی جبران ناپذیری که برای کارگرانشان رخ داد؛ علیرغم تحریم های خارجی و البته تحریم های داخلی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد که تمامی پروازهای داخلی و حرکت قطار، اتوبوس و تاکسی ها در این کشور به مدت 14 روز لغو خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
سامسونگ به تازگی از تعطیلی فروشگاه های خود در ایالات متحده آمریکا و کانادا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
وزارت اقتصاد فرانسه به شرکت های خودرو سازی پژو و رنو وعده داد که در بحران های مالی ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا به آنها کمک و مساعده ارائه خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
به دلیل شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، گوگل در لوگوی خود نحوه صحیح شستن دست ها را آموزش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
در شرایطی که برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی در مواردی به دلیل تحریم های آمریکا روی خوش به ایران نشان ندادند، شاید تولید محصول داخلی باکیفیت یک راه چاره در نظر گرفته شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد به دونالد ترامپ توصیه خواهد کرد از کنگره برای خرید حداکثر 20 میلیارد دلار نفت به منظور پر کردن ذخایر نفت استراتژیک به مدت یک دهه، درخواست کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
کارخانه های چین که پس از شیوع ویروس کرونا و فلج شدن اقتصاد این کشور در تلاش برای بازگشایی هستند، با تهدید جدید از سوی کنترلهای ضدکرونایی آمریکا روبرو شده اند که ممکن است روند تامین مواد مورد نیاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد به وقت مناسب در جنگ قیمت نفت میان عربستان سعودی و روسیه دخالت خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
شماری از بزرگترین نفتکشهای جهان از سوی معامله گرانی که از ریزش قیمتها سود بردن و به دنبال ذخیره کردن نفت هستند، اجاره شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که برنج ایرانی و شکر در بهمن ماه سال 1398 بیشترین افزایش قیمت را نسبت به بهمن ماه سال 1397 داشتند و گوشت مرغ تازه هم تنها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رییس جمهور گفت: سال 99 سالِ افتتاح طرح های بزرگ ، تحول در زندگی مردم و روابط اقتصادی با جهان و تعاملات با همسایگان خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
تهدید رکود جهانی و فشارهای تورمی اندک ممکن است قیمت طلا را به سطح پایینتری ببرد به خصوص که بهای این فلز ارزشمند از نوساناتی که همچنان در بازارهای مالی ادامه دارد، آسیب دیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
به نظر می رسد که خودروسازان آمریکایی در تلاشند تا با تولید برخی تجهیزات پزشکی حیاتی همچون هواکش و دستگاه های تهویه بیمارستانی به کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا بپردازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1399 هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید ...