جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 فروردین 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۳    
وزارت صنعت از برگزاری ده میز تخصصی ساخت داخل خبر داد و اعلام کرد: 280 میلیون یورو از خریدهای خارجی که در گذشته انجام می شد، با تولیدات داخلی جایگزین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به نقش بانک ها در حمایت از تولید ملی در سال "جهش تولید" اظهار کرد: سیاست های بانک شهر در سال های اخیر همواره برپایه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای کمک به توسعه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۴    
نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مقابله با این بیماری، از تعطیلی همه واحدهای صنف طلا و جواهر و طلافروش تا 15 فروردین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۹    
در شرایطی که ویروس کرونا بخش زیادی از مردم جهان را درگیر خود کرده است،یک فوتبالیست شاغل در فوتبال اسپانیا هم به دلیل ابتلا به کرونا دچار مشکلاتی جدی شده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقداماتی که در سال 1398 در حوزه های راه، حمل و نقل، هواشناسی، ایجاد زیرساخت ها، برنامه های عمرانی و توسعه ای کشور و مسکن انجام شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
لایروبی رودخانه ها گرچه به عنوان عامل اصلی مهار سیلاب ها محسوب نمی شود با این حال اقدام موثری در مقابله با بروز فاجعه است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۴    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: خودکفایی غذایی کشور به 81 درصد رسیده و پیش بینی ما آن است که امسال این عدد به 83 درصد برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، تولید ماسک N95 آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
قیمت نفت خام باز هم در حالی به سقوط خود ادامه داد که هفته گذشته، قیمت طلای سیاه نفت خام با بدترین سقوط خود از 1991 تا کنون روبرو شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
تداوم نگرانی از شیوع سریع ویروس کرونا سبب سقوط بازارهای سهام اروپا و آمریکا شد؛ این در حالی بود که فدرال رزرو، برنامه عظیم خرید اوراق قرضه خود را برای تحکیم بازار آغاز کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
قائم مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات تجهیزات پزشکی موقتی بوده، از بسیج تمامی امکانات داخلی برای تولید ماسک و لباس پزشکی خبر داد و گفت: گمرک محموله ها را در کمتر از 2ساعت ترخیص می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل شرکت آبفا استان تهران گفت: میزان آب مصرفی تهران در 29 اسفند معادل 3.5 میلیون مترمکعب بوده که در 50 سال اخیر بی سابقه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور رئیس جمهوری برای حل دغدغه تأمین ورق و لوله خط مهم وراهبردی انتقال گاز‬ از ‫گوره به جاسک ‬ توسط ‫فولاداکسین_اهواز‬ خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر نیرو از افزایش تا 40 درصدی مصرف آب در برخی شهرها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۴    
هواپیمایی سنگاپور اعلام کرد با توجه به محدودیت های مرزی وضع شده برای مقابله با ویروس کرونا در سراسر جهان، 96 درصد از پروازهای خود را که از قبل برای ماه آوریل تنظیم شده بود، لغو کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه بستر جهش تولید در بخش معدن و صنایع معدنی کشور به خوبی فراهم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه پیشنهادات این شورا به هیات دولت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: دوشنبه شب (4 فروردین) با همفکری اعضای شورا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۴    
معاون گمرک ایران از انجام تشریفات گمرکی و ترخیص 14 محموله دیگر مرتبط با کنترل و مقابله با بیماری کرونا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۰    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد: ادارات و بانک ها از فردا پنجم فروردین ماه 99 دایر هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با عدم دعوت از ایران برای جلسه مربوط به مقابله کرونا ، حمایتی نکردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۰    
ثبت نام مسکن ملی در سال گذشته با انجام 2 مرحله در 31 استان کشور انجام شد تا برای خانه دار کردن بیش از یک میلیون خانواده ایرانی با ساخت 400 هزار واحد تا پایان دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
کمپین کنار همیم از سه هفته قبل فعالیت خود را با هدف پرداخت وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی با بازپرداخت 6 ماهه به افراد روزمزد که درآمد آنها به شدت کاهش یافته و نیاز فوری به حمایت مالی دارند را آغاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: تولید در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی نیازمند منابع آبی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
وزیر امور اقتصاد و دارایی جهش تولید را نیازمند توسعه صادرات دانست و افزود: برای فراهم شدن بستر صادرات باید تکنولوژی تولید را ارتقا دهیم و کیفیت را بالا ببریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
براساس گزارش مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه با نرخ بیکاری 18.4 درصدی، بیشترین بیکاری را در استان های کشور دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود حدود 200 هزار میلیارد تومان معادل 18 تا 20 میلیارد دلار منابع بالفعل برای تحقق سیاست جهش تولید خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مبارزه با فرار مالیاتی در سال 99 تشدید شده و قرار است در مقابل گروه هایی که با خودداری از نصب کارتخوان از پرداخت مالیات پرهیز می کنند از سایر روش ها برای شناسایی درآمد و تعیین مالیات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با وزیر نیرو آخرین وضعیت طرح های بزرگ بخش آب در سال جدید و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و روسیه را پیگیری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی، بر ضرورت سرعت بخشیدن به ترخیص کالاها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
تحلیلگران عقیده دارند حتی اگر بازارهای جهانی نفت متعادل شوند، سرمایه گذاران باید با توجه به عملکرد ضعیف صنعت شیل آمریکا در یک دهه گذشته نسبت به رونق آن تردید داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته های ویژه ای شامل ماسک، گان و ژل بهداشتی به 5 استان قم، گیلان ، مازندران، کرمانشاه و لرستان ارسال خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
معاون وزیر راه با تاکید بر این که نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه بخش ها از جمله مسکن است،گفت: برنامه ریزی برای تولید ویژه مسکن در سال 99 آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از انسداد محور هراز تا اطلاع ثانوی و بارش باران و برف در جاده های 20 استان کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
گروه صنعتی ایران خودرو برای سال 99، تولید و عرضه 600 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را در دستور کار قرار داده است که این رقم نسبت به تولید سال قبل 48 درصد افزایش خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
با ادامه شیوع ویروس کرونا امروز دوشنبه ایرلاین های جهان پروازهای بیشتری را لغو کردند. استرالیا و نیوزیلند به شهروندان خود در مورد سفرهای داخلی غیرضرور هشدار داده اند و امارات پروازها را برای 2 هفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
بلومبرگ با اشاره به لجاجت دولت آمریکا در لغو تحریم ها علیه ایران با وجود شیوع ویروس کرونا در این کشور نوشت: دولت ترامپ حتی طرف های خارجی را برای انجام کمکهای بشردوستانه به ایران می ترساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰    
مؤسسه اعتبارسنجی فیچ اعلام کرد عربستان سعودی به نفت 91 دلار در هر بشکه در 2020 برای متعادل نگه داشتن بودجه اش نیاز دارد و نفت 30 دلار در هر بشکه به سرعت صندوق ثروت ملی عربستان را خالی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مطابق آمار رسمی در بهمن 98 حدود 42 درصد پروازهای فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام شد.تابان در این ماه با 59 درصد بیشترین پرواز تاخیردار را داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
معاون اول نخست وزیر روسیه گفت: روسیه هیچگاه نخواسته باعث سقوط قیمت نفت شود. شرایط به خاطر عملکرد شرکای عرب ما به وجود آمده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور یکشنبه شب در تماس تلفنی با دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به ترخیص کالاها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
یکی از اتفاتی که در سال 98 رخ داد افزایش 2. 8 درصدی تعداد مشترکان صنعت برق بود که این موضوع در پی برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در صنعت برق به وقوع پیوست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از استفاده از 3600 میلیارد تومان منابع این سازمان و اختصاص آن به صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز دریایی و بندری توسط تولیدکنندگان داخلی و در راستای تحقق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
خبرساز شدن واردات کاغذ سیگار با ارز دولتی و حواشی مربوط به افزایش مالیات سیگار در سال گذشته موضوعاتی بود که عبارت "مافیای سیگار" را بر سر زبان ها انداخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
با شیوع ویروس کرونا درکشور این سوال پیش می آید که آیا بیماری کووید_19 سال سختی را برای بخش کشاورزی رقم خواهد زد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
شواهد نشان می دهد که پدیده تغییر اقلیم در بسیاری از نقاط جهان به صورت کاهش شدید نزولات جوی و در برخی مناطق دیگر به صورت سیلاب های مخرب و تهدیدکننده پدیدار می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از مهمترین برنامه های این وزارتخانه در سال 1398 را کنترل بازار مسکن از طریق ساخت و ساز دانست. محمودزاده گفت که اولین مسکن ملی اوایل سال جاری تحویل داده می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
از یک طرف ورودی برخی شهرها و استان ها به روی خودروی مسافران بسته شده و از طرف دیگر، هواپیما و قطار تخفیف هایی گذاشته اند که وسوسه کننده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
پلت فرم های استریم آنلاین محتواهای ویدئویی همچون نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و اپل به منظور کاهش فشار بر شبکه اینترنت، کیفیت و حجم فیلم های خود را کاهش داده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
در میان 20 کشور بزرگ تولیدکننده نفت شاید تنها یک کشور است که تاکنون از اپیدمی ویروس کرونا تا حدودی مصون مانده اما این کشور هم مشکلات بزرگی را تجربه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
اخیرا مدیرکل شرکت "میزوهو سکیوریتیز" با اشاره به تصمیم تولیدکنندگان بزرگ برای افزایش عرضه به بازار و همزمان افت تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیش بینی کرد قیمتهای نفت ممکن است منفی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری تا پایان اردیبهشت ماه امسال بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات کار و کاریابی های غیر دولتی به شکل الکترونیکی صورت می پذیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
تدابیر کشورها برای حمایت از نظام اقتصادی خود در برابر پیامدهای ویروس کرونا ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
با توجه به اهمیت تامین منابع مالی برای مهار کرونا و جبران خسارات آن، عده ای از اقتصاددانان معتقدند که می توان در این زمینه از روش هایی همچون تخصیص اعتبار توسط بانک مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
کاهش شدید رشد اقتصادی کشورهای مختلف جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۰    
همزمان با همه گیری کروناویروس به افراد میانسال توصیه می شود از خانه های خود خارج نشوند چرا که بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کووید-19 قرار دارند اما واقعیت این است که سن تنها فاکتور در افزایش احتمال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۰    
ویروس کرونا هر روز مبتلایان و قربانیانی را به فهرست خود در ایران و جهان اضافه می کند. نخستین روز تعداد ابتلا دو نفر اعلام شد و تا یکشنبه (3 فروردین) به حدود 22 هزار نفر رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
آجیل خوری در شب عید یکی از سنت های قدیمی ایرانیان است که گرچه در فراز و نشیب تاریخ دچار تغییر و تحولاتی شده اما از بین نرفته است. البته اگر مشکلاتی چون گرانی یا کرونا بگذارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه امروز هر ایرانی باید خود را به عنوان یک بیمار در نظر بگیرد، گفت: البته این بدان معنا نیست که حتما بیمار باشیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۵    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه حداقل وظیفه ما در مقابل کادر درمانی این است که در خانه بمانیم ، می گوید: مردم باید به خود، دیگران و کادر پزشکی و درمانی رحم کنند ...