سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۴:۰۲May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 29 تیر 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 تیر 1399 بانکداری ایرانی 2 تیر 1399 بانکداری ایرانی 3 تیر 1399 بانکداری ایرانی 4 تیر 1399 بانکداری ایرانی 5 تیر 1399 بانکداری ایرانی 6 تیر 1399 بانکداری ایرانی 7 تیر 1399 بانکداری ایرانی 8 تیر 1399 بانکداری ایرانی 9 تیر 1399 بانکداری ایرانی 10 تیر 1399 بانکداری ایرانی 11 تیر 1399 بانکداری ایرانی 12 تیر 1399 بانکداری ایرانی 13 تیر 1399 بانکداری ایرانی 14 تیر 1399 بانکداری ایرانی 15 تیر 1399 بانکداری ایرانی 16 تیر 1399 بانکداری ایرانی 17 تیر 1399 بانکداری ایرانی 18 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 تیر 1399 بانکداری ایرانی 20 تیر 1399 بانکداری ایرانی 21 تیر 1399 بانکداری ایرانی 22 تیر 1399 بانکداری ایرانی 23 تیر 1399 بانکداری ایرانی 24 تیر 1399 بانکداری ایرانی 25 تیر 1399 بانکداری ایرانی 26 تیر 1399 بانکداری ایرانی 27 تیر 1399 بانکداری ایرانی 28 تیر 1399 بانکداری ایرانی 29 تیر 1399 بانکداری ایرانی 30 تیر 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 24 ارز نسبت به روز قبل افزایش و13 واحد پولی کاهش یافت و نرخ 10 ارز دیگر نیز ثابت بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۶:۴۵    
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واجدان شرایط وام یک میلیون تومانی شهریور ماه را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۰    
ارزش سهام عدالت در معاملات روز گذشته افزایش یافت و هر برگه سهم 532 هزار تومانی حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
درحالی امروز مهلت 4 ماهه صادرکنندگان برای بازگشت ارز صادراتی به کشور تمام می شود که دستگاه قضایی اعلام کرده صادرکنندگان متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده از نرم افزار "داک" ،گفت: با توجه به این مهم، "وب سرویس داک" نیز برای مشتریان حقوقی بانک شهر راه اندازی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۰    
بانک آینده، در سال جهش تولید و با هدف تقویت، تأمین مالی و حمایت از شرکت های دانش بنیان، مرحله سوم پرداخت تسهیلات به این شرکت ها را آغاز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۰    
رضا رشیدپور؛ مجری تلویزیون به افزایش بی سابقه قیمت دلار واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۵    
دکتر قالیباف در این مجمع با بیان اینکه انجمن مالی اسلامی ایران اقداماتی فراتر از یک انجمن علمی انجام داده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۵    
کشور اکنون در شرایط اضطرار قرار ندارد و بررسی این موضوع با قید یک فوریت، تنها در زمان ضرورت و شرایط عسر و حرج قابلیت طرح شدن را دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا روز 29 تیرماه جاری با حضور بیش از 63 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۵    
پس از پیگیری های رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و طرح سئوال از وزیر اقتصاد، انحصار در کارگزاری های بورس کشور شکسته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۵    
مشکلات اجرایی طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده شیوع از ویروس کرونا و استفاده از ابزار تامین مالی اوراق گام برای حمایت از تولید در جلسه قائم مقام بانک مرکزی با اعضای هیات مدیره بانک های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۰    
رییس سازمان حمایت طی نامه ای به مدیران عامل شرکتهای ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۰    
در پی افزایش دما، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان خواست الگوی مصرف برق را رعایت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۰    
وزارت راه و شهرسازی از مالکیت یک نهاد بر 1000 واحد و یک فرد حقیقی بر 195 واحد مسکونی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه با اقدامات در دست اجرا به تدریج و در روزهای آینده بازار ارز به آرامش خواهد رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۵    
به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون فاوا با توجه به وجود نزدیک به سه میلیون نفر بیکار در حوزه فناوری اطلاعات در کشور، محتوای دیجیتال می تواند منبع درآمدزایی و اشتغال زایی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۰    
شرکت بیمه پاسارگاد با هدف تکریم ارباب رجوع و با رعایت انواع دستورات بهداشتی، خدمات بیمه ای خود را در سراسر کشور به هموطنان گرامی ، ارائه می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام داشت: تسهیلات این بانک به شرکت های دانش بنیان در سه ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۵    
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین از کاهش نرخ سود تسهیلات به 9 درصد برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا ویژه شرکت های دانش بنیان متوسط و بزرگ در این بانک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۵    
طی مراسمی با حضور عضو هیات مدیره و همچنین مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی و حراست، مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی 35 سالگی بانک سینا طبق اعلام قبلی، روز یکشنبه 29 تیرماه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به ایجاد تغییرات در قوانین اپراتورهای تلفن همراه در خصوص خدمات ارزش افزوده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۰    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از اقدامات این پلیس در بهار 99 را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵    
بوشهر ساعت کاری ادارات استان بوشهر از فردا، دوشنبه 30 تیرماه تغییر می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نابسامانی بازار مسکن اظهار کرد: سیمان در بازار پیدا نمی شود، قیمت مصالح ساختمانی چند برابر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاه های صنعتی تولید نانوالیاف را برای ساخت فیلترهای هوای خودروها تولید کردند که علاوه بر کاهش آلاینده های هوا موجب کاهش مصرف سوخت می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با بیان اینکه 10 سال از تصویب موضوع تبدیل فرودگاه امام به منطقه آزاد می گذرد گفت که اجرای این مصوبه بخش عظیمی از تحریم ها را برطرف کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با گرم شدن هوا شاهد شکسته شدن رکورد مصرف برق هستیم و اگر همکاری مشترکان وجود نداشته باشد احتمالا شاهد خاموشی خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۰    
محققان یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری نانو، لاک هایی مات کننده برای پوشش دهی کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی و بهداشتی تولید کردند که استفاده از آن مقاومت به خراش سطح کف پوش و بسته بندی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از ثبت نام بیش از 863 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری خبر داد و گفت: از این تعداد 723 هزار و 500 نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شناخته شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۰    
آخرین وضعیت اشتغال زنان از این حکایت دارد که در حال حاضر بیش از 600 هزار زن در سن کار ، بیکار هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا در روز گذشته انتقاد کرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست تا نسبت به آن موضع گیری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۵    
کمیته سنا (سندیکای صنعت مخابرات ایران، نظام صنفی رایانه ای کشور، اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران) در بیانیه ای اعلام کرد در صورت ادامه روند عدم تخصیص ارز به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور با اشاره به شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی، تحریم ها و فشارهای حداکثری آمریکا و نیز محدودیت های غیر قابل اجتناب شیوع کرونا در کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۵    
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور 83 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه ای از طریق درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز، از 30 میلیون ریال به 60 میلیون ریال افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
به نظر می رسد با اتمام اصلاح قیمت ها و برگزاری مجامع عمومی برخی شرکت های اثرگذار در بورس و بازگشایی نمادهای متوقف شده، بار دیگر روند صعودی شاخص از سرگرفته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: لیست افرادی که از اسفندماه بدلیل شیوع کرونا بیکار شده اما ثبت نام نکرده بودند را جمع آوری کرده ایم تا برای آنها نیز بیمه بیکاری واریز شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵    
برخی از کارشناسان اخیر بر این نظریه تاکید کردند که با وجود شرایط اقتصادی کشور بیمه گذاران دیگر رغبتی به شرکت های بیمه ندارند این در حالی است که بررسی آماری چند شرکت بزرگ و کوچک نشان می دهد که اینگونه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۰    
نوید خاندوزی / مدیرسرمایه گذاری بیمه کوثر
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۵    
قیمت هر امتیاز تسهیلات دی 97 دیروز بیش از 4 درصد رشد کرد و پس از یک ماه و نیم مجددا کانال 80 هزار تومانی را تصاحب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۵    
ارزش اونس طی این شش هفته بیش از 7 درصد افزایش داشت تا در نهایت بتواند در پایان هفته ای که گذشت کار خود را در قیمت 1810 دلاری به پایان برساند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۵    
به گزارش بانکداری ایرانی ، روند قیمت سهام بانک صادرات از طریق تحلیل تکنیکال یک کارگزاری مورد بررسی قرار گرفت. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۰    
بانکداری ایرانی- بانک خاورمیانه در سه ماه بهار 99 توانست تراز مثبت 144 میلیارد تومان را ثبت کند و در 12 ماه سال 98 سود انباشته خود را 120 درصد افزایش داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۰    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اطلاع سانی شفاف و دسترسی آزاد به اطلاعات به صورت مستمر آمار و اطلاعات صنعت بیمه را در پرتال بیمه مرکزی قرار می دهد.