دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 7 تیر 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 تیر 1399 بانکداری ایرانی 2 تیر 1399 بانکداری ایرانی 3 تیر 1399 بانکداری ایرانی 4 تیر 1399 بانکداری ایرانی 5 تیر 1399 بانکداری ایرانی 6 تیر 1399 بانکداری ایرانی 7 تیر 1399 بانکداری ایرانی 8 تیر 1399 بانکداری ایرانی 9 تیر 1399 بانکداری ایرانی 10 تیر 1399 بانکداری ایرانی 11 تیر 1399 بانکداری ایرانی 12 تیر 1399 بانکداری ایرانی 13 تیر 1399 بانکداری ایرانی 14 تیر 1399 بانکداری ایرانی 15 تیر 1399 بانکداری ایرانی 16 تیر 1399 بانکداری ایرانی 17 تیر 1399 بانکداری ایرانی 18 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 تیر 1399 بانکداری ایرانی 20 تیر 1399 بانکداری ایرانی 21 تیر 1399 بانکداری ایرانی 22 تیر 1399 بانکداری ایرانی 23 تیر 1399 بانکداری ایرانی 24 تیر 1399 بانکداری ایرانی 25 تیر 1399 بانکداری ایرانی 26 تیر 1399 بانکداری ایرانی 27 تیر 1399 بانکداری ایرانی 28 تیر 1399 بانکداری ایرانی 29 تیر 1399 بانکداری ایرانی 30 تیر 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۱    
مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: با انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز، از خروج 1130 متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی با اعطای تقدیرنامه 4 ستاره به شرکت بیمه رازی همراه بود. این برای نخستین بار است که یک شرکت بیمه می تواند گواهینامه ای در این سطح را دریافت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
سروصدای کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد نگرانی سپرده گذاران بانکی را تشدید کرد تا جایی که با خارج کردن سرمایه های خود، به دنبال بازار دیگری برای سرمایه‫گذاری هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۳    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: بیش از 20 هزار مگاوات از برق تولیدی کشور برای سرمایش مصرف می شود که این رقم قابل توجهی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۳    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مکالمات تلفنی خبر داد و گفت: این متهم 20 میلیارد ریال خسارت به شرکت ارتباطات زیر ساخت تحمیل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۹    
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه سرمد، صورت های مالی سال 98 به تصویب رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۴    
بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود در شهر تهران را به صورت شش دانگی با شرایط پرداخت نقد، قرارداد اجاره به شرط تملیک و شرایطی، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۴    
طی مراسمی قرارداد سرمایه گذاری شرکت کسب وکارهای نوپای حرکت اول در شرکت فنی و مهندسی همراه مکانیک به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۹    
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن تا 14 تیرماه و فرصت اعتراض رد درخواست شده ها تا 13 تیرماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۴۴    
بانک تجارت با گزارشات اخیر خود نشان داد با تحولات جدی همراه شده ابتدا در صورت های مالی 12 ماهه از زیان خارج شده و حالا هم با گزارشات ماهانه سال جاری نشان داده با تراز عملیاتی مثبت صورت های مالی 3 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۴    
قائم مقام وزیر جهاد با تأکید بر لزوم حل مشکل سوخت بخش کشاورزی گفت: با رایزنی با وزارت نفت و احداث ایستگاه های پمپاژ در استان ها باید مشکل سوخت رسانی به بخش کشاورزی را حل کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۴    
معاون وزیر جهاد گفت: ما باید بر روی اصول تولید گندم کشور بایستیم و تولید داخلی گندم را که اساس زراعت محسوب می شود، حفظ کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۴    
اتحادیه پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: نرخ مصوب مرغ 15 هزارتومان است و با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹    
مشاهدات میدانی از بازار سبزه میدان حاکی از آن است که طی روزهای اخیر و حضور جدی بازارساز از طریق عرضه سنگین ارز، دلار در سراشیبی کاهش قرار گفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹    
دبیرکل اوپک اعلام کرد که اکنون بازارهای نفت در مسیر بهبودی برای نیمه دوم سال قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹    
نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی ایران با اشار به ایجاد بازار سیاه برای نهاده های تولیدی گفت:مسئولان کوتاهی خود را در این زمینه نمی پذیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بیش از 20 درصد از خانه های خالی کشور با عدد حدود 500 هزار واحد برای استان تهران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۱۴    
برخی رانندگان اتوبوس اعلام کرده اند تعدادی کلاهبردار به اسم دریافت اطلاعات واریز وام 6 میلیون تومانی کرونا، کارت رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری را خالی کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۴    
معاون شرکت بورس تهران، از رشد 120 درصدی ارزش نخستین صندوق (ETF) با نماد دارایکم دولتی خبر داد و گفت: افرادی که 2 میلیون تومان از این صندوق خریداری کردند اکنون ارزش آن به 4 میلیون و 400 هزار تومان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۴    
در حالی که هند واردات نفت خود را از ایران متوقف کرده است، بانک یوسی او که با شرکت ملی نفت ایران کار می کرد به دنبال راه های دیگری برای زنده نگه داشتن مکانیسم پرداخت روپیه به ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۴    
بر اساس ارزیابی های سومین دوره سنجش الزامات حوزه خدمات فروش که طبق دستورالعمل خدمات فروش صنعت خودرو صورت می گیرد و در شرایطی که همچنان ورود خودروهای خارجی به کشورمان محدود است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در حال حاضر جریمه تخلف عدم درج قیمت کالا 96 هزار تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
مسئول توسعه کسب و کارهای دانش بنیان هلدینگ صدر تأمین در رابطه طرح شتاب دهنده توسعه معدن و صنایع،گفت:حل مشکل فناوری و به روز رسانی در راستای توسعه در واحدهای تولیدی تابع هلدینگ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تهران شهری با سرانه آب تجدیدپذیر پایین و سرانه مصرف بالاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی از کمک ویژه مالیاتی به شرکت های که امسال وارد بورس می شوند در کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۴    
از دو دستاورد علمی کشاورزی، تولید شکر چند مرتبه شیرین تر و بذور هیبرید کشاورزی امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۴    
وزیران کابینه انگلیس اعلام کردند که محدودیت های اعمال شده بر سفرهای غیر ضروری به خارج از این کشور از تاریخ 6 ژوئیه برداشته خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۴    
دارندگان واحدهای صندوق های واسطه گری مالی یکم که دارای کد معاملاتی هستند، برای اضافه کردن نماد این واحدها به پرتفوی خود باید پس از ورود به پنل کاربری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۹    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال 1399 توسط معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۹    
معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد: اوج توان مصرفی برق که دارای رشد میانگین 10 ساله بالای 5 درصد بود در سال 97 نسبت به سال قبل آن به 2 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم بهره گیری از نظرات بخش خصوصی در سیاست گذاری های کلان کشاورزی و حضور یک نماینده از این بخش در شورای مدیران این وزارتخانه تأکید کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
پس از انتقال نماد شرکت بورس انرژی به بورس اوراق بهادار تهران، معاملات این شرکت از روز جاری در تالار شیشه ای در بازار دوم بورس آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
تشدید نگرانی ها از وقوع موج دوم کرونا و همچنین افزایش اختلافات میان آمریکا و چین بر سر استقلال هنگ کنگ سبب شده است طلا به عنوان یک سرمایه قابل اطمینان در بازارهای جهانی به روند افزایشی خود ادامه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ارزش هر تن سیمان در ایران 9 دلار و در بازارهای خارجی 60 تا 70 دلار است که این تفاوت قیمت، به صورت یارانه انرژی روانه جیب خارجی ها می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۹    
بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، هر ماه عمیق تر از حد انتظار می رود. حالا صندوق بین المللی پول نیز در گزارش جدید خود، پیش بینی رشد اقتصادی جهان را از منفی سه درصد به منفی 4.9 درصد کاهش داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۴    
تشکل های تولیدی گوشت مرغ در بیانیه ای اعلام کردند که قیمت گذاری بر روی گوشت مرغ در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۴    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، گوشت مرغ از فردا (یکشنبه) با نرخ کیلویی 15 هزار تومان در میدان بهمن (مرکز اصلی توزیع گوشت مرغ در تهران) عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۹    
استاندار تهران در خصوص احتمال تصمیم گیری جدید در اجرای طرح ترافیک، گفت: در صورت ادامه افزایش ابتلا به ویروس کرونا در استان تهران، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۹    
در حالی که استارت کاهش قیمت در بازار ارز از روز نخست هفته جاری زده شده است، در بازار سکه، قیمت ها همچنان در کانال بالای هشت میلیون تومان در نوسان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که بازار سرمایه از یکی دو سال پیش رشد خوبی کرده است گفت: در سال گذشته در این بازار تعداد 820 هزار کد معاملاتی صادر شده است که این عدد در سه ماهه نخست امسال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۴    
در معاملات سامانه نیما تا ساعت 15 امروز (شنبه) حدود 106 میلیون یورو در قالب انواع ارز در این سامانه عرضه شده است که 63 میلیون یورو مازاد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۴    
اگر چه مدتی است که جنگل های کشور طعمه حریق شده اند و در حال نابودی اند اما آن طور که در خبرها آمده است تنها مشکل جنگل ها، حریق نیست و دخالت انسان، تعرضات و قطع درختان و.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۴    
دکتر سعید قربانی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه شورای عالی فضایی به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا در سال 1399 منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۹    
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۹    
به اعتقاد یکی از اعضای شورای رقابت، یکی از جدی ترین مشکلات بازار خودرو فاصله قیمتی قابل توجه کارخانه تا بازار آزاد است که افراد با هدف کسب سود را جذب می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۴    
همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با محوریت بررسی جایگاه شرکت بیمه دی در صنعت و راهکارهای بهبود و توسعه فروش برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۴    
یک کارشناس صنعت بیمه گفت: یکی از دلایلی که باعث شده صنعت بیمه در اقتصاد کشور نقشی نداشته باشد و یا نقش کمرنگ تری در اقتصاد ایران ایفا کند این است که شرکت های بیمه از کمبود سرمایه رنج می برند و سرمایه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۹    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد که هیات اجرایی اعطای وام 5.2 میلیارد دلاری به مصر به منظور کمک به این کشور برای مقابله با پاندمی کرونا و تامین کسری بودجه موافقت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۴    
عرضه اولیه مشترک بانک سامان و بانک تجارت اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۹    
بانک پارسیان در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1398، به ازای هر سهم خود 8 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم 48 ریال اعلام شده بود، حکایت از سودسازی این شرکت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۴    
این عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: شاید تعدادی از بنگاه ها باشند که در سال های گذشته صادرات کرده اند اما ارزشان را بازنگردانده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۴    
مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: از ابتدای تیر سالجاری تمامی دفاتر بیمه در همه صندوق ها بدون درج تاریخ اعتبار در برگ مشخصات و نسخ دفترچه چاپ می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان طی پیامی درگذشت یکی از همکاران شعبه بندرعباس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۹    
جت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون در استان کرمان با 50 درصد رشد همراه خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۹    
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی ابلاغی دکتر بهزادشیری مدیرعامل پست بانک ایران را با حفظ سمت به عنوان عضو "هیأت بررسی و تصویب طرح های ملی اشتغال و روستائی" این وزارتخانه منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به مردم توصیه می کنم که به حوزه طلای آب شده وارد نشوند. در حال حاضر تقاضا در این حوزه بیشتر از حوزه مصنوعات طلاست که امیدواریم این رویه تغییر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
قیمت دلار آمریکا امروز شنبه 7 تیرماه 1399 در صرافی های بانکی به 18 هزار و 850 تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
تهران به عنوان پایتخت ایران صاحب بزرگترین ناوگان ابزارهای پرداخت و بالاترین حجم تراکنش های پرداخت الکترونیک در میان استان های کشور است که باعث شده تا در جایگاه نخست شبکه پرداخت قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه 50 درصد کارکنان دولت قابل دورکاری هستند، گفت: اگر مشاغلی که از طریق فضای مجازی و اینترنتی قابل انجام هستند دورکار کنیم بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد و سبک جدیدی از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۰    
وی افزود: گرچه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موادی از قانون مورد اشاره نظیر ترکیب اعضای شورای پول و اعتبار یا نحوه انتخاب رئیس کل بانک مرکزی اصلاح شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۵    
بانکداری ایرانی- بانک تجارت درباره سودخالص شرکت تامین سرمایه کاردان در سال 98، واگذاری سهام شرکت تامین سرمایه کاردان، ترکیب سهامدارن این شرکت و ... توضیح داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۵    
امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون اظهار داشت: محصولات بانکی و مالی ازجمله راهکارهایی است که بانک ها و مؤسسات مالی در راستای ارائه بسته های خاص برای تأمین نیاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۵    
طبق آمار منتشر شده از معاملات 3 ماه گذشته بازار سهام، سهم بیمه تجارت نو در56 روز قابل معامله با ثبت 52 روز معاملات مثبت، در میان سایر شرکت های هم گروه خود صدر نشین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل بانک ایران زمین، اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ ICT بانک ایران زمین، از شرکت های جامپ و سابین تجارت آریا بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۵    
پالایشگاه های اروپایی در پی گرانی نفت اورال روسیه، از خرید گرید نفتی محبوب این کشور خودداری کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
شهردار منطقه 2 از بهره برداری ساختمان جدید بورس قبل از صدور پایان کار انتقاد کرد و گفت: پرونده تخلفات ساختمان جدید سازمان بورس در کمیسیون ماده 100بررسی شده و منتظر ابلاغ رأی نهایی هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح مکانیسم بازگشت ارز حاصل از صادرات به داخل کشور گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۵    
گروه مشاورین رزونانس شهر رنو را برترین شهر کوچک آمریکا معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۵    
در جلسه روز جمعه کمیته خودرو که با محوریت بررسی توان داخلی سازی قطعات صنعت خودرو برگزار شد، مقرر شد که چهارمین میز صنعت خودرو با هدف کاهش ارزبری این صنعت برپا شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی با اشاره به وضعیت فعلی نرخ ارز تاکید کرد که بانک مرکزی بدون هیچ هیجانی حرکت بازار ارز را رصد کرده و همانند دو سال گذشته با مدیریت نوسانات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
ذخایر ارزی ترکیه بیش از دو میلیارد دلار کم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
رشد اقتصادی فصلی آمریکا به پایین ترین سطح خود از سال 2008 رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۰    
از زمان آغاز شیوع کروناویروس در جهان توصیه های مختلفی در مورد استفاده از ماسک به منظور مقابله با گسترش هر چه بیشتر این ویروس مطرح شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۰    
رییس جمهور به وزیر اقتصاد دستور داد سریع ترین پیشنهادات برای واگذاری دارایی های غیرضروری بانک ها و دستگاه های دولتی و راه اندازی بورس املاک را برای تصویب به دولت ارائه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۱۵    
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری ایرانی، ضمن تشریح اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی، از تداوم فعالیتها برای ایفای نقشی موثرتر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۱۰    
بانکداری ایرانی- معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک سینا با بیان آنکه این بانک در سالهای اخیر اقدامات مناسبی را علیرغم رکود اقتصادی در بخش رونق تولید به انجام رسانده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۵    
بانکداری ایرانی- بیمه ملت در سال 98عملکرد مطلوبی داشت که در رشد قیمت سهام این شرکت بورسی به خوبی نمایان شد بطوری که قیمت سهام این شرکت در سال 98 نزدیک سه برابر رشد قیمت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۵    
قیمت هر اونس طلای جهانی ساعت 16 روز جمعه به سطح 1765 دلار رسید و با رشد 5 دلاری خود در مسیر ثبت سومین هفته صعود متوالی گام برداشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۰    
کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا ضمن اعلام اینکه تاکنون بانک های مرکزی اقدامات گسترده ای برای مقابله با صدمات اقتصادی کرونا، انجام داده اند سیگنال های انبساطی بیشتری به بازارها مخابره کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۰    
نکته دومی که رئیس کل بانک مرکزی به آن اشاره کرده است، پیش بینی صندوق بین المللی پول از رشد اقتصادی ایران است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۰    
اوراق تسهیلات مسکن پس از ثبت طولانی ترین دوره نزولی، هفته گذشته همراه با سایر بازارهای دارایی در مسیر صعودی گام زدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۶:۴۵    
دنیای اقتصاد - بازار سهام در هفته گذشته به روند مثبت پرشتاب خود ادامه داد تا با عبور از دو سطح روانی دیگر یعنی 3/ 1 میلیون و 4/ 1 میلیون واحد، فصل تابستان داغی را آغاز کند ...