چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۳    
کار خدمت رسانی و امدادسانی درمناطق سیل زده توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه کماکان باتمام امکانات ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
دونالد ترامپ درحالی که تلاش داشت در محافل عمومی ترور این فرمانده ارشد نظامی را یک پیروزی بزرگ نشان دهد، همزمان در جلسه های خصوصی از بیم انتقام سخت ایران، در تقلای کاهش تنش با تهران بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسانه انگلیسی گاردین در گزارشی به موضوع اردوهای راهیان نور پرداخته و تصاویری منتشر کرده است. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش همراه با سایر اقشار جامعه و در کنار مردم خیرخواه ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک رسانی به هم استانی های خود به کار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۴    
در حالی که مردم عراق برای مشارکت در تظاهرات میلیونی و ضدآمریکایی روز جمعه ، لحظه شماری می کنند، واشنگتن از طریق عوامل خود، تمام تلاشش را برای ایجاد فتنه و آشوب های خیابانی در عراق به کار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
تیم پزشکی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه با حضور در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به مردم محروم این مناطق امدادرسانی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
محمد اسماعیل سعیدی اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی در نظر دارد سیاستی را اتخاذ کند تا سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و غیرت ملی و غیرت مسلمانان جهان هم در نظام آموزشی و هم در مجامع عمومی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مرتضی کارآموزیان گفت:اولین رویداد بزرگ رسانه ای استان کرمان همزمان با سراسر کشور از 2تا 4 بهمن ماه با حضور تیم های تخصصی در محل تالار سرو کرمان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
انتشار تصویر گذرنامه آمریکایی یکی از بازیگران زن سینما که دلیل نقش آفرینی وی و مادرش در آشوب های اخیر را برملا می کرد، پشت صحنه پروژه تحریم را روشن تر نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از اعلام آمادگی موکب سلامت و درمان حضرت رقیه (س) برای اعزام و امدادرسانی به استان های سیل زده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۸    
سفیر یمن در تهران با حضور در منزل شهید سلیمانی با اعضای خانواده وی ابراز همدردی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
صفحه اینستاگرام منتسب به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، توصیه ایشان به شورای نگهبان را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
بازرگان، یک قرن روشنفکری دینی در ایران و در آزمون قدرت سخنانی که به ابعاد غیرسیاسی شخصیت بازرگان می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
امروز پرچم نیروی قدس به کسی سپرده شده است که 40 سال هم دوش و همرزم سردار شهید سلیمانی بوده و حتی یک لحظه هم جبهه را ترک نکرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
سید ابراهیم موسوی رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس در حالی که 18 سال دارد برای اعزام به جبهه ها به اهواز سفر می کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: دومین گروه جهادی شهدای شهرستان پارس آباد مغان در راستای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده به مناطق سیل زده بخش معمولان استان لرستان اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۴    
امام جمعه مشگین شهر گفت: عزت و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهداست و در هر شرایطی باید قدردان شهدا بوده و برای تداوم آرمان های آن ها تلاش کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: نواحی مقاومت بسیج در سطح استان کمک های مردمی که نیاز سیل زدگان است را جمع آوری کرده و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
دبیر جشنواره جوان موفق استان البرز از برگزاری دومین دوره این جشنواره به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
اینجا گلزار شهدای کرمان، مأوای دل زائران بی قرار و دلتنگی است که تاکنون چنین روز و شب هایی به خودش ندیده است؛ صحنه هایی که گاهی زبان قاصر است از بیانش، اما صدای تپش همه قلب های عاشقش را می شنوی.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
یازدهمین سوگواره شعر فاطمی با عنوان محبوبه خدا با حضور شاعران برجسته کشور در قم و تهران برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹    
هر منصفی می تواند شهادت دهد در این مدت جهان آرا و ثریا چقدر حرف مردم را بیان کردند، چقدر جبهه انقلاب را در این نبرد رسانه ای با دشمن تقویت کردند و چقدر از مردمی بودند که مخاطب ثابت این دو برنامه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۶    
محافل سیاسی در عراق فاش کرده اند که اخیرا نشستی در پایتخت امارات با حضور شماری از شخصیت های پارلمانی و تجار سُنّی برای بررسی تشکیل یک اقلیم سُنّی برگزار شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
دیپلمات پیشین صهیونیست و سفیر پیشین این رژیم در مصر مدعی شد، دبیرکل حزب الله پس از ترور فرمانده نیروی قدس سپاه ایران سپر حمایتی خود را از دست داده و باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
همزمان با سومین سالگرد حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو جمعی از خانواده شهدای آتش نشان با حضور در مقابل این ساختمان یاد عزیزانشان را گرامی داشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۱    
اختتامیه دوره مهارت آموزی نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)با حضور کلیه کارکنان ستاد این یگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اران او دست و پا می زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می خورد که قرن ها سر بلند نمی کرد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۳    
سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود مبنی بر نحوه میزبانی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
منابع عراقی از مخالفت عشایر الانبار با طرح های تجزیه طلبانه و احتمال تحریم چند مقام عراقی از سوی آمریکا در ادامه حمایت های واشنگتن از عناصر نفوذی و مخرب و برهم زنندگان امنیت و ثبات خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۷    
فرمانده بسیج کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به عملکرد موفق سردار سلیمانی در منطقه گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۷    
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به قدری خار چشم دشمنان بود که رئیس جمهور آمریکا مستقیما فرمان ترور وی را صادر کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
در حالی که پرویز فتاح از اختصاص اعتبارات ویژه برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان سخن گفته اما به نظر می رسد که حق مردم سیل زده هرمزگان در این میان نادیده انگاشته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
دوره آموزشی مقدماتی اقتصاد مقاومتی ویژه اساتید دانشگاه های استان خوزستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال نیز برنامه دوخت 6هزار دست لباس رزم گردان های بیت المقدس در استان با اعتباری بالغ بر 2هزار و 700 میلیون ریال توسط کارگاه های خیاطی اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی زنده تر از قاسم سلیمانی و برای دشمن خطرناک تر از گذشته است، گفت: حاج قاسم دشمن را آواره و سرگردان کرده بود و مرد تغییر میدان موازنه در اوج نابرابری بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
سردار سید محمد حجازی با حکم فرمانده کل سپاه بعنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، بسیج را بازوی توانمند و انقلابی دانشگاه ها برشمرد و گفت: نیروهای ارزشی بسیج در مسیر حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مسیر و حرکت انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: شاگردان و پرورش یافتگان شهید سلیمانی ادامه دهندگان مسیر شهید خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: 6 کامیون و یک 18 چرخ، محموله کمک مردمی از ارومیه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی با حکم فرمانده کل سپاه بعنوان جانشین نیروی قدس سپاه منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای درگذشت همسر محترم آیت الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
امام خامنه ای در دیدار مسئولان حج فرمودند: ایستادگی ملت ایران آمریکا را عصبانی کرده و برای دنیا جذاب است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل گفت: بسیج دراجرای طرح آموزش همگانی حقوق، همگام با قوه قضائیه است و ماموریت اصلی این طرح کمک به قوه قضائیه می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شخصیت و خدمات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به هیچ عنوان افسانه نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۳    
یک نماینده جریان حکمت عراق، از دست رد نخست وزیر این کشور به سینه واشنگتن درباره لغو توافقنامه با چین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
خشونت پلیس فرانسه در سرکوب معترضان به سیاست های رئیس جمهور این کشور در جریان تظاهرات شنبه گذشته به حدی بود که کاربران شبکه های اجتماعی، آن را وحشیگری توصیف کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۸    
سردار رحیمی درباره تصمیم AFC درباره برگزاری مسابقات فوتبال در زمین ثالث توضیحاتی داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹    
جانباز مدافع حرم سید علی اصغر حسینی متولد سال 63 در مشهد و اصالتا افغانستانی است. وی در سال 95 در عملیات آزادسازی حلب به شدت مجروح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳    
جعفری با اشاره به 15 هزار خانه تعمیراتی و 2500 خانه کامل تخریب شده در اثر سیل گفت: بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه برای ساخت خانه ها اعلام آمادگی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) غرب کشور گفت: در جهان امروز دعوا، دعوای ایران و آمریکا نیست بلکه دعوا بر سر حق و باطل است و ما همیشه خود را باید ارزیابی کرده و جایگاه خود را در این دعوا مشخص کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول ناحیه نهاوند از جمع آوری 25 میلیون ریال کمک های مردمی توسط این حوزه برای سیل زدگان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس قوه قضاییه در پیامی که در پی عارضه جسمانی آیت الله سیستانی صادر شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب صحت و سلامتی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
مشکلات ناشی از سیل در شهرستان بشاگرد همچنان ادامه دارد و راه ارتباطی 20 روستا هنوز قطع است، با وجود این، سپاه در حال امدادرسانی مستمر در ایم نتاطق می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی قمری وفا، خبرنگار سازمان صداوسیما در صفحه توئیتری خود نوشت: فرد توهین کننده به عکس حاج قاسم سلیمانی مقابل دانشگاه امیرکبیر امروز دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴    
دکتر عابد گل کرمی عضو هیات علمی پژوهشکده حکمت در نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی ترور سردار سلیمانی به بررسی ابعاد سیاسی پساترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی با تاکید بر راهبردهای تقابلی آمریکا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
روزنامه الشرق الاوسط عربستان اعلام کرد که سلب میزبانی از باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد اعضای کمیته مسابقات از جمله عضو عربستانی صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا خبر داد، مایک پامپئو در دیدار دوجانبه با وزیر خارجه آلمان در برلین، درباره ضرورت مقابله با اقدامات تهاجمی ایران صحبت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
فرمانده محترم سپاه شازند با اشاره به فتنه های دشمنان در چهل سال عمر بابرکت انقلاب گفت: امروز هدف فتنه های دشمنان اصل نظام، یعنی ولایت فقیه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از توزیع بخاری های گاز سوز بین محرومین مناطق عشایری استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل در جنوب و جنوب شرق کشور و بویژه سیستان و بلوچستان، بخشدار قلعه نو به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای یاری رساندن به هموطنان در سطح روستاهای بخش قلعه نو ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹    
ارگان رسانه ای شهرداری تهران در ادامه نوشت: راهبرد مقاومت... حرکت رو به جلو در عرصه اقتصادی را با وقفه جدی مواجه خواهد کرد .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۸    
وزارت اطلاعات موظف شد با توجه به اشراف بر بازار های کشور، به صورت ماهیانه گزارش وضعیت تأمین و قیمت کالا های اساسی و ضروری را ارائه کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
جهت اجرای طرح جهاد روشنایی در جلسه شورای کانون های بسیج مهندسین صنعتی مرکزی، بحث مکان یابی منازل متقاضیان از کمیته امداد و بهزیستی جهت نصب نیروگاه خورشیدی و تشکیل پرونده نزد صندوق کار آفرینی امید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
در راستای اجرای طرح جهاد روشنایی بازدید و امکان سنجی شرایط راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در منازل مددجویان بهزیستی توسط گروه جهادی کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان کرمانشاه انجام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال 48 ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت نمونه مشابهی در جهان ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سایه جنگ را می توان پربسامدترین اصطلاحی دانست که از 6 سال پیش به این سو دیگر مردم ایران با آن مانوس شده و ملاک و معیار بسیاری از تصمیمات سیاسیون در این دوران بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (دوشنبه، 30 دی) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۸    
سرهنگ عبدالوحید ملک آرا اظهارداشت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۵    
بهداری سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه تلاش ها برای محرومیت زدایی و اجرای طرح های مردم یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم مناطق محروم که توان مالی برای درمان خود را ندارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
سلسله جلسات تخصصی آفرینش قدرت نرم اسلامی _ ایرانی با موضوع بررسی قیام عمومی پسا تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران و سراسر ایران؛ دلایل وقوعی و پیامدهای راهبردی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
رییس هیئت دوچرخه سواری حسن آباد فشافویه از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت دهه فجر و یادبود سردار شهید سلیمانی درحسن آباد فشافویه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
حسینی گفت: نامزدهای انتخاباتی در کنار تعهد و تخصص لازم، بایستی انسان های متدین و صالحی باشند و راهکارهای روشن برای بهبود شرایط کشور داشته باشند.