سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۴:۰۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 27 دی 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 دی 1398 بسیج 2 دی 1398 بسیج 3 دی 1398 بسیج 4 دی 1398 بسیج 5 دی 1398 بسیج 6 دی 1398 بسیج 7 دی 1398 بسیج 8 دی 1398 بسیج 9 دی 1398 بسیج 10 دی 1398 بسیج 11 دی 1398 بسیج 12 دی 1398 بسیج 13 دی 1398 بسیج 14 دی 1398 بسیج 15 دی 1398 بسیج 16 دی 1398 بسیج 17 دی 1398 بسیج 18 دی 1398 بسیج 19 دی 1398 بسیج 20 دی 1398 بسیج 21 دی 1398 بسیج 22 دی 1398 بسیج 23 دی 1398 بسیج 24 دی 1398 بسیج 25 دی 1398 بسیج 26 دی 1398 بسیج 27 دی 1398 بسیج 28 دی 1398 بسیج 29 دی 1398 بسیج 30 دی 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه موقت کرمانشاه ریختن خون شهید سلیمانی را داغی بزرگ بر دل ملت ایران دانست و گفت: دل همه مردم را شکست و شرکت عظیم مردم در مراسم شهادت و تشییع شهید سلیمانی یک رفراندوم ملی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
مردم ولایتمدار استان کرمانشاه در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : فراخوان مسابقه هم چون پدر مهربان برای پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر می شود .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
راهپیمایی دفاع از آرمان های انقلاب، ولایت فقیه، شهدا و تکریم جان باختگان سانحه هوایی پرواز هواپیمای اوکراینی در لالی برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیمنه و اقتدار ایران اسلامی محصول مقاومت است و در این حوادث معلوم شد که راه نجات ملت ما مقاومت است. اگر مسیر سازش و التماس را می رفتیم ذلیل ذلیل بودیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امروز با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان اردبیل راهپیمایی دفاع از سپاه پاسداران و همدردی با شهدای سانحه هوایی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه موقت پارس آباد گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره خقلت بود و حضرت زهرا(س) در راستای دفاع از امامت و ولایت ایستادگی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه شهرستان کوثر با تاکید بر حفظ اتحاد در کشور گفت: دشمن دائما در کمین نشسته و با موج سواری به دنبال ایجاد تفرقه در کشور بوده که باید همه هوشیار باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه موقت خلخال گفت: پیام حضرت زهرا (س)، دین مداری، ولایت مداری و عمل به هنگام است و در این لحظه که دشمنان قصد حمله به چهارچوب و خیمه نظام را دارند وظیفه است تا ملت با بصیرت در جامعه از این حریم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر تقدیم بیش از 41هزار شهید توسط سپاه را دلیلی بر ایمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: آن روزی که ده ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در بعضی کشورها به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند از ایام الله است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر ، مردم ولایتمدار آزادشهر بعد از نماز جمعه در مراسم راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انزجار خود را از آمریکا و هنجار شکنان داخلی نشان دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۵    
فرمانده سپاه استان گیلان با حضور در منزل شهیدان نعمتی با خانواده و مادر این دو شهید گیلانی دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۵    
مردم شهر ساحلی محمودآباد امروز پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۵    
مردم تنکابن در حمایت از اقتدار نظام جمهور یاسلامی ایران راهپیمایی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: همان اندازه ای که ما از حادثه سقوط هواپیما غصه خوردیم و غم در دلمان شد، دشمنان خوشحال شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۹    
ببینده کلیپی از سردار مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حال کمک رسانی به مردم منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان باشید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
شعار هم می خواهید بدهید، شعاری بدهید که نفع، امنیت جان و مال و ناموستان در آن باشد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام صداقت از روند ارائه خدمات وکمک رسانی نیروی دریایی سپاه به سیل زدگان شرق استان هرمزگان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۹    
با فرمان آتش به اختیار، راه جاده ای بخش گافر و پارامون بشاگرد توسط سپاه بازگشایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۶    
پیام امام خامنه ای به بیستمین کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 تهران توسط سردار جباری فرمانده سپاه ولی امر و با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و با حضور خانواده های معظم شهدا در منطقه 17 قرائت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۱    
پدر یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: ما همه سرباز رهبری هستیم و در تبعیت از او قدم بر می داریم و مطئنم روح فرزندم نیز در آرامش کامل است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۲    
امام جمعه بندرعباس گفت: موشک باران پایگاه آمریکایی ها نشانه اقتدار عظیم ملت ایران و شکست هیمنه استکبار جهانی است که نباید از کنار آن به آسانی گذشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۹    
حاج قاسم به ژنرال های روسی فهماند که جنگ او با داعش در سوریه جنگ قدرت ها و مرز جغرافیایی و حتی برای دفاع از حرم هم نیست؛ بلکه برای دفاع از باور اهل حرم اهل بیت(س) است که پشتوانه توحیدی دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز جمعه در توضیح درباره پنهان کاری در خصوص تلفات انتقام موشکی ایران گفته پنتاگون هم پنجشنبه متوجه شده که شماری از نظامیان آمریکا بر اثر حمله به عین الاسد زخمی شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های روز گذشته نماز جمعه تهران باشاره به تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی فرمودند: این عشق و این وفا و این ایستادگی و در این بیعت بزرگ با خطّ امام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۵    
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مراغه با اشاره به سانحه تلخ هوایی و برخی هنجارشکنی ها در مراسم تشییع جان باختگان این حادثه گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۷    
سردار کریم پور خاطرنشان کرد: ملت ایران با الگو پذیری از حاج قاسم این فرمانده غیور جهاد و مقاومت در استمرار راهشان استوار خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد اخوان در جوان نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران فرمودند: این دوهفته ای که بر ما گذشت هفته پرماجرا و استثنایی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۸    
یوم الله دیگر، حمله مقتدرانه جمهوری اسلامی به یک پایگاه مهم آمریکا در منطقه بود. حمله به یک پایگاه نظامی آمریکا در واکنش به اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا در معادلات نظامی، اقدامی بسیار مهم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: به برکت وجود امام خامنه ای و خون پاک شهدا، مردم با بصیرت ایران سخنان دشمنان را باورنمی کنند، مردم همیشه اطاعت از رهبری را فراموش نمی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۳    
رهبرانقلاب: سپاه ایران ضربه ی متقابلی علی العجاله زد و پایگاه آمریکائی را با موشکهای خود درهم کوبید و ابهت و آبروی آن دولت ظالم و متکبّر را لگد مال کرد و تنبیه اصلی او اخراج از منطقه است. 1398/10/27
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۷    
احتمال قطع همکاری صداوسیما با انصرافی ها، باعث شد تا برخی از تحریم جشنواره های فجر پشیمان شوند!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران هوشیار است اما برخی از مقاطع دشمنان و کوردلان داخلی و خارجی به دنبال فتنه انگیزی هستند که ملت باید در این مقاطع هوشیاری خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان از موضوع سقوط هواپیمای اکراین سوءاستفاده کردند، گفت: دشمن با صرف هزینه های بالا زمینه جنگ های روانی و رسانه ای را فراهم کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۸    
حجت الاسلام سیدجواد آیت اللهی گفت: هرگز نخواهیم گذاشت دشمن، سپاه را که نهاد خدمت 'گذار و مجاهد که حافظ امنیت کشور و موجب سربلندی نظام است را تضعیف کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۲    
یک عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که برای حفظ انسجام و وحدت کشور پاسخ نامه وزیر کشور درباره اظهارات رئیس جمهور به طور محرمانه برای او ارسال شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۶    
به مناسبت سالروز شهادت سیدمجتبی نواب صفوی، کتاب فدایی اسلام با موضوع اندیشه و سیره شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام به همت اندیشکده برهان به انتشار رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۱    
امام جمعه کرج گفت: امروز در سطح کشور و در سطح منطقه گفتمان مقاومت بر گفتمان سازش غلبه دارد و در سوریه و لبنان و یمن و عراق شاهد پیروزی گفتمان مقاومت هستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا و اروپا در برجام منافقانه عمل کردند گفت: به مسئولان توصیه کردیم از اروپایی ها دست بردارند زیرا نفعی از آنان به ما نمی رسد و باید برای برجام مجلس عزا بگیریم و لباس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته (جمعه) در پیامی که در پی عارضه جسمانی حضرت آیت الله سیستانی صادر شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، تصویری از ماکت تابوت سربازان آمریکایی در جنوب لبنان را در این خبر ببینید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۱    
آیت الله سعیدی گفت:حداقل انتقام سخت مقاومت از رژیم جنایتکار آمریکا، اخراج آن ها از منطقه غرب آسیا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۲    
آیت الله مصطفی محامی گفت: سیلاب و آبگرفتگی در جنوب استان در چند روز اخیر باعث شد تا جلوه ای بارز از انسجام امت اسلامی برای همگان به نمایش گذاشته شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۹    
پیکر پاک 3 تن از شهدای حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۹    
خطیب جمعه مشهد گفت: دشمن می خواهد تلقین کند این مقاومت نتیجه اش از دست رفتن امنیت است..
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۷    
امام جمعه ارومیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قدرت از کیان ملی و مردم دفاع می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۰    
رسانه های دنیا به سرعت بیانات امام خامنه ای در نماز جمعه امروز تهران را پوشش دادند و هر یک بخشی از سخنرانی ایشان را به عنوان تیتر خبری خود انتخاب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه تبریز اظهارداشت: سیلی سخت ایران به آمریکا دارای ابعاد مختلفی است و نباید بزرگی این سیلی تحت الشعاع جریانات اخیر قرار بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه ورزقان گفت: فرزندان این انقلاب سربازان قمار باز آمریکایی را از تمام منطقه خاورمیانه اخراج خواهند کرد این را نه ما بلکه کل منطقه و خون شهید قاسم سلیمانی و آن مردمی که با حضور میلیونی خود در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: شهید سلیمانی تمام توطئه های آمریکا که از اول انقلاب برای نظام و مردم اسلامی ایران طراحی کرده بود را خنثی کرد و تا آخرین قطره خون در مقابل نقشه های استکبار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۰    
امیر حاتمی پیرامون اشتباه محاسباتی رئیس جمهور آمریکا در ترور سردار سلیمانی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۷    
آفتاب تهران امروز به جای شرق از مصلّی طلوع کرده است و همه شهر، مَثنی و فُرادی خود را در پس این روزهای پرالتهاب و پر غصه به آرامش امت رسانده اند تا مرهمی بر داغ های سخت این ایام باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۵    
خطبه های نمازجمعه 27دی تهران به امامت رهبر انقلاب در مصلی امام خمینی(ره) آغاز شد.