شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 7 مهر 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 مهر 1398 بازار نیوز 2 مهر 1398 بازار نیوز 3 مهر 1398 بازار نیوز 4 مهر 1398 بازار نیوز 5 مهر 1398 بازار نیوز 6 مهر 1398 بازار نیوز 7 مهر 1398 بازار نیوز 8 مهر 1398 بازار نیوز 9 مهر 1398 بازار نیوز 10 مهر 1398 بازار نیوز 11 مهر 1398 بازار نیوز 12 مهر 1398 بازار نیوز 13 مهر 1398 بازار نیوز 14 مهر 1398 بازار نیوز 15 مهر 1398 بازار نیوز 16 مهر 1398 بازار نیوز 17 مهر 1398 بازار نیوز 18 مهر 1398 بازار نیوز 19 مهر 1398 بازار نیوز 20 مهر 1398 بازار نیوز 21 مهر 1398 بازار نیوز 22 مهر 1398 بازار نیوز 23 مهر 1398 بازار نیوز 24 مهر 1398 بازار نیوز 25 مهر 1398 بازار نیوز 26 مهر 1398 بازار نیوز 27 مهر 1398 بازار نیوز 28 مهر 1398 بازار نیوز 29 مهر 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۷    
آب مایه ی حیات است و همه ی ما می دانیم که نوشیدن یک لیوان آب خنک وقتی که تشنه هستیم چه حس بی نظیری دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
یک شرکت استرالیایی پهپادی ساخته که جان شناگران را از شر کوسه ها نجات می دهد. یک الگوریتم ویدئو های این پهپاد را بررسی و با رصد کوسه، پیام هشدار صوتی منتشر می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۲    
معمولا بسیاری از کارخانه های تولید چای کیسه ای برای بستن کیسه ها از پلی پروپیلن استفاده می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی ستاد حذف یارانه ها گفت: رعایت احتیاط برای اجرای قانون حذف یارانه افراد پردرآمد الزامی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۵    
ماشینی ساخته شده که با کمک نیروی فشار تخته های سنگ های بزرگ را خرد می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
رئیس دولت اصلاحات در مورد برجام نیز نوشته است: برجام تجربه ارزشمندی در چارچوب ره یافت گفت وگو برای صلح بود که با مخالفت دولت جدید آمریکا روبرو شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
ظهر امروز فردی در خیابان ولیعصر (عج) اقدام به خودسوزی کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
در حالی که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بارها مسئولان را از اتخاذ تصمیماتی که چالش کاهش جمعیت را دامن می زند، برحذر داشته اند، شهرداری تهران و دولت طرح مسکن 30 متری را کلید زده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
اخراج شرکت های چینی از بازارهای آمریکا تصمیم جدید ترامپ برای فشار بر دولت چین است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
افزایش مقدار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری، سخت گیری هایی بانک ها در فرایند اعتبارسنجی و اعطای تسهیلات به متقاضیان را به دنبال داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۷    
مهدی محمدی، تحلیل گر مسائل بین الملل در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۸    
معاون ترافیک شهردار تهران دلیل افزایش روزهای آلوده در تابستان امسال را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۳    
ماجرایی پرسروصدا که در دهه گذشته بارها دستخوش تغییر شد و امسال بیش از گذشته، صدای اعتراض داوطلبان را بلند کرد؛ پذیرش در کنکور سراسری با کمک گرفتن از سهمیه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۳    
راننده کامیون خوزستانی موفق شده است با اشتغالزایی در کارگاه ارده به سود میلیونی در روز دست یابد و برای 8 نفر دیگر اشتغالزایی کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۳    
برگزاری تست هوش و هر گونه آزمون برای جذب دانش آموزان ممنوع است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۹    
مرکز آمار قیمت 24 قلم خوراکی را در شهریور منتشر کرد که براساس نتایج این طرح آمارگیری، 10 قلم کالا کاهش قیمت داشتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
در حال حاضر شکر بدترین ماده ای است که در رژیم غذایی مدرن وجود دارد. خیلی از ما با شنیدن نام انواع مواد مخدر و محرک، وحشت زده و نگران می شویم که نکند روزی همسرمان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با بیان این که حذف چهار صفر از پول ملی باعث کاهش هزینه ها و حجم اسکناس و وارد شدن مسکوکات به چرخه اقتصادی می شود، گفت: این لایحه کمکی به فرآیند مبادلات مالی مردم می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۳    
جانسون در حالی در سخنرانی حزبی خود وعده میلیاردها پوند بودجه برای بیمارستان های انگلیس را خواهد داد که پرونده فساد مالی او در ارتباط با یک مدل و تاجر آمریکایی جنجال آفرین شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۳    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ گفت: عرضه دولتی شکر از افزایش قیمت ها در این صنف جلوگیری کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۳    
در حالی که دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت هر متر مسکن در شهریور در منطقه 21 تهران را 21.2 میلیون تومان اعلام کرده، بانک مرکزی آن را 10.1 میلیون ثبت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۸    
شایعات منتشر شده حاکیست که اپل قصد دارد بریدگی بالای صفحه نمایش را در نسل بعدی گوشی های آیفون حذف کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۳    
فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن دو برادر نوجوان تبعه خارجی به علت آشنا نبودن به فنون شنا در این شهرستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: موضوع قطع انگشت کوچک دست نوزاد در بیمارستان شهریار قصور پرستار بوده در محاکم نظام پزشکی و پرستاری بررسی شده و با آن برخورد می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۵    
استفان والت تحلیلگر ارشد آمریکایی و استاد دانشگاه هاروارد با بیان اینکه دونالد ترامپ از روز اول ریاست جمهوری، به دنبال سود رساندن به شرکت های وابسته به خودش بوده است، بر لزوم استیضاح او تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۶    
کارشناس اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو اراک گفت: با وجود تمام مزایا و خواص عسل، هیچ راهی برای تشخیص اصل و تقلبی بودن آن جز آزمایش دقیق وجود ندارد و همین مساله منجر به ایجاد برخی باورهای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سعید علیپور پارسا با اشاره به این که روز جهانی قلب، یادآور رعایت اصول سبک زندگی سالم است، بر ضرورت افزایش آگاهی و اصلاح سبک زندگی برای داشتن قلبی سالم تأکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۶    
این یک تصور غلط است که ما عموما دلیل آب ریزش بینی را سرماخوردگی می دانیم. این اتفاق در بسیاری از موارد ممکن است به دلیل آلرژی های فصلی و حساس شدن سینوس ها رخ دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۶    
دبیر انجمن روماتولوژی ایران، از آرتروز به عنوان شایع ترین بیماری مفاصل نام برد و گفت: حدود 20 درصد افراد بالای 50 سال جامعه درگیر این بیماری می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۱    
شورای روابط خارجی اروپا روز یکشنبه اعلام کرد، نتایج نظر سنجی این شورا حاکی است که بیشتر مردم اروپا از توافق هسته ای با ایران حمایت می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۱    
در اثر خارج شدن یک ترن هوایی از ریل در شهربازی مکزیکوسیتی، تاکنون حداقل 2نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۱    
محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۱    
آمارها نشان می دهد برای نخستین بار در طول 63سال گذشته، امسال سهم جمعیت سالمند بالای 60 سال، از کل جمعیت ایران، به 10درصد می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
نخست وزیر اسبق انگلیس تصریح کرد: دولت ترامپ با خروج از برجام اشتباه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
دبیر هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: با استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساختمان می توان وزن سازه را کاهش داد که در افزایش تاب آوری در برابر زلزله مؤثر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶    
سفر اربعینذرایگان نیست، این ویزای عراق است که رایگان شده. پس نباید با تصور این که قرار است در یک پیاده روی زیارتی شرکت کنیم، بدون آمادگی لازم راهی عراق شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس اداره سلامت سالمندان وزارت بهداشت با اشاره به رشد آمار سالمندی در کشور، گفت: بر اساس آخرین پیمایش صورت گرفته در کشور 10درصد جمعیت را سالمندان تشکیل می دهند که از این بین سهم مناطق سه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۶    
خوزه جونیور براندائو، مهاجم مدنظر گابریل کالدرون، اواخر مرداد گذشته وارد تهران شد و قراردادش را با باشگاه امضا کرد تا جای بودیمیر کروات که منتقدان زیادی داشت را بگیرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۱    
حاجی دلیگانی،نماینده شاهین شهر،از گلایه مردم از افزایش قیمت برق خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۱    
سرمربی پرسپولیس دست به رفتاری باورنکردنی و عجیب زد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از برخورد با اعتراضات کارگری تصریح کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۱    
سردار هادی شیرزاد صبح امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه اینترپل 194 عضو در دنیا دارد، اظهار کرد: پلیس بین الملل در سه سطح تشکیل شده است؛ سطح نخست درخواست و صدور اعلان قرمز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۶    
نهمین محفل عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی عصر یکشنبه 7 مهرماه 98 با حضور و گفت وگوی ابراهیم فیاض و مسعود فراستی به بررسی 30 سال سینمای ابراهیم حاتمی کیا پرداخت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: نباید اجازه بدهیم ناامیدی وارد میدان بشود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۲    
کلیدواژه مذاکره آن هم با ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عنوان اصلی ترین گزاره، در کانون برآوردها و احتمالات ذکر شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۲    
استاکس نت را به خاطر دارید؟ زیرو دی را به خاطر دارید؟ عملیات المپیک را به خاطر دارید؟ جنگی سایبری در میان است و ایران در آن درگیر است. هر جنگی که آمریکا آغاز کند، قادر به پایان دادن به آن نخواهد بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۲    
سرهنگ جواد خردمند با تشریح عملکرد شش ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طی شش ماه اول سال جاری، حدود 2000 گزارش مردمی دریافت شده که 1487 مورد آن مربوط به تعرض بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۲    
پیمان طالبی،خطاب به باشگاه استقلال، استوری جالبی را در صفحۀ رسمی اینستاگرامش منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۲    
ماه صفر دومین ماه سال هجری قمری است؛ در ماه محرم و ماه صفر رویداد های تلخی رخ داده است. به خاطر همین مسلمانان و شیعیان این دو ماه را برای احترام به مقام و منزلت اهل بیت (ع) عزاداری می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۸    
سازمان کشورهای تولیدکننده و صادرکننده نفت خام اوپک، در آخرین به روز رسانی سایت خود اعلام کرد، هر بشکه سبد نفتی این سازمان پنج شنبه 4 مهر با 4 سنت کاهش 62.31 دلار در هر بشکه فروخته شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۳    
با ابلاغ بخشنامه بودجه سال آتی از سوی رئیس جمهور به کلیه دستگاه های اجرایی، لایحه بودجه سال 1399 کل کشور در محور های درآمدزایی پایدار، هزینه کردکارا، ثبات در اقتصاد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس یک فوریت لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور را با تصویب کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۳    
نیره پیروز بخت رئیس سازمان استاندارد ایران در روز جهانی گردشگری اعلام کرده است که آمارهای منتشره توسط UNWTO سازمان جهانی گردشگری 1.4 میلیارد سفر و 1 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۳    
گزارش اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی نشان می دهد در شهریور ماه سال جاری، تعداد معاملات بازار مسکن شهر تهران دو هزار و 787 واحد مسکونی ثبت شده است که نسبت به ماه گذشته 15 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۸    
سیدجلال حسینی در آخرین تمرین پیش از سفر تیمش به تبریز هم به طور اختصاصی تمرین کرد تا در لیست مسافران این سفر نباشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی ها و تعدد سفرها در روزهای پیش رو، امروز تمرین سبکی را انجام داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۸    
کایلی جنر 21 ساله آمریکایی که بنیان گذار یک برند محصولات آرایشی بهداشتی آمریکایی است موفق شد جوان ترین فرد ثروتمند جهان در سال 2019 لقب گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۳    
علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت در امور پالایشی، در پاسخ به سؤال درباره نحوه عرضه فرآورده های نفتی در بورس انرژی به صورت فیوچر (قراردادهای آتی) توضیح داد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۳    
همتی: به علت بی ارزش شدن واحد پولی، سکه و مسکوکات از جریان مبادلات مردم خارج شده است و در حال حاضر برای تولید هر سکه 500 تومانی، 800 تومان هزینه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
دکتر مجید حسن قمی - متخصص تغذیه و رژیم درمانی همزمان با روز جهانی قلب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نکاتی برای تضمین سلامت قلب افراد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۳    
بررسی های انجام شده در آمریکا نشان می دهد در سال جاری میلادی بیش از 80 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان مثانه در این کشور گزارش می شود و حدود 17 هزار نفر از این بیماران در سال 2019 بر اثر این بیماری جان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۸    
امیرعلی حمیدیه:در دنیا یک میلیون و 300 هزار نفر از طریق سلول های بنیادی خون ساز پیوند شدند که 11 هزار مورد آنها، ایرانی بوده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۸    
دوری گزینی و اجتناب از جمع، الگوی مشترک تقریبا تمام افراد افسرده است. البته عدم لذت بردن از فعالیت های معمول روزمره، گرایش به مصرف الکل و غذاهای بی خاصیت را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۸    
بازبینی نتایج 14 مطالعه نشان می دهد: افراد مبتلا به هر یک از دو عارضه سردرد مزمن یا درد کمر دو برابر بیشتر احتمال دارد که بیماری دیگر را تجربه کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۸    
در این تحقیقات، اطلاعات به دست آمده از 52 مطالعه که در رابطه با اثر عزت نفس و رابطه دوستی در بین 47 هزار داوطلب انجام گرفته است، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۸    
عطاالله هاشمی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم تقریبا نهایی شده و برای اعلام این قیمت دولتمردان منتظر بودند رئیس جمهور از سازمان ملل برگردد بنابراین تا آخر این هفته قیمت خرید تضمینی اعلام خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۸    
روابط عمومی بانک مرکزی واگذاری شرکت ملی انفورماتیک به بخش خصوصی را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
ابتدای شهریور 98 صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که وام ضروری 5 میلیون تومانی مرداد 98 بازنشستگان کشور با همکاری بانک صادرات ایران تا شنبه 2 شهریور 98 به حساب 32 هزار بازنشسته کشوری واریز شده و مابقی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
قاسم نوده فراهانی با اشاره به طرح نظارتی اصناف برای کنترل قیمت نان در سطح شهر تهران، گفت: پس از اعلام نرخ مصوب نان و اجرایی شدن قیمت های جدید نان در سطح نانوایی های شهر تهران مقرر شد تا سازمان ها و ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۸    
جزیره زیبای کیش،یکی از معروف ترین و محبوب ترین جزیره های ایرانی در خلیج فارس است و در قدیم به آن قیس می گفتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۸    
شهر مشهد یکی از زیباترین شهرهای ایران و جاذبه های گردشگری مشهد از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین اماکن گردشگری در کشورمان می باشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی - حذف تدریجی یارانه خانوارهای پردرآمد را بهترین روش قطع یارانه دهک های پردرآمد ارزیابی کرد و گفت: با این روش می توان جلوی خطاها و انحرافات احتمالی را هم گرفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۸    
در حالیکه برخی منتقدان تصویب طرح تشکیل وزارت بازرگانی را نتیجه فشار دولت بر نمایندگان می دانند، بسیاری از موافقان اجرای این طرح آشفتگی های مقطعی بازار را نتیجه نبود مدیریت واحد بر بخش بازرگانی کشور ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۸    
بررسی نتایج طرح آمارگیری نشان می دهد که تعداد گوسفند و بره، بز و بزغاله در مقایسه با ماه گذشته به ترتیب 1.7 و .4 درصد کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۸    
در اینفوگرافیک زیر به بررسی قیمت اعضای بدن در جهان پرداخته ایم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۸    
سیدحمید حسینی در گفتگویی درباره انجام مبادلات تجار ایرانی و عراقی گفت: عراقی ها برای خرید از ایران ریال ندارند و تمام مبادلات بازرگانی دو کشور نیز براساس محاسبات دینار عراقی انجام می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۳    
حملات پهپادی، پالایشگاههای نفت شرکت آرامکوی سعودی را فلج کرد و تحریمهای آمریکا صادرات نفت ایران و ونزوئلا را هدف گرفت و آلودگی گسترده، صادرات نفت روسیه را محدود کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۸    
محمدحسین کنعانی زادگان درباره جریمه 200 میلیون ریالی کمیته انضباطی بابت پرتاب توپ سمت هواداران استقلال در دربی نودم پایتخت گفت: واقعا شوکه هستم. من هیچ توهینی نکردم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۸    
روز گذشته گادوین منشا در مصاحبه ای که درباره معاون ورزشی مستعفی باشگاه استقلال انجام داد علی خطیر را متهم کرد که به خاطر 20 هزار دلار او را در خانه اش زندانی کرده بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۳    
طبق قانون، تصدی دو پست ممنوع است؛ اما معاون سازمان تأمین اجتماعی که به تازگی بازداشت شده است، بنا بر اعلام یک منبع مطلع عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های زیرمجموعه شستا از هلدینگ های این سازمان هم به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۳    
حکام دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال صادر شد. متن اطلاعیه کمیته انضباطی در این خصوص به شرح زیر است:
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۸    
طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه سلامت در نشست خبری اظهار داشت: در خدمات آزمایشگاهی از هزار و 143 خدمتی که تعریف شده، 800 خدمت تحت پوشش سازمان های بیمه گر است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۸    
جمیل حق پرست ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین ساعات کاری روز هفتم مهرماه ، به مناسبت روز آتش نشانی با رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و جمعی از معاونین و دست اندرکاران این عرصه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
اثرگذاری تکنولوژی در عصر حاضر، که به آن عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات می گویند، را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت به شکلی که این موضوع در میان تمامی قشرهای جامعه با هر بازه سنی راه نفوذ خود را باز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در یادداشتی برای روزنامه شرق می نویسد؛ هرساله در چنین ایامی ویژه برنامه های متنوعی با هدف معطوف کردن توجهات به موضوع گردشگری و مزیت ها و چالش ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳    
زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران صبح امروز در نطق پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورا ایراد کرد با اشاره به فرا رسیدن روز ملی آتش نشان گفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۸    
پس از تصویب لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی اعضای شورای شهر تهران به بررسی جزئیات آن پرداختند و تبصره هایی را به این لایحه اضافه کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۳    
صبح امروز نخستین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی در محل مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۳    
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از کشته شدن 2 نفر در استان خوزستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۳    
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر که در سطح استان گلستان و آزادشهر با اعتراضات زیاد مردمی مواجه شده بود، بالاخره امروز به ریاست قاضی مزیدی مورد رسیدگی قرار گرفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
عکاس هندی، تصویری زیبا از مراسم استقبال از حسن روحانی در هندوستان، شکار کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب قانونی برای دسترسی و پیگیری حساب های مالی افراد حقیقی و حقوقی خبر داد.