سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 10 مهر 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 مهر 1398 بازار نیوز 2 مهر 1398 بازار نیوز 3 مهر 1398 بازار نیوز 4 مهر 1398 بازار نیوز 5 مهر 1398 بازار نیوز 6 مهر 1398 بازار نیوز 7 مهر 1398 بازار نیوز 8 مهر 1398 بازار نیوز 9 مهر 1398 بازار نیوز 10 مهر 1398 بازار نیوز 11 مهر 1398 بازار نیوز 12 مهر 1398 بازار نیوز 13 مهر 1398 بازار نیوز 14 مهر 1398 بازار نیوز 15 مهر 1398 بازار نیوز 16 مهر 1398 بازار نیوز 17 مهر 1398 بازار نیوز 18 مهر 1398 بازار نیوز 19 مهر 1398 بازار نیوز 20 مهر 1398 بازار نیوز 21 مهر 1398 بازار نیوز 22 مهر 1398 بازار نیوز 23 مهر 1398 بازار نیوز 24 مهر 1398 بازار نیوز 25 مهر 1398 بازار نیوز 26 مهر 1398 بازار نیوز 27 مهر 1398 بازار نیوز 28 مهر 1398 بازار نیوز 29 مهر 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۷    
در این فیلم شیوه جالب و کم نظیر مار برای غافلگیری و شکار طعمه را می بینید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۶    
منصور پوریان گفت: قیمت گوشت قرمز سیر نزولی خود را از فروردین ماه سال جاری آغاز کرده و همچنا ن. این روند ادامه دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۷    
محمد آذرپناه گفت: هم اکنون نزدیک به 24 میلیون نفر شاغل و سه میلیون و 400 تا سه میلیون و 500 هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۶    
در حالی که سایت های اینترنتی اعلام قیمت، افزایش بین 500 تا دو میلیون تومانی قیمت ها را اعلام کردند، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فعالان صنفی از تداوم روند کاهشی قیمت ها در بازار خبر می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۵    
مجید کیانپور گفت: فاز نخست آزادراه تهران-شمال حدود 32 کیلومتر است که با افتتاح آن، شمال پایتخت به منطقه شهرستانک متصل خواهد شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه هردو متهم به اتلاف وقت و آموزش علوم غیرمفید هستند که امیدواریم از این وضع رها شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان مراغه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۰    
این روزها خانواده های زیادی دارند بار سفرشان را می بندند و آماده سفر باشکوه اربعین می شوند. بعضی دل دل می کنند که می توانند با فرزندانشان راهی این سفر شوند یا نه؟ بعضی هم لابه لای بحث ها و گفتگوها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
نماهنگ اربعین تا اربعین محصول سازمان سینمایی اوج به مناسبت ایام اربعین منتشر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۷    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اتاق بازرگانی پیگیر اصلی و مصمم توقف و اصلاح قانون تجارت است و امید داریم که نظرات این بخش در جلد های بعدی این قانون لحاظ شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیته نظام فنی ساختمان کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه رونق گرفتن بازار ساخت و ساز نیازی به سرمایه دولتی ندارد، گفت: این مسئله تنها به حمایت دولت از بخش خصوصی نیاز دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی عامل ایجاد اختلال در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد یک شرکت معروف مشهدی خبر داد و گفت : طبق قانون هر فردی که با تغییر اطلاعات ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه اقدام نمایندگان دموکرات در آغاز تحقیقات استیضاح از او را کودتا توصیف کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
جمعی از کشاورزان شهرستان اصفهان روز چهارشنبه با حضور در مقابل نیروگاه برق اصفهان(اسلام اباد)، آزادسازی و تخلیه حریم زاینده رود از سوی این شرکت و سازمان های مربوط را خواستار شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش 500 تا 950تومانی قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده در بازار توسط مرغداران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷    
مهناز افشار با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷    
میوه وآب انار خواص زیادی دارد؛ از کاهش فشارخون تا تقویت حافظه که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷    
شاید برای کسانی که کتابخوان هستند، هزینه های چاپ یک کتاب جذابیت داشته باشد. مخصوصا از زمانی که کاغذ گران و از آن طرف هم قیمت کتاب سرسام آور گران تر شده و ناشران هر روز از این مساله شاکی می شوند که ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس پلیس فتا اصفهان با بیان اینکه توسعه فضای مجازی باعث شده تا شاهد رواج سایت و کانال های همسریابی باشیم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
نتیجه یک مطالعه که به تازگی انجام شده است، نشان می دهد دانشجویانی که هر شب شش ساعت و نیم می خوابند در مقایسه با دانشجویانی که یک ساعت بیشتر می خوابند، در امتحانات خود 50 درصد نمره پایین تری می گیرند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
یک کیف که حاوی مقادیر زیادی دلار،دینار و 15 میلیون و 600 هزار ریال وجه نقد کشورمان بود توسط یکی ازماموران پلیس اصفهان به مالک که یک توریست درمانی بود بازگردانده شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
آمار خودکشی در جهان رو به افزایش است و با معضلی فراگیر روبه رو هستیم که روزبه روز دامنگیرتر می شود. از این رو محققان بیش از پیش در تلاشند تا راهی برای شناسایی افراد در معرض خطر پیدا کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
تازه ترین گزارش سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که ایران از نظر سرانه مصرف الکل در میان مصرف کنندگان مداوم نوشیدنی های الکلی، رتبه نهم را در میان 189 کشور جهان به خود اختصاص داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری پسری 15 ساله خبر داد که پسردایی 9 ساله اش را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
چربی یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده مغز انسان است. ما برای حفظ سلامت و عملکرد مطلوب این اندام کلیدی به مصرف چربی نیاز داریم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: خواستگاری که پس از شنیدن پاسخ منفی، پدر دختر مورد علاقه خود را کشته بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از قتل پدرزن و شاگردمغازه پدرزن به دست داماد در این شهرستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۲    
شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه شب گفت: ما بر این باوریم، اگر ایران و عربستان در مورد امنیت منطقه گفت و گو کنند، می توانند به توافق برسند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۲    
وزیر خارجه فرانسه روز چهارشنبه گفت: به رغم آن که تلاش های امانوئل مکرون برای فراهم آمدن فرصت مذاکره میان مقامات ایران و آمریکا در نیویورک با موفقیت همراه نبود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۲    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فرد جاعلی خبر داد که با جعل عنوان دستگاه های اجرایی و امنیتی کشور از طعمه های خود به شکل های مختلف اخاذی می کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۷    
شعبه سازمان عفو بین الملل در لاهه هلند، در حرکتی نمادین نام خیابان سفارت عربستان را از خیابان "سعودی" به خیابان "خاشقچی" تغییر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۷    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک پزشک متخلف و پلمپ مطب وی در شمال شرق تهران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر دفاع ملی ترکیه هشدار داد: اگر آمریکا اف-35 ندهد، جنگنده ملی خود را می سازیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: نظافت شهر، لایروبی انهار، ساماندهی دستفروشان و آبیاری فضای سبز در صدر درخواست های شهروندان از سامانه 137 است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
رییس اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران گفت: عقیم سازی سگ های ولگرد روند کندی دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
ناظر پولی منطقه غرب بانک مرکزی گفت: سقف برداشت پول از خودپردازها در ایام اربعین از 2 میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش می یابد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شاخص بهای تولیدکننده کاهش داشته و حتما با حفظ این روند در سال آینده شاهد کاهش قیمت مصرف کننده انواع اقلام کالایی در کشور خواهیم بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
شاید جالب باشد که بدانید در حال حاضر تمامی اسکناس های رایج در ایران، در داخل کشور و از طریق کارخانجات داخلی تولید و چاپ می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۲    
محققان دریافتند ماده مغذی کولین دارای قابلیت پیشگیری از بیماری آلزایمر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷    
در پی ادعای ابتلای تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان لردگان به ایدز به دلیل قصور مرکز درمانی و همچنین بازداشت بهورز این مرکز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷    
سقط عمدی یکی از پدیده هایی است که در سراسر جهان مشاهده می شود و فارغ از قانونی یا غیر قانونی بودن آن، بر اساس مقررات هر کشور، در بیشتر جوامع جهان به عنوان امری غیرعادی تلقی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷    
تا ساعت 12 امشب، حقوق معوق 6 ماهه اول 98 کارکنان هپکو به حسابشان واریز خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷    
رؤسای گمرکات ایران و ترکیه با ابراز علاقه نسبت به توسعه تجارت و بهبود روابط گمرکی به توافق های تازه ای دست یافتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در کشورمان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نساجی، پوشاک و تولید پارچه داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۲    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: اشکال اقتصاد ایران قبل از دولتی بودن این است که دولت در جاهایی که نباید باشد حضور پررنگ دارد و در جاهایی که باید باشد حضور کم رنگ دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۲    
پیش از هر چیز والدین باید بدانند که امروزه دیگر انتظار داشتن کودک کاملاً مطیع و فرمانبردار، در حقیقت انتظاری نابجاست، به علاوه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس تقویت پول ملی، کاهش هزینه چاپ اسکناس، تسهیل نقل و انتقال پول را از جمله مزایای حذف 4 صفر از پول ملی برشمرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته گذشته، پرسپولیس در جام حذفی برابر ماشین سازی موفق به پیروزی شد تا جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: اعضای کمیسیون صنایع مجلس، اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را مشخص کردند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با اشاره به توافق دو کشور برای رساندن حجم تبادلات تجاری به سطح 30 میلیارد دلار، گفت: با تلاش دوجانبه طرفین، انتظار می رود سطح تبادلات تجاری فراتر رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
نمی شود گفت پرسپولیس برابر ماشین سازی خوب بازی نکرد یا ضعیف بازی کرد چراکه بازی را برد و یک ضربه پنالتی را هم هدر داد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در میان مردم دنیا است که هز یک به شیوه ای خاص آن را درست می کنند و در بسیاری از کشورها مردم بر حسب عادت، روز خود را با این نوشیدنی شروع می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ضمن اعلام ویژه برنامه های روز تهران از نیم بها بودن سینما در روز 14 مهر خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
رهبرانقلاب، امروز در جمع فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: در زمینه دشمنی های اقتصادی علاج را در نگاه به توانایی های داخلی یافتیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
علیرضا کاظمی،: از مدارس تقاضا داریم همکاری لازم را با دانش آموزان داشته باشند تا دانش آموزان با خاطری آسوده در این برنامه زیارتی حضور داشته باشند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
فروش ارز اربعین به متقاضیان از امروز آغاز شده و تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
این بیانیه در پی بیانات قاطعانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ” کاهش تعهدات هسته ای که مسئولیت آن بر عهده سازمان انرژی اتمی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
پرنس انگلیسی هری به همراه همسرش مگان شکایتشان را به دادگاه بردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
خشونت میان زوجین؛ پدیده ای غیرطبیعی است که عوامل روانی و محیطی متعددی در بروز آن نقش دارند. پدیده ای که حتی یک کلام خشونت آمیز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس کشورمان با اشاره به تمرین بوکس هنرمندان گفت: در رشته بوکس حامد بهداد از بقیه بهتر است، چون قبلا هم این رشته ورزشی را کار کرده بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۹    
حمله هکری به یک بیلبورد بزرگراهی در دیترویت آمریکا باعث شد تا از این طریق تصاویر مستهجن و غیراخلاقی به نمایش درآید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با وجود اظهارات متعدد مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن در کشور، اما دولت تاکنون هیچ اقدامی برای تولید انبوه مسکن نکرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۷    
تصویری از حضور اسفندیار رحیم مشایی در یکی از کافه های معروف شمال تهران
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
فراهم کردن مقدمات سفر کربلا در ایام اربعین یکی از مهم ترین اقدامات این سفر به حساب می آید. اینفوگرافیک زیر وسایل و اقدامات لازم و ضروری این سفر را با احتساب هزینه های هرکدام به نمایش گذاشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۸    
قیمت سکه طرح جدید، امروز چهارشنبه 10 مهر 98 به 4 میلیون تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۳    
قیمت دلار آمریکا امروز چهارشنبه 10 مهر 98 در صرافی های بانکی با کاهش 100 تومانی به 11400 تومان رسید؛ ضمن اینکه یکصد دینار عراق نیز با نرخ 1100 تومان معامله می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
علی ربیعی اظهار داشت: اصلا کسی باور می کند دولت به قوه قضاییه فشار بیاورد و بگوید که حکم 7 سال، را 5 سال کنید؟ اظهار کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز و باوجود مظلومیت و فشار به این ملت، روز عزت ملت ایران است، تصریح کرد: قدرت و جایگاه ملت بزرگ ایران بعد از یکسال و نیم فشار مداوم اقتصادی، روشن تر و رفیع تر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
عادل الجبیر ، وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) در یک رشته توئیت در صفحه رسمی خود در توئیتر ادعاهای تازه ای درباره محتوای پیام عربستان سعودی به ایران منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
مأموران کلانتری 163 ولنجک موفق به کشف 125 بطری مشروب الکلی برند خارجی در شمال پایتخت شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۳    
ماکسین واترز از اعضای قدیمی حزب دموکرات در کنگره که از اولین نفراتی بود که خواستار استیضاح دونالد ترامپ شده، در ادامه اقدامات خود علیه رئیس جمهوری آمریکا خواستار زندانی شدن وی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۳    
سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در این باره اظهار کرد: موکلم 12 اسفندماه سال 97 در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۸    
بیژن زنگنه وزیر نفت ایران هنگام ورود به مسکو گفت: بازار نفت عادی شده است و حادثه آرامکو بزرگ نمایی سیاسی بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۳    
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما هم در روش قیمت گذاری و واگذاری، تغییراتی را در آستانه اجرا داریم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۳    
محمد جواد ظریف در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به مذاکرات انجام شده در سفر رئیس جمهور به نیویورک با طرف اروپایی اظهار کرد: هم زمان با این تلاش ها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۳    
علی ربیعی سخنگوی دولت در پایان جلسه امروز هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسات گذشته هیات دولت درباره آتش سوزی هایی که در چند ماه در برخی جنگل ها رخ داده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۸    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مهاجمانی دارند که در هفته های گذشته تحت فشار زیادی قرار گرفته اند. مرتضی تبریزی و علی عیلپور دو مهاجمی هستند که نه تنها عملکرد خوبی نداشته اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر به قدم زدن روحانی و پوتین واکنش نشان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت گفت: اگر در مورد تجاوز پهپاد آمریکایی سکوت می کردیم امروز این جایگاه را نداشتیم. اروپایی ها به من گفتند که قدرت شما از یکسال قبل بیشتر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۹    
هفته گذشته،پلیس هلند پرنده ای را به دلیل سرقت دستگیر کرد!
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۴    
سردار هادیانفر: با توجه به توسعه تردد، دیگر روش سنتی در برقراری نظم و امنیت مؤثر نیست و امروز کشور هایی که از روش مدرن و نوین استفاده می کنند، شاهد کاهش تصادفات بوده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۹    
سعید علی حسینی و کیانوش رستمی دو وزنه بردار شناخته شده تیم ملی وزنه برداری ایران که هر یک به نوعی مهم ترین مسابقه گزینشی المپیک را از دست دادند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
یک منبع موثق خبری فاش کرد مبنی بر این که دستمزد مارک ویلموتس و دستیارانش در تیم ملی ایران سالانه سه میلیون دلار است! یعنی رقمی بالغ بر 34 میلیارد تومان در سال.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.او که سال ها رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود مدت ها با بیماری دست و پنجه نرم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
دادکان گفت: 200 میلیون تومان به آقای محمدحسن انصاری فرد دادم. 200 میلیون تومانِ 14 سال قبل. پول را به یورو تبدیل و به حساب باشگاه آلمانی در دوبی واریز کردند تا به تهران بیایند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۰    
یحیی کمالی پور، نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، به بیان نکاتی درباره تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد ساختار بودجه و نقش دولت و مجلس در این زمینه پرداخت و اظهار کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور ایران به ارمنستان به عنوان مهمان اجلاس اتحادیه اقتصادی اورآسیا اظهار کرد: اتحادیه اورآسیا یک بلوک اقتصادی متشکل از 5 کشور ارمنستان، روسیه، قزاقستان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
سرانجام بعد از تاخیر چند روزه نرخ خرید تضمینی گندم با افزایش 500 تومانی نسبت به نرخ سال گذشته اعلام شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵    
در حالی که با اقدام جدید سازمان هواپیمایی جابه جایی زوار اربعین با نرخ های مشخص برای تاریخ 20 تا 30 مهر انجام می شود اما هنوز بسیاری از شرکتهای هواپیمایی برنامه پروازی خود را اعلام نکرده اند و ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
درباره آخرین وضعیت ثبت اعتراض از سوی سرپرستان خانوارهایی که یارانه آنها در شهریورماه قطع شد، گفت: از بین کمتر از 200 هزار خانواری که یارانه نقدی آنها به تازگی قطع شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
پس از آنکه آمار های صنعتی نشان داد که میزان ذخایر نفت خام آمریکا به شکل غیرمنتظره ای کاهش یافته است، قیمت نفت پس از چند جلسه کاهش امروز اندکی ترمیم شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
پرسپولیس در دوران برانکو هم در کارهای دفاعی اقتدار لازم را داشت و هم در حمله خوب بازی می کرد هر چند که در دیدارهای زیادی هم تیمش به مشکل می خورد کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان بارها تاکید کرده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
در مورد قیمت بلیت پروازهای اربعین، مجوز ایرلاین ها، چگونگی فروش، برخورد با گرانفروشی و تخلف و... صحبت ها و اظهارنظرهای متفاوتی اعلام شده و بارها این نظرات تغییر کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
بیمه ایران جزئیات بسته خدمات بیمه ای به زائران اربعین را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
این کشور در تلاش برای افزایش تولید نفت خام به منظور کسب درآمد بیشتر است و در موارد متعددی سهمیه تولیدی که از سوی اوپک تعیین شده بود را نقض کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
همتی در حساب شخصی خود در فضای مجازی اظهار کرد که ارزش پول ملی 40 درصد رشد داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۵    
سقف وام های اعطایی از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران 200 میلیون ریال بوده است و هنرمندان با معرفی صندوق اعتباری هنر، در سراسر کشور از این تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۰    
نهم مهر ماه همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی سالمندان در سالن همایش های بین المللی برج میلاد (سند ملی سالمندان) با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۵    
در ساعت یک بامداد امروز (10 مهر) وقوع یک تصادف در خیابان رسالت در شرق تهران به ماموران سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
  • ۱