جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 7 تیر 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 تیر 1399 بازار نیوز 2 تیر 1399 بازار نیوز 3 تیر 1399 بازار نیوز 4 تیر 1399 بازار نیوز 5 تیر 1399 بازار نیوز 6 تیر 1399 بازار نیوز 7 تیر 1399 بازار نیوز 8 تیر 1399 بازار نیوز 9 تیر 1399 بازار نیوز 10 تیر 1399 بازار نیوز 11 تیر 1399 بازار نیوز 12 تیر 1399 بازار نیوز 13 تیر 1399 بازار نیوز 14 تیر 1399 بازار نیوز 15 تیر 1399 بازار نیوز 16 تیر 1399 بازار نیوز 17 تیر 1399 بازار نیوز 18 تیر 1399 بازار نیوز 19 تیر 1399 بازار نیوز 20 تیر 1399 بازار نیوز 21 تیر 1399 بازار نیوز 22 تیر 1399 بازار نیوز 23 تیر 1399 بازار نیوز 24 تیر 1399 بازار نیوز 25 تیر 1399 بازار نیوز 26 تیر 1399 بازار نیوز 27 تیر 1399 بازار نیوز 28 تیر 1399 بازار نیوز 29 تیر 1399 بازار نیوز 30 تیر 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۲    
وضعیت کرونا در جهان
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۴    
متاسفانه با دست خودم دخترم را در چنگال آدمی گرگ صفت قرار داده بودم که او با بی رحمی تمام از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و دخترم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی سازمان گمرک اظهار داشت: سازمان گمرک، با تکیه بر اعلام و آمار بانک مرکزی محدودیت های گمرکی را اعمال می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۹    
مصطفی قلی خسروی گفت: از تاریخ اول فروردین تا سوم تیرماه سال 98، تعداد کل قرارداد ها 313 هزار و 602 قرارداد است. 69 هزار و 983 مباهی نامه و 140 هزار و 766 اجاره ثبت شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۴    
دروازه بان ملی پوش کشورمان برای پیگیری مسئله خروجش به وزارت خارجه رفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۴    
استاندار قزوین گفت: قیمت های ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار، لازم الاجرا است و باید نهاد های نظارتی مانند نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی با افزایش نظارت ها دلالان بازار را شناسایی کرده و آن ها را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۹    
مالیات از سال های دور یکی از مهم ترین منابع درآمدی دولت ها محسوب شده که برای مصارف گوناگونی در کشور صرف می شود. امروزه میزان مالیات با توجه به نظر مجلس و به میزان متفاوتی تعیین می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۴    
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی، همایش سراسری قوه قضائیه با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، اعضای شورای عالی قوه قضائیه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۹    
برادر پیشکسوت استقلال توضیحاتی را درباره بازداشت او با شکایت جواد نکونام ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۹    
پوشش جدید نوید محمدزاده در مراسم اکران شنای پروانه و در حاشیه حضورش روی فرش قرمز این فیلم در سینمای آزادی با انتقاد کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۹    
بازار ارز پس از نزدیک به یکسال ثبات نسبی چندماهی است که دوباره دچار نوسان شده است و این نوسان در هفته های اخیر شدت گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۴    
شرکت سایپا قیمت جدید خودروی تیبا 2 پلاس خود را امروز اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۴    
ظاهرا ابعاد عملیات بازداشت برخی اعضای حشدالشعبی فراتر از یک یا چند مورد راکت پراکنی به محل حضور نظامیان امریکایی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۲۴    
طبیعی است که دولت آمریکا وقتی مردم خود را سرکوب و با آنان با وحشیگری برخورد می نماید، با ملت های جهان نیز بدرفتاری می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
دبیر انجمن سیمان از ارائه پیشنهاد تولیدکنندگان به وزارت صنعت برای افزایش 40 درصدی قیمت سیمان خبر داد و گفت: قیمت جدید سیمان طی روز های آینده تعیین خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنان باتجربه تیمش خواست که با توجه به شرایط حساس آبی پوشان، به جمع و جور شدن تیم کمک کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای از تمدید ثبت نام داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از مثبت شدن تست کرونای 2هزار و 456 تن طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
مقامات گمرکی هند در بنادر بزرگ این کشوراز واردات کالا های آمریکایی ساخت چین جلوگیری می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۵    
صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای با مطرح کردن بحث نفوذ جهانی آمریکا، از کشور های اروپایی خواست درباره خروج آمریکا از نقش رهبری جهان بیاندیشند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۰    
در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه 4.3 ریشتری، ظهر امروز (شنبه) حوالی هجدک، از توابع شهرستان راور در این استان هیچ خسارتی نداشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۵    
شهید مدافع حرم جواد الله کرم از مستشاران زبده نظامی و فرماندهان مقاومت بود که برای دفاع از حرم عمه سادات داوطلبانه به سوریه اعزام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
بعد از کرونا و آتش سوزی ها، حالا بزرگترین طوفان گرد و غبار50سال گذشته در آمریکا؛ طوفان Godzilla or Saharan Dust که از آفریقا سرچشمه گرفته است، از اقیانوس اطلس رد شده و به آمریکا رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران با بیان اینکه دارایکم از امروز قابل معامله است، نحوه اضافه شدن دارایکم به سبد متقاضی را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۵    
شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت مناسب تری به مالکان خودرو تخصیص یابد که به نظر می رسد با صحبت های رئیس ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۰    
تصویری زیبا از ورزشگاه پوریای، ولی در شهرستان تالش واقع در استان گیلان را مشاهده می کنید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
سرگئی پوگاچف میلیاردر روسی تصاویر دختران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در وب سایت خود منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه اخذ مالیات از خانه های خالی 5 سال معطل یک سامانه است، گفت: اگر سازمان امور مالیاتی گزارش درباره سامانه املاک و اسکان ندهد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۰    
جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس ماده های 235 تا 238 آیین نامه و به عنوان مهم ترین امور نظارتی، مرداد ماه امسال از ریاست جمهور و وزیران آزمون گرفته خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۵    
ضرورت دارد ما ذهنیت خود را در ارتباط با تامین مالی اقتصاد بازسازی کنیم و با شکل دادن معقول به تصورات خود راجع به بانک محور بودن و بازارمحور بودن تامین مالی اقتصاد و نقش آن ها در اقتصاد و پیامد آن ها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی ما افزایش حقوق بازنشستگان و تحقق همسان سازی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
شهردار تهران: پس از بررسی جریمه خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت 14 هزینه کسر شده از شهروندان باز می گردد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
درست است که شرایط اقتصادی، تحریم و کرونا سال سختی را پیش روی کشور و دولت به عنوان بزرگ ترین کارفرما قرار داده است، اما این به معنی نادیده گرفتن حقوق کارگران نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۵    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور ابلاغیه ای اعلام کرد: همه تولیدکنندگان لوازم خانگی از این به بعد برای فروش محصولات خود ملزم به عرضه آنها به بازار هستند
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۰    
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در ادامه تنش با دونالد ترامپ، وی را فردی نامناسب برای ریاست جمهوری نامید که قانون اساسی و سوگند ریاست جمهوری را نمی فهمد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۰    
رنگ همواره در هنر نقشی اساسی ایفا می کند و وظیفه مهمی در زیبا سازی آثار هنری بر عهده دارد. در این گزارش زیباترین شیشه کاری های بنا های مختلف جهان را مشاهده می کنید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۵    
قضات دادگاه کیفری استان تهران در حالی برای یک متهم به قتل حکم قصاص صادر کردند که وی مدعی است قتلی مرتکب نشده و دوست فراری اش قاتل است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۵    
موضوع کم آبی ازجمله مباحث داغ فصول گرم سال است؛ در دو سال گذشته در اوایل فصل گرما شاهد بارندگی های شدید و رگباری بودیم که شاید این تصور را در اذهان ایجاد کرد که کم آبی رو به پایان گذاشته و کشور در ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۵    
آخرین آمار و اطلاعات بخش ICT از برخورداری مردم از تلفن و موبایل نشان می دهد در یکسال گذشته 25 میلیون خط موبایل وارد شبکه ارتباطی شده، اما ضریب نفوذ تلفن ثابت همچنان روند نزولی را طی می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۰    
زنان ورزشکار ایران طی هفت سال اخیر با کسب 33 مدال بازی های آسیایی و تک نشان المپیکی و رشد بیش از 2 برابری در کسب مدال ها، همچنان برگ برنده ورزش ایران محسوب می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۵    
یک دادگاه در آمریکا با صدور حکمی، مشاور سابق، ولی عهد ابوظبی را به 10 سال حبس محکوم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه جاسک به پایگاه مهم صادرات نفت ایران تبدیل خواهد شد، گفت: امیدوارم با افتتاح خط انتقال نفت به جاسک در اسفندماه، روزانه یک میلیون بشکه نفت از این بندر صادر کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۵    
یک روزنامه هلندی از علاقه باشگاه آژاکس آمستردام به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۰    
کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران در بیست و یکمین نشست خود، نمایندگان کسب و کار های فعال بر بستر شبکه های اجتماعی را گردهم آورد تا ضمن بررسی مشکلات و چالش های آنان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵    
دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: در حال حاضر حدود 50 هزار پرستار بیکار در سطح کشور وجود دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵    
فرشاد مومنی در نشستی پیرامون اندیشه های اقتصادی شهید بهشتی، ضمن ارائه مطالبی، علت بحران ها و مشکلات اخیر را عدول از موازینی که در غالب یک سیستم سازگار و منسجم با مدیریت شهید بهشتی طراحی شده بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
عملیات ساخت خط 7 متروی تهران به سفارش شهرداری تهران توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و سپاسد در حال انجام میباشد. در حال حاضر خط 7 مترو دارای 11 ایستگاه فعال میباشد که در آن ها مسافرگیری انجام میشود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۰    
بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات بازرا های بورس و فرابورس ایران، زمان سفارش گیری تاساعت 9:30 تمدید شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از طرح جدید جمعی از نمایندگان برای تغییر در نحوه انتخاب رئیس مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۰    
نباید اجازه دهیم، استعمارگران برای ما مهره سازی کنند و سرنوشت مردم ما را به بازی بگیرند. تلاش کنیم کسانی را که متعهد به مکتب هستند و سرنوشت مردم را به بازی نمی گیرند، انتخاب شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۰    
نشریه معتبر و سرشناس فوربس در مطلبی که به تازگی منتشر کرده 5 دلیل را نام برده که نشان می دهد بهای جهانی طلا در روز ها و هفته های آتی بیشتر و بالاتر از آنچه اکنون هست، می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۵    
بازار مسکن در خردادماه سال 92 از یک زاویه شباهت حداکثری با وضعیت بازار مسکن در خردادماه سال جاری داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت: بانک مرکزی و سیاست گذاری پولی و ارزی در شرایط عادی کاری پیچیده است، البته این به معنی عدم بیان آنچه بانک مرکزی انجام می دهد، نیست و من نیز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۰    
دکتر کرمانپور رئیس روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در توئیتر خود با انتشار تصویری از یک پرواز داخلی نوشت ...