دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 3 مهر 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 مهر 1396 بهداشت نیوز 2 مهر 1396 بهداشت نیوز 3 مهر 1396 بهداشت نیوز 4 مهر 1396 بهداشت نیوز 5 مهر 1396 بهداشت نیوز 6 مهر 1396 بهداشت نیوز 7 مهر 1396 بهداشت نیوز 8 مهر 1396 بهداشت نیوز 9 مهر 1396 بهداشت نیوز 10 مهر 1396 بهداشت نیوز 11 مهر 1396 بهداشت نیوز 12 مهر 1396 بهداشت نیوز 13 مهر 1396 بهداشت نیوز 14 مهر 1396 بهداشت نیوز 15 مهر 1396 بهداشت نیوز 16 مهر 1396 بهداشت نیوز 17 مهر 1396 بهداشت نیوز 18 مهر 1396 بهداشت نیوز 19 مهر 1396 بهداشت نیوز 20 مهر 1396 بهداشت نیوز 21 مهر 1396 بهداشت نیوز 22 مهر 1396 بهداشت نیوز 23 مهر 1396 بهداشت نیوز 24 مهر 1396 بهداشت نیوز 25 مهر 1396 بهداشت نیوز 26 مهر 1396 بهداشت نیوز 27 مهر 1396 بهداشت نیوز 28 مهر 1396 بهداشت نیوز 29 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۱۵    
✅اولین تاکسی پرنده جهان اولین تاکسی پرنده جهان با ظاهری شبیه به پهپاد و ظرفیت حمل دو مسافر، نخستین پرواز آزمایشی خود را در دبی با موفقیت پشت سر گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۸    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق #5151*733* و شماره حساب 15000000/42 این سازمان نزد بانک ملت پرداخت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۸    
:مدیرگروه بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: رعایت توصیه های بهداشتی در طبخ و توزیع نذورات در ماه های محرم و صفر به حفظ سلامت مردم کمک شایانی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۹    
آب در تمام فرایندهای متابولیکی، نقل و انتقال مواد مغذی به سلول ها، دفع مواد زائد، تنظیم دمای بدن و ... نقش دارد. اما آب رسانی به بدن همراه با برخی از اشتباهات است که شاید از آنها کاملا بی اطلاع باشیم:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون از مردم خواست که نذر اهدای خون خود را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و در طی ماه های محرم و صفر اقدام به اهدای خون کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۵    
یک جامعه شناس گفت: طبق مطالعات انجام شده هرچقدر از طبقات مرفه اقتصادی به سمت طبقات پایین و زحمتکشان جامعه برویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مراسم عزاداری شب پنجم محرم 96 با سخنرانی حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی و مداحی حاج منصور ارضی، حاج ابوالفضل بختیاری و کربلایی حسین قربانچه در مسجد ارک تهران برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 8 میلیون نفر در ایران سیگار می کشند. هر سال 500 هزار نفر به خاطر مصرف دخانیات بستری می شوند و 50 هزار نفر فوت می کنند و مصرف سیگار بین دختران در 5 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات، اولویت اصلی ما حفظ و نهادینه سازی دستاوردهای طرح تحول سلامت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۳    
متخصص غدد و داخلی با اشاره به اینکه توانایی های دانش آموزان دیابتی با سایر دانش آموزان تفاوتی ندارد، گفت: اولیای مدرسه باید درک کنند یک فرد دیابتی در زمان های مشخص ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۳    
عکسی از مهناز افشار دیروز در نشست بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۱    
یک مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه همدان بر ضرورت فرهنگ سازی و تغییر نگرش مردم نسبت به نان تأکید کرد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۹    
موها را با حوله بپوشانید. به فرزندتان کمک کنید تا موهای خیسش را با حوله کاملا پوشش بدهد. این کار به جذب سریع تر و راحت تر آب موها کمک می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۳    
هندوانه کبابی شاید عجیب به نظر بیاد، ولی امکان تجربه طعم جدیدی رو به شما می دهد. می تونید اون رو در کنار انواع سبزیجات مثل نعناع و آجیل ها مثل بادام هم امتحان کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۳    
بارداری حتی در روز های اول تشکیل نطفه با نشانه هایی همراه است که توجه به این نشانه ها می توان برای سلامت مادر و جنین اقداماتی انجام داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۳    
چشم یک عضو حساس در بدن است. بیماری های زیادی چشم را تهدید می کند که از التهاب های ساده و قرمزی گرفته تا بیماری های خطرناکی که می تواند به نابینایی منجر شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۳    
آب پیاز و مو؛ در ظاهر میان این دو ارتباطی نیست و حتی به نظر می رسد کمتر کسی حاضر باشد آب پیاز بر موهای خود امتحان کند. با این حال تحقیقات پرده از یک راز عجیب بر داشته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۲    
با انجام یک آزمایش در ایالت آریزونا آمریکا مشخص شد که نزدیک به 90 درصد از حوله های حمام، آلوده به باکتری به نام کلی فرم (موجودات زنده ی کوچک که در آب زیست می کنند و می توانند عامل انتقال بیماری ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۲    
عضو هئیت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: طرح مراقبت در منزل بیماران ترخیص شده از بیمارستانها از ضرورت های توانبخشی کشور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس سنجش مرکز آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: اسامی قبول شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفته جاری اعلام می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۴    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب با اشاره به آسیب های مغزی قابل توجه قمه زنی، از عوارض ترکیدن پوست محافظ سر و آسیب دیدگی عروق زیر جمجمه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۸    
آدم های افسرده نشانه های روشنی دارند : غمگین و افسرده و بی توجه به اطرافند. اما آنهایی که افسردگی پنهان دارند چطور؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۴    
اگر می خواهید جذابیت مردانه خودتان را همراه با جوانی حفظ کنید، بهتر از مراقب پوست صورت تان باشید؛ زیاد آب بنوشید و پوشیدن لباس مناسب را فراموش نکنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۴    
ملانیا ترامپ در نخستین سفر رسمی و بین المللی خود به عنوان بانوی اول آمریکا روز شنبه برای شرکت درمسابقات جهانی نظامیانی که حین انجام وظیفه دچار معلولیت های جسمی شده اند به تورنتوی کانادا سفر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۸    
عکس یادگاری یک توریست در بازار بزرگ اصفهان. این حجره ظاهرا" محل فروش کله قند، نبات و شکر بوده. این تصویر مربوط به سال 1339 می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۸    
مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو گفت: با شروع شدن فصل پاییز حساسیت های فصلی و بعضی عواملی سرماخوردگی در افراد بروز می کند که متأسفانه فردی که با حساسیت فصلی مواجه می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
پوست بزرگترین ارگان بدن است و متاسفانه بسیاری از ما در موردش غفلت می کنیم چون واقعا نمی دانیم برای سالم نگه داشتنش به چه چیزهایی نیاز داریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
سوپ سیب زمینی یک غذای خیلی ساده و خوشمزه ست که بهترین زمان برای درست کردنش فصل پاییزه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
دکتر محمود داورنیا با 35 سال سابقه و بیش از 25 هزار جراحی موفق از بیماری های نشیمنگاه می گوید:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
دبیر انجمن پیشگیری از چاقی ایران با تاکید براینکه به به افراد توصیه می شود از پرخوری درایام محرم بپرهیزند، عنوان کرد: پرخوری و مصرف غذاهای چرب احتمال بروز چاقی و اضافه وزن را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۳    
شاید باورش برایتان سخت باشد، اما احتمال دارد شیر آنقدرها هم که می گویند برای بدنتان مفید نباشد. نتایج جدید ترین تحقیقات در این زمینه این باور قدیمی را به چالش می کشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۳    
رعایت تناسب شدت و مدت ورزش با فصول مختلف سال مهم است مثلاٌ ورزش در فصل بهار باید قوی و دارای زمان کوتاه و در زمستان طولانی تر و سبک تر باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۰    
یک متخصص طب ایرانی گفت: لقمه های کوچک و نان نرم تازه نیز یکی از عواملی است که تمایل کودکان را به سمت صبحانه تقویت می کند, در بسیاری از کودکان مصرف نان کره مربای آلبالو اشتهای آنها را باز می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی روشی برای لاغری بدون ورزش کردن و رژیم معرفی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۸    
تماشای عملکرد یک ورزشکار – شناگری که با بازوهای توانمندش خود را از میان آب به سمت جلو می برد و یا فوتبالیستی که با قدرت بدنی و دقتش در شوت زنی به وجدتان می آورد – بسیار زیبا است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۵    
. اینفوگرافی که در ادامه خواهید خواند به شما می گوید چه ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به افزایش انرژی تان کمک کنند و چگونه این کار را می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
عکسی از محمدعلی کشاورز و دخترش نلی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
کیمیا علیزاده به فاصله کمتر از چهار ماه بار دیگر زیر تیغ جراحان رفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۹    
وزیر سابق علوم گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران تاریخچه زیبایی دارد، چراکه این دانشگاه، دانشگاه انقلاب است و قبل از انقلاب اسلامی ایران، وجود نداشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طعم و مزه شیرهای توزیعی در مدارس را مورد پسند دانش آموزان ندانست و تصریح کرد: دانش آموزان از این شیرهای توزیعی استقبال نمی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
عکسی از علیرضا حقیقی و سحر صباغ سرشت در فستیوال فیلم یاری برای حمایت از کودکان کار در شهر استکهلم سوئد را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۱    
یک جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه عفونت های ادراری سطحی بیش از 90 درصد عفونت های این دستگاه را شامل می شوند، گفت: در عفونت های عمقی بیماران معمولا تب شدید و حال عمومی بدی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۸    
اکثر افراد با استفاده از واکسن آنفولانزا، سعی می کنند از بروز سرما خوردگی و آنفولانزا جلوگیری کنند. اما زدن واکسن تنها راه ایمن کردن بدن نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
میلیون ها مسلمان در سراسر دنیا، برای نمازگزاردن و انجام مراسم مذهبی خود روزی چند بار خم و راست می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
تابستان به پایان می رسد و روزها کوتاه تر می شوند. این به معنای صرف زمان کمتر در نور مستقیم آفتاب و کاهش سنتز ویتامین دی از طریق خورشید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۹    
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بررسی وضعیت کیفیت نان پایتخت در شورای شهر خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۷    
محققانی از ترکیه اقدام به استفاده از نانولوله های رس در بسته بندی مواد غذایی کردند. نتایج نشان داد که این کار موجب تازه ماندن مواد غذایی و افزایش زمان نگهداری آن ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۲    
دبیر علمی ششمین کنگره جراحی پلاستیک صورت و راینولوژی، گفت: بسیاری از بیماری ها اعم از فشارخون، ناراحتی های قلبی، اختلال در تمرکز و حتی بروز تصادفات رانندگی ریشه در بیماری های خواب دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۸    
باید لاغر شوم ، باید به باریکی سابقم برگردم ، اعتماد به نفسم را با این هیکل از دست داده ام ، هیچ لباسی از سال گذشته اندازه ام نمی شود ، شوهرم دیگر مرا با این اضافه وزن نمی پسندد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
اضطراب و استرس احساس هایی هستند که همه افراد در طول زندگی خود آنها را تجربه می کنند، اما این احساس ها همیشه مخرب نیستند و در برخی مواقع سازنده هستند و نیروی محرکه لازم را در فرد برای انجام کار ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کاهش ناگهانی تعرفه های بیهوشی سلامت جامعه را به خطر می اندازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۹    
دبیر اجرایی پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان، از پرستاران به عنوان مهم ترین عضو تیم مراقبتی از کودکان نام برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
شاید مهم ترین مانع موفقیت، خودتان باشید. عملکرد ها و اشتباهات ریز و درشت جریان کاری را بگذاریم کنار، گاهی افراد به ذهن شان می بازند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۷    
اینکه تا همین دو سال پیش، به ندرت یکی از هنرمندان، زمانی را صرف پرداختن به موضوعات محیط زیستی می کرد اما امروز محیط زیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۱    
به طور کلی چهار نوع سنگ کلیه در کودکان شیوع دارند که عبارتند از سنگ های کلیه با منشا اگزالات کلسیم، سنگ های کلیه با منشا فسفات کلسیم، سنگ های اسید اوریکی و سنگ های سیستئین.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۹    
اسفناج را بشویید و خشک کنید. آن را خرد کرده یا به قطعات کوچک تر ببرید. گوشت گاو چرخ شده را در ماهیتابه تفت داده و بپزید. روغن را خالی کنید و اسفناج را با گوشت گاو گرم مخلوط کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۳    
شما چه در حال کار روی یک پروژه ی سنگین باشید و چه در حال تمرین برای مسابقات بعدی ماراتن، خوردن غذاهای بهتر، تلاش هایتان را به نتایج بهتری خواهند رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
محققان دریافتند داروی آسم Singulair (مونتلوکاست) با عوارض جانبی عصبی نظیر افسردگی، خشم، کابوس های شبانه و سردرد مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۴    
یک متخصص پوست و مو گفت: 50 درصد بیماری تیروئید با ریزش مو ظاهر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۶    
برخی شامپوها می توانند به درمان بیماری های بدن از طریق شست و شوی مو کمک کنند و با خاصیتی که به همراه دارند در رفع عارضه های افراد تاثیرگذار باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۰    
والدین باید از هر سه خواسته کودک، یکی را برآورده، دومی را به زمان بعد موکول کنند و به سومی نه بگویند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۷    
بسیاری از زنان به دنبال سوزاندن چربی های ران پا هستند زیرا در بدن زنان یکی از جاهایی که چربی های اضافی به سرعت جمع می شوند ران پا است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۴    
برای رفع بی قراری کودک پیش از شروع مدرسه، او را با خود به مدرسه ببرید و فضای داخل مدرسه را به او نشان بدهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۱    
فروش شیرخشک های یارانه ای توسط دستفروشان در حاشیه خیابان شهرداری رشت و مقابل بازار بزرگ، دستمایه گزارشی می شود تا علت نشت قوطی ها به بازار آزاد که دولت آنها را رایگان در مراکز بهداشت، شیرخوارگاه ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
امروزه با وجود شرایط فشرده کاری به سختی می توان تعادل بین زندگی شخصی و کار را به نحوی رضایت بخش حفظ کرد که همین امر در بسیاری از موارد به خستگی مفرط منجر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۵    
علم ثابت کرده است که این جمله معروف “هر روز طوری زندگی کنید که گویی روزآخر عمرتان است” فقط مفهوم ادبی ندارد چون هر لحظه ممکن است دنیا به آخر برسد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۵    
یکی از داغ ترین موضوعات بین بازیگران و سازندگان فیلم “اختلالات ذهنی” است. آن ها به قدری شخصیت ها را ماهرانه به تصویر می کشند که برای روانشناس ها نقش یک دایره المعارف را دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۲    
نوشیدن دمنوش ها در فصل های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۹    
حذف نمایش کد imd بر روی لینک استعلام وب سایت تجهیزات پزشکی و نمایش کد IRC بجای آن
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
عکسی از نرگس محمدی و الناز حبیبی در مراسم تشییع پیکر نادر گلچین را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷    
مطالعه ای جدید نشان میدهد، فشار خون بالا برای جوانان به اندازه ای که برای همتایان 40 ساله و بزرگترشان نگرانی محسوب میشود، اهمیت ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۴    
عکسی از نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۴    
سرماخوردگی یا آنفلوآنزا؟ آیا این موضوع مهم است؟ داروهای بدون نسخه و سوپ مرغ هردو به شما کمک می کنند، درست است؟ البته نه خیلی سریع. مهم است که بدانید که شما با کدام بیماری دست و پنجه نرم می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۵    
عکسی از مهراوه شریفی نیا را به همراه پدرش محمدرضا شریفی نیا مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۹    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سن لوئیز موفق به شناسایی یک پیوند جدید بین آلزایمر و پروتئینی موسوم به تائو شده اند که می تواند در آینده به درمان این بیماری کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۰    
دبیر علمی اولین سمینار تازه های براکی تراپی، گفت: روش براکی تراپی که ماده رادیو اکتیوی را مستقیما وارد بدن بیمار می کند، نتایج خوبی در درمان سرطان دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۷    
عکسی از نفیسه روشن را به همراه مادرش مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۴    
محققان عنوان می کنند کودکان مبتلا به بیماری التهابی روده با افزایش ریسک ابتلا به سرطان روبرو هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۵    
طبق نتایج یک مطالعه، افراد مبتلا به سردردهای مزمن میگرنی سه برابر بیشتر از دیگران از اختلال شدید استخوان فک رنج می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۹    
استاد چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: 90 درصد موارد انحرافات چشمی مادرزادی با یک تا 3 بار جراحی درمان می شود و بهترین زمان درمان، تا دو سالگی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۶    
دسته های عزاداری شاه حسین گویان یا شاخسی واخسی تبریز نیز از آن رسوم قدیمی و کهنی هستند که از دیرباز به یادگار مانده اند و با تکرار هرساله رنگ و بوی خاصی به ایام سوگواری محرم می بخشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۶    
تلگرام، واتس آپ، لاین، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدن... و این فهرست همین طور ادامه دارد. احتمالا هر یک از شما عضو یک یا چند تا از این شبکه های اجتماعی هستید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۲:۲۴    
بازیکنان استقلال در اقدامی مشترک پست اینستاگرامی زیر را منتشر کردند و عنوان کردند که #باهم برای سربلندی استقلال تلاش خواهند کرد.