جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 2 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 3 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 4 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 5 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 6 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 7 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 8 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 9 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 11 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 12 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 13 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 14 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 15 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 16 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 17 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 18 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 19 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 20 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 21 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 22 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 23 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 24 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 25 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 26 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 27 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 28 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 29 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 30 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۳    
برخی از رفتارها وجود دارند که باعث می شود تا شما را از چشم دیگران بیاندازند. با ما همراه شوید تا شما را با 10 رفتار که شما را از چشم دیگران می اندازد آشنا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۴۵    
هنرمند حسام مهاجر به تازگی ماکت مسجد کبود استانبول را تکمیل کرده است. این ماکت از 15000 چوب بستنی ساخته شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۵    
نزدیکان کریس کورنل خواننده و ترانه ساز گروه ساند گاردن را چهارشنبه شب تایید کردند. کورنل در 52 سالگی درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۹    
عکاس مفهومی، نیکولاس برونو (Nicolas Bruno) سال هاست که از اختلال وحشتناک فلج خواب یا بختک رنج می برد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۳    
در برکه Pymatuning در پنسیلوانیا زمانی یک باتلاق بسیار بزرگ بود. رودخانه شنانگو در این باتلاق باستانی جریان داشت اما وقتی یک سیل ویلانگر در سال 1913 روستاها راخراب کرد نیاز به کنترل رودخانه حس شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۳    
تابلو فرش نفیس شش متری کرمانی با 22 میلیون گره که سال 1357 بافته شد، تصاویر 120 پادشاه ایران و 55 تن از مشاهیر جهان را بر روی خود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۳۸    
زردآلو میوه ای کوهستانی است که در ییلاقات به عمل می آید. میوه ی زردآلو دارای طبیعتی سرد و تر است که البته نوع شیرین آن خاصیت گرم تری دارد.زردالو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۷    
بیماری دستگاه گوارشی موسوم به سلیاک می تواند از علائم بسیار عجبیی برخوردار باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
اگر به دنبال جوان ماندن هستید، ورزش کنید و تغذیه مناسب و خواب کافی داشته باشد. همچنین سعی کنید کمتر بخندید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
ابتلا به بیماری های مزمن در کودکی، تاثیر قابل ملاحظه ای بر بهداشت روانی در بزرگسالی دارد. این مطالعه بیماری های مزمنی از قبیل آسم، سرطان، نارسایی مزمن کلیه، بیماری مادرزادی قلب، فیبروز سیستیک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۵    
یکی از انسان های باهوش روی زمین، در حال حاضر، ترنس تائو است که نمره ضریب هوشی 230 را در اختیار دارد. او در سال 1975 در استرالیا از پدر و مادری هنگ کنگی به دنیا آمد و از بدو تولد در حال شکستن رکوردها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۲    
یک فرد عادی ممکن است قبل از موفقیت در ترک سیگار ، شش تلاش ناموفق داشته باشد اما خوشبختانه گام هایی وجود دارد که یک فرد می تواند با برداشتن آنها در هدف ترک سیگار موفق شود و برای همیشه سیگار را ترک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۹    
در مرکز آذربایجان غربی، بارش برف بخش قطور و منطقه الند و بلسور صفائیه در شهرستان خوی راسفید پوش کرد. بارش برف از حوالی ساعت 12 ظهر روز گذشته در این مناطق آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۹    
شرکت هواپیمایی ایرباس در پروژه جدید خود تا سال 2020 از تاکسی هوایی رونمایی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۷    
این کشاورز با ساخت این اسب آهنی رویای 12 ساله خود را محقق ساخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۸    
کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از مراحل سنی مختلف ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، را منتشر کرده اند که نشان می دهد او در طول سالیان گذشته چگونه با عمل های زیبایی تلاش کرده است ظاهر خود را ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۹    
آیا تمایل دارید بهترین میوه های مناسب برای کنترل قند خونتان را بشناسید، اگر چنین است شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۳    
احساس خستگی می کنید؟ در این مقاله سعی داریم روش هایی بدون دخالت کافئین به شما آموزش دهیم تا بتوانید انرژی خود در طول روز را تقویت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۷    
فریب نخورید! همه ی میوه ها و سبزیجات مثل هم نیستند. در واقع بعضی از محصولات آنقدر ها هم که شما فکر می کنید سالم نیستند ، مخصوصا وقتی پر از شکر باشند و مواد معدنیشان کم باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۵    
کنترل آسم، بخصوص در کودکان کار بسیار دشواری است. دکتر اینِس آشر، از دپارتمان سلامت نوجوانان و کودکان در دانشگاه اوکلند نیوزلند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۵    
“بویی” که می تواند انقلابی در صنعت تغذیه برپا کند؛ مواد شیمیایی که می توانند مغز را فریب دهند به طوری که ما فکر کنیم خوراکی های سالم پر از قند و چربی و نمک هستند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۹    
همه ما میدانیم که نداشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی باعث بروز مشکلات قلبی می شود، ولی گاها بیماری قلبی کمتر خود را نشان می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۶    
درد گردن دردی بسیار شایع است که سوای از ناراحتی های جسمی، می تواند موجب سردرد، بی حسی، خارش، سوزش و ضعف در بازوها و حتی مشکلات خواب و مشکل در چرخش سر شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۶    
مضرات کرم ضد آفتاب مربوط به واکنش های حساسیتی پوست،تحریک آکنه ها،سوزش چشم،خطر ابتلا به سرطان سینه،ایجاد درد در ریشه مو و چرک غده های مو است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۶    
“آب فرآوری شده” واژه ای است که احتمالا این روزها زیاد به گوشتان می خورد. اما آب فرآوری شده چیست و چه فرقی با آب معمولی دارد ؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۱    
یک محقق طب سنتی گفت: رزماری و پونه کوهی حاوی ترکیباتی هستند که به درمان دیابت نوع 2 کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
زمانی که درد مفاصل افزایش پیدا میکند به دنبال تسکین سریع درد خواهید بود. اما ممکن است دوست نداشته باشید از مسکنها استفاده کنید....
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
در اولین ملاقات پزشکی ام در کودکی به منظور چک آپ؛ پزشک به من چندین مرتبه گفت: “هرگز چیز کوچکتر از آرنجت را نزدیک گوشت نبر!”
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
شستن دست ها و دریافت زینک شاید بهترین راه ها برای اجتناب از سرماخوردگی باشد و مسکن های بدون نیاز به نسخه درمان های پیشنهادی برای کم کردن نشانه ها می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
آشنا بودن با نحوه ی واکنش در مواقع خون ریزی یکی از مهم ترین مهارت های اورژانسی است. آموزش برخی فرآیندهای پایه ای مانند CPR ویا مقابله با خون ریزی شدید، می تواند فرد را از کام مرگ نجات دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
برای افزایش قدرت مغز ، رژیم غذایی یکی از اصلی ترین راهکارهایی است که هرکسی می تواند از آن استفاده کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
اگر شما هم عادت به صرف دیرهنگام شام دارید، شاید بهتر باشد این عادت را کنار بگذارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
خندیدن همراه اطرافیان موادی شیمیایی را در مغز آزاد می کند که احساس خوبی به فرد می دهند و علاوه بر آن درد را هم سرکوب می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
شاید شما هم وقتی سرما خورده اید هوس سوپ مرغ کنید؛ احتمالاً دلیلی برای آن وجود دارد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
تمرین های قدرتی برای فرم دهی به تمامی ماهیچه های بدن و کاردیو که از پس آب کردن چربی های شکم بر می آیند، اما آنقدر ها هم دشوار نیستند که شما از پسش برنیایید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
اما آیا افزودن بر کیفیت آب برای سیستم بدن مفیدتر است؟ فقط عسل اضافه کنید، بله عسل! می دانم چه فکری می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
یک مسواک زدن مناسب باید حداقل دو دقیقه طول بکشد؛ بله! صد و بیست ثانیه!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
دویدن یکی از بهترین تمرینات برای کالری سوزی و به چالش کشیدن عضلات باسن است. هنوز قانع نشدید؟ در اینجا 15 دلیل درست برای تشویق تان به دویدن داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
عفونت مثانه که به آن عفونت مجاری ادراری هم می گویند به علت شیوع باکتری رخ می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
یک کارشناس دارویی گفت: همان طور که مصرف منطقی دارو برای درمان بیماری ها ضروریست به همان اندازه مصرف بی رویه و خودسرانه دارو موجب مشکلات و بیماریهای خطرناکی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
اغلب کمردردها قابل پیشگیری میباشند.بسیاری از کمردرد ها به این علت ایجاد میگردند که ما نمیدانیم چطور از کمر خود مراقبت نماییم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
همه ما می دانیم که باید دندان هایمان را مسواک بزنیم و با شوینده دهان دهانمان را بشوییم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
خیلی وقت ها سشوار کشیدن باعث می شود زیبایی موها هم از بین برود؛ یعنی فرد به نتیجه دلخواهش نمی رسد و شرایط درست برعکس آن پیش می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۸    
بادرنجبویه بهترین دارو برای کسانی است که هنگام نگرانی و اضطراب ناراحتی معده پیدا می کنند؛ دم کرده آن نیز برای تهوع، مراحل اول سرماخوردگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۷    
این که پس ورزش، چه زمان و چه چیزی مصرف می کنید می تواند تاثیر زیادی روی بدن شما داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۶    
افرادی وارد سنین میانسالی می شوند برای حفظ و تقویت سلامت خود نیاز دارند تا ساعاتی را به ورزش کردن اختصاص دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۶    
تحقیقات جدید نشان می دهند، که گرچه دوستان شما ممکن است مایه ی شادی و دلگرمی شما باشند؛
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
مدت کمی بعد از انتشار بازی پوک من (!Pok mon Go) در آمریکا، این بازی افرادی از تمام سنین را به خود جذب می کند و محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی به دست می آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
درد زانو یکی از دردهای آشنایی است که این روزها پیر و جوان ندارد و تقریبا بسیاری از مردم و در گروههای مختلف سنی با آن درگیر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۲    
تابستان فصلی است که به طور معمول عرق کردن در آن بالا است، امّا آیا بوی ناشی از عرق کردن پاها نیز در تابستان در بیشترین حد خود است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
درست و غلط بودن جملات زیر را تک به تک مشخص کرده و سپس جوابهای خودرا در پایین همین مطلب چک کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۶    
بسیاری از مردم از نوشیدنی های انرژی زا استفاده می کنند تا بیشتر بیدار بمانند، با بی خوابی مبارزه کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۴    
کودکان لجباز بسیار حساس و زودرنج هستند و اغلب زود خشمگین می شوند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۴    
همه ما از تاثیر کلسیم بر سلامت استخوان با خبریم. اما آیا می دانید کلسیم بر قلب چه تآثیری دارد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
همیشه فهمیدن این مسئله که پرستار کودک کارش را درست انجام میدهد یا نه، کار آسانی نیست. به همین دلیل شاید بد نباشد برای اطمینان کمی بیشتر به نشانه ها توجه کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۸    
کاربرد ویتامین D برای حفظ استحکام استخوان ها در بدن با جذب کلسیم و کمک به حرکت ماهیچه ها است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۵    
عواملی مانند میزان بالای ویتامین A، سطوح پایین آهن، سوء تغذیه به دلیل اختلال در خوردن، بیماری تیروئید، تب بالا، عفونت، استرس یا کاهش وزن سریع می توانند موجب ریزش مو شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
به طور مرتب از یک مرطوب کننده برای نواحی نازک پوست استفاده کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
گوگرد در پروتئین های بدن و اسیدهای آمینه آن یافت می شود. اما در استخوان، پوست و سلول ها نیز وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
شاید صدای شکستن بند انگشتان خوشایند باشد و قابلیت تحرک انگشتان را بیشتر کند، ولی آیا این عادت می تواند باعث آرتروز مفصلی شود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
عسل اثری دلپذیر بر روی پوست شما دارد و می تواند تجربه یک ماساژ عالی را برای شما فراهم می کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
گوش یکی از عضوهای حیاتی بدن است که به دلیل تماس مستقیم با هوا، احتمال آلوده شدن آن بالاست و اغلب خود را با خارش، درد و عفونت نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
ترمیم دندان آسیب دیده بیشتر مواقع با آمالگام (ترکیبی از جیوه، نقره، قلع و دیگر فلزات) انجام می شود اما اثرات بلند مدت جیوه بر بدن به تازگی مورد مطالعه قرار گرفته است. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
بنا به گزارش های دریافتی آتش نشان ها درحال خاموش کردن آتش هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۷    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات ویژه به جانبازان قطع نخاعی خبر داد و گفت: این بیماران طی دو مرحله درمان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشت محیط در مراسم معنوی ماه مبارک رمضان را به معاونت بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۳    
مو تن رو از آنجایی که متخصص بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است به خوبی انواع برندهای این عرصه را می شناسد و از بین تمام این برندها، بهترین ها را برای انتخاب شما در سایت خود برگزیده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۲    
کودکان عاشق بررسی و اکتشاف هستند و این نکته، بخشی ضروری از چگونگی یادگیری آن هاست
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
آیا همه افراد به یک برنامه ریزی پنج ساله نیاز دارند؟با توجه به پژوهش ها، پاسخ این سؤال مثبت است. اما رمز داشتن یک زندگی شاد در این نیست که گوشه محل کارتان بنشینید و دائم برنامه ریزی کنید آنچه که مهم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
والدین باید در زمان بارداری مادر، کودک خود را برای ورود عضو جدید به خانواده آماده کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
همسو با آماهای عمومی منتشر شده درخصوص گستردگی شیوع بیماری های روانی در کشور، آمارهای ارائه شده از سوی سازمان ورزش و جوانان نشان می دهد که افسردگی شایع ترین اختلال روانی میان نسل جوان کشور است .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۴    
یک رژیم غذایی کامل بر مصرف سبزیجات، غلات کامل و میوه ها تاکید دارد. در واقع این نوع رژیم نه تنها برای دیابتی ها ایده آل است، بلکه برای کاهش قندخون سایر افراد نیز توصیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۸    
اضافه کردن زیره به برنامه غذایی، می تواند مزایایی برای کاهش وزن داشته باشد. با این حال به خاطر داشته باشید تنها یک غذا یا چاشنی نمی تواند حکم دارویی جادویی برای کاهش وزن را داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
انگور منبعی غنی از ویتامین A، C، B6، فولات، پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم و سلنیوم است. انگور به ویژه در کاهش روند پیری نقش دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
محققان اطلاعات 3400 فرد بالغ آمریکایی را آنالیز کردند. این افراد در نظرسنجی سلامت شرکت کرده بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
محققان متوجه شده اند نوشابه های گازدار به سبب داشتن مقدار زیادی گاز دی اکسید باعث ایجاد احساس گرسنگی و همچنین بروز اضافه وزن و چاقی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۳    
افرادی که از میگرن رنج می برند غالباً اشاره می کنند که مصرف بعضی غذاها سردردشان را تشدید می کند، اما نتایج تحقیقاتی جدید نشان می دهد که شاید این امر صرفاً ناشی از غذا نباشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) از این پس ملاحظات جدیدی مبنی بر هشدار استفاده از تستسترون اعمال خواهدکرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴    
امروزه چاقی در سراسر جهان به ویژه در جوانان فراگیر شده است. جوانان بزرگترین مصرف کنندگان مواد غذایی پر انرژی، قندی و چرب و نوشیدنی های شیرین هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
هوای امروز اهواز غبارآلود است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
اقتصاددانان امور بهداشتی و درمانی اهمیت و درجه از کار افتادگی ناشی از افسردگی را معادل نابینایی و فلج پاها می دانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۵    
دمانس یا زوال عقل، از دست رفتن پیشرونده عملکرد فکری و مغزی است و معمولاً بر اثر یک بیماری مغزی ایجاد می شود. کاهش تدریجی عملکرد مغزی و اختلال حواس یکی از علائم دمانس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
با افزایش سن به تدریج سطح کلسترول خون افزایش می یابد و در سنین میانسالی سطح کلسترول خون بسیاری از افراد بیشتر از حد مطلوب، یعنی 200 میلی گرم در دسی لیتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
گرچه علائم نیاز فوری به حجامت بر تشخیص طبیب متکی است اما برای عموم مردم نشانه های روشنی دارد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
به جای صرف هزینه ها ی بالا و امکان بروز عوارض جانبی پس از انجام لایه برداری شیمیایی از صورت می توانید با استفاده از میوه های تازه و سالم بهترین و موثرین محلول پیلینگ چهره را بسازید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۴    
هورالعظیم در مرز میان ایران و عراق یکی از مهم ترین تالاب های منطقه است که در 400 سال اخیر آسیب های بزرگی را متحمل شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۱    
انسان ها در عصر حاضر به انجام برخی کار ها چنان عادت کرده اند که می توان گفت، گرفتار اعتیاد شدید به آن شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۸    
گرمای هوای علت اصلی بروز سردرد تابستانی است ، سردردی که به راحتی می توان با رعایت نکاتی ساده در تغذیه و فعالیت روزانه از آن جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۵    
قربانی شدن یکی از بدترین بلاهایی است که زنها گاهی خودشان سر خودشان می آورند زنهای فداکاری که بسیار زحمت می کشند خودشان را فدای رفاه اطرافیان می کنند اما...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲    
اولین نکته ای که زن و شوهر باید در حفظ رابطه ی خود رعایت کنند، خوب حرف زدن است. خوب حرف زدن، صرفا احترام گذاشتن و تعارف تیکه پاره کردن نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۹    
نمک حمام طبیعی حاوی مواد مغذی طبیعی است.سموم پوست را به طور طبیعی پاک میکند.مشکلات آکنه و سایر مشکلات پوست را کاهش می دهد. همچنین به بهبود بافت پوست کمک می کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
هیچ چیزی برای همسران، بدتر از بی وفایی و خیانت نیست. در این مواقع هر یک از زوجین، وقتی خیانتی از طرف مقابل می بینند، بسیار ناراحت و دلسرد می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵    
متخصصان سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که ورزش کردن راهکاری موثر برای پیشگیری از آلزایمر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، گوشتی را تهیه کنند که مهر سازمان دامپزشکی را داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
دانشمندان آمریکایی موفق به شناسایی قسمتی در مغز شده اند که با اختلال عمومی اضطراب در ارتباط بوده و منجر به ایجاد حس ترس از آینده ای نامعلوم می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۶    
ماجرای اهدای عضو، ماجرای عاشقی است؛ داستان قرب الهی است؛ سرگذشت خانواده های ایثارگری است که با گذشتن از اعضای کالبد عزیزانشان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۸    
به طور کلی، ثابت شده است که مصرف دو لیوان آب مانند ژاپنی ها می تواند فواید زیادی برای سلامتی بدن داشته باشد که در این مقاله، برخی از مهم ترین آنها مطرح شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۲    
بورانی کنگر که هم به صورت دسر و هم به عنوان غذای اصلی استفاده می شود، غذای بسیار مناسبی برای کلیه مزاج هاست و برای افراد مستعد پوکی استخوان مفید می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۰    
احساس سیری نقش بسیار مهمی در کنترل مقدار غذایی که می خوریم ایفا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۴    
زمانی که سر درد دارید ولی امکان دسترسی به قرص را ندارید چه می کنید؟ این شرایط کاملا نا امید کننده است ...
  • ۱