جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 8 فروردین 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 فروردین 1397 بهداشت نیوز 2 فروردین 1397 بهداشت نیوز 3 فروردین 1397 بهداشت نیوز 4 فروردین 1397 بهداشت نیوز 5 فروردین 1397 بهداشت نیوز 6 فروردین 1397 بهداشت نیوز 7 فروردین 1397 بهداشت نیوز 8 فروردین 1397 بهداشت نیوز 9 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 فروردین 1397 بهداشت نیوز 11 فروردین 1397 بهداشت نیوز 12 فروردین 1397 بهداشت نیوز 13 فروردین 1397 بهداشت نیوز 14 فروردین 1397 بهداشت نیوز 15 فروردین 1397 بهداشت نیوز 16 فروردین 1397 بهداشت نیوز 17 فروردین 1397 بهداشت نیوز 18 فروردین 1397 بهداشت نیوز 19 فروردین 1397 بهداشت نیوز 20 فروردین 1397 بهداشت نیوز 21 فروردین 1397 بهداشت نیوز 22 فروردین 1397 بهداشت نیوز 23 فروردین 1397 بهداشت نیوز 24 فروردین 1397 بهداشت نیوز 25 فروردین 1397 بهداشت نیوز 26 فروردین 1397 بهداشت نیوز 27 فروردین 1397 بهداشت نیوز 28 فروردین 1397 بهداشت نیوز 29 فروردین 1397 بهداشت نیوز 30 فروردین 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۵    
پست اینستاگرامی معنادار و عصبانی علی کریمی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۱    
این حیوان به عنوان شادترین حیوان جهان شناخته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۱    
هولس 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دفترچه های الکترونیک سلامت از تجویز بی دلیل اقدامات درمانی جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۷:۱۲    
یک شرکت خصوصی خدمات پزشکی قطر برای انجام وظایف پرستاری در مراکز درمانی و بیمارستانی این کشور، پرستار ایرانی استخدام می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۱:۰۸    
شفقنا زندگی- مهناز افشار عکس جدیدی از دخترش در اینستاگرام منتشر کرد. مهناز افشار اکنون سریال گلشیفته را در شبکه نمایش خانگی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۷    
محققان دانشگاه شفیلد با بررسی عملکرد زنبورهای عسل در یک کندو توانستند درک بهتری از مکانیزم های اساسی رفتار انسان به دست آورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۱    
عضو هیات علمی گروه تحقیقات سیاستگذاری غذا و تغذیه انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، گفت: مصرف بیش از حد روغن حیوانی به دلیل دارابودن اسیدهای چرب اشباع ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۵    
تحقیقات جدید نشان می دهند حدود 90 درصد از افراد مبتلا به هپاتیت B از بیماری خود آگاهی ندارند و تنها پنج درصد آنها خدمات پزشکی ضروری را دریافت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۹    
گروهی از محققان انگلیسی نوعی آنتی بیوتیک جدید ساختند که باکتری های مقاوم به انواع آنتی بیوتیک را در نمونه های حیوانی از بین می برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۷    
بی شک زنجبیل یکی از مشهورترین ادویه هاست که با یک بار چشیدن طعم دلچسب آن را برای همیشه به یاد خواهید داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۰۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با بیان اینکه ممانعت از دید و بازدید کودکان به بهانه انجام تکالیف، سلامت اجتماعی آنها را به خطر می اندازد بر ضرورت همکاری تمام دستگاه ها به منظور توجه به این مهم درجهت کاهش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۹    
شرمینه شهریور مدل ایرانی در اروپا است که خانواده اش ساکن آلمان هستند. این دختر ایرانی شهرت خود را زمانی به دست آورد که ملکه زیبایی سال 2005 اروپا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۹    
خبرگزاری رسمی کره جنوبی امروز چهارشنبه گزارش کرد 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی بر عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح اتمی و خلع سلاح هسته ای تاکید کرده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۰:۳۹    
سیده مریم کشفی استعداد تازه ای بود که در خندوانه پله پله بالا آمد. او و رقبایش را می شود پدیده های جدید تلویزیون در سال96دانست. در این گفت وگو او برایمان از صفر تا صد اتفاقات سال پیش گفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۰:۳۶    
شراره رخام با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:به فرصت این روزهای باقیمانده از عمرتان به احترام زندگی که تقدیم شد تا معجزه وار تجربه شود به احترام زخم ها که درس شدند و با هر بار عمیق تر شدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۱    
با توجه به اهمیت سلامت بر آن شدیم تا نکات تغذیه ای برای سلامت زنان از کودکی تا سالمندی را بررسی کرده و مطالب مورد نیاز را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۹    
گاهی دردهای دندان نشان از پوسیدگی های دندانی دارند. باید تا حد امکان از بروز پوسیدگی های دندانی پیشگیری کرد و این کار میسر نیست مگر با رعایت بهداشت و تغذیه مناسب برای سلامت دندان.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس انجمن گوش حلق و بینی درباره استاندارد صدا برای گوش انسان توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۴    
با توجه به تعداد زیاد بیماری های عفونی در این مقاله تنها چند بیماری که اهمیت و همچنین شیوع و بروز بیشتری در مردم داشته اند، مورد بررسی قرار گرفته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۲    
آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که کف دستتان مدام عرق می کند؟ آیا تا به حال شده است کسی به شما دست بدهد و شما بخاطر دست های عرق کرده تان خجالت زده شوید؟ فکر می کنید راه درمان تعریف دستتان چست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۷    
آسم، یکی از بیماری های جدی و مزمن ریوی بوده که با التهاب مجاری هوایی همراه است، مبتلایان با مصرف برخی مواد غذایی می توانند به بهبود بیماری خود کمک کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۳    
هنگامی که به طور ناگهانی احساس درد می کنید، چگونه می فهمید که باید صبر کنید یا به مراقبت های فوری پزشکی نیاز دارید؟ اگر درد به اندازه کافی زیاد و بد باشد و شما را به فکر رفتن به بیمارستان بیاندازد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۸    
مطمئناً شما هم در مورد نوشیدنی های نظیر چای سیاه و قهوه نقدهای بسیاری شنیده اید؟ اگرچه مصرف افراطی هر خوراکی می تواند عوارض جانبی را به همراه داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۸    
فوق تخصص گوش، حلق و بینی گفت: در مسافرت های هوایی و مناطق کوهستانی که ارتفاع کم و زیاد می شود، گرفتگی گوش رخ می دهد؛ لذا بهتر است با جویدن آدامس و آب نبات از بروز آن جلوگیری کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۸:۳۳    
یک دندانپزشک گفت: دو عامل اساسی می تواند در سلامت دهان و دندان موثر باشد که یکی مسواک زدن است و دیگری وارد آوردن نیروی بیشتر از حد به دندان هاست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۷    
بنابر بررسی های محققان استرالیا، هلند، ایرلند و بریتانیا، کودکانی که به روش سزارین متولد می شوند، بیش از کودکان دیگر احتمال دارد به بیماری های مختلف، از جمله چاقی، دیابت نوع 2 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۴    
مبتلایان به آلرژی در آینده نزدیک با استفاده از نوعی درمان جدید می توانند مانند دیگران از طبیعت زیبا و چشم نواز بهاری و مسافرت در دل طبیعت لذت ببرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۲    
اگر همزمان با دید و بازدید های نوروزی از دیدن پوست خود در آئینه ناراضی هستید و با تعجب اطرافیان در مهمانی ها مواجه می شوید، زمان آن فرا رسیده است که اهمیت بیشتری به سلامت پوست خود بدهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره موثرترین روش های درمان خانگی دندان درد توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: 130 خدمت پایه برای ارتقای پوشش بیمه ای و حمایت از بیماران ویژه از لیست بیمه خارج و بازنگری شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۶:۰۶    
مصرف سماق موجب افزایش اشتها می شود؛ از طرف دیگر نوشیدن دمنوش این گیاه باعث چربی سوزی بدن شده و برای کاهش وزن مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۷    
یک متخصص کودکان گفت: اختلالات تکاملی تنها 20 تا 30 درصد کودکان پیش از ورود به مدرسه تشخیص داده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۱    
بسیاری از خانم ها در دوران بارداری شرایط نامطلوبی مانند یبوست، تکرر ادرار، بی اختیاری، و هموروئید را تجربه می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
چارلز داروین نظریه پرداز مشهور بریتانیایی در کتاب خود به نام تبار انسان به موضوع ریش مردان هم پرداخته بود و در فرضیه ی خود بیان می کرد موی زیاد مردان برای زنان جذاب بوده و یکی از معیارهای آن ها برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۲    
یک متخصص طب ایرانی با بیان اینکه دیابتی ها نباید از خوراکی های شیرین و قند مصنوعی استفاده کنند، درباره مناسب ترین رژیم غذایی برای این افراد توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۶    
بیماری های واگیر که روزگاری مهم ترین عامل مرگ و میر مردم دنیا بوده اند، امروز جای خود را به عامل دیگری به نام بیماری های غیرواگیر داده اند؛ مشکلی که ایران نیز با آن دست و پنجه نرم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه ایران از ثبت نام 4 هزار نفری در طرح همیاران بیمه سلامت کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۴    
همه ما می دانیم که آب برای سلامتی ما بسیار مهم است. اما آیا شما روزانه مقدار مناسبی آب مصرف می کنید؟ ممکن است فکر کنید که برخی از مشکلات سلامتی تان مربوط به کم آبی و یا آب بیش از حد بدن باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۸    
موزه AFC و تصویری از اساطیر آسیا با حضور علی کریمی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۸    
دانشمندان اعلام کردند که موفق شده اند عضوی تازه را در بدن انسان پیدا کنند. هیچ کس از وجود این ارگان در بدن پیش از این اطلاعی نداشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۶    
هیچوقت اجازه ندهید روند افزایش سن شما را مغلوب کند و باعث شود در زندگی احساس ناتوانی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۲    
دختر شفر به ویرایش پوشش لباسش در رسانه های ایرانی واکنش نشان داد و در استوری اش نوشت: چرا به ایران سفر نمی کنم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۹    
مراسم اعطای چک 1 میلیارد دلاری بن سلمان به گوترش دبیر کل سازمان ملل در مقابل دوربین ها
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
حتی بادام زمینی های کوچک نیز می تواند سلامت قلب شما را بهبود ببخشد و چند سال به عمرتان اضافه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۴    
دختر شفر به ویرایش پوشش لباسش در رسانه های ایرانی واکنش نشان داد و در استوری اش نوشت: چرا به ایران سفر نمی کنم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۴    
از زمانی که مسواک برقی وارد بازار شد همیشه این سوال وجود داشت که استفاده از مسواک برقی بهتر است یا مسواک دستی؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود، پس از گل ششم اسپانیا در دقیقه 77 ورزشگاه را ترک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
به جز فاکتور ارث و ژنتیک، عوامل محیطی نیز در رشد قدی کودکان تاثیرگذار است و برخی بیماری ها نیز باعث کوتاهی قد کودکان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۹    
غذاهایی که سرشار از پروتئین و فیبر هستند عموما انرژی زا می باشند. این نوع غذاها در درازمدت اثرات بسیار مطلوبی روی سلامت و بدن شما از خود به جای می گذارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۷    
این گیاه از نظر طب سنتی ایرانی، طبعی گرم و خشک دارد. نعنا عضلات معده را تسکین می دهد و روند جریان صفرا؛ که بدن برای هضم چربی به آن نیاز دارد را بهبود می بخشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۸    
اگر فکر می کنید آکنه هایتان به دلیل پرخوری شب گذشته است، به سرنخ مهمی دست پیدا کرده اید. تعدادی از موادغذایی که علت اصلی آکنه اند در یخچال و حتی در فروشگاه های بزرگ وجود دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۲    
ژل آلوئه ورا در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست فاقد نسخه استفاده می شود چرا که این عصاره گیاهی دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی ای است که استفاده از آن به درمان آکنه کمک می نماید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۳    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه بدن قند های مختلفی را از خوراکی ها جذب می کند، درباره قند خون طبیعی توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۳    
تقریبا 8 نفر از 10 نفری که در دنیا زندگی می کنند در بخشی از زندگی خود کمردرد را تجربه خواهند کرد. کمردرد یکی از موارد مهمی است که باعث می شود افراد به دنبال درمان بروند و از موارد مختلف برای بهبود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۱    
امروزه برنج یک دوست خوب برای زیبایی ما است، چون مواد مغذی آن ظاهر پوست را به طور محسوسی بهبود می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۲    
خیار حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین K است که برای ساخت پروتئین در بدن ضروری است. همچنین ویتامین K در جذب مواد معدنی در استخوان ها و در نتیجه سلامتی استخوان ها نقش دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۳    
بیماری حرکت یا بیماری سفر یک عارضه در حین مسافرت است که در سفرهای طولانی ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۵    
لوبیا سبز، منبعی غنی از فیبر رژیمی است. به افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می برند، توصیه می شود فیبر بیشتری مصرف کنند. فیبر موجود در لوبیا سبز، درمان قطعی یبوست و هموروئید است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۳    
محققان هشدار می دهند افراد دارای بهداشت بد دهان و دندان بیشتر در معرض ابتلا به بیماری هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۷    
لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود، پس از گل ششم اسپانیا در دقیقه 77 ورزشگاه را ترک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۴    
با افزایش امید به زندگی، یائسگی هم به عنوان یک پدیده سن میانسالی هر چه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. به طورکلی زنان بیش از یک سوم عمر خود را در دوران یائسگی به سر می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد افراد با نوشیدن یک لیوان اب ولرم به صورت ناشتا سیستم ایمنی بدنشان را علیه بیماری ها تقویت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از گوشت علاوه بر ارتباط با بیماری هایی نظیر سرطان، آسیب به سلامت قلب و افزایش کلسترول و فشارخون با افزایش ریسک بیماری کبدی هم مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۶    
اگر مدت زمان چرت زدن به بیشتر از 40 دقیقه برسد، خطر ابتلا به سندرم متابولیک هم افزایش می یابد. به عنوان مثال، چرت های بیش از 90 دقیقه در ساعات روز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۳    
اولین راه حل سریع ما برای رشد بیشتر ریش و سبیل، استفاده از ترکیب آب لیمو و پودر دارچین است. طبق تحقیقات انجام شده بر روی دارچین مشخص شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰    
کمتر کسی پیدا می شود که خرما دوست نداشته باشد. اما اگر شما جزو معدود افرادی هستید که خرما دوست ندارید در این مطلب چند دلیل قانع کننده برایتان داریم تا در مورد این خوراکی شگفت انگیز تجدیدنظر کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۸    
آلرژی فصلی که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد، علاوه بر علائم جسمی آزاردهنده بر خلق و خوی فرد نیز تاثیر مهم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۲۴    
در ایام نوروز برخی بیماران ریوی که نفس کشیدنشان وابسته به کپسول اکسیژن است به دلیل تعطیلی مراکز شارژ کپسول گرفتار مشکلاتی شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۵    
یک پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه امروزه بی خوابی یا پریدن از خواب برای برخی افراد به معضلی بزرگ تبدیل شده است راهکارهایی ساده برای درمان این معضل ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۸:۳۰    
بهترین ساعت برای ورزش و کاهش وزن ساعات 16 الی 19 است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۶    
تبخال نوعی بیماری ویروسی است که به صورت تاول های کوچک یا زخم التهابی قرمز روی لب ها ظاهر می شود. در واقع تبخال، نتیجه ی حمله ویروس هرپس ساده نوع 1 است که به سادگی سرایت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۰    
شکلات مرغوب براق است و هنگام شکسته شدن صدا می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۷    
آناهیتا همتی عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۴    
عکسی از لاله اسکندری به همراه خواهرش در رستوران جدیدش در شیراز
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۱    
آرام جعفری عکس تازه ای از خود منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۵۱    
عکسی از مهراوه شریفی نیا در ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۴۸    
اگرچه مصرف سبوس برای سلامتی مفید است، اما متخصصان علوم تغذیه هشدار دادند که افزودن سبوس غلات، مثل سبوس گندم و جو به غذا، می تواند اشکالاتی را در جذب برخی مواد ضروری در بدن به وجود آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۴۲    
زنان، خصوصیات بدنی خاصی دارند که دانستن آنها می تواند به داشتن سلامت بهتر کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۳۹    
الناز شاکردوست با انتشار پستی جالب یه گران شدن نرخ دلار واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۳۶    
یک متخصص طب سنتی با اشاره به علل خستگی مفرط در افراد گفت: کارکرد نامناسب دستگاه گوارش بر روند شاداب سازی بدن تاثیر منفی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۳۳    
عکسی از مهناز افشار به همراه دخترش را مشاهد ه می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۳۰    
لبنیات اگرچه منبع خوبی از کلسیم محسوب می شود، اما حاوی کربوهیدرات و چربی است. بنابراین برای داشتن شکمی صاف، بهتر است کلسیم مورد نیاز خود را از سبزیجات برگ سبز و سایر موادغذایی کم کالری دریافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۲۱    
معروف است که سروکله ی جوش ها وقتی پیدا می شود که قرار است به مهمانی بروید و یا سر یک قرار مهم حاضر شوید. وقتی که ناگهان با آکنه روی پوست خودمان مواجه می شویم، باید نقش استرس را هم در نظر بگیریم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۷:۰۳    
عذرخواهی محسن تنابنده از اهانت به ابراهیم تاتلیس، خواننده ترکیه ای در سریال پایتخت5
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۶:۱۸    
یک متخصص قلب و عروق در رابطه با دلایل تپش های قلب شبانه توضیحاتی را ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۶:۰۹    
اینفوگرافیک/این ماده غذایی پر مصرف بیشتر دشمن شما است تا دوست شما. مصرف نمک را تا حد ممکن پایین بیاورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۵:۵۱    
امروزه استفاده از نوروبیون رواج بسیاری داشته است؛ ابتدا قبل از اینکه به بررسی نوروبیون بپردازیم، چند پرسش به ذهن می رسد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۱:۵۱    
عکسی قدیمی مربوط به ویژه برنامه نوروز 20 سال پیش به نام جنگ 77
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۰۰:۱۲    
تصویری از احسان کرمی و حدیث میرامینی بازیگران سریال "هیات مدیره" را مشاهده می کنید.