جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 2 مرداد 1396 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 31 فروردین 1396 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1396 بولتن نیوز 31 خرداد 1396 بولتن نیوز 31 تیر 1396 بولتن نیوز 31 شهریور 1396 بولتن نیوز 30 مهر 1396 بولتن نیوز 30 آبان 1396 بولتن نیوز 4 آذر 1396 بولتن نیوز 1 مرداد 1396 بولتن نیوز 2 مرداد 1396 بولتن نیوز 3 مرداد 1396 بولتن نیوز 4 مرداد 1396 بولتن نیوز 5 مرداد 1396 بولتن نیوز 6 مرداد 1396 بولتن نیوز 7 مرداد 1396 بولتن نیوز 8 مرداد 1396 بولتن نیوز 9 مرداد 1396 بولتن نیوز 10 مرداد 1396 بولتن نیوز 11 مرداد 1396 بولتن نیوز 12 مرداد 1396 بولتن نیوز 13 مرداد 1396 بولتن نیوز 14 مرداد 1396 بولتن نیوز 15 مرداد 1396 بولتن نیوز 16 مرداد 1396 بولتن نیوز 17 مرداد 1396 بولتن نیوز 18 مرداد 1396 بولتن نیوز 19 مرداد 1396 بولتن نیوز 20 مرداد 1396 بولتن نیوز 21 مرداد 1396 بولتن نیوز 22 مرداد 1396 بولتن نیوز 23 مرداد 1396 بولتن نیوز 24 مرداد 1396 بولتن نیوز 25 مرداد 1396 بولتن نیوز 26 مرداد 1396 بولتن نیوز 27 مرداد 1396 بولتن نیوز 28 مرداد 1396 بولتن نیوز 29 مرداد 1396 بولتن نیوز 30 مرداد 1396 بولتن نیوز 31 مرداد 1396 
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۴    
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی گفت: پروژه تثبیت دریاچه یکی ازپروژه های تاثیرگذار تثبیت وضعیت آبی دریاچه ارومیه بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۱    
پس از ماه مبارک رمضان دوباره کنسرت ها جان تازه ای گرفتند و گروه ها و افراد در شهرها و مکان های مختلف به برگزاری کنسرت پرداختند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰    
جلد ششم از مجموعه نخل میثم شامل اشعار آیینی غلامرضا سازگار منتشر می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل اداره اقتصاد ودارایی استان تهران، از فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تهران برای تسریع در سرمایه گذاری خبر داد و گفت: برای صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی ظرف یک ماه تلاش می کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۷    
پسری که به بیماری روانی مبتلا ست به این بهانه که مادرش 10 سال قبل پدرش را به قتل رسانده بود دست به جنایت زد و مادرش را به قتل رساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۱    
آلودگی نوری به روشن شدن بیش از حد یک محیط بر اثر نورهای مصنوعی گفته می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۹    
اپیزود اول: زل آفتاب تابستان با 300 پرسشنامه تازه پرینت شده در دست و با گام هایی سریع به سمت خانه و این فکر که چگونه این همه پرسشنامه را برای پایان نامه فوق لیسانسش پر کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۴    
معاون بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: پنج نفر از ابتدای امسال تاکنون بر اثر بیماری واگیر هاری در شهرهای شمالی استان سیستان وبلوچستان فوت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰    
علیم یار محمدی از بانک صادرات به دلیل مشارکت و راه اندازی پروژه بهداشتی درمانی بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب تشکر کرد و از سایر بانکها و بنگاه های اقتصادی خواستار شد به کمک مناطق محروم کشور بیایند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰    
امیر اثنی عشری خواننده موسیقی ایرانی با اعلام خبر انتشار آلبوم سلوک توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۹    
درد یا احساس ناراحتی در قفسه سینه، ناراحتی قسمت بالای بدن، تنگی نفس، عرق سرد کردن، خستگی، تهوع و سرگیجه علائم شایع حمله قلبی می باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۵    
فشارخون بالا یکی از بیماری های است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند، اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از این بیماری رنج می برید باید برخی موادغذایی را حذف و بعضی را در رژیمتان قرار دهید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل گفت که سقوط سنگ در جاده هراز بر روی یک دستگاه خودروی عبوری پراید باعث مصدوم شدن سه نفر ازسرنشینان آن شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۴    
زمانیکه دخترم در حمام بود دیدم کامران داخل حمام دیگر که در اتاقمان وجود داشت رفته و با پایپ در حال کشیدن شیشه است، من با دیدن این وضع بسیار نارحت شده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
سارقان النگو، دو انگشتر و گردنبند من را گرفته و پس از مشاهده، طلاها را به داخل پلاستیک انداختند، پلاستیک را به من داده و متواری شدند اما دقایقی بعد متوجه شدم پلاستیک حاوی روزنامه باطله و سوراخ بوده و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از برخورد عجیب یک دستگاه خودروی سواری با کوه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۷    
مدیر تیم هندبال فرازبام کهگیلویه و بویر احمد، سرپرست و مدیر فنی تیم هندبال نوجوانان ایران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
تیم والیبال امید ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا بر پاکستان غلبه کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
نامه نو اصولگرایی قالیباف در حالی با واکنش هایی در طیف اصولگرا و اصلاح طلب روبرو شده که این تفکر جدید نشانه تحول در جریان اصولگرایی است و آن هایی که موضع منفی گرفته اند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۵    
هر ساله شبکه سه سیما به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه هایی را تولید و اماده پخش می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۶    
دکتر صادقی با تأکید بر اینکه همچنان سطح ذوق و اندیشه ملی و زیبایی شناسی ملی باید محافظت شود، تأکید می کند تئاتر تجاری وابسته به ذوق نوکیسه هاست و اینها زمانی به درستی مدیریت می شوند که دولت در تئاتر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۱    
یک پژوهش تازه نشان می دهد که بیشتر زنان باردار از عدم اطلاعات کافی در زمینه میزان غذای مصرفی در طول دوره بارداری رنج می برند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۵    
بازیکن محبوب پیشین سپاهان در کلاس های مربی گری حاضر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۸    
سفیر فرانسه در آمریکا روز دوشنبه تصریح کرد توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) در دست یابی به هدفش برای محدودسازی برنامه هسته ای ایران دست پیدا کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۳    
برخی منابع از کشته شدن یکی از سرکرده های بارز تکفیری ها که از وی به عنوان جانشین ابوبکرالبغدادی یاد می شد، در غرب موصل خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۲    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و سران ریاض، کویت و دوحه برای ادامه مذاکرات در مورد قطر به توافق رسیدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۱    
پنجمین روز جست و جو برای یافتن سه گردشگر در گرداب منطقه چال کندی دزفول با اعزام تیم 18 نفره با تجهیزات دوربینی و پهپادی انجام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۹    
کابینه عربستان با یک طرح مربوط به پروژه ملی انرژی هسته ای موافقت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۷    
شبکه "فاکس نیوز" آمریکا در گزارشی تحلیلی با تاکید بر این که ادامه محاصره قطر از سوی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس باعث ایجاد بحران های بزرگ برای قطر خواهد شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران، گفت: روسیه با توجه به مذاکرات سازنده با ایران باید نقش بیشتری در تحولات منطقه ایفاء کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۶    
سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در حاشیه اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور گفت: طی چند ساعت گذشته 86 اراذل و اوباش که عمدتا به دلیل نزاع و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و همچنین حدود 600 خرده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۶    
نوروز صیاد از مراسم و آئینهای زیبای جزیره قشم است که تا فراموشی کامل فاصله چندانی ندارد و بر اساس این آئین روستائیان سالانه همزمان با شروع فصل جدید صید این روز را جشن می گیرند و خوردن انواع ماهیها در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۸    
قرمزهای تهران هنوز فصل شروع نشده، یکی از مربی های خود را از دست دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۷    
مردی که با پرداخت دیه از کابوس اعدام نجات پیدا کرده بود، سه سال پس از آزادی مرتکب قتل دوم شد. او دیروز برای رسیدگی به قتل دوم مقابل قضات جنایی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۷    
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: موضوع انفجار در یکی از محلات زاهدان ناشی از شی انفجاری دست ساز بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۶    
کاسیمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، اعلام کرد که اگر نیمار، ستاره بارسا، بخواهد به این باشگاه بپیوندد، با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۱    
از امیرالمومنین ع روایت شده است که خداوند عز و جل به حضرت داوود وحی کرد: داوود! تو می خواهی و من می خواهم؛ و جز آنچه من بخواهم رخ نمی دهد؛ پس اگر تسلیم آنچه من می خواهم شدی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
مرحله فینال رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور برگزار شد و در پایان مازندران به عنوان تیم برتر مسابقات معرفی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۹    
'آنجلینو آلفانو' وزیر خارجه ایتالیا با انتشار بیانیه ای از تشدید تنش ها و خشونت ها در قدس و کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۸    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز در تماس تلفنی با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همتای قطری خود درباره بحران در روابط دوحه و برخی از کشورهای عربی به رایزنی پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۷    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مذاکره تلفنی محمدبن عبدالزحمان آل ثانی همتای خود از قطر بر ضرورت تلاش گروه کشورهای عربی برای حل تنش پیش آمده در منطقه خلیج فارس تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ از سوی اتحادیه فوتبال اروپا نقره داغ شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
داماد ترامپ پیش از حضور در جلسه کمیته تحقیقات سنا ضمن بیان این مطلب که 4 مرتبه در طول مبارزات انتخاباتی با مقامات روس دیدار کرده گفت که با هیچ دولت خارجی برای پیروزی ترامپ در انتخابات تبانی نکرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
شمار قربانیان انفجار تروریستی روز دوشنبه در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان به 22 کشته و 38 زخمی افزایش یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
نخست وزیر عراق روز دوشنبه در جریان جشن هفته پیروزی که از سوی حزب الدعوه اسلامی عراق برگزار شد، از عموم عراقی ها و جریان های سیاسی خواست ضمن تمسک به وحدت صفوف شعارهای فرقه ای را که منجر به خشونت می ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۵    
رویترز به نقل از دو منبع آگاه در بروکسل گزارش داد که آلمان خواستار افزودن 4 شخص و نهاد روسی به لیست تحریمی اتحادیه اروپا به دلیل انتقال تورربین های خریداری شده از این کشور به شبه جزیره کریمه شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۴    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به دوحه برای میانجیگری میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بدون پیشرفت بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۴    
رسانه های غربی روز دوشنبه به نقل از پلیس سوییس خبر دادند که فرد مهاجم هنوز دستگیر نشده و حال 2 تن از مجروحان وخیم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۱    
در ششمین روز رقابت های المپیک ناشنوایان در سامسون ترکیه، یک مدال طلا و 4 مدال برنز دیگر برای کاروان ایران به ثبت رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
گروه تروریستی الشباب سومالی وابسته به سازمان تروریستی القاعده رئیس جمهوری آمریکا را یک میلیاردر بی مغز خوانده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۷    
همزمان با بالا گرفتن اختلافات میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جف سشنز وزیر دادگستری این کشور بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، رسانه ها از جایگزین احتمالی سشنز نام بردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۴    
خالد العطیه وزیر دفاع قطر اعلام کرد هیچ اطلاعاتی درباره اعمال تحریم ها نداشتیم و تصمیمات گرفته شده برای ما غافلگیرکننده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۳    
ممکن است در صورت جدایی نیمار، پائولو دیبالا ستاره جوان یوونتوس راهی نوکمپ شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۲    
یک منبع محلی در استان نینوا از اعدام یکی از مشهورترین پزشکان داعش خبر داد و گفت تروریست های داعش، ابو یوسف المصری ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا از کمیته های کنگره این کشور خواست درباره روابط هیلاری کلینتون با روسیه تحقیق کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۸    
انفجار انتحاری در یک اردوگاه آوارگان در نزدیکی مایدوگوری واقع در شمال شرقی نیجریه 3 کشته و 17 زخمی بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۶    
براثر انفجار یک بمب دست ساز در بازاری در بغداد، هفت نفر کشته و زخمی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۶    
سرخی روبرتو، مدافع جوان بارسا مورد توجه آنتونیو کونته و باشگاه چلسی قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۵    
سید عمار حکیم دلیل اصلی خروجش از مجلس اعلا را تاسیس حزب الحکمه الوطنی برای استفاده بهتر از ظریفت جوانان عراق در این حزب جدید و خدمت به کشور اعلام کرده است .
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۵    
ایاد العبیدی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در غرب موصل به هلاکت رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۳    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت کشورش آماده است در صورت درخواست قطر در منازعه این کشور میانجی گری کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از آغازسنجش سلامت پیش دبستانی ها خبر داد و گفت: باید حتما کودکان پیش دبستانی که در مراکز مجوزدار پیش دبستانی ها مشغول هستند از طریق دبستان ها به ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۱    
"اورن حزان" عضو فراکسیون حزب راستگرای لیکود در کنست اسرائیل، در حساب خود در توییتر نوشت: ظاهرا همسایه شرقی ما، اردن، همان که سیرابش می کنیم و شب و روز از آنان حمایت و پشتیبانی می کنیم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۱    
متئو کواچیچ، هافبک خلاق و کروات رئال مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۸    
مدیرعامل ملوانان در رابطه با به پایان رسیدن مهلت این تیم و حتمی شدن کسر امتیاز از انزلی چی ها می گوید فعلا این موضوع منتفی است و در حال حاضر امتیازی از ملوان کم نمی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
افرادی که به مشکلات زانویی دچار هستند را می توان به 2 دسته تقسیم کرد، افراد جوانی که معمولا از لحاظ ورزشی بسیار فعال هستند و از درد جلوی زانو(کشکک) رنج می برند و درد آن ها بیشتر در موقعی که نشست و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۴    
محققان می گویند به منظور کمک به حفظ شاخص توده بدنی، وعده صبحانه تان مفصل ترین وعده غذایی در روز باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۲    
باشگاه پاری سن ژرمن برای فروش مارکو وراتی به شیاطین شرایط ویژه ای را تعیین کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۱    
هر وقت قرار است سفری با ماشین داشته باشم، دلهره به دلم می افتد. چراکه من مستعد ابتلا به بیماری حرکت هستم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۹    
رسانه های ایتالیایی ادعا کرده اند که اینتر قصد دارد آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن را به خدمت بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۷    
دردسرهای پشه ها در تابستان و روزهای گرم سال، از قدیم بوده و مربوط به امروز و دیروز نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۶    
در این تحقیق 9 مورد عوامل خطرآفرین برشمرده شده که از آن جمله کمبود تحصیل، اختلال شنوایی، سیگار کشیدن و عدم فعالیت بدنی هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۵    
مهمترین علت سفید شدن موها افزایش سن نیست بلکه نوع تغذیه ما و کمبودھای تغذیه ای ھم در سرعت بخشیدن به این روند تاثیر دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۵    
ستاره 23 ساله باشگاه فیورنتینا رسما به بانوی پیر ایتالیا ملحق شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به وضعیتی که وجود دارد شاید به استفاده از عشوری در خط دفاع فکر کردیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
یکی از عوامل مهم در بروز چاقی محل کار شماست. البته نه به این معنا که محل کارتان شما را چاق کند، در واقع عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز چاق تر شوید!
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۹    
کاروان استقلال برای دیدار با نفت آبادان ظهر پنجشنبه تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۹    
بیشتر والدینی که کودک در حال رشد دارند اغلب با شکایت فرزندشان از درد در استخوان های پا روبرو هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۷    
کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: باعث غرور است که یک فصل دیگر در پرافتخارترین باشگاه والیبال آسیا حضور دارم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۴    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۳    
موتمنی گفت: طرح راهنمایی و رانندگی بسیار مناسب است زیرا می خواهد وقت مردم در جاده مخصوص یا خاوران گرفته نشود وقتی پلاک ملی باشد و برگ سبز که همان سند است به دست صاحب ماشین داده شود یعنی اصالت این ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۳    
منچسترسیتی با خرید بنجامین مندی، یک آمار عجیب و خیره کننده را از مدافعان خود به ثبت رساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی اورژانس تهران از تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون و انتقال مجروح به وسلیه بالگرد اورژانس به بیمارستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۲    
در راستای اجرای طرح امنیت محله محور از روز گذشته تا صبح امروز 612 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با رد ادعای سریالی بودن کودک ربایی ها در پایتخت گفت: در طول 4 ماه گذشته 7تن انواع مواد مخدر درسطح شهر تهران کشف و ضبط شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۹    
پرونده پیچیده قتل و سوزاندن جسد مرد خیاط برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی برگردانده شد. تنها متهم پرونده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۸    
تیم بسکتبال جوانان یونان به مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۸    
مردی که دوستش را با شلیک گلوله در خانه باغ روستایی کشته بود، پس از سه سال فرار دچار عذاب وجدان شد و خود را تسلیم پلیس کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۷    
جزئیات بیشتری از ربوده شدن کودک سه ساله در خیابان دماوند از سوی پلیس آگاهی اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۶    
پسر جوان وقتی با جواب منفی زن مورد علاقه اش روبرو شد، خودرو همسر او را به آتش کشید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۹    
هافبک پیشن پرسپولیس به نفت تهران پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۴    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مهاجم آفریقایی و کاپیتان این تیم را تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۴    
هاشم بیگ زاده بازیکن فصل قبل تیم تراکتورسازی تبریز به نفت تهران پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۱    
بانک صادرات عملکرد خوبی تا به امروز داشته است ولی در زمینه های مذکور ضعف و مشکلات آشکاری داریم که باید بر روی آن سرمایه گذاری شود و باید همگی دست به دست هم دهیم و کمک و حمایتی داشته باشیم تا اقتصاد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، مصدومیت کاپیتان این تیم مختصر و جزئی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۹    
آمارهای اداره ثبت احوال استان تهران جزئیاتی در مورد موالید ثبت شده در استان تهران را نشان می دهد که در آن می توان به موارد مختلفی از جمله اسامی پرکاربرد، میزان موالید دختران و پسران و... اشاره کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۱    
سرپرست اورژانس کشور از انجام پیش بینی ها برای ایجاد اولین بیمارستان صحرایی خبر داد و گفت: در نظر داریم تا مقدمات ایجاد یک بیمارستان صحرایی را در پایگاه قلعه مرغی فراهم کنیم تا بتواند در مواقع بحرن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه در سالهای اخیر 2.85 درصد به نرخ باسوادی افزوده شده و یک میلیون و 113 هزار و 700 مورد از آمارهای بیسوادی کاسته شده گفت ...