چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 5 دی 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 دی 1397 سینما پرس 2 دی 1397 سینما پرس 3 دی 1397 سینما پرس 4 دی 1397 سینما پرس 5 دی 1397 سینما پرس 6 دی 1397 سینما پرس 7 دی 1397 سینما پرس 8 دی 1397 سینما پرس 9 دی 1397 سینما پرس 10 دی 1397 سینما پرس 11 دی 1397 سینما پرس 12 دی 1397 سینما پرس 13 دی 1397 سینما پرس 14 دی 1397 سینما پرس 15 دی 1397 سینما پرس 16 دی 1397 سینما پرس 17 دی 1397 سینما پرس 18 دی 1397 سینما پرس 19 دی 1397 سینما پرس 20 دی 1397 سینما پرس 21 دی 1397 سینما پرس 22 دی 1397 سینما پرس 23 دی 1397 سینما پرس 24 دی 1397 سینما پرس 25 دی 1397 سینما پرس 26 دی 1397 سینما پرس 27 دی 1397 سینما پرس 28 دی 1397 سینما پرس 29 دی 1397 سینما پرس 30 دی 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: بعد از توصیه های عجیب کمال تبریزی به عنوان یکی از اعضای شورای پروانه نمایش وزارت ارشاد به فیلمسازان در مورد تاکتیک نمایش ندادن فیلم های مسئله دار در جشنواره فیلم فجر به منظور جلوگیری از ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۹    
سینماپرس: نهمین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال3 با موضوع بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید آیت الله دکتر بهشتی، پنجشنبه 6 دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۴    
سینماپرس: برنامه این هفته راز (Secret) با حضور جان جیانویتو فیلمساز و منتقد سینمای آمریکا به بحث و گفت وگو پیرامون جنگ هایی که آمریکا مسبب آن ها بوده است، می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۹    
سینماپرس:فیلم سینمایی 300: ظهور یک امپراتوری شنبه 8 دی ماه در آی فیلم توسط خسرو معتضد از منظر تاریخی بررسی و نقد می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۴    
سینماپرس: برنامه از آسمان در سال های اخیر توجه ویژه ای به شهیدان مدافع حرم داشته است، در همین راستا این هفته جمعه (7 دی ماه) زندگی شهید علی اصغر الیاسی در این برنامه روایت می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۹    
سینماپرس: نظام الدین امامی فر مدیر بخش پلاک 40 ، این رویداد را دارای نگاهی پژوهشی در راستای نمایش آثار برجسته انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام تلاش ما در این بخش این است که با جستجوی آرشیوهای مختلف ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۹    
سینماپرس: لوکا نوولی، نویسنده و تصویرگر ایتالیایی در کتاب سلام، من ربات هستم با بیان روایت خود از زبان یک ربات غیرمعمولی، به داستان پیدایش ربات ها، انواع و توانمندی این موجودات می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۴    
سینماپرس: دکتر حسن ذوالفقاری گفت: تکنیک نویسنده نباید در خط اتفاق بیفتد. شاید این دنباله روی از رسم الخط و تغییر در زبان برای جلب توجه باشد، اما این ابتکارات به صلاح فرهنگ ما نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۹    
سینماپرس: هوگو ، قلاده های طلا ، ابابیل و مزرعه پدری از جمله فیلم هایی هستند که در تعطیلات پایان هفته از شبکه های مختلف تلویزیونی روی آنتن می روند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۴    
سینماپرس: آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با سالگرد حماسه مردمی 9 دی، یکشنبه هفته آتی، از ساعت 18:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۹    
سینماپرس: برنامه تلویزیونی ثریا در آستانه برگزاری نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار ، میزبان عوامل سازنده برخی از مستندهای حاضر در این جشنواره می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۴    
سینماپرس: به دنبال انتشار خبر توقیف نمایش هفت شهر عشق از سوی روابط عمومی این پروژه، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی طی اطلاعیه ای اعلام کرد هیچ گونه لغو مجوز و توقیفی صورت نگرفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۴    
سینماپرس: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی هیئت داوران شش بخش نهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۹    
سینماپرس: مستند خارج از کادر که از شبکه آی فیلم پخش می شود، در هفته جاری به سراغ محسن شاه محمدی، کارگردان سریال های پلیسی و معمایی می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۴    
سینماپرس: نمایش و نقد و بررسی مستند زمان با حضور ماریا ماوتی کارگردان و مهدی مطهر تهیه کننده اثر در برنامه عصرانه مستند برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: حرکت تحسین برانگیز در جامعه رسانه های سینمایی و اتحاد رسانه های قانونی در حوزه سینما بر آن تأکید دارد که مبحث مهم قانونگرایی مطالبه عموم جامعه است نه تنها ده ها فعال رسانه ای قانون مدار! ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون به جمه عوامل برنامه استعدادیابی تلویزیونی هنرپیشه به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور پیوست.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: شبکه افق پنجشنبه هفته جاری (6 دی ماه) مستند دختر نهضت که روایتگر قصه یکی از مربیان زن سازمان نهضت سوادآموزی در دهه 60 می باشد را روانه آنتن می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: حادثه وقوع آتش سوزی در دبستانی در شهر زاهدان و جان باختن 4 دانش آموز در برنامه این هفته 360 درجه مورد بررسی قرار می گیرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس: به دنبال حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات 10 تن از دانشجویان جان خود را از دست دادند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۴    
سینماپرس: اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی استان تهران با حضور در دفتر معاونت هنری و سینمایی ارشاد این استان با محمدحسین اسماعیلی دیدار و گفتگو کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۴    
سینماپرس: تازه ترین قسمت برنامه تلویزیونی به اضافه مستند به نمایش و نقد و بررسی مستند پول بده بازی کنم با حضور ئیس بنیاد بازی های رایانه ای و یک بازی ساز اختصاص داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۹    
سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی ژن خوک اگرچه از یکسو طولانی شدن فیلمبرداری را سبب نرسیدن این فیلم به جشنواره عنوان می کند اما از سوی دیگر از حاشیه های احتمالی این فیلم نیز ابراز نگرانی دارد!
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۴    
سینماپرس: در آخرین جلسه هیات مدیره خانه تئاتر که در هفته جاری برگزار شد، با نام گذاری سالن نمایش عمارت این خانه به نام عباس جوانمرد موافقت صورت گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۹    
سینماپرس: در روزهای پایانی هفته پیشگیری از سوختگی برنامه همین امروز، همین امشب شبکه سلامت میزبان رییس مرکز تحقیقات سوختگی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۴    
سینماپرس: مستند سینمایی عابدان کُهَنز ساخته مجید رستگار در دوره نهم جشنواره عمار رونمایی خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۴    
سینماپرس: فیلم مستند عید میلاد مسیح ساخته وارطان آنتانسیان امشب 5 دی ماه از گنجینه شبکه مستند روی آنتن خواهد رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۹    
سینماپرس: نمایش های عمو پامبل و پر پر، سی مرغ پر دی و بهمن 97 در تالار هنر به صحنه می روند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۴    
سینماپرس: اجرای اُپرای هفت شهر عشق با اعلام امور رسانه ای این اجرا به دلایلی که هنوز عنوان نشده، توقیف شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۹    
سینماپرس: هفت اثر نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه نمایشنامه نویسی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۹    
سینماپرس: حمیدرضا دیبایی با حفظ سمت قائم مقامی شبکه دوم سیما، به عنوان سرپرست گروه فیلم و سریال این شبکه نیز انتخاب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۹    
سینماپرس: فراخوان جایزه عکاس سال 2018 فوکوس (نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران) منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۹    
سینماپرس: اولین نمایش مردمی فیلم سینمایی دزد و پری 2 روز جمعه 7 دی ماه با حضور بازیگران و عوامل در پردیس آزادی برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
سینماپرس: مستند آنسوی حصار به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی به بخش رقابتی جشنواره ای در آرژنتین راه پیدا کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۹    
سینماپرس: مرور مجموعه تولیدات سینمای موج نو به وضوح موید وجاهت بصری ابتذال در اینگونه آثار می باشد؛ تولیداتی که به مراتب بدتر از محصولات فیلمفارسی بوده و در فُرمی واقع گرایانه و به تبع آن باورپذیرتر ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۴    
سینماپرس: جمال شورجه گفت: سعی می کنیم فیلم أحمد بای که یک پروژه ضداستعماری و برای الجزایر اثری استراتژیک و حساس است را تا جشنواره جهانی فجر سال آینده آماده کنیم و به نمایش در بیاوریم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۹    
سینماپرس: صداوسیما نباید طوری رفتار می کرد که انگار در خدمت سلبریتی پروری و فرهنگسازی تئاتر لاکچری در ایران است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۹    
سینماپرس: مستند متولد آذر به کارگردانی سیدرضا حسینی از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سوره حوزه هنری در VOD های معتبر منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۴    
سینماپرس: عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی با صدور پیامی درگذشت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات را تسلیت گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۴    
سینماپرس: شکرخدا گودرزی بازیگر، مدرس و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در پی تداوم هنجارشکنی های گسترده در حوزه تئاتر که واکنش برخی از مراجع تقلید را در پی داشته و همچنین وفور تئاترهای لاکچری و ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۴    
سینماپرس: کارگردان مجموعه شبکه نمایش خانگی رالی ایرانی از تعداد ساعات بالای راش های فیلمبرداری شده در این پروژه خبر داد که یک گروه 15 نفره تدوین آن را بر عهده گرفته اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۹    
سینماپرس: محمدتقی فهیم منتقد پیشکسوت سینما همزمان با فعالیت هیأت انتخاب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۴    
سینماپرس: با حکم معاون امور هنری وزارت ارشاد، حمید قبادی دانا به عنوان مشاور اجرایی این معاونت منصوب و مرتضی باقرنژاد پس از هفت سال با این سمت خداحافظی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۹    
سینماپرس: فارغ التحصیلان ادوار هنرستان موسیقی در روزهای 22، 23 و 24 دی ماه در تالار وحدت تهران به اجرا پرداخته و مراسم پاسداشت صدسالگی این مجموعه در روز 27 دی ماه برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۴    
سینماپرس: به دنبال اعلام عزای عمومی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعطیلی کنسرت های امروز (چهارشنبه 5 ی ماه) خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۹    
سینماپرس: جواد حاتمی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو چندی قبل از سمت خود استعفا نموده است.