چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 17 دی 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 دی 1397 سینما پرس 2 دی 1397 سینما پرس 3 دی 1397 سینما پرس 4 دی 1397 سینما پرس 5 دی 1397 سینما پرس 6 دی 1397 سینما پرس 7 دی 1397 سینما پرس 8 دی 1397 سینما پرس 9 دی 1397 سینما پرس 10 دی 1397 سینما پرس 11 دی 1397 سینما پرس 12 دی 1397 سینما پرس 13 دی 1397 سینما پرس 14 دی 1397 سینما پرس 15 دی 1397 سینما پرس 16 دی 1397 سینما پرس 17 دی 1397 سینما پرس 18 دی 1397 سینما پرس 19 دی 1397 سینما پرس 20 دی 1397 سینما پرس 21 دی 1397 سینما پرس 22 دی 1397 سینما پرس 23 دی 1397 سینما پرس 24 دی 1397 سینما پرس 25 دی 1397 سینما پرس 26 دی 1397 سینما پرس 27 دی 1397 سینما پرس 28 دی 1397 سینما پرس 29 دی 1397 سینما پرس 30 دی 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۵    
سینماپرس: به گفته معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در راستای اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر، این آثار در شهرستان های بیرجند و قائن نیز به نمایش در خواهند آمد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۰    
سینماپرس: فرهنگ سرای سرو روز جمعه 21 دی ماه، میزبان نمایشگاه آثار متنوع هنری و جشن زاد روز 80 سالگی هنرمندخودآموخته گشتاسب شهیدی آملی خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۵    
سینماپرس: در نشست دو نویسنده ایرانی و الجزایری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عنوان شد که همه نویسنده ها از یک پدر و مادر هستند. ما از زندگی شروع می کنیم و آن را با دیگران تقسیم می کنیم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
سینماپرس: داستان مستند عابدان کهنز از سال 71 شروع می شود. جنگ چند سالی است تمام شده است و دیگر نیازی به بسیجی ها و نیروهای مردمی در خط مقدم جبهه نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۵    
سینماپرس: همزمان با پنجاه و یکمین سالمرگ جهان پهلوان تختی، تازه ترین تصویر از فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: اکران فیلم سینمایی "کپی ها" ساخته "جفری ناکامانوف" با بازی "کیانو ریوز" از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۵    
سینماپرس: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی پیرامون جمع آوری کمک یا برگزاری کنسرت برای بهنام صفوی، پدر این هنرمند پاپ ضمن قدردانی از نیت خیر افراد، گفت چنین مطالبی سبب آزار روحی خانواده وی شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰    
سینماپرس: پرویز امینی در توضیح نقش رسانه در تصویرسازی ایران آیندۀ اظهار داشت: رسانه هم در تصویری که از گذشته ارائه می کند و هم در تصویر آینده، نقش دارد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سینماپرس: بر اساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال 1396، حدود 19 درصد مردم به سینماها رفته اند که 60 درصد آن ها به همراه خانواده در سالن های سینما حضور یافته اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۰    
سینماپرس: نشست خبری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی هفدهم آبان ماه در ساختمان خورشید سازمان بسیج هنرمندان ایران برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۰    
صبح نو: مستند عابدان کهنز به کارگردانی آقای مجید رستگار و تهیه کنندگی آقای امیر مهریزدان در جشنواره عمار اکران شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۰    
سینماپرس: کارگاه آموزشی مدیریت بودجه و تولید در فیلم داستانی با حضور محمدصادق آذین در حاشیۀ هفتمین روز اکران های مرکزی نهمین جشنوارۀ مردمی فیلم عمار در سینمافلسطین برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۰    
سینماپرس: علی صدری نیا در نشست خبری مستند جدیدش؛ تهران، دمشق گفت: ما حرف های بزرگ تری در این مستند داریم به این معنی که دشمن، وقتی می بیند اگر امکان براندازی حکومت را ندارد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۰    
جوان آنلاین: یک کارشناس موسیقی می گوید: نظام آموزشی ما به دست هنر و به خصوص موسیقی کم توجه و بی دقت است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۵    
سینماپرس: ابوالقاسم طالبی در گفتگویی به موضوع های مختلفی همچون دیدار با رهبری، حواشی فیلم های قلاده های طلا و یتیم خانه ایران ، رابطه با مشایی و احمدی نژاد و ساخت سریال جدید پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۰    
سینماپرس: دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در حوزه فیلم در رشته های فیلم کوتاه داستانی، فیلم مستند، تیزر و نماهنگ، پویانمایی و فیلمنامه نویسی برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۰    
سینماپرس: تیتراژ سریال نمایش خانگی سال های دور از خانه ساخته مجید صالحی شامل قطعه ای با صدای محسن ابراهیم زاده خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۰    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی ژن خوک به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی شامگاه یکشنبه 16 دی در لوکیشنی در جنوب شهر تهران به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۰    
سینماپرس: آنونس جدید سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی همزمان با ضبط این مجموعه منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۵    
سینماپرس: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار منتخبی که قرار است در هشتمین روز این رویداد سینمایی در سینمافلسطین اکران شوند را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری مهر: مرحوم سید محمد ساجدی را می توان نمونه ای از رویش های انقلاب دانست که دغدغه اصلی این هنرمند جهادگر، حضور در مناطق محروم و کمک به نیازمندان از قم تا بشاگرد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۵    
سینماپرس: فهرست نامزدهای دریافت نشان طلایی بهترین فیلم مستند و داستانی جشنواره عکس دوربین.نت منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۵    
سینماپرس: علی ضیاء به دلیل سخنان حجت الاسلام زائری در برنامه شب یلدا و گفت وگوی این مجری با محمد دادکان به مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۵    
سینماپرس: مستند سازمان از جدیدترین تولیدات موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، امروز دوشنبه 17 دی در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
سینماپرس: به گفته کارگردان مجموعه تلویزیونی تاریکی شب، روشنایی روز این سریال از نیمه دوم بهمن ماه در شبکه دو سیما پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن صنفی طراحان فیلم سینما برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: در دوره سی و هفتم جشنواره فیلم فجر، پنج مجری برای اداره نشست های پرسش و پاسخ انتخاب شده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: طبق مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم های سینمایی درساژ و تخته گاز از روز چهارشنبه این هفته اکران خود در سینماهای کشور را آغاز می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۰    
سینماپرس: فرهنگستان هنر در بعد ظهر روز جمعه هفته جاری میزبان مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه دوره ششم جشنواره بین المللی عکس خیام خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: مهران مهام درباره روند ساخت سریال تلویزیونی بی همگان گفت: تا نوروز 98 باید حدود 20 قسمت از این مجموعه به نگارش برسد تا بعد از عید برای برآورد اقدام کنیم
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: برنامه آن سوی داستان به تهیه کنندگی قاسم اورنگی در 26 قسمت به معرفی کتاب های مختلف می پردازد و با توجه به تقارن ایام انقلاب ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: شبکه یک سیما به مناسبت روز 17 دی مصادف با سالروز کشف حجاب رضاخانی، فیلم داستانی "مستوره" را به روی آنتن می فرستد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۵    
سینماپرس: جان کرازینسکی در گفتگویی درباره فیلم یک مکان ساکت درباره نحوه تدوین آن گفت: من و تدوینگرم به دنبال صدایی بودیم که با هم نوایی با آن بتوانیم سکانس های مختلف را تدوین کنیم تا اینکه به او گفتم ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۵    
سینماپرس: نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که با هماهنگی های به عمل آمده با رایزنی ایران در سوریه قرار است میهمانی از سوریه در سه روز پایانی در آن حضور یابد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: با اعلام اسامی فیلم های جشنواره فجر یکی از نکات قابل توجه بازگشت رسول صدرعاملی و محمدرضا هنرمند به سینماست و البته نام های آشنایی در بازیگری که حالا در لباس کارگردانی ظاهر می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: فردین خلعتبری ضبط و میکس موسیقی فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی را به پایان رساند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: فرهنگسرای نیاوران در هفته آینده میزبان دور سوم پروژه شب های جنوب می شود که در آن تعدادی از گروه ها و هنرمندان صاحب نام موسیقی تلفیقی به اجرا خواهند پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی این روزها در آخرین مراحل فیلمبرداری است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۰    
سینماپرس: خواننده موسیقی انقلاب در تشریح تازه ترین فعالیت های خود همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی، از دعوت وزارت ارشاد برای اجرای یک برنامه ویژه و مسکوت ماندن آن خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در اعتراض به حضور یوسی لمل گرافیست تبعه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه پوستر رنگ حیات بیانیه ای صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: هفتمین روز از جشنواره عمار در حالی برگزار شد که رونمایی از مستند تهران دمشق به کارگردانی علی صدری نیا همه اتفاقات روز جشنواره را تحت تاثیر قرار داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۵    
سینماپرس: جدول نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای اهالی رسانه، با حضور صاحبان فیلم و اهالی رسانه، قرعه کشی خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: رضا رویگری پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما با ساخت فیلم نیمه بلند تنهایی ؛ اولین تجربه کارگردانی خود را آغاز می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی پیامی را به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور اقشار مختلف مردم و علاقمندان در سینما فلسطین برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۵    
سینماپرس: مجموعه کمدی میم کاف به کارگردانی امیرحسین پوروزیری و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه این روزها در حال نگارش است تا برای پخش از شبکه های سیما آماده شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: مراسم گلدن گلوب 2018 به پایان رسید که مثل هرسال با حواشی ریز و درشتی همراه بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۵    
سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره اداره نشست های جشنواره فیلم فجر گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۰    
سینماپرس: در پی تداوم هنجارشکنی های گسترده در حوزه تئاتر که واکنش برخی از مراجع تقلید را در پی داشته و همچنین وفور تئاترهای لاکچری و بازشدن بساط پولشویان به حوزه نمایش تعدادی از هنرمندان تئاتر کشور و ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: این اثر را باید کودکان و نوجوانان ایرانی تماشا کنند و قطعاً این انیمیشن خاص در تربیت سیاسی آینده آنان تأثیر خواهد داشت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش ساخته علی عطشانی به چهارمین جشنواره بین المللی فیلم نوخو راه پیدا کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۵    
سینماپرس: مراسم هفتاد و ششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب برگزار شد و فیلم کتاب سبز با دریافت 3 جایزه از فیلم روما که توانست 2 جایزه را از آن خود کند، سبقت گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: آرش معیریان تدوین فیلم سینمایی خرها آدم نمی شوند را برعهده گرفت.