سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 25 فروردین 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1396 راه دانا 2 فروردین 1396 راه دانا 3 فروردین 1396 راه دانا 4 فروردین 1396 راه دانا 5 فروردین 1396 راه دانا 6 فروردین 1396 راه دانا 7 فروردین 1396 راه دانا 8 فروردین 1396 راه دانا 9 فروردین 1396 راه دانا 10 فروردین 1396 راه دانا 11 فروردین 1396 راه دانا 12 فروردین 1396 راه دانا 13 فروردین 1396 راه دانا 14 فروردین 1396 راه دانا 15 فروردین 1396 راه دانا 16 فروردین 1396 راه دانا 17 فروردین 1396 راه دانا 18 فروردین 1396 راه دانا 19 فروردین 1396 راه دانا 20 فروردین 1396 راه دانا 21 فروردین 1396 راه دانا 22 فروردین 1396 راه دانا 23 فروردین 1396 راه دانا 24 فروردین 1396 راه دانا 25 فروردین 1396 راه دانا 26 فروردین 1396 راه دانا 27 فروردین 1396 راه دانا 28 فروردین 1396 راه دانا 29 فروردین 1396 راه دانا 30 فروردین 1396 راه دانا 31 فروردین 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۹    
نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه قهاوند با حضور مسئولین محلی، فرهنگیان و جمعی از خیرین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۷    
در مبادلات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا با قیمت 1234.4 دلار به فروش رسید که 6.4 دلار نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
بیش از 500 دانش آموز دختر شهرستان کردکوی 9 سالگی خود را در مصلی نماز جمعه این شهرستان جشن گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۶    
تسهیلات 200 میلیارد تومانی دولت به باغداران مازندرانی در حالی هنوز از آذرماه تاکنون پرداخت نشد که این بار نوبخت در مازندران ادعای پرداخت تسهیلات را تکرار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در دیدار از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تلگرام از ویژگی تماس صوتی ، سرورهای این شرکت دچار اختلال شده و مکالمات برقرار نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
ووشوکاران خرم دره در مسابقات بین المللی جام پارس، یک طلا و یک برنز را از آن خود کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۹    
جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی دادگستری شهرستان بستان آباد در محل دادگستری این شهرستان تشکیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۵    
میرزایی از 70 هکتار زمین تصرف شده حریم زاینده رود در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: به علت پایین رفتن آب رودخانه زاینده رود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۵    
امام جمعه باقرشهر اوضاع فعلی جهان را نامساعد ارزیابی کرد و گفت: امروز دروغگویان و ظالمان در دنیا حکومت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۰    
شهرستان ایذه، مقام دوم رقابت های دوومیدانی قهرمانی نونهالان خوزستان که حکم انتخابی تیم منتخب استان داشت را به دست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۴    
امام جمعه قصرشیرین گفت: شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل تحسین است که در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده و ابر قدرت های دنیا از وجود ایشان وحشت دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۵    
اواخر اسفند ماه سال 95 تعدادی از ادمین های برخی از کانال های تلگرامی دستگیر شدند، دستگیری که با اعتراض شدید اصلاح طلبان و دولتی ها مواجه شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس حوزه هنری استان هرمزگان از شهید بشکردی زاده به عنوان بزرگ مردی یاد کرد که زندگیش سرشار از پایمردی در خدمت به مردم برای رضای خدا بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
فردین طاهری، تکواندو کار کرمانی که در قالب تیم مقاوت در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بود، توانست صاحب عنوان سوم تیمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
175 نفر از داوطلبین آزمون محاسبه نظام مهندسی در نامه ای به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کل کشور ضمن اعتراض شدید نسبت به سوالات مبهم و غیر استاندارد آزمون محاسبه مهندسی عمران خواستار حذف 5 سوال غلط ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۸    
شهردار نیر از نصب المان با نماد فرهنگ ایثار و شهادت در ورودی شهر نیر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان بندرگز با حضور معتمدین و هیات نظارت مشخص شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
3 برادر که به دنبال تسویه حساب با جوان 19 ساله او را به ضرب گلوله و ضربه شمشیر به قتل رسانده بودند چند ساعت پس از جنایت دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۳    
یک نماینده اروپایی از احتمال احضار نامزد جبهه ملی فرانسه در انتخابات آتی به دادگاه تا پیش از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۵    
فرماندار سنقروکلیایی گفت: اعضاء اصلی و علی البدل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه این شهرستان انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۷    
طبق روال مرسوم در دولت یازدهم یک طرح تکراری دیگر در سرپل ذهاب که دو سال پیش افتتاح شده بود دوباره بهره برداری شد!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۷    
ظهر امروز مراسم تشییع پیکر شهید والامقام ستوانیکم سالار زاهدی پور که روز گذشته در ماموریت انتظامی ثلاث باباجانی به درجه شهادت نائل شد در باغ رضوان اسلام آبادغرب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۷    
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف غرب کشور و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به دیدار خانواده سیزدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در کنگاور رفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۴    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از سقوط یک جوان از کوه روستای سیاسیاه کیخسروی از توابع اسلام آبادغرب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۱    
بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای آمادگی روحی و جسمی بیشتر آخرین تمرین خود را پیش از دیدار حساس با پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور تماشاگران انجام دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۸    
استاندار قزوین گفت: خرید تضمینی کشمش از سوی دولت با هدف حمایت از باغداران و کشاورزان است و یارانه آن را نیز از این پس به شرط تایید ناظر به کشاورزان پرداخت می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۸    
جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص)گفت: ایران کشوری است که دارای علم هسته ای، علم نانو، گاز و غیره است اما برخی مسؤولان عزت کشور را تضعیف کرده و برای استقبال از هواپیمای مرجوعی به فرودگاه می روند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۲    
طغیان رودخانه های شهرستان نیر به برخی زمین های کشاورزی منطقه خساراتی وارد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۹    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از جمله ترفندهای منافقان که در قران اشاره شده است فریب مردم، فتنه انگیزی ،تفرقه افکنی ،شبهه افکنی،کتمان حقایق ،خدعه و نیرنگ ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۹    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: متاسفانه باید بگوییم که حدود 70 درصد ظرفیت تولید کشور تعطیل است.این یعنی چه؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۷    
فرمانده سپاه املش از توزیع 100 سبد کالای حمایتی بین خانواده های بی بضاعت شهرستان املش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۱    
فرمانده مرکز آموزش نداجا سیرجان گفت:نیروی دریایی سیرجان نمونه ترین پایگاه کشوراست که بیشتر سربازان در اینجا آموزش دیده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
هفتمین یادواره سرداران و 185 شهید یگان 60 زرهی عمار یاسر و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم شرق گلستان در گنبدکاووس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۸    
کلنگ احداث 2 پروژه تجاری، رفاهی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به همت بخش خصوصی در سروآباد به زمین زده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در جریان سفر به جنوب سیستان و بلوچستان سایت نگهداری گاندو چابهار را افتتاح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۳    
سیدعلی بنی عقیل جدیدترین آهنگ خود را تقدیم به شهدا، غیور مردان و جان بر کفان امنیت ایران عزیز کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۶    
3 فوتسالیست ساوجی به اردوی آمادگی تیم ملی امید دعوت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۳    
طبق اظهارات کارشناسان بانک مرکزی رکود اقتصادی ایران در 50 سال اخیر سابقه نداشته است و دولت روحانی رکورد رکود را در 50 سال اخیر از آن خود کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
چشم انداز جنگل های زیبا و متراکم درختان پهن برگ راش و آزاد، عبور رودخانه های پرآب و خروشان میرانلو در غرب و دوآب در شرق روستا با حواشی سرسبز و زیبا، بسیار دیدنی و جذاب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۱    
تندباد شدید بخشی از مدرسه کانکسی روستای تازه کند سرعین را تخریب و تیر های برق این منطقه را شکسته و واژگون کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۵    
هنرمندان یزدی، در سالروز وفات حضرت زینب (س) و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور در ویژه برنامه رفیق شهیدم با غبار روبی مزار مطهر شهدای خلدبرین با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۹    
نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین شاخصه در ارائه خدمات مختلف به مردم میزان کیفیت مطلوب آن خدمت است که باید در حد اعلای خود باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: بارش باران و طغیان رودخانه ها موجب خطرناک شدن مسیرهای منتهی به رودخانه ها شده است و مردم باید از تردد و توقف در این مسیرها اجتناب کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
به همت دفتر امام جمعه کنگان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان، آزمون علمی – فرهنگی کتابخوانی از کتاب تمثیلات حجت الاسلام قرائتی با حضور قریب 1700 دانش آموز کنگانی در مصلای بزرگ کنگان و مصلای سیراف ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
تاجگردون نوشت:ازآنجاکه در اواخر سال گذشته سهمیه قیر بسیار بالایی به شهرداری داده شد انتظار داشتم در شب عید و یا روزهای اول سال اکثر معابر شهر روکش آسفالت شود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از کشف جسد جوان 23 ساله در منطقه کوه سیاه از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
وزنه بردار مازندرانی فوق سنگین ایران پس از رضایت پزشک معالجش، از این آینده می تواند دوباره تمرینات خود را آغاز کند و برای مسابقات سال آینده آماده شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
بخشدار امام زاده عبدالله شهرستان آمل گفت: آتش سوزی جنگل های ارتفاعات پرند بخش امام زاده عبدالله آمل خاموش شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
استان بوشهر و فضای رسانه ای آن در هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات و اخبار بسیاری در حوزه ها و موضوعات مختلف بود که برخی از آنها را در قالب بسته خبری و به صورت کوتاه ارائه می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۱    
دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان نهاوند در اقدامی قابل تحسین بیش از 4 هزار درب بطری نوشابه را باهدف کمک به کمپین خرید ویلچر برای معلولان جمع آوری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۱    
نماینده نهاوند در مجلس گفت: من به عنوان نماینده مردم با هرگونه رانت خواری و حرام خواری مقابله می کنم و با حمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی ها را در این شهر می خشکانم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۳    
نشست هم اندیشی جمعی از مدیران کل استان کردستان در سالن جلسات فرمانداری سقز برگزار شد که مانند خیلی از جلسات بازهم از حضور برخی خبرنگاران شهرستان فاکتور گرفته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی در اثر شدت جراحات ناشی از سانحه 24 فروردین ماه به شهادت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
با اینکه 16، 17 سال بیشتر نداشت، سه ماه تابستان (حتی روز جمعه و تعطیل) را روزی 14 ساعت کار کرد تا برای بچه ها تلویزیون بخرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
علی دایی راست می گوید اگر کسی هم خیانت کرده، نه عالیشاه و نه نوراللهی، بلکه مدیرانی هستند که در یک دهه اخیر نقش زیادی در حیف و میل بیت المال داشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: فردی که در شهرک اسلامیه شهرستان مهران یکنفر را با ضربات چاقو از پای درآورده بود دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۸    
مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور با قهرمانی رضا مقدم در پرتاب چکش در نوبت صبح روز پایانی خاتمه یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
تیم زنجان عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد روستائیان کشور در رده نوجوانان را در اراک کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۴    
طی روزهای گذشته جلسات فشرده و متعددی توسط گروه های مختلف اصلاح طلب و اعتدالیون استان در خصوص معرفی رئیس ستاد روحانی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۲    
به دنبال بارش های شدید در نقاط مختلف آذربایجان غربی و وقوع سیلاب در شهرستان های مختلف، چندین پل و ابنیه تاریخی در آستانه نابودی قرار گرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۹    
در تاریخ 39 ساله انقلاب اسلامی، ایران با فتنه های مختلفی رو به رو بوده است و تفکرات گوناگونی در کشور به حکومت رسیده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۶    
با نزدیک شدن به انتخابات فضای کشور و همچنین استان فارس رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی به خود میگیرد، نماز جمعه به عنوان یک اجتماع عبادی سیاسی از این امر مستثنا نیست و ائمه جمعه در بخشی از خطبه خود به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۲    
آیین تعزیه خوانی و اجرای نمایش زندگینامه و نحوه شهادت این امامزاده جلیل القدر با حضور زائران و مجاوران آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در صحن حضرت معصومه(س) حرم مطهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
یک جوان 26 ساله مشکین شهری بعلت نامعلومی خود را در خانه به دارآویخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از امدادرسانی نیروهای امدادی به آسیب دیدگان سیل در جاده ها و روستاها خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کوهدشت انتخاب و معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
رئیس ستاد بحران شهرستان مشگین شهر گفت: هم اکنون 20 تانکر حمل آب در سطح شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند و بیش از4 هزار بطری آب شرب سه و. نیم لیتری بصورت رایگان توزیع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۸    
پخش هفتگی فصل دوم سریال شهرزاد از روز دوشنبه 29 خرداد 1396 آغاز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام میردامادی گفت: آن روزی که دولت توجه به کاخ نشینی پیدا کرد روز نابودی ما است و اگر رئیس جمهور و دولتی کاخ نشین پیدا کنیم کوخ نشینان فراموش خواهند شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۷    
امام جمعه بندرعباس قانون گرایی را یکی از خواسته های اصلی امام و رهبری دانست و گفت: نباید به هیچکس اجازه داد خلاف قانون عمل کند اعم از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، هچ جریان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۳    
حمیدرضا حاجی بابایی فردا و در آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ضمن ثبت نام نامزدی خود را برای این انتخابات اعلام خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۵    
مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) با معرفی سیدمهدی شجاعی طباطبایی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۵    
پخش فصل دوم سریال شهرزاد از 29 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۷    
قاتل چاقوکشی که عصر امروز یک نفر را در شهرک اسلامیه مهران به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۱    
فرماندار ارومیه گفت: طغیان رودخانه باراندوز در محور راژان به منطقه 'زیوه' و 'مرگور'، پل ارتباطی 50 روستای این شهرستان با عنوان ' پل هاشم آباد ' را تخریب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۱    
الاهلی در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر با چهار گل تن به شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۵    
چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ( 25 فروردین ماه) آغاز شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
وزیر دفاع آمریکا برای گفت وگو با شرکای نظامی واشنگتن در خاورمیانه، سه شنبه هفته آینده به منطقه سفر خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
وزیران خارجه روسیه و چین درباره بحران سوریه و کره شمالی تلفنی گفتگو کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
وقوع انفجار شدیدی در فرودگاه شهر سپلیت کرواسی منجر به زخمی شدن 4 شهروند این کشور شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ، با انتقاد از افزایش قدرت دلار به دلیل افزایش اعتماد مردم به کابینه و تلاش های ریاست جمهوری، تصمیم خود را مبنی بر کاهش ارزش دلار اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۴    
در اثر بارش باران و جاری شدن سیل شدید، 3 خانوار در روستای چنار عجب شیر مفقود شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۱    
جواد خیابانی گزارشگر مطرح فوتبال جمعه 23 فروردین مهمان دورهمی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۲    
روزنامه در اشپیگل مهاجم رئال مادرید را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: فردی که با جعل عنوان یکی از ارگان های نظامی ، قصد اخاذی سه میلیارد ریالی از یک شهروند را داشت دستگیر شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - اهواز شماره 4135 شرکت هواپیمایی زاگرس با تاخیر چهار ساعته انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۱    
اخبار رسیده از افراد مطلع و به نقل از روزنامه وال استریت، عربستان سعودی در اولین دوره انتشار بین المللی صکوک یا اوراق قرضه اسلامی، خبر از فروش 9 میلیارد دلاری می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی از صلح پایدار با روسیه در آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
چند روز بعد از دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با دبیرکل ناتو، وزارت دفاع آمریکا از استقرار نسل پنجم جنگنده های اف 35 در خاک اروپا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
در انفجار بمب دست ساز در یکی از روستاهای استان وان یک نظامی ترکیه و یک غیرنظامی کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۳    
پس از اظهارات جنجالی یکی از مشاوران رئیس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان ایجاد هرگونه نظام فدرالی در این کشور را رد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۶    
آتشفشان سینابونگ اندونزی فعال شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
فرماندار تبریز با بیان اینکه طبق اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی عصر امروز تندباد شدید در راه است، گفت: مردم تا حد امکان در خانه هایشان بمانند و خودروهای خود را در ز یر درخت ها پارک نکنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از عدم فیلترینگ تماس صوتی تلگرام خبر داد و گفت: اپراتورها در ارائه سرویس مختار هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
باران سیل آسا که از شب گذشته شهرهای مختلف آذربایجان غربی را در بر گرفته پل های بزرگ و کوچک زیادی را شکست و یک نوجوان 12 ساله را به کام مرگ برد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد: راه حل سوریه پشت میز مذاکره توسط مردم سوریه و در پای صندوق های رای توسط این مردم تعیین خواهد شد و نه توسط خارجی ها که برای این مردم تعیین تکلیف کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
معاون وزیر امور خارجه سوریه، رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر اظهارات توهین آمیزش درباره رئیس جمهوری این کشور محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در عکس زیر ته سیگاری های را مشاهده می کنید که در کنار درب ورودی بخش مهمی از بیمارستان امام خمینی (ره) یعنی انستیتو کانسر ریخته شده است. ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۲    
مقام نظامی امارات متحده عربی در لفاظی جدید این بار از تنش های قومیتی در ایران حمایت کرد.