سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 29 فروردین 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1396 راه دانا 2 فروردین 1396 راه دانا 3 فروردین 1396 راه دانا 4 فروردین 1396 راه دانا 5 فروردین 1396 راه دانا 6 فروردین 1396 راه دانا 7 فروردین 1396 راه دانا 8 فروردین 1396 راه دانا 9 فروردین 1396 راه دانا 10 فروردین 1396 راه دانا 11 فروردین 1396 راه دانا 12 فروردین 1396 راه دانا 13 فروردین 1396 راه دانا 14 فروردین 1396 راه دانا 15 فروردین 1396 راه دانا 16 فروردین 1396 راه دانا 17 فروردین 1396 راه دانا 18 فروردین 1396 راه دانا 19 فروردین 1396 راه دانا 20 فروردین 1396 راه دانا 21 فروردین 1396 راه دانا 22 فروردین 1396 راه دانا 23 فروردین 1396 راه دانا 24 فروردین 1396 راه دانا 25 فروردین 1396 راه دانا 26 فروردین 1396 راه دانا 27 فروردین 1396 راه دانا 28 فروردین 1396 راه دانا 29 فروردین 1396 راه دانا 30 فروردین 1396 راه دانا 31 فروردین 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
جلسه آموزشی توجیهی ناظرین صندوق های انتخابات شهرستان اشتهارد، با حضور فرماندار و رئیس هیات نظارت شهرستان، رئیس ستاد انتخابات، اعضای شورای نظارت بر انتخابات در سالن فرمانداری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
سردار سید حمزه میرتقی” اهمیت شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب را جلوگیری از هدرفت توان نیروهای دلسوز نظام خواند و اظهار داشت: این جبهه مردمی با این اهمیت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
دومین نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی ‘نماز و نیایش’ با حضور امام جمعه عجب شیر، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری عجب شیر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر ایتکه توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 96 از فردا آغاز می شود، گفت: این آزمون روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه امسال در 68 شهرستان کشور برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۷    
یک سال و نیم دیگر، سررسید 10/5 هزارمیلیارد تومان اوراق است که دولت یازدهم برای دولت دوازدهم به ارث می گذارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۴    
سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه از نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از4000 تن فرآورده خام دامی در پایانه مرزی ماهیرود به کشور افغانستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر گچساران گفت:علت رد صلاحیت 4 نفر از آقایان جواب استعلامات از منابع چهار گانه است و علت تنها زن رد صلاحیت شده عدم ارائه مدرک تحصیلی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس دادگستری شهرستان کلاله گفت: دستگاه های دولت حق دادن امکانات دولتی به گروه های سیاسی و کاندیدای خاص را ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۶    
سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: کار فرهنگی به دلیل ارتباط مستقیم با باورهای دینی و باورهای مردمی از حساسیت زیادی برخوردار و بسیار سخت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
فرماندار تالش در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: از چالش های این شهرستان آب کشاورزی و نبود آبرسانی مناسب می باشد.آبرسانی در شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و دچار مشکلات است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۴    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: از حدود 11 هزار کانال موجود، 6700 کانال خود را به ثبت رسانده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۷    
اقدام ناشیانه دولت در آستانه انتخابات با سوءاستفاده از طبقه محروم جامعه جای تأمل دارد چراکه واریز افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به حساب یارانه آن ها؛ آن هم به مدت علی الحساب 2 ماه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
اردوی آمادگی تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور با حضور 30 داش آموز به مدت 3 روز در گنبدکاووس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران طی نامه ای از عملکرد مطلوب شهرداری باقرشهر در حوزه فرهنگی تقدیر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
نماینده ی مردم شهرستان دزفول گفت: سکوت سازمان محیط زیست برابر فشارهای دولتی، انتقال آب و سدسازی بزرگترین معضلات را موجب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۸    
رابط مدارس زیست محیطی گلستان گفت: 2هکتار از زمین های مدارس زیست محیطی استان گلستان زیر کشت گیاهان دارویی قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۳    
فرمانده سپاه جواد الائمه(عج) خراسان شمالی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور 34 گردان بیت المقدس و 4 گردان کوثر در 20 نقطه استان خبرداد وگفت: دراین رزمایش بیش از 10 هزار نیرو به کارگیری می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۷    
بین من و محسن امیدی(شهید) انس و الفتی دیرینه وجود داشت از سال 1361 که در گردان156حربن یزید ریاحی تیپ انصارالحسین مشغول خدمت شدم او را می شناختم اولین فرمانده من بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
متاسفانه یکی از عوامل توسعه نیافتگی حمایتهای احساسی از افراد وابسته به جناح های سیاسی است که علیرغم عدم توانایی در اداره کشور به دلیل حمایت حزبها گاها سکان امور کشور را به دست میگیرند و در طول دوران ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،به ایلام سفر می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
محمد شکریفرد گفت: دومین مجموعه اشعارم با عنوان گشایش در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مسئول بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام عنوان کرد: دلیل اصلی افزایش قیمت برنج می تواند عدم تعادل عرضه و تقاضا باشد که در شروع سال عموما افزایش خریدها باعث چنین افزایش قیمتی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان هریس، عملیات گازرسانی به 6 روستای این شهرستان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه نسل جوان نسلی متاثر از فضای مجازی است، گفت: باید در این زمینه هم فعالیت های فراوانی داشته باشیم به خصوص از حریم عقاید ملت و نسل جوان به خوبی و حفاظت و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
یک تحلیلگر بازار مسکن گفت: در حال حاضر سرانه واحدهای تجاری در تهران به این نحو است که به ازای هر 82 نفر یک واحد تجاری وجود دارد و این بخش در شهر تهران اشباع شده است ولی خرید واحد تجاری در پاساژ ها و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۲    
شهرستان مغان آنطور که باید و شاید از لحاظ علمی و دانشگاهی پیشرفت های مناسبی نداشته و علت اصلی این موضوع غفلت از ظرفیت های عظیم مراکز آموزشی شهرستان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
تازه ترین اثر میلاد هارونی خواننده ارزشی کشور با عنوان عشق قیمت نداره در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در کاشان رونمایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه از پرداخت 12 میلیارد و 330 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
انتشار اولین تیزر از فصل دوم سریال شهرزاد، شور و اشتیاق عجیبی میان علاقه مندان این سریال به وجود آورده است. در این بین تغییر شخصیت فرهاد و پاره شدن مرغ آمین، مهم ترین واکنش ها را به همراه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۸    
مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: 100 خادم راهیان نور به مدت 3 روز و قبل از اعزام سراسری در یادمان بازی دراز حضور یافته و آماده اقدامات پیش بینی شده و خدمت رسانی به زائران ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
بابک نجفیان گفت: مقرر شده است که شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تا سقف 10 میلیارد ریال در اختیار این طرح برای تملک املاک باقیمانده اطراف مسجد قرار دهد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در جریان بازدید از شهر سیل زده محمدیار گفت: ساختمان های سیل زده حتما نشست میکند و امکان زندگی برای مردم سلب خواهد شد چون دست کم تا 5 ماه آینده این خانه ها قابل ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مصالحه 83 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: ما با آغوش باز پذیرای تمام سرمایه گذاران مقیم استان و خارج استان هستیم و در خصوص رفع موانع کسب کار ایشان و حل موانع قانونی تمام تلاش خود را خواهیم نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
سردار علی عباسقلیزاده از داعش به عنوان خوارج زمان با نیت پلید و باطل یاد کرد و افزود: این گروه با ظاهر حرف حق و با احادیث و قرآن می آیند تا انشقاق ایجاد کرده و ریشه اسلام را بزنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
بعد از پیداشدن جسد فرد مفقود شده در حادثه سیل روستای بسیط نظرکهریزی، پیکر وی در این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت: انتخابات نماد حماسه سیاسی و مردم سالاری در نظام اسلامی است و حضور حداکثری و توام با بصیرت مردم ضامن امنیت پایدار کشور می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه اهواز گفت: تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حلقه مفقوده ای بود که پیدا شده و کار لازمی بود که شروع شده و ما در آغاز راه هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
اهدای اعضای نوجوان 17 ساله ای که دچار مرگ مغزی در این استان شده بود، جان پنج بیمار را نجات داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مشکل تامین داروهای بیمارن خاص در شهرستان کازرون در چند ماه اخیر به اوج خود رسیده است ومشکلات زیادی را بر بیماران وخانواده های آنان تحمیل نموده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 2.8 ریشتر صبح امروز ساعت 3:50 شهر بندری کنگان را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: فعالیت انتخاباتی و سیاسی احزاب، تشکل ها و جبهه های سیاسی فاقد مجوز و پروانه بهره برداری غیرقانونی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
معاون سازمان گردشگری کشور گفت: مرز مهران با توجه به اهمیت بالای آن رتبه اول ورود گردشگر به کشور دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۸    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه در پی تعطیلی کارخانه دوچرخه آساک بیانیه ای را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۸    
نبود عزم جدی در بین دولتمردان تدبیر و امید برای برطرف ساختن مشکلات جاده های بین شهری در استان کردستان نه تنها نشانی آشکار از خلف وعده های دولتمردان است بلکه زمینه وقوع سوانح ناگوار جاده ای را نیز رقم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
امام جمعه بیرجند گفت: باید روحیه عشق و فرهنگ اهل بیت (ع) را احیا کنیم چراکه اگر بهترین مکان ها را بسازیم اما فرهنگ اهل بیت را احیا نکنیم هیچ ارزشی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش از واکسینه شدن گوزن های پارک جنگلی سیاهداران این شهرستان علیه بیماری های فصلی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان گفت: رزمایش بیت المقدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان به مدت 2روز برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
با شروع فصل بهار و احتمال شیوع بیماری های ویروسی ، از کلیه افرادی که تمایل به خرید و یا فروش دام و طیور زنده و نگهداری آن دارند درخواست می شود نکات بهداشتی را جدی بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 18 هزار شغل خانگی سال جاری از سوی سپاه کربلا در مازندران ایجاد می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سرپرست مجوعه جهانی باغ تاریخی فین کاشان از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع جریان پویا و زندگی در بناهای تاریخی در مجموعه جهانی باغ تاریخی فین خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس هیئت اجرایی طرح ضربتی اشتغال و تولید گفت: عدم آگاهی روستاییان از مهم ترین معضلات در راستای توسعه گردشگری پایدار است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
خانه یکی از سیل زدگان روستای دنگلان به بیش از 90 درصد آن در سیل 17 شهریور 95 تخریب شده بود توسط جهادگران بسیجی سپاه شهرستان کردکوی بازسازی و افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان گفت: روستاییانی که در ایذه واجد شرایط احداث و راه اندازی اقامتگاه بوم گردی باشند، می توانند از تسهیلات کم بهره میراث فرهنگی بهره مند شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
حجت الاسلام احمدی با تاکیدبر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی ، تبدیل شعار سال را از طریق ایجاد گفتمان عمومی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
یک رسانه انگلیسی روز سه شنبه نوشته سفارش های ایران در دوران پس از توافق هسته ای باعث بهبود وضعیت برخی کارخانه های هواپیماسازی در دنیا شده که به دلیل تقاضاهای اندک با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
آن گونه که سابقاَ سایت خبری تحلیلی جوان و مردمی ایذه معضل و چالش تقاطع مرگبار جاده کمربندی ایذه، در تلاقی جادّه روستایی شهید مرادی های کهباد یک را به خوبی منعکس و رسانه ای نمود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
ائتلاف عربستان سعود تأیید کرد که یک بالگرد متعلق به این کشور در مرکز یمن سقوط کرده و بر اثر آن 12 افسر که 4 تن از آن ها سعودی بودند کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
مردم کاشان صبح پنجشنبه پیکر شهید مدافع حرم؛ علیرضا رحیمی را تشییع می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
حسین ریواز یکی از کاراته کاران جوان خطه قهرمان پرور شهرستان کردکوی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری زورگیران غرب مشهد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان گفت: طرح پایش و مراقبت بهاره زنبورستان های شهرستان سرایان انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
پیشنهاد می شود تا منتخبین مردم در شوراهای اسلامی در شهر یا روستا از مشاورینی کارآمد، متخصص و آشنا به مسائل با سنخیت اجتماعی آن را در قالب کمیته های معین برای تصمیم سازیها در کنار بدنه اصلی مدیریت به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۴    
به پیشنهاد رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان ،حاجی رضا زینی وند از نیروهای پلدختر به عنوان مدیر حراست این اداره کل منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۴    
خانواده های معظم شهدا،ایثارگران وجانبازان گلایه شدید خود را از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری لرستان به عنوان متولی احداث یادمان شهدا پلدختر اعلام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۴    
فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر 160 هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بانه بازدید کردند گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
استاندار فارس از سفر رئیس جمهور در 31 فروردین به شیراز خبر داد و گفت: بیمارستان خیریه ابن سینا، سه کیلومتر از قطار شهری شیراز و استادیوم ورزشگاه میانرود از جمله پروژه هایی است که رئیس جمهور آن ها را ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۵    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی نامه ای به حجت الاسلام روحانی وی را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
نشست های علمی و آموزشی ویژه مفسّران قرآن کریم در اصفهان برگزار می شود که اولین آن روز پنجشنبه 31 فروردین ماه با حضور و سخنرانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
مراسم سی و هفتمین سالمرگ سهراب سپهری با حضور شعرا، فرهیختگان و مسئولان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۳    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که تخصیص بودجه نظامی برای تشکیلات الحشد الشعبی از ابتدای ماه آینده(می) افزایش خواهد یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
توسعه ایستگاه های آتش نشانی در شهرستان میبد با عنایت به وسعت منطقه ای و کثرت جمعیتی موجود،ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال بایستی تلاش دانشجویان ، مخترعین و پژوهشگران دو چندان شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه افزود: در سال جاری در اولین اقدام عملیاتی برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال مبلغ اعتباری حدود 20 میلیون تومان برای طرح احیاء قنات کلاته ملای نیگنان "هدیه رهبری" ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
رییس جمنا در بشرویه گفت:این تشکل مردمی طبق اساسنامه جبهه و چارت تشکیلاتی جمنا اقدام به عضو گیری کرده است و همچنان از همه دلسوزان و یاران انقلاب اسلامی برای پیوستن به این تشکل دعوت کرده و با آغوش باز ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
ماموران یگان حفاظت شهرستان میناب از نه هکتار زمینهای ملی این شهرستان رفع تصرف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
دیر جهاد کشاورزی میناب افزود: برداشت گندم از اواخر فروردین ماه در شهرستان میناب آغازشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان آمده است که ایجاد فضای آزاداندیشی، تبادل نظر و گفتگو، مهم ترین بسترها برای نیل به هدف رشد فکری – سیاسی مردم در برهه حساس کنونی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
استاندار اصفهان گفت: هدف گذاری خود در سال 96 را کاهش نرخ بیکاری استان تا رسیدن به نرخ متوسط بیکاری کشور گذاشته ایم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
علی یزدانی گفت: بر اساس برنامه باید در سال جاری 130 هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی و بیش از 300 هزار شغل جدید در حوزه اصناف ایجاد شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
اعضای شورای اصولگرایان کاشان باید بدانند شورای شهر محل آزمون و خطا نیست، بنابر این ضرورت دارد با انتخاب صحیح و آگاهانه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
همزمان با نمایشگاه فرهنگ وآداب غذایی کره جنوبی و در راستای تبادلات فرهنگی دو کشور ایران وکره، نمایشگاهی با عنوان غذا از آثارهنرمندان ایرانی درگالری تجریه موزه هنرهای معاصراصفهان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
با توجه به علاقه فردی دانش آموزان بن رودی، مقرر شد تا برای سال تحصیلی 97-96 رشته های سراجی کفش و قلم زنی به مجموع رشته های موجود در هنرستان ابن سینا اضافه شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
معلمی گفت: طبیعتا شورای نگهبان بنا بر اصل 115 قانون اساسی، فردی را انتخاب می کند که رجل سیاسی و مذهبی بوده و پارامترهای مد نظر شورای نگهبان را داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
شهبازی با اشاره به این نکته که مدارک کارآموزان هر پنج سال یکبار با گذراندن یک آزمون عملی تمدید می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در سه ماهه پایان سال جاری به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
اکنون به نظر می رسد شوخی روحانی درباره هوو، تبدیل به یک بازی جدی از سوی اصلاح طلبان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۴    
توضیحات عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون نشان می دهد که برخی از مجموعه های دولتی تخلفاتی داشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
ستاد امور جوانان استانداری کرمانشاه پس از توقف چند ساله با یک خبر حاشیه ساز تشکیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
شهرداری باقرشهر طی حکمی از سوی وزیر کشور به درجه هفتم ارتقاء یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
معاون بهداشتی شبکه بهداشت قرچک گفت: در طرح اول واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی یک هزار و 900 نفر از اتباع خارجی قرچک واکسیناسیون شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۲    
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در مجموعه وزارت ورزش و جوانان نگاه ثانوی به امور جوانان وجود دارد و عملکرد این وزارتخانه برای "جوانها" قابل قبول نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۴۳    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم های طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان همزمان با هفته سلامت به مناطق محروم و سخت گذر استان و محله های آسیب پذیر شهری اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۱    
به نظر می رسد در طرح هندسه راه کمربندی زاغه بi جز عامل ایمنی به سایر عوامل توجهی نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
عصر امروز بر اثر برخورد شدید پژو سواری با تیر برق خسارتی بالغ بر 70 میلیون ریال وارد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
قیصری گفت: تهیه یک دستگاه آمبولانس توسط خیر نیک اندیش منوچهر اشرف الکتابی و اهدا آن به هلال احمر شهرستان از دیگر اقداماتی است که توسط این بنیاد خیریه در دست انجام است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش با حضور نیروهای مسلح شهرستان سرپلذهاب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
در مراسم گرامیداشت روز ارتش در شهرستان اسلام آباد غرب فرمانده تیپ 181 و فرماندار شهرستان به نقش محوری ولایت و مردم در امنیت کشور پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
فرماندار شهرستان برخوار از کمیته امداد این شهرستان بازدید و در جریان اقدامات این نهاد قرار گرفت