سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 10 فروردین 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1396 راه دانا 2 فروردین 1396 راه دانا 3 فروردین 1396 راه دانا 4 فروردین 1396 راه دانا 5 فروردین 1396 راه دانا 6 فروردین 1396 راه دانا 7 فروردین 1396 راه دانا 8 فروردین 1396 راه دانا 9 فروردین 1396 راه دانا 10 فروردین 1396 راه دانا 11 فروردین 1396 راه دانا 12 فروردین 1396 راه دانا 13 فروردین 1396 راه دانا 14 فروردین 1396 راه دانا 15 فروردین 1396 راه دانا 16 فروردین 1396 راه دانا 17 فروردین 1396 راه دانا 18 فروردین 1396 راه دانا 19 فروردین 1396 راه دانا 20 فروردین 1396 راه دانا 21 فروردین 1396 راه دانا 22 فروردین 1396 راه دانا 23 فروردین 1396 راه دانا 24 فروردین 1396 راه دانا 25 فروردین 1396 راه دانا 26 فروردین 1396 راه دانا 27 فروردین 1396 راه دانا 28 فروردین 1396 راه دانا 29 فروردین 1396 راه دانا 30 فروردین 1396 راه دانا 31 فروردین 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۹    
سیزدهم فروردین را روز انس با طبیعت نام نهاده اند. در این روز باید به خودمان و کودکانمان بیاموزیم با طبیعت مهربان و در حفظ ذخایر اکولوژیکی میهن عزیزمان کوشا باشند. طبیعت سرمایه اصلی همه نسل هاست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۰    
اولین بار که خبر تأسیس جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از رسانه ها منتشر گردید همه ی اذهان متوجه این تشکل گردید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۸    
همزمان با فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران و روز طبیعت، جشن بزرگ طبیعت در کنار دریاچه مغان (شهرک آیت اله غفاری) شهرستان پارس آباد برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۷    
جهادگران دانشگاه پیام نور لیکک نوروز امسال را با خدمت به محرومان شهرستان بهمئیسپری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز 13 فروردین میزبان گردشگران و زائران هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز اظهار کرد: وقتی تولید نباشد جوان های متخصص ما در رشته های صنعتی و کشاورزی و معدنی بیکار می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی قزوین بیان کرد: 3 مورد تعطیلی واحد به دلیل نارضایتی گردشگران از نحوه ارائه خدمات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۰    
در دهمین روز از سال جدید اولین کاروان 44 نفری راهیان نور دانش آموزی و بسیج محلات به مقصد به مناطق عملیاتی جنوب کشور راهی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۳    
حمام گپ به عنوان یکی از جاذبه های ارزشمند تاریخی و فرهنگی شهر خرم آباد با فضایی منحصر به فرد آماده میزبانی از گردشگران است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۰    
مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز از ارائه اینترنت رایگان به مسافران و مهمانان نوروزی در ورودی این شهر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۰    
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مقدمات لازم برای فعالیت سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیتهای موجود در سد جامیشان این شهرستان انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۰    
خونه به خونه بابل با دریافت گل لحظات پایانی از اکسین البرز، بازی برده را با تساوی عوض کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۷    
12 تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز در نامه ای خطاب به رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا با انتقا از جناح بازی در انتخابات هیئت نظارت بر انتخابات شورا نوشتند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۷    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از فرداشب تا صبح شنبه هفته آینده شاهد بارندگی در سطح آسمان استان باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۰    
بازرس ستاد مرکزی خدمات سفر گفت: واحدهای توریستی، اقامتی و گردشگری برای جذب گردشگر و در ادامه، کسب سود تضمین شده می بایست استاندارد سازی های مورد نظر سازمان را پیاده سازی کنند تا بتوانیم به توسعه صنعت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۷    
گل گهر سیرجان با پیروزی برابر خیبر خرم آباد صدرنشین لیگ دسته اول کشور شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۶    
محمدرضا آقامحمدی آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس و حافظ کل قرآن کریم و پژوهشگر دفاع مقدس، قدمهای زائران کربلای ایران را سزاوار بوسه می داند و براحوال آنان غبطه می خورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
جمالی مربی بانوانان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: از مسئولین شهرستان تنگستان تقاضا دارم که به ورزش بانوان اهمیت بیشتری دهند چرا که استعدادهای زیادی در بانوانان شهرستان وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با اهتمام دولت و نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و با رایزنی با دیگر نمایندگان و دولتمردان موضوع آغاز مطالعات احداث قطار سریع السیر ارومیه به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
نمایشگاه تنوع زیستی متشکل از حیوانات تاکسیدرمی و زنده در میبد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
73 درصد مردم شرکت کننده در نظرسنجی گام نیوز اعتقاد دارند در چهار سال گذشته که دولت تدبیر و امید روی کار بوده است وضعیت معیشتی و اقتصادیشان نسبت به قبل "بدتر" شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
بی احتیاطی یک راننده دیگر باعث سقوط خودرو پژو به دره های اطراف زیارتگاه خالد نبی(ع) شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۷    
جوان ندوشنی در اثر سقوط در یکی از چاه های قنات این منطقه جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
ریس اداره دامپزشکی همدان با اعلام خبر مشاهده آنفولانزای مرغی در همدان گفت: شهروندان تا اطلاع ثانوی از خرید و فروش مرغ های محلی و بومی خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۱    
رئیس اداره ثبت احوال میبد گفت: محبوب ترین اسامی که در سال 95 در این اداره ثبت شد امیر علی برای پسران و فاطمه برای دختران بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۲    
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در جاده کمربندی گچساران یک نفر کشته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
ظهر دیروز با حضور علی ربیعی وزیر تعاون 59 پروژه اشتغالزایی در روستای دهنه سر خمام افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
ربیعی با بیان اینکه امروز نرخ مشارکت روستایی به بیش از 40 درصد رسیده، ادامه داد: سال های آینده، سال های شکوفایی در شهر و روستاست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۱    
علیرضا مسچیان بیان اینکه خمام با داشتن قریب به 60 هزارنفر جمعیت از بخش های پرجمعیت کشور محسوب می شود، گفت: همین امر نیازمند نگاه کشوری و ملی به این بخش دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۲    
نشست نخبگان و جوانان با رئیس جمهور در حالی برگزار شد که تیم همراه روحانی ضمن جدا کردن رسانه های منتقد و حامی دولت اجازه فعالیت رسانه ای به منتقدین را نداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
شهید احمد رضا تاجگردون در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: از برادران وخواهرانم می خواهم در خط ولایت فقیه حرکت نمایند و همیشه رهرو وگوش به فرمان رهبر انقلاب باشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
روستای شادگان از جمله روستاهای شهرستان باشت است که در 45 کیلومتری این شهرستان و 83 کیلومتری گچساران در حد فاصل جاده کهگیلویه- شیراز قرار گرفته است ،این روستا در منطقه کوهپایه ای ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
یکی از راه های شناخت بهتر نامزدها و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا این است که میزان دارایی های خود را برای مردم اعلام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز جمعه هفته جاری به استان خبر داد و گفت: اوج بارش ها در روزهای 12 و 13فروردین خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۵    
فضای سبز شهرستان در اثر استفاده بی رویه ونادرست انسان در روز طبیعت به خطر افتاده وبا درست کردن آتش از شاخه های درختان باعث تخریب این نعمت الهی می شویم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از صعود بیش از 20 هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز در استان و همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرین خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
فرماندار شهرستان سرپلذهاب از خدمات مطلوب بیمارستان ومرکز فوریتهای پزشکی شهرستان درایام نوروزخبردادوگفت : ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی وبهداشتی از حقوق مسلم شهروندان است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت : خیرین سنقری بیش از 380 میلیون ریال به مستمندان و خانواده های کم درآمد این شهرستان کمک های نقدی و غیرنقدی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۹    
نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی باحضور معاون پارلمانی رئیس جمهور دردیدار بامردم سرپلذهاب مشکلات ومطالبات آنها را ازنزدیک مورد بررسی قرارداد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: حاشیه نشینی در اطراف شهرها بازتابی از نابرابری های اجتماعی است و عوامل متعددی موجب شده عده ای در جامعه روز به روز ثروتمندتر و برخی دیگر هر روز ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
عضو شورای شهر کلاله با وجود تلاش زیاد اطرافیان از حضور مجدد به انتخابات شورای شهر انصراف داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۰    
مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: تاکنون قریب به 570 هزار مسافر به جزیره قشم مسافرت کردند که قریب به 11 درصد این مسافرین در پایگاه های ستاد اسکان فرهنگیان قشم پذیرش شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۱    
فضلی نژاد ضمن لازم دانستن حمایت از فیلم های ارزشمندی مانند ماجرای نیمروز گفت: ارتش آمریکا برای تهیه یک سکانس از فیلم جان فورد ، 500 دوربین خودکار در اختیار آنها گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چالش اساسی تولید در کشور، چگونگی تأمین مالی و نظام بانکی است؛ کلیات اصلاح نظام بانکی پس از 34 سال در سال 95 تصویب شد و در سه تا چهار ماه آینده اصلاح این قانون در این ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای حاکمیت نظام دین مدار و مبتنی بر تعالیم اسلام ناب، نهادینه شدن استقلال و آزادی در کشور و درهم شکستن خط کشی سلطه گر و سلطه پذیر در جهان را از جمله دستاوردهای ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۴    
یک کارشناس سیاسی گفت: به نظر می رسد که دولت در سیاست داخلی براساس برنامه هایی که از ابتدا اعلام کرده بود از جمله حفظ آرامش سیاسی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۴    
تغییر فصل ، یکی از ملموس ترین نشانه های قدرت خداوند بر روی زمین است . در همه آئین های الهی ضمن اشاره به تازگی و زیبایی فصل بهار ، به عبرت آموزی از آن تاکید شده است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۸    
علیرضا زاکانی در بیانیه پنجم خود به نقد مبانی فکری و عملی دولت های پیشین و کنونی (دولت های سازندگی، اصلاحات، مهرورزی و اعتدال) پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای داخل بطری های نوشابه جاسازی شده بود در شهرستان بروجن کشف شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۲    
کسی نمی داند اولین کسی که قدرت رسانه ها در حوزۀ تسخیر قلب و ذهن مخاطب را به درستی درک کرد ، چه کسی بود و در چه دورانی زندگی می کرد و رسانۀ مهم دورانش چه بود ؟ ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۲    
عضوجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: با تاکید به اینکه انتخاب افرادی که روحیه انقلابی و جهادی نداشته باشند به کشور آسیب می زند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۲    
دم خروس افرادی که همواره دم از قانون مداری و عدم تبعیض بین کاندیداها می زدند و در فضای مجازی اصرار به ارائه برنامه از سوی نامزدهای شورای شهر دارند بیرون زد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۲    
پارک شهر فومن با داشتن انواع مجسمه های بی نظیر و تاریخی و فضای زیبا و سرسبز و امکانات رفاهی مناسب طی چند سال گذشته مورد توجه گردشگران زیادی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب یکی از مهم ترین و پرترددترین محورها در شمال غرب کشور هستند که خوشبختانه آمار تصادفات برون و درون شهری اعم از جرحی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان با بیان این مطلب که تعداد پرواز های "ایران ایر" به گلستان افزایش پیدا کرده است افزود: خط جدید پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایر به گلستان راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
مدرس حوزه گفت: اعتکاف، معجون و عصاره ی اصلی ترین عبادات اسلامی است، حضور در مسجد، روزه که هر دو از ارکان اعتکاف هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ، گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
نگرانی ما مردم ایران نیست بلکه ایدئولوژی انقلابی این کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
تیتر اصلی روزنامه های امروز (30 مارس) ترکیه در ارتباط با اتمام عملیات سپر فرات، تظاهرات ترکمن های کرکوک و سخنرانی تبلیغاتی اردوغان می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
مدرس دانشگاه گفت: حقیقت جویی جزء احساسها و غرایزی است که باید از همان آغاز کودکی در انسان تقویت شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
آنچه در این اینفوگرافیک به آن پرداخته شده ، گزیده ای از توصیه های رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه رجب برای استفاده از این ماه پرفضیلت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
آذربایجان غربی با دارا بودن آثار و ابنیه تاریخی و گردشگری بسیار یکی از نقاط زیبا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به حساب می آید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
بعد از بروز بحران دیپلماتیک بین ترکیه و اتحادیه اروپا بر سر کمپین های انتخاباتی طرفداران اردوغان ضربه ای سنگین به صنعت گردشگری ترکیه وارد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
جامعه ای که در آن کرامت و حرمت انسانی اقشار مختلف جامعه حفظ نشود، آن جامعه مسیر کمال را طی نخواهد نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
پایگاه خبری آناج به بررسی حواشی حضور چهل کاندیدای احتمالی در انتخابات شورای شهر تبریز می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
میوه های عیدی که مسئولان وعده داده بودند در ابتدای عید تا 15 فرودین ماه برای رضایت حال شهروندان با قیمت دولتی به فروش برسد اما هنوز چند روزی تا پایان نورز باقی مانده و میوه در شهر یاسوج کم یاب شده و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۹    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ماه رجب، بهار عبادت و تضرّع و توسل الی اللَّه است. این ایام عبادت را - این ماه رجب را، ماه شعبان را و بالاتر، ماه رمضان را - دست کم نباید گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: 60 مسجد و حسینیه در شهرستانهای تربت حیدریه و رشتخوار اماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۱    
مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: برای تنظیم بازار شب عید، میوه و برنج به میزان تقاضای بازار در سطح شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۱    
استان چهارمحال و بختیاری، سرزمین رویاها، سرزمین آب و آیینه و برف و آفتاب، سرزمین دلیران، سرزمین آستاره ها و چشمه ساران زلال، سرزمین رودهای خروشان و جنگلهای سرسبز، سرزمین دشت های زیبا و کوهساران بلند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
دکتر حسینی وزیر اسبق ارشاد اسلامی و عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از روند برگزاری اردوهای جهادی در روستای رشی رودبار گیلان بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
عصر امروز ساختمان جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در فومن افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین "روز جمهوری اسلامی"، روحیه انقلابی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
معاون اجتماعی انتظامی گنبد سرگرد تیموری از توزیع دو هزار بسته فرهنگی، آموزشی با موضوع پیشگیری از سرقت و رعایت فرهنگ ترافیکی به مسافرین نوروزی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس از تشرف بیش از 40 هزار زائر در هفته اول ابتدایی فروردین سال 96 در امامزاده یحیی بن زید(ع) خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف شناساندن، معرفی سنت ها و آئین های مردم شهرستان در پلدشت برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف 11 میلیارد و 700 میلیون ریال کالای قاچاق با هوشیاری کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب از ابتدای امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۸    
50 نفر از دانشجویان بحرالعلوم شهرکرد (30 دانشجوی دختر و 20 دانشجوی پسر) با هدف خدمت خالصانه به مناطق محروم در چهارمحال و بختیاری در اردوهای جهادی شرکت کرده و در روستای کاوند شهرستان اردل مشغول به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۷    
روزهای آینده و تا زمان انتخابات یقینا باز هم شاهد موضع گیری ها و اقدامات حاشیه ساز توسط دولتی ها خواهیم بود و تیم عملیات روانی دولت برای انحراف افکار عمومی از کارنامه دولت باز هم تقلا خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۰    
کوه ها و تپه های مناطق سردسیری کهگیلویه که به برکت بارش باران و برف به تدریج خود را برای پذیرایی بر سر سفره سرسبز طبیعت آماده می کنند اما این روزها در فصل نوروز مورد هجوم بوته کنان و گیاه فروشان قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۰    
سومین پرواز اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد مرد 50 ساله در کوههای شب لیز بویراحمد را نجات داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۷    
قاسمی در واکنش به بیانیه نشست سران اتحادیه عرب علیه کشورمان با بیان اینکه ایران نیازی به دخالت در امور داخلی دیگران ندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۳    
وزیر نفت گفت: با افتتاح و بهره برداری از فازهای جدید گازی در منطقه پارس جنوبی، برداشت ایران از این منطقه گازی با قطر برابر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
قهرمان پرورش اندام جهان در گفت وگوی عیدانه آناج از قهرمانی و سختی های رشته پرورش اندام و همچنین آرزو هایش در سال جدید می گوید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه هم اکنون ترافیک پرحجمی در هر 2 باند محورهای هراز و کرج-چالوس و باند شمالی آزادراه های تهران-کرج و کرج -قزوین وجود دارد اعلام کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: امام پنجم شیعیان به شجاعت و بخشندگی شهره بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: علاقه مندان به طبیعت همزمان با روز جمهوری اسلامی و روزملی انس با طبیعت می توانند به صورت رایگان ازموزه تاریخ طبیعی دیدن کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
در چند سال اخیر تغییری مفهومی در معنای عبارت لیله الرغائب رخ داده است که آن را از مفهوم الهی و عبادی به مفهومی انسان محور و سکولار تبدیل کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
امام محمد باقر(ع) ثمره ازدواج امام سجاد(ع) و حضرت فاطمه بنت الحس(س) است و به همین جهت هم به هشت ائمه معصومین بعد از امام سجاد(ع) لقب ابن الحسن و ابن الحسین داده شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
آنچه که حائز اهمیت است و لازم است مورد توجه مسئولین راور قرار گیرد این است که حمله سگ های ولگرد به هیچ وجه زیبنده یک محیط انسانی و شایسته یک محیط شهری آنهم در عصری که حقوق شهروندی گوش فلک را پر کرده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش هرمزگان گفت: نیروی دریایی ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی 10 هزار کشتی تجاری را اسکورت کرد و نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با افشای ابعاد جدید پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تمام اتفاقات بانک از درون صندوق ذخیره فرهنگیان مدیریت می شد، وام های صدمیلیاردی به نام کارتن خواب ها گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۹    
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمانی که همه را آورده بودند صداوسیما تا به مردم بگویند یارانه نگیرید، بنده سکته می کردم، این یارانه حق مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۳    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ریزش باران و مه در محورهای استان خراسان رضوی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۳    
یک کارشناس مسائل خانواده وتربیت فرزند گفت:متاسفانه بخش عمده ای از گفت و گوهای والدین با فرزندان نوجوان در نصیحت کردن، اصلاح اشتباهات و آموزش به آن ها خلاصه می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۰    
بررسی روال و زمینه سازی های انجام گرفته برای هتک حرمت مقدسات از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، تعمدی بودن این رفتارها را نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۴    
برخی از خبرنگاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی خوزستان کانال های تلگرامی راه اندازی کرده اند و درباره موضوعات مختلف اظهارنظر می کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از پست های نوروزی این جمعیت در لالی بازدید کرد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۴    
آصفی: برخی تبلیغات را شروع کرده اند، مردم به افرادی که قانونمند نباشند اعتماد نخواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۸    
جزیره زیبای کیش یکی از جزایر آزاد ایران است که در استان هرمزگان قرار دارد و هر ساله در ایام نوروزی با برپایی جشنواره های مختلف و همچنین پتانسیل های بالای تجاری و تاریخی که دارد ...