یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 دی 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 دی 1396 راه دانا 2 دی 1396 راه دانا 3 دی 1396 راه دانا 4 دی 1396 راه دانا 5 دی 1396 راه دانا 6 دی 1396 راه دانا 7 دی 1396 راه دانا 8 دی 1396 راه دانا 9 دی 1396 راه دانا 10 دی 1396 راه دانا 11 دی 1396 راه دانا 12 دی 1396 راه دانا 13 دی 1396 راه دانا 14 دی 1396 راه دانا 15 دی 1396 راه دانا 16 دی 1396 راه دانا 17 دی 1396 راه دانا 18 دی 1396 راه دانا 19 دی 1396 راه دانا 20 دی 1396 راه دانا 21 دی 1396 راه دانا 22 دی 1396 راه دانا 23 دی 1396 راه دانا 24 دی 1396 راه دانا 25 دی 1396 راه دانا 26 دی 1396 راه دانا 27 دی 1396 راه دانا 28 دی 1396 راه دانا 29 دی 1396 راه دانا 30 دی 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۶    
تصویربرداری سریال ساخت ایران 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور این روز ها در خارج از کشور در حال پیگیری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
وقتی مراسم سالگرد شهدای آتش نشان پلاسکو برگزاری می شد، شهردار تهران در کیش به سر می برد و به بررسی پروژه سارینا 2 می پرداخت اما این پروژه چیست و چرا نجفی اولویت کاری خود را در کیش تعریف می کند؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
سرپرست جهاد دانشگاهی استان کردستان خبر داد: 17 بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر, ویژه برنامه "جشن انقلاب" بصورت تجمیعی و با مشارکت و حضور همه دانشگاه های استان کردستان در دانشگاه کردستان برگزار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
یک سایت حامی دولت معتقد است دولت به بورس بها نداده است و برخلاف دوره دولت نهم و دهم، بورس در دولت روحانی با افول مواجه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۸    
رییس مجمع نمایندگان گیلان، گفت: شوراهای اسلامی نماد اراده مردم برای حرکت در مسیر سازندگی و بالندگی هستند و مسئولان اجرایی شهری و روستایی باید از این ظرفیت د ربرنامه ریزی ها بیشتر بهره ببرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در حال حاضر برای هر 12 هزار هکتار یک محیط بان در کشور مشغول به فعالیت است در حالی که بر اساس استاندارد و نُرم جهانی به ازای هر یک هزار هکتار یک نفر محیط بان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۳    
بخشدار مرکزی خاش گفت: برای نخستین بار در کشور، شناسنامه آماری و اطلس بزرگترین بخش سیستان و بلوچستان تهیه شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۳    
به موازات پیشرفت تکنولوژی در زمینه طراحی خدمات هرچه متنوع و پیچیده تر برای بشر، این پیچیدگی تکنولوژیک همچنین می تواند در ایجاد تهدید برای استفاده از خدمات خودش هم به کار گرفته شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
حجت عشایری گفت: اکنون با فعالیت های حفاظتی و حمایتی 25 راس گوزن زرد با جنسیت 13 راس گوزن ماده و 12 راس گوزن نر در منطقه حفاظت شده خاتم زندگی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تبدیل علم به ثروت، اولین محموله محصول دانش بنیان کامپوزیت تولیدی این دانشگاه به کشور عراق صادر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر از استان خراسان جنوبی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: 960 کمک هزینه جهیزیه در 9 ماهه سال جاری به زوج های جوان تحت حمایت خراسان جنوبی اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
فولاد نی ریز به عنوان سومین واحد تولید آهن اسفنجی به روش ایرانی PERED در بهمن ماه جاری افتتاح می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۵    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، از پرداخت بیش از 250 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۵    
فرماندار گناباد با اشاره به این نکته که تعداد افراد بیسواد مطلق در گناباد کاهش یافته است، گفت: با توجه به قدمت یکصد ساله آموزش و پرورش ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۴    
نبود خطوط تاکسی،فضای سبز،امکانات خدماتی ، رفاهی و خرابی پیاده رو ها از مشکلات اساسی شهرک های مسکونی در اسفراین است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۳    
سلیمان تپه یکی از روستاهای شهرستان گرگان است که با جمعیتی حدود 300 نفر در شمال غربی مرکز استان قرار دارد. ساکنان این روستا بلوچ هستند و شغل اکثر آن ها کشاورزی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۱    
فرماندار اهر بابیان اینکه بیشتر فارغ التحصیلانی که پس از تحصیلات وارد جامعه می شوند بیکار هستند، گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۱    
شهروندان دهدشتی از قطع مکرر آب در این طی در این چند روز گله مند هستند و خواستار توجه مسئولان و رفع این مشکل هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۷    
نشست هماهنگی اردوی راهیان نور مدارس دوره ی متوسطه نظری و فنی حرفه ای شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۳    
12 آواره سوری که قصد داشتند از کوه های مرزی، وارد لبنان شوند بر اثر برف و سرمای شدید جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۸    
شاخص های اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای پنج کلان شهر کشور طی 24 ساعت گذشته در شرایط خطرناک قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
عضو شورای شورای شهر نهاوند گفت: دانه درشت های نهاوند با پرداخت بدهی خود راه توسعه و پیشرفت نهاوند را هموار کنند در غیر این صورت اسامی آنها را منتشر می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۷    
روستای زرگر هم ایرانی هستند و هم اروپایی، هم فارسی میدانند هم ترکی، چهره شان هم شبیه آریایی هاست و هم شبیه گلادیاتورها. مردم این روستا مانند سایر روستاهای دیگر کارشان دامداری و کشاورزی می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
سرپرست جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر نیز آمادگی داریم تا در سه حوزه درمان سرطان به ویژه سرطان پستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
استاندار قزوین از راه اندازی آموزشکده اختصاصی گلخانه داری در استان طی آینده خبر داد و گفت: طرح مقدماتی مربوط به این فضای آموزشی باید تهیه و جزییات آن مورد بررسی قرار بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
شهردار قزوین گفت: اولویت اصلی شهرداری در سال آتی تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در راستای حذف هزینه های غیر ضروری و مناسب سازی شهر برای افراد کم توان جسمی تلاش خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از سرعت عمل بالای آتش نشانان اصفهانی در مهار حریق و نجات ساکنان محبوس شده در دود حریق یک مجتمع مسکونی در اصفهان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : در صورت اتمام زیر ساخت ها فاز اول شهرک گلخانه ای تاکستان سال آینده به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار خواهد شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
با انداختن نیم نگاهی به لیست پروژه های درحال ساخت در استان ممکن است کمی نسبت به پیشرفت و توسعه استان ناامید شویم چراکه بسیاری از پروژه ها بیش از 10 سال است که فقط خاک میخورند و به اتمام نرسیده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۳    
بر اساس گزارش منتشر شده در مجله تایم آمریکا در سال گذشته، یک کمیته تخصصی انگلیس آشکار کرد که حدود 9 میلیون نفر در سراسر این کشور اغلب اوقات یا بطور همیشگی از احساس تنهایی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۱    
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعزام شناور جستجو و نجات دریایی و ارائه خدمات پزشکی به سرنشین یک قایق صیادی در آب های دریای عمان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
مجموعه وقایع اتّفاق افتاده از جمله وقوع زلزله های بسیار، خشکسالی و قحطی، فاجعه ها و فسادها، بحران های اخلاقی و اجتماعی و..در زبان اهل بیت(ع) از جمله وقایع پیش از ظهور کبری امام زمان(عج) هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
در دوره ای که برخی از جوانان بیکار "کاسه چه کنم چه کنم" دست گرفته اند، افرادی هستند که هم خود شاغل هستند و هم شرایط اشتغال چند نفر دیگر را فراهم کرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در رابطه با نارضایتی مردم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون امسال موردی از آنفولانزای پرندگان در استان مشاهده نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۱    
شهردار قدس گفت: در معادن به دلیل برداشت های بی رویه سال های گذشته، چاله های بسیار بزرگی شکل گرفته است که نه تنها فرصتی برای شهر نیستند بلکه تبدیل به تهدیدی جدی برای این شهر شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۹    
معاون جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان همدان از پرداخت تسهیلات کارآفرینی سمن های جوانان از100میلیون تایک میلیاردریال در دهه فجر سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: با توجه به اجرای تفاهم نامه همکاری دانشگاه و بیمارستان، یکی از برنامه های سال آینده ؛راه اندازی وجذب دانشجو دررشته پرستاری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۵    
تحصیل در مدارس نمونه دانشگاهی از آرزو های دیرینه دانش آموزان شهرستان سرباز است که در دی ماه 95 و پس از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه سما در بخش پیشین این شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
کوره پزخانه منطقه اسماعیل اباد تهران مدتهاست تعطیل شده و قریب به 50 خانواده بدون داشتن سرپناه مناسب و برخورداری از امکانات اولیه حیات زندگی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۳    
معاون فرماندار اقلید دهه فجر را فرصتی مناسب برای مستحکم تر شدن پیوند بین مردم و مسؤولان خواند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: تاکنون 11 تن برنج ندا و نعمت و 225 تن برنج شیرودی و در مجموع 236 تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان آتش نشانی شیرازگفت: 130 ساختمان نا ایمن به دستور مراجع قضایی به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی پلمپ شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
آخرین جلسه دی ماه 96 شورای شهر یزد با حضور شهردار یزد و نماینده یزد و اشکذر به موضوع اهدای جایزه جهانی انرژی 2017 به یزد اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
امام جمعه پلدختر گفت:تبعیت از ولایت فقیه و باز خوانی وصایا وزندگی نامه شهدا می تواند نسل جوان ما انقلابی و مومن کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:ملت ایران اسلامی به مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی،امنیتی،فرهنگی ونرم همچنان بیدار باشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت:بر اثر وزش باد شدید به تاسیسات برق از قبیل ترانس وشبکه فشار ضعیف ومتوسط بیش از 200میلیون ریال خسارت وارد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
شهردار پلدختر گفت:براثر وزش باد شدید،رعد وبرق و بارندگی شاهد آب گرفتگی جداول و شکسته شدن چند اصله درخت و مسدود شدن مسیر منتهی به گلزار شهدا بودیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: عملیات احداث خانه جوان کرمانشاه تا پایان امسال آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۹    
مسئول اداره اراضی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون با 46 فقره تغییر کاربری غیر مجاز زمین های زراعی به وسعت بیش از 104 هزار مترمربع در این شهرستان برخورد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۶    
دادستان تهران از دستگیری 5 متهم ارزی خبر داد و گفت: تعدد وظایف پلیس اقتضا دارد تا همکاری لازم با این نهاد به عمل آید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
هنر متکی بر رسانه های تصویری و سلبریتی هایی که در مناسبات جهان مصرفی و تبادلات سرمایه سالارانه پدید می آیند، سنخیت دقیق و وثیق با سیاست امروز دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
درخت شاه توت حصارشیرعلی بجنورد که سه سال پیش توسط میراث فرهنگی ثبت ملی شده است چند وقتی است که به آتش کشیده می شود و مسئولان توجهی به آنان نمی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۸    
جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه سبب شد تا رویای شکست ناپذیری اسرائیل درهم شکسته شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریمان گفت: در بازرسی از دو دستگاه خودرو نیسان 370 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس ستاد دهه فجر استان یزد در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان میبد گفت: 24 کمیته فرعی و اصلی در شهرستان میبد برای گرامیداشت دهه فجر امسال تشکیل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
به مناسبت بسیج ملی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف در دانش آموزان ،همایش بسیج تغذیه دانش آموزان در مدارس شهرستان کلاله برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
نماینده مرودشت گفت: شهرستان مرودشت از حیث سرانه ورزشی یکی از فقیرترین شهرستان های استان بود و استان فارس نیز در مقایسه با سایر استان ها عقب ماندگی شدیدی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کلنگ خانه جوان در مرودشت در دهه فجر زده می شود و این خانه محلی برای تبادل نظرات جوانان و اجرای برنامه های مختلف است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وزیر اطلاعات دولت دوزازدهم، برچیدشدن ناآرامی های اخیر در پنج روز را، مایه افتخار نظام اسلامی برشمرد و گفت: تامین رضایت مردم تنها با امکانات مادی مقدور نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
تمرکز یک مجموعه تلویزیونی بر باورپذیری مخاطب در مواجه با شخصیتهایی که خلق می کند نتیجه ای جز مقبولیت روند روایی سریال را ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو در جاده پارس آباد،اردبیل یک نفر جان خود را از د ست داد و 7 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شبستر از برگزار همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت "تعاون، تولید ملی و اشتغال بانوان" در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد از ساعت 16 امروز اول بهمن ماه 96 آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور، یادواره شهدای کارگر با شرکت 18 تیم در بندرخمیر آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۶    
اعضای شورای شاهین شهر، حضور اصحاب رسانه برای پوشش جلسات و اطلاع رسانی به مردم را عامل شفافیت لوایح و مصوبات دانستند و با بررسی لوایح شهرداری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۳    
کارشناس ارشد مسائل اقتصادی گفت: : بانک مرکزی باید تک نرخی کردن دلار را جدی تر از گذشته پیگیری کند چرا که با شکاف بین نرخ ارز آزاد و مرجع همواره به واسطه سود آن نوسانات قیمت وجود خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از توافق با راه آهن برای راه اندازی قطار شهریار و اندیشه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۳    
اکبر نژاد گفت: نصب بنر موجب اخلال در عبور و مرور مردم و آلودگی زیست محیطی می شود در تلاش هستیم برای جایزگینی از تلویزیون های شهری و یا سازه های نصب قانونی بنر را در سطح شهر افزایش دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
کریم قنبری در جلسه کمیته فنی باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه، انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
بزرگ ترین کارخانه و معدن مس آذربایجان شرقی بعد از مجتمع مس سونگون ورزقان است که در 25 کیلومتری شمال غرب شهرستان اهر و در مجاورت روستاهای انجرد و زندآباد واقع شده و باوجوداینکه درگذشته عملیات اکتشافی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۹    
تعدادی از جنگل بانان، مقابل سازمان جنگل ها در چالوس به علت تعلل چندماهه در پرداخت حقوق و بلاتکلیفی در طرح تنفس جنگل تجمع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
کژرفت و کژتابی بودجه باید یک جا متوقف شود. تنها راه این توقف این است که مجلس شجاعانه عدم انطباق آن را با قانون اساسی بپذیرد و کلیات آن را رد کند تا دولت مجبور شود بر اساس رژیم حقوقی قانون اساسی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
ترکیه از تلاش خود برای سازماندهی مجدد گروه های تروریستی سوریه در قالب یک ارتش 22 هزار نفری سخن می گوید و شواهد می گویند در حال آماده شدن برای حمله به کانتون -در دره محلی- عفرین واقع در غرب فرات است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
فرمانده پلیس راه آمل با بیان اینکه معدن داران به تذکرات داده شده بابت ایمنی جاده توجه نمی کنند، افزود: معادن کنار پیچ، مناطق حساس و حادثه خیز، منشا اکثر تصادفات هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
رئیس فعلی یکی از اتاق های مهم اقتصادی کشور در حالی این سمت را احراز کرده است که نه واحد صنفی فعالی دارد و نه پروانه کسب معتبر.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۴    
استاندار مازندران در حکمی عیسی نصرالهی را به عنوان بخشدار تالارپی سیمرغ منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
افزایش گرد و غبار و بارش برف و باران در برخی استان ها موجب تعطیلی مدارس امروز یکشنبه اول بهمن ماه 96 شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
چگونه می توان از دولتی که مسئولان آن تجمل گرایی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با واردات کالاهای مصرفی میلیاردها تومان ثروت اندوخته اند، توقع داشت در مسیر رسیدن به اقتصاد مقاومتی گام بردارند؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۸    
یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار طعمه حریق شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
معاون وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده توافق هسته ای می گوید برجام تمام موانعی را که باید از سر راه اقتصاد برمی داشت، برداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
موج غلیط گرد و خاک از بامداد امروز جو گیلانغرب را در بر گرفته است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۹    
برندگان جایزه باربد جشنواره موسیقی فجر در بخش های پاپ، کلاسیک، تلفیقی باکلام، تلفیقی بی کلام، ایرانی دستگاهی بی کلام، ایرانی دستگاهی با کلام، ایرانی معاصر بی کلام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۱    
معاون اول رییس جمهور تصاویری از سفر امروز خود در اینستاگرامش منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که عوامل تیر اندازی به سمت پلیس در شهرک آریاشهر دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۲    
یک دانش آموز کلاس دهم به خاطر نمرات پایینی که کسب کرده بود، سناریوی آدم ربایی دروغین را طراحی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مشکلاتی برای زائران ایرانی در عراق وجود دارد که سازمان حج و زیارت باید آنها را رفع کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۹    
منابع خبری در افغانستان از حمله افراد مسلح به هتل اینترکانتیننتال خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۶    
زمین لرزه ای به قدرت 4.3 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شنبه شب شهر دوگنبدان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۳    
ماریتیمو بدون حضور دروازه بان ایرانی خود مقابل بلنزس به تساوی بدون گل رضایت داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور اظهارداشت: پایبندی به توافق برجام می تواند، پایه بسیار مستحکمی برای برقراری همکاری های گسترده تری بین ایران و اتحادیه اروپا و تأمین صلح و امنیت در منطقه و جهان باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۵    
نیمار با درخشش و زدن 4 گل به دیژون موفق شد اتفاقی تاریخی را بعداز مدت ها برای خودش رقم بزند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۵    
جدیدترین نظرسنجی ها در حالی کم شدن مقبولیت سیاسی دونالد ترامپ را نشان می دهد که حزب جمهوریخواه آمریکا نیز با خطر از دست دادن کنترل کنگره مواجه است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر اینکه باید روابط میان اقلیم کردستان و بغداد طبق قانون اساسی تنظیم شود، گفت که شهروندان کردستان جزئی از ملت عراق هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
الهلال حریف آسیایی استقلال در جام پادشاهی عربستان مقابل القادسیه شکست خورد و حذف شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
به دلیل تداوم آلودگی هوا و روند افزایشی غلظت ذرات معلق، مدارس شهرستان سنندج در نوبت بعدازظهر امروز شنبه 30دی ماه 96تعطیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۴    
چندی پیش خبری از رونمایی یک کشتی مطلا منقش به آیات قرآنی در رسانه ها پخش شد که عده ای به اصطلاح روشن فکر شروع به نقد این اثر هنری کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۴    
پدران بیکار و دختران شاغل چرخشی غلط است که سبب فقر و فلاکت، رقابت ناسالم برای اشتغال بین زنان و مردان، فروپاشی خانواده ها در نتیجه بیکاری سرپرستان خانوارها، فساد، سود جویی صاحبان مشاغل و ... می شود.