جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 16 دی 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 دی 1396 راه دانا 2 دی 1396 راه دانا 3 دی 1396 راه دانا 4 دی 1396 راه دانا 5 دی 1396 راه دانا 6 دی 1396 راه دانا 7 دی 1396 راه دانا 8 دی 1396 راه دانا 9 دی 1396 راه دانا 10 دی 1396 راه دانا 11 دی 1396 راه دانا 12 دی 1396 راه دانا 13 دی 1396 راه دانا 14 دی 1396 راه دانا 15 دی 1396 راه دانا 16 دی 1396 راه دانا 17 دی 1396 راه دانا 18 دی 1396 راه دانا 19 دی 1396 راه دانا 20 دی 1396 راه دانا 21 دی 1396 راه دانا 22 دی 1396 راه دانا 23 دی 1396 راه دانا 24 دی 1396 راه دانا 25 دی 1396 راه دانا 26 دی 1396 راه دانا 27 دی 1396 راه دانا 28 دی 1396 راه دانا 29 دی 1396 راه دانا 30 دی 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بجنورد، گفت: پروژه احیا و اصلاح مراتع، با همکاری سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرفت که این امر سبب اشتغال زایی 40برای نفر در روز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، گفت: افزون بر 200هزارتن سیب در انبارها و سردخانه های این شهرستان و استان اصفهان باقی مانده و انبار شده است و مشتری هم ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۹    
جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 50متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی دی ماه 96 است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۹    
مدیر گروه پا پزشکی کلینیک دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بخش عمده ای از اختلالات پا ضربدری ، پا پرانتزی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۳    
فرقی نمی کند مشکلات اقتصادی و حواشی بودجه 97 عامل آخر تجمعات بوده باشد یا تحریک های احمدی نژاد یا حتی روحانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت،به دنبال حضور قدرتمندانه در جام باشگاه های آسیا هستیم و از تمام کسانی که صاحب نظر هستند می خواهیم به ما کمک کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
آیت الله حاجی زاده رمز رشد و پیشرفت جامعه را وحدت و همدلی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این امر شاهد پیشرفت روزافزون در شهرستان اهر باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
زاهد محمودی: این شهرستان در کنار این مواهب الهی دارای تمدنی کهن با انسان های فرهیخته و با پیشینه فرهنگی بسیار قابل توجه می باشد که در طول تاریخ منشاء خدمات ارزشمند در حوزه های مختلف برای کشورمان بوده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۱    
سپاس_ بهزاد آلتوان تیرانداز بوشهری حاضر در مسابقات لیگ دسته یک، رتبه سوم این رقابت ها در رشته تفنگ بادی را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
مدیر بیمارستان ولی عصر بروجن با اشاره به دستگیری پزشک قلابی که در بخش اورژانس مشغول به فعالیت شده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: با وجود دلالان، همه ساله شاهد افت قیمت محصول زعفران در فصل برداشت هستیم، این در حالی است که چنانچه قیمت از حدی کاهش پیدا کند رغبت کشاورز از بین می رود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۰    
مسئول واحد تغذیه مرکز بهداشت سپیدان از برگزاری کمپین ملی تغذیه سالم با شعار چاقی یا سلامت، انتخاب با شماست خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۳    
عضو فراکسیون معلولان مجلس، با بیان اینکه حمایت از گروه های آسیب پذیر وظیفه دولت و مجلس است، گفت: 3500 معلول پشت نوبتی داریم که برای حمایت سالانه از آنها به 35 میلیارد تومان اعتبارات نیاز است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی فسا اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیرو های پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت اجتماعی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۴    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید عیسی محمدی ، اولین شهید چناران در درسه ای با همین نام در چناران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۷    
حتی سر و صداهای روزمره مانند لوازم خانگی و دستگاه پخش کننده موسیقی قابل حمل می توانند به آرامی توانایی شنوایی شما را کاهش دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: با توجه به نتایج به دست آمده دکل های مخابراتی که بر اساس اصول فنی و تجهیزات و استانداردهای بین المللی نصب می شوند هیچ گونه ضرری ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۱    
مهدی تقی خانی، ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی یخ نوردی عازم رقابت های قهرمانی یخ نوردی جوانان جهان در آلمان شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خدابخش با تاکید بر ایجاد امکانات لازم برای شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران نوپا و کارآفرین در شهرک های صنعتی گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۲    
فرماندار باشت گفت:واقع شدن بخش بوستان در کنار جاده ترانزیتی فرصت مناسبی جهت رشد و توسعه این بخش است که لازم است بتوانیم از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۲    
52 فرد گزیده شده توسط حیوان، از اول فروردین تا 10 دی1396 به بیمارستان شهید رجایی مراجعه داشته اند، که 45 مورد، سگ گاز گرفتگی بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۴    
قانون جامع انتخابات خبرگان در اجلاس اسفندماه این مجلس تکمیل و تدوین خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۱    
خورشید بانو ناتوان یکی از بهترین غزل گویان قرن نوزده جمهوری آذربایجان است که بیشتر شعرهایش را به زبان ترکی آذربایجانی و فارسی سروده و تمام همت عالیه خود را مصروف تعالی ادبیات و آبادی آذربایجان نموده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران:، گفت: صنایع کوچک و متوسط به واسطه اینکه حجم بالایی از بخش صنعت استان ها را دربر دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه از برگزاری دوره های آموزشی سوزن دوزی و سکه دوزی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان از آغاز طرح نظارت بر 23 هزار انبار نگهداری کالا از 19 دی در گلستان خبر داد و اظهار کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گلستان از پرداخت بیش از 281 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان گلستان در سالجاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در مراسم راهپیمایی محکومیت موج سواری بر مطالبات مردمی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۵    
عضو شورای شهر گرگان در سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای پنجم، گفت: از وزارت کشور تقاضامندم در صدور حکم شهردار منتخب گرگان تسریع نماید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۲    
امام جمعه ساوه گفت: انقلاب اسلامی توسط مردم و با هدایت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید تا دست استکبار جهانی از منابع مالی ما قطع شود و همین امر انگیزه مشترک مستکبران برای دشمنی است تا مانع الگوشدن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: علیرضا گودرزی کشتی گیر کنارکی قهرمان رقابت های عمومی کشور شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از دو تا سه سال پیش که مسئولین امنیتی عربستان در پاریس در گردهمایی منافقین حاضر شدند، مقدمات این سناریو چیده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری قاچاقچیان قرص ترامادول در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین در خدابنده با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه از سال 1370 ابتدا با موضوع درمان شروع به کار کرد گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
نمایش " پانکیه کان " تولید واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به نویسندگی صابر نیک بخت و به کارگردانی حسن ترقی از 17 دی ماه به مدت 14 روز در محل تالار فروردین مجتمع فرهنگی وهنری فجر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی بانه از بهره مدی 61 متقاضی بانه ای از تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۷    
2 سارق سابقه دار خودرو به همراه 3 دستگاه خودرو سرقتی در ساری دستگیر و کشف شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۸    
استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد و نامرغوب رابطه مستقیمی با هدر رفت سرمایه و کاهش امنیت ساختمان ها دارد که متاسفانه به آن اهمیت چندانی داده نمی شود و به گفته کارشناسان بیش از 30 درصد مصالح ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۸    
آنچه در ادامه می خوانید گزارشی است از تنها کتابخانه سیار شهر کرج است که با حضور در دل روستاهای محروم توانسته است موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی گناباد گفت: به دلیل نبود امکانات زیرساختی مانند دوربین مداربسته و کمبود نیروی انسانی برای نگهبانی، هشت هزار نسخه از کتاب های کتابخانه های این شهرستان از جمله کتب مرجع ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۵    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه 14 شهید تازه تفحص شده که اخیراً شناسایی شده اند، روز پنج شنبه 21 دی ماه 96 در 12 استان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل ورزش وامور جوانان لرستان گفت:این اداره کل برای تسریع در امورات ورزشی و اجرای طرح های عمرانی شهرستان پلدختر تمام توان خود را به کار می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس اداره راه وشهرسازی پلدختر گفت:تسریع در ساخت چهار خطه های مواصلاتی به پلدختر و آسفالت راه های روستایی در صورت تامین به موقع اعتبارات از برنامه های اولویت دار این اداره در شهرستان می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۰    
وزارت بهداشت ودرمان پس از گذشت 13 ماه هنوز نتوانسته حقوق مالی پزشکان متخصص از قبیل حق کارانه و اقامت را به آنها پرداخت کند وحالا پزشکان متخصص بی انگیزه بسیاری از اعمال جراحی ها را تعطیل کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۳    
اخیرا با توجه به برخی کندیها و محدودیتها که در سرویسهای فضای مجازی مشاهده می شود، برخی سودجویان اقدام به انتشار بدافزاری در قالب فیلترشکن کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس با بیان اینکه راه اندازی این معدن را به مردم چرام وعده داده بود،گفت:روی وعده خود هستم و قطعا در روزهای آینده شاهد عملیات تجهیز کارگاه و دپو و همچنین مصالح خواهید بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۱    
دشمن با نشان دادن فتنه های خود، قصد پیاده سازی مبانی اقتصادی لیبرالی شکست خورده خود را در کشور ایران دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
فاتح رقابت های جهانی 2016 پرورش اندام، در پیکارهای سال 2018 آرنولد کلاسیک شرکت می کند تا به افتخاراتش تداوم بخشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
مشت زن بابلسری پس از پشت سر گذاشتن ایام طولانی مدت مصدومیت، مجددا به اردوی تیم ملی دعوت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
عضو شورای شهر سورک از انتخاب حسین طبری از طرف شورای به عنوان شهردار این شهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۴    
در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز فتح میمک اعلام شد این یادواره روز جمعه بیست و دوم دی ماه ساعت 9 صبح در منطقه میمک برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
نیروهای امنیتی شهرستان گرگان اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و فرمانداری گرگان در اقدامی شکوهمند از کسبه خیابان ولیعصر(شالیکوبی) که در شب های آشوب زحماتی را متحمل شدند، دلجویی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان خاتم از پایان سرشماری سالانه پناهگاه حیات وحش شهرستان خاتم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
بارش باران در پایتخت قبل از ظهر شنبه شانزدهم دی آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
به منظور قدردانی از کسبه خیابان ولی عصر، پس از پایان اغتشاشات در شهر گرگان مسئولین با گل و شیرینی از آنان قدردانی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
کمپانی فنلاندی HMD Global به صورت رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی برند نوکیا پرده برداری کرد. این گوشی که در واقع نسخه بهبود یافته ای از نوکیا 6 فعلی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، از مسئولان اجرایی کشور خواست، مطالبات بحق مردم را درنظر بگیرند و در آن مسیر گام بردارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۸    
فرمانده انتظامی بروجن از کشف 14 قطعه چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو کلاهبردار حین خرید کالا در محدوده مرکزی شهر دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: در این برهه بسیاری از زنان به دنبال الگویی برای فعالیت های اجتماعی هستند که مطابق اسلام،شرع و قرآن باشد؛ آیا براستی چنین تجویزی وجود دارد؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۹    
آنچه تختی را پهلوان کرد نه مدال قهرمانی، نه نام آوری و نه گوش شکسته کشتی بود، بلکه آنچه از یک قهرمان، پهلوان ساخت، انسانیت و مرامی بود که بارها در تشک کشتی به تمرین آن پرداخته بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای پنجمین مرتبه میزبان سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد در دیدار با دانشجوی جانباز اغتشاشات گفت: امیدوارم دولت با تدبیر به نارضایتی ها و سوالات مردم پاسخگو باشد و مهم ترین نکته حفظ وحدت بین نظام و مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۰    
استاندار قزوین گفت: باید ببینیم آیا در گزینش نیروها در مجموعه دستگاه های مدیریتی موفق بوده ایم و یا نه چون بسیاری از درخواست های مردم در دستگاه ها دنبال نشده و خوب پیش نمی رود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۴    
استاندار مازندران با بیان اینکه در این استان واگرایی زیاد است، گفت: باید هم گرا و یکپارچه شوید. با این همه واگرایی و تفرقه، استان پیشرفت نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل از کشف 40 تن برنج قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و 219 میلیون و 300 هزار ریال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۲    
یک روزنامه اصلاح طلب لایحه بودجه تقدیمی دولت را لایحه ای بد و تورم زا توصیف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۰    
رئیس اتاق اصناف از افزایش نیافتن قیمت نان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تصمیم گیری درخصوص وضعیت قیمت نان به سال آینده موکول خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۸    
در پی زلزله امروز سرپل ذهاب تاکنون 20 تن مصدوم شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۲    
ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۹    
شهردار اراک به طلب 14.5 میلیارد تومان شهرداری اراک از دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: برخی از این مطالبات مربوط به سال های گذشته است که وصول آنها نیازمند رایزنی با دیوان عدالت اداری دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۹    
جوانان روستای سنه کوه شهرستان میاندورود پایان هر هفته در روستا حاضر می شودند و برنامه "جمعه در روستا" را به اجرا می گذارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۹    
رئیس اداره آتش نشانی شهرستان ایذه از سوختن یک منزل مسکونی در این شهرستان بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۶    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در محکومیت حوادث اخیر کشور بیانیه ای منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۳    
شمار مرگ و میر ناشی از سرمای شدید و یخبندان در ساحل شرقی آمریکا به دستکم هجده تن افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۰    
تیم فوتبال آاِک آتن که در ترکیب از بازیکن ایرانی خود بهره می برد، توانست به راحتی پانتولیکوس را شکست دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۰    
شهرام لاسمی اظهار داشت: دلیل کوچ من از تهران به خاطر بیکاری های بسیار بود؛ متاسفانه دوستان ما را نادیده گرفته بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۷    
شهردار رامسر از تصویب طرح باغ شهر رامسر در شورای عالی معماری کشور خبر داد و گفت: تنها راه برون رفت رامسر از بیکاری و ایجاد اشتغال، توسعه همه جانبه صنعت گردشگری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مردم ولایتمدار بهشهر، ضد هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی حرمتی ها به مقدسات و ارزش های ملی، راهپیمایی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۷    
امروزه با اینکه در اغلب روستاهای کوچک جوانان کمی حضور دارند اما در هر کجا که باشند قطعا برای آبادانی محل خود گام بر می دارند و همکاری بیشتری با هم دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۷    
شب گذشته درگیری فردی با پدرش به خاطر اختلافات خانوادگی در دشتستان، منجر به قتل پدر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۴    
یکی از ژنرال های نیروی هوایی آمریکا گفت که روسیه توانسته اطلاعات گرانبهایی درباره توانایی جنگنده های آمریکایی از جمله اف-22 بدست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۴    
زلزله ای به بزرگی 5.1 در مقیاس ریشتر شهرستان سرپل ذهاب را به لرزه درآورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۱    
مقامات تیم فوتبال لیورپول در صدد هستند تا هافبک الجزایری لستر سیتی را به عنوان جانشین کوتینیو به آنفیلد بیاورند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
لیونل مسی، ستاره 30 ساله بارسلونا می تواند در دیدار فردا عصر بارسلونا برابر لوانته در ترکیب تیمش حاضر شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور آئین نامه اجرایی صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمانها را برای اجرا به دستگاه های اجرایی مربوطه ابلاغ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
بر اساس خبر رسانه های انگلیس بارسا و لیورپول بر سر انتقال کوتینیو به توافق رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا می گوید کسانی که با قرعه کشی سالانه وزارت خارجه به آمریکا می آیند و شهروند می شوند، بهترین های کشورشان نیستند و این برنامه به یک فاجعه برای آمریکا بدل شده و باید زودتر بساطش جمع شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۳    
تیم فوتبال منچسترسیتی با درخشش آگوئرو به دور بعد جام حذفی انگلیس راه یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۳    
محمد صلاح که به عنوان برترن بازیکن سال 2017 فوتبال قاره آفریقا انتخاب شد پس از یک روز حضور در مصر امروز خانه را با سمبل برترین بازیکن آفریقا به مقصد آنفیلد ترک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان خطاب به دولتمردان گفت: مبادا توجیه گری کنید و مسئله مطالبات مردم را نادیده بگیرید، واقعیات باید پذیرفته شود و مشکلات را حل کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
دومین روز تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران با حضور 18 بازیکن برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: دو شهرستان ملارد و قدس فاقد حتی یک تخت بیمارستانی بوده لذا بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار محل مراجعه تعداد بالایی از شهروندان شهریار و شهرهای همجوار است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان گفت: با همکاری برخی ادارات شهرستان کمیته رفع مشکلات کشاورزی و قنات ها در دهاقان تشکیل می شود که این کمیته به پیگیری وضعیت قنات های شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۷    
2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم باز خواهند گشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۲    
بایرن مونیخ موفق شد در دیدار دوستانه باشگاهی مقابل الاهلی قطر به پیروزی پرگل دست یابد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۹    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مودی مداری همواره در کانون اصلی خدمات نظام مالیاتی قرار دارد، گفت: تعامل با فعالان اقتصادی، از رویکردهای اصلی نظام مالیاتی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
رییس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: در اثر حادثه رانندگی در محور اهر - مشکین شهر 2 تن کشته و 13 تن زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای سه کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰    
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.