شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 27 دی 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 دی 1396 راه دانا 2 دی 1396 راه دانا 3 دی 1396 راه دانا 4 دی 1396 راه دانا 5 دی 1396 راه دانا 6 دی 1396 راه دانا 7 دی 1396 راه دانا 8 دی 1396 راه دانا 9 دی 1396 راه دانا 10 دی 1396 راه دانا 11 دی 1396 راه دانا 12 دی 1396 راه دانا 13 دی 1396 راه دانا 14 دی 1396 راه دانا 15 دی 1396 راه دانا 16 دی 1396 راه دانا 17 دی 1396 راه دانا 18 دی 1396 راه دانا 19 دی 1396 راه دانا 20 دی 1396 راه دانا 21 دی 1396 راه دانا 22 دی 1396 راه دانا 23 دی 1396 راه دانا 24 دی 1396 راه دانا 25 دی 1396 راه دانا 26 دی 1396 راه دانا 27 دی 1396 راه دانا 28 دی 1396 راه دانا 29 دی 1396 راه دانا 30 دی 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۲    
هشتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی بامداد پنجشنبه 26 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
نائب رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت مازندران گفت: سامانه سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند در تمامی شهرهای استان راه اندازی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۴    
فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف 105 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۵    
صلیب سرخ انگلیس اعلام کرده که در حال حاضر بیش از 9 میلیون تن در این کشور همواره یا اغلب اوقات، تنها هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۷    
سرپرست فرمانداری کنگان گفت: خدمت صادقانه و بی مزد و منت و تسریع در امور مردم مهمترین راه شکرگزاری نعمت الهی انقلاب اسلامی است
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیته امداد ایرانشهر گفت: 115 طرح خودکفایی ویژه مددجویان این نهاد با اعتبار افزون بر 17 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۱:۳۰    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه 78 زوج دانشجوی کردستانی تا به امروز در بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴    
اقتصاد بیمار ایران در بین کشورهای جهان در بین ده کشور اول نرخ سود بانکی و نرخ تورم قرار دارد و این در حالی است که سیستم بانکداری در ایران فریاد همه اقتصاددانان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
استاندار کُردستان در دیدار خود با اساتید دانشگاهی گفته که مشاورین خود را از میان اساتید دانشگاهی انتخاب خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۱    
مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت مرکز غیرمجاز و مداخله گر طب سنتی در مشهد، طی 2 ماه اخیر بسته شده و از فعالیت آنها جلوگیری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی شهرستان گرمه بر شتاب گرفتن پروژه های عمرانی این شهرستان دستور تسریع داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
فرماندار شهرکرد، در خصوص فعالیت سنگ شکن در منطقه میرآباد که صدای آن برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
گسترش زندگی شهرنشینی و ورود انسان در محدوده زندگی حیوانات سبب شده است که حیوانات در سطح شهر و معابر عمومی آزادانه حضور داشته باشند که این موضوع مشکلات بسیاری را برای ساکنین شهرها ایجاد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۰    
سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی، تصویب و از سوی معاون اوّل رئیس جمهوری به وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت، علوم و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
فرماندار مرند در نشست شورای حفاظت از منابع آب مرند گفت: ذخیره آب پشت سد زنوز مرند، 61 درصد کاهش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۲    
متاسفانه در شرایط فعلی مؤسساتی با جسارت تمام پایان نامه و رساله و مقاله و ...می نویسند که منجر به کسب مدارک و مجوز های اسمی ( نه واقعی) می شود که منجر به تولید واقعی نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه پلیس پس از انقلاب خدمتگزار مردم است گفت: مردم درحال حاضر اطمینان کامل به پلیس دارند همانگونه که در بحث اغتشاشات اخیر هم پلیس توانست با درایت اقدام کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری، موازی کاری را اصلی ترین عامل کاهش استقبال از مساجد دانست و گفت: ساخت مسکن چند برابر شده اما روند ساخت مسجد تغییری نکرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
شهردار شهرگلستان گفت: درحال حاضر ساخت مرکز تجاری در محله سلطان آباد جزو اولویت ها می باشد اما در آینده طرح های بسیاری نظیر ساخت بازار میوه و تره بار در این محله اجرا خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
بر این اساس موفق شده ایم حدود 330 بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه محور و اجتماع محور ایجاد کنیم که ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه 197 هزار مورد بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناباد گفت: استمرار خشکسالی بیش از 10 سال گذشته، موجب حذف چند گونه جانوری حفاظت شده این مناطق در این عرصه ها شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
مرزداران هنگ مرزی میرجاوه موفق به کشف بیش از 330 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۹    
عضو شورای نگهبان خطاب به روحانی گفت: باید به مثل این افراد، نصیحت کرد که هرچه دیگران به دهنتان می گذارند تکرار نکنید و هرچه را که در گوشتان می خوانند باور نکنید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۸    
41 اثر تاریخی جدید در بررسی باستان شناسی دهستانهای گلشن و نخلستان شهرستان طبس شناسایی و مستند نگاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۱    
سردبیر نشریه تعطیل شده همشهری اقتصاد از تعلل مدیران موسسه مطبوعاتی همشهری در پرداخت حقوق و مزایای مجلات تعطیل شده همشهری انتقاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۵    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: آذربایجان شرقی جایگاه بسیار خوبی نسبت به سایر استان ها در خصوص رعایت حقوق کودکان دارد و در خیابان های این استان کودک متکدی و کودک کار دیده نمی شود و باید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۶    
امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: مظلومیت رفسنجانی را از این مجلس ببینید؛ شک نکنید عده ای می ترسند که در این مجلس بیایند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۴    
فرماندار گمیشان گفت :راهیان نور پاسخ مستحکمی برای دشمنان در قبال نقشه های شوم آنها است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۴    
گمرک ایران از راه اندازی سامانه آنلاین رجیستری گوشی مسافری خبرداد و از اعطای معافیت 80 دلاری به تلفن همراه مسافران ورودی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، کارشناسان امور بانوان استانداری و فرمانداری بندرترکمن از مشاغل خانگی زنان روستایی شهرستان بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
معاون فرماندار گالیکش گفت: 30 درصد از عرصه های جنگلی این شهرستان به زمین کشاورزی تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
سرپرست فرمانداری بندرترکمن از ایجاد اتاق فرش ترکمن در فرمانداری شهرستان با هدف برندسازی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۲    
همزمان باسفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان نی ریز افتتاح و بهره برداری از بخش احیاء کارخانه فولاد نی ریز و فاز دوم کارخانه رینگ اسپرت نور نی ریز انجام خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۶    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار گفت: به منظور تخصیص صحیح فرآورده های نفتی، 750 فروند شناور صیادی در منطقه چابهار بازدید شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۱    
معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به اینکه راه مقابله با دشمن ایجاد و سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی داخلی است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی درمیان گفت: "نجاتی" خیر نیکوکار در درمیان، احداث ساختمان جدید کتابخانه خیران روستای درمیان را در زمینی به وسعت 200 مترمربع که توسط خودش به اداره کتابخانه های درمیان اهدا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۳    
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: به هراندازه که شهرستانها طرح اشتغالزایی داشته باشند می توانند از تسهیلات بانکی به ازای هر نفر تا سقف 500 میلیون ریال استفاده کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یک مصوبه دیگر برای مبارزه با فساد نهفته !!!
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۱    
سردار کمالی گفت: رویکرد جدیدی در ستاد کل نیروهای مسلح اجرا می شود که امسال صد هزار سرباز، سال آینده دویست هزار سرباز و سال 98 همه سربازان یک توانمندی و تخصص را از نیروهای مسلح یاد بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، گفت: برای حل مشکل جاده سندس هم با چندین مشاور صحبت شده است که طرح و تضمین مناسب داده شود تا با یک برنامه ریزی اصولی و فنی از هدر رفتن سرمایه گذاری در آنجا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۹    
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب کردند که تبعیض ها از بین برود و تبعیض برای آنها قابل پذیرش نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با اشاره به وجود پنج هزار فرزند شاد و ایثارگر فاقد شغل در استان، گفت: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در اولویت کاری بنیاد شهید خراسان رضوی است
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۳    
کاهش میزان نمک در نانوایی ها،ایجاد جاده سلامت،رفع مشکلات کشتارگاه اسفراین،جمع آوری نخاله های ساختمانی و برگزاری اولین مجمع سلامت اسفراین از مهمترین موضوعاتی بود که در این کارگروه مطرح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۰    
دو قهرمان کشتی المپیک و آسیایی از خانواده "یزدانی" در لیست نظرسنجی برترین های فدراسیون کشتی ایران در سال 96 قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۷    
گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سوادکوه در راستای کمک به هموطنانمان زلزله زده کرمانشاه، به آن استان اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
اتاقکی در مدارس که از دید مدیر مدرسه بوفه، ازنگاه کارشناسان آموزش وپرورش پایگاه تغذیه سالم واز نگاه دیگران به دکه بیشتر شباهت دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
تصاویر زیبا از طبیعت برفی چلاو آمل را مشاهده کنید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی پلدختر گفت:شهرداری پلدختر نسبت به پرداخت نیم درصد حق کتابخانه عمومی پلدختر اقدام و امیدواریم با تخصیص اعتبار تاپایان سال شاهد تکمیل پروژه کتابخانه شماره دو در شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس آموزش و پرورش خمین گفت: در سال گذشته 7 هزار دانش آموز از 25 واحد آموزشی در این طرح مشارکت داشتند که امسال این میزان مشارکت به 8 هزار دانش آموز از 39 واحد آموزشی افزایش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
حادثه نفتکش سانچی چنان دلخراش بود که باعث یک شوک غم انگیز دیگر در جامعه ایران شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۳    
دکتر رحمانی فضلی در ابلاغیه ای به هاشمی استاندار گلستان با تبدیل روستای صادق آباد مرکز بخش لوه به شهر موافقت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۳    
معاون فرماندار پلدخترگفت:شهرداری نسبت به قانون نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از محل درآمدی اقدام کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۴    
حدود دو سال از برجام می گذرد و هنوز وعده هایی که از سوی 1+5 به ایران داده شده بود در مرحله وعده باقی مانده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۱    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی ارزش های انقلاب اسلامی درقالب هنر هستند گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی باید میان دار اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مسئول ستاد نماز جمعه دلوار گفت: مراسم ختم 32 تن از جانباختگان نفتکش سانچی روز جمعه در مصلی جمعه دلوار برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل دفتر ساماندهی و هماهنگی سازمان امور عشایر گفت: عشایر کشور با وجود فواید سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیار دارای شاخص های برخورداری نامطلوبی در جامعه هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۸    
خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با خانواده شهید محمد احمدی جوان دیدار و از منزل شهید رئیسعلی دلواری بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 5 میلیون تومان در سطح بازار طی دی ماه 96، آگهی فروش خورده اند؛
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۳    
با حکم وزیر اقتصاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید بانک کشاورزی معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
فاز اول همراه سرا و نماز خانه بیمارستان علی بن ابی طالب رفسنجان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ویژه فرهنگی ، مسکن و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
استاد دانشگاه گفت: باید زیر ساخت ها فراهم شود و همچنین خانواده ها باید به خوبی فرزندان خود را کنترل کنند و به فرزندان خود این موضوع را بفهماند که با توجه به آسیب های فضای مجازی موضوع طبیعی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
مسئول اداره منابع طبیعی شهرستان فهرج گفت:4 نفر قاچاقچی غیر بومی که مخفیانه در منطقه جنگلی چاه ریگان این شهرستان اقدام به قطع غیرمجاز ریشه درختان کهور می کردند دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور رئیس شورای شهر تهران در مسجد صبوری شهرستان قائم شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
هر روز گوشمان را برای خبرهای بد تیز کرده ایم؛ حادثه قطار، پلاسکو، اتوبوس و هزاران خبری که تکراری نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۹    
علیرغم روابط حسنه و چشمگیر ایران و عراق در حوزه های سیاسی، فرهنگی، بین المللی و حتی نظامی، حضور ایران در بازار و اقتصاد عراق روز به روز کمرنگ تر می شود. چرا؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۳    
یک مسئول وزارت بهداشت گفت: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی کشور بودیم و اقدامات و توصیه های کاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفتهای روز دنیا در داخل کشور برای وی انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۴    
رئیس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل گفت: تصادف دو خودروی سواری با یک دستگاه تریلر 10 مصدوم و یک فوتی به جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۸    
مدیر کمیته امداد شهرستان بافت خبرداد: از این ماه مستمری و یارانه مددجویان کمیته امداد ازطریق کارت شتاب بانکی صندوق ولایت قابل برداشت است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۸    
کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در سالگرد شهادت شهید نواب صفوی یاد و خاطره شهدای "فداییان اسلام" را گرامی داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۸    
حاج بختیار نارویی از واقفان و خیرین بنام شهرستان رودبارجنوب در اقدام اخیر بخشی از املاک خود به ارزش 4 میلیارد ریال را وقف امور فقرا و مستمندان این شهرستان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۳    
برخی مسئولان ناخواسته یا ندانسته با تهاجم فرهنگی غرب هم نوا می شوند و ارزش های انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۳    
سرپرست میراث فرهنگی گلپایگان گفت: گلپایگان با داشتن شرایط خوب آب و هوایی، وجود سد گلپایگان، کاروانسرا ها ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۷    
مسوول اداره هواشناسی شهرستان نی ریز از احتمال بارندگی 1 الی 8 میلیمتری در این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۱    
همه ی افسانه هایی که برای حضرت عیسی درست کرده اند، مربوط به محیط غرب است. در محیط شرق، جز همان داستانهای اوّلیه که در مورد تولّد حضرت عیسی - و چند مطلبِ با تحریفِ دیگر - است، ظاهراً چیز دیگری ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۸    
با حضور رئیس دانشگاه و فرمانده سپاه کازرون علی غفارپناه، عضو هیات علمی بخش ریاضی دانشگاه سلمان فارسی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید این دانشگاه منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۸    
جشنواره غذای بومی محلی امروز در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) اقلید برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: از ائمه(ع) می توان سؤال کرد اما انتقادی از آنان وجود نداشته و انتقاد معنا ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۹    
شیوه بی بی سی در پرداختن به مرگ سارو قهرمانی، توسل این رسانه به دروغ گویی است. ابتدا مدعی می شود که سارو بعد از اغتشاشات اخیر ایران ناپدید شده و سعی می کند ارتباطی میان حوادث اخیر و مرگ وی ایجاد کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۱    
شلیک پلیس میانمار به تظاهرات کنندگان 7 کشته و 12 زخمی برجا گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۵    
روز جمعه هفته جاری به دلیل افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور، احتمال بروز پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت دید در غرب استان بوشهر، خوزستان و ایلام وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی از روز جمعه خبر داد و اعلام کرد که این سامانه بارشی بخشهایی از 22 استان کشور را با افزایش ابر، وزش باد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۹    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن خرسندی از فهرست جدید بیماران خاص گفت: مجلس بودجه جدید و مجزا در نظر بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۳    
سرانجام با پیگیری های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی قیمت های محصولات لبنی که خودسرانه افزایش یافته بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۳    
نیروی دریایی یونان اعلام کرد یک کشتی جنگی یونانی و یک کشتی جنگی ترکیه روز چهارشنبه در دریای اژه در نزدیکی یک جزیره غیر مسکونی که آنکارا و آتن از چند دهه پیش هر دو ادعای مالکیت آن را دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۳    
شهروند بهشهری بر اثر آتش سوزی جان باخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۰    
در حالی که لیگ برتر فوتبال به روزهای حساس خود رسیده شنیده شده اقداماتی برای کنترل بیشتر دوپینگ صورت گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۵    
پس از پایان بازی های هفته بیستم لیگ برتر 29 داور در بازی های مختلف به میدان رفتند و در این میان حسین زرگر با 11 قضاوت رکورددار است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۵    
مراسم معارفه مهاجم سابق پرسپولیس برای حضور در الغرافه با حضور سفیر ایران در قطر برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 9ماهه سال1396 به بخش های اقتصادی، مبلغ 4036.6هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مبلغ 210 هزار میلیارد ریال، افزایش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۹    
درج عناوین مختلف در قبض آب باعث تعجب مشترکان شده است.نکته جالب در این قبض مبلغ14667 ریال که برای بیشتر عناوین تکرار شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
در حالی که پیش از این قرار بود بلیت فروشی دیدار پدیده و استقلال روز جمعه و پیش از برگزاری مسابقه باشد، اما زمان آن به پنجشنبه تغییر پیدا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۱    
به نظر می رسد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد بی میل نیست دوباره با رونالدو در فصل بعد کار کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۱    
رئیس پلیس راهور تهران در مورد طرح ترافیک جدید گفت: طرح ترافیک در شورای عالی ترافیک تهران همچنان در حال بررسی است و هنوز چیزی در این زمینه تأیید نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۳    
افراد مسلح ناشناس عبدالعزیز بن صالح التویجری ، از مبلغان معروف عربستان سعودی را در گینه ترور کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۳    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی توئیتری از بازگشایی سایت های کاریابی مسدود شده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۰    
لیونل مسی، ستاره 30 ساله بارسا متنی احساسی در مورد خداحافظی رونالدینیو در صفحه رسمی خود نوشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۰    
آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران در نهایت راهی لیگ ستارگان قطر شد و در نشست خبری باشگاه الغرافه برای معارفه اش حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۱    
لندن یک محقق آمریکایی مسائل تاریخی به نام مارک وبر را به دلیل انکار هولوکاست از ورود به این کشور منع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۱    
حملات توپخانه ای ارتش ترکیه به روستاهای کُرد نشین در منطقه عفرین سوریه از سر گرفته شد.