جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 5 اردیبهشت 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 اردیبهشت 1396 راه دانا 2 اردیبهشت 1396 راه دانا 3 اردیبهشت 1396 راه دانا 4 اردیبهشت 1396 راه دانا 5 اردیبهشت 1396 راه دانا 6 اردیبهشت 1396 راه دانا 7 اردیبهشت 1396 راه دانا 8 اردیبهشت 1396 راه دانا 9 اردیبهشت 1396 راه دانا 10 اردیبهشت 1396 راه دانا 11 اردیبهشت 1396 راه دانا 12 اردیبهشت 1396 راه دانا 13 اردیبهشت 1396 راه دانا 14 اردیبهشت 1396 راه دانا 15 اردیبهشت 1396 راه دانا 16 اردیبهشت 1396 راه دانا 17 اردیبهشت 1396 راه دانا 18 اردیبهشت 1396 راه دانا 19 اردیبهشت 1396 راه دانا 20 اردیبهشت 1396 راه دانا 21 اردیبهشت 1396 راه دانا 22 اردیبهشت 1396 راه دانا 23 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 اردیبهشت 1396 راه دانا 25 اردیبهشت 1396 راه دانا 26 اردیبهشت 1396 راه دانا 27 اردیبهشت 1396 راه دانا 28 اردیبهشت 1396 راه دانا 29 اردیبهشت 1396 راه دانا 30 اردیبهشت 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۴    
به مناسبت هفته سلامت، دانش آموزان دختر مدرسه زوری خوجلر مسابقه طناب کشی برگزار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از افتتاح مجهزترین مرکز ماموگرافی استان در شهر گنبدکاووس خبر داد و گفت: مرکز ماموگرافی سرطان سینه، در بیمارستان شهدای 12 دی گنبدکاووس به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۶    
آیین تکریم و معارفه مسئولین پیشین و فعلی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون برگزار شد و طی آن محسن رحمانی به جای محمدهادی صحرابان به عنوان مسئول این قسمت انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۹    
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته از 6 تا 9 اردیبهشت ماه را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
امام زادگان و بقاع متبرکه لاهیجان در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) میزبان جشن های مردم ولایت مدار لاهیجان بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
مخاطبان امسال تصاویر بسیار زیادی از طبیعت و نقاط گردشگری مختلف شهرستان ایذه برایمان ارسال کرده اند که بخشی از این تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
حسین حایری رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان خوزستان در دومین نشست خبری این جبهه با اشاره به اینکه آحاد مردم ضرورت وحدت در جامعه را درک کرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش به اداره ارتقا یافت و با اختصاص سه پست سازمانی، فعالیت های آن گسترش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
رؤسای ستادهای انتخاباتی 4 نامزد تایید شده پست ریاست جمهوری اسلامی ایران، در استان مرکزی معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
تیم اعزامی دوومیدانی نونهالان دختر خوزستان به مسابقات قهرمانی مناطق کشور با درخشش دوومیدانی کاران ایذه ای به مقام قهرمانی دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
رقابت های مقدماتی فوتبال جام ملت های آسیا در بخش بانوان با حضور دوباره تیم ملی در مسابقات و درخشش فوتبالیست ایذه ای به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
شهردار دهدز گفت: فاز اول آبشار مصنوعی پارک صخره ای دهدز افتتاح شد و بزودی این پروژه تکمیل خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا شهرستان نی ریز در خصوص جلوگیری از قاچاق کالا با افزایش کنترل ها بر مبادی ورودی شهرستان نی ریز مسائلی مطرح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
طی آیینی ساختمان جدید دادگستری بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس و ائمه جمعه کازرون و قائمیه و دیگر مسوولان و اقشار مختلف مردم شهرستان و بخش ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امام به آن هدفی که انتخاب کرده بوده ایمان داشت واین انقلاب بر اساس باورهای امام و اعتقادات او به این نقطه رسیده است و امروز آنهایی که ادعا می کنند در مشی امام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
جوانان اصفهانی به منظور تجدید میثاق با رسول اکرم (ص)، عید مبعث را در هیئت صراط الحسین(ع) جشن گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
ازجمله مهمترین مسائل مربوط به شورای شهر، ورود برخی افراد غیرمتخصص به شوراست که به ناکارآمدی منجر خواهد شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:در دیداری که روز گذشته با وزیر نفت داشته ام در خصوص پالایشگاه نفت دستورات لازم برای اخذ مجوز خوراک این پالایشگاه داده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۶    
به مناسبت هفته سلامت و با همکاری پایگاه سلامت تمبک، جشنواره غذای سالم در دارالقرآن روستای نخل غانم شهرستان کنگان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۶    
انتخابات آینده فرصتی است که مردم بصیر و آگاه و ولایتمدار به دوراز حب و بغض های حزبی، گروهی، شخصی، کسی را انتخاب کنند که کاملاً معتقد به گفتمان امامین انقلاب بوده و دارای روحیه انقلابی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
مسئولین سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به پذیرفته شدن پرونده ارسباران از سوی یونسکو برای ثبت جهانی، از ایجاد پژوهش گاه در خانه های تاریخی ارسباران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۴    
نامزد احتمالی شورای شهر ماسال گفت: چرا باید مصوبات شورای شهر ماسال بدون امضای حاضرین و متن کامل در سایت بارگزاری شود؟ یعنی هیچ یک از اعضا در خلال جلسات سخن یا نظری درباره مصوبات و مباحث مطروحه نداشته ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
من شرمم می آید این مسائل را می گویم ولی ناچارم، این افراد به خاطر منفعت و سودجویی شان حتی نام کارگران کارخانه قند را خراب می کنند، تجمع می کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
یکی از روحانیون جوان و فعال سیاسی در گچساران نسبت به عملکرد شورای اسلامی دوره چهارم این شهر انقاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
جوانی 32 ساله بر اثر درگیری و نزاع در چمخاله شهرستان لنگرود به قتل رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
باشگاه یوونتوس ایتالیا موفق شد در این هفته از دیدارهای سری آ با یک پیروزی پر گل خانگی، رکورد تازه ای در تاریخ رقابت های باشگاهی ایتالیا به دست بیاورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
امام جمعه اسالم در مراسم جشن مبعث در مسجد اهل سنت محمدرسول الله بالاده اسالم گفت: ولایت پذیری یک امر قلبی و باطنی است، ولایت پذیری یک شعار نیست، لقلقه زبان نیست، یک حقیقت انکار ناپذیر آسمانی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۴    
نفرات برتر مسابقات تیروکمان خارج از سالن رنکینگ کشوری در دو بخش مردان و زنان رشته ریکرو معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۸    
نماینده دسته 77 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران، عصر امروز چهارشنبه در رقابت های قهرمانی آسیا به روی تخته می رود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: این دولت، دولت تعطیلی و قهرمان رکود و بیکاری است، چراکه چشم به بیرون از کشور دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
روستای تاریخی لافت از روستاهای برتر گردشگری ایران است که در شمال غربی جزیره قشم و شرق جنگل دریایی حرا واقع شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
دختر رئیس جمهور آمریکا هنگام دفاع از پدرش به عنوان حامی زنان، مورد تمسخر حضار واقع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۱    
حسینعلی حاجی دلیگانی: خبرهایی داریم که در برخی از مراکز دولتی نامه هایی که مربوط به سه سال پیش بوده است پاسخ می دهند الان الحمدلله به فکر افتادند به مردم زنگ میزنند، مهربانی می کنند، خوش برخورد شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۱    
حجت الاسلام رئیسی پس از ورود به استان یزد در جمع مردم روستای فهرج حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۸    
همسرشهید منتظر قائم گفت: باید امروزه سیره شهدا را اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، آیینه زندگی خود قرار دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
شهر اردبیل این روزها و در استقبال از رخداد بزرگ مسابقات بین المللی والیبال امیدهای آسیا، رنگ ورزش به خود گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
با وزش شدید باد و بارش باران در بیشتر مناطق استان اردبیل و کاهش محسوس دمای هوا طی چند روز گذشته، اردبیلی ها این روزها بهار زمستانی را سپری می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
دائم می گویند تحریم ها برداشته شده ولی ما بیش از 70 هواپیما داریم که بخاطر نبود یک قطعه در خط پرواز نیستند ولی به جای فروختن قطعه هواپیما به ما هواپیما می فروشند...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس گفتگویی تفصیلی داریم با احمد حبیبی از اولین کسانی که پس از وقوع این حادثه در صحرای طبس حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
مشاور ارشد فرمانده کل سپاه در جمع دانشجویان میبدی گفت: نفوس مطهر جوانان پاسدار ارزش های انقلاب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
سریال از سرزمین شمالی در فروردین 96 پخش شد و بالطبع بخاطر نوستالوژی آن بسیاری به تماشای آن نشستند. مهاجرت از پول و مادیات به معنویت و اخلاق و نوع دوستی عمده پیام مجموعه دوم سریال است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
مشاور رئیس جمهور با توهین به کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: چرا صداوسیما نباید مجری ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند! بعد از تذکر یکی از حاضران در اطراف آشنا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت : وضعیت معیشت مردم و رکود حاکم بر بازار مشخص می کند که مهمترین مسئله انقلاب اسلامی در داخل مسئله و مقوله اقتصاد است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع مردم مروست هدف و تلاش دشمن را کم رنگ کردن ولایت خواند و بر حفظ انسجام و یکپارچگی تاکید کرد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
جشن عید مبعث با برنامه های متنوع و شاد در بوستان گل سرخ شاهین شهر برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
در این مقاله مطابق نظر علمای علم اخلاق به چهار حوزه ارتباطی انسان یعنی ارتباط با خدا ، ارتباط با خود ، ارتباط با جامعه و ارتباط با طبیعت می پردازیم...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
بر اساس آمار رسمی گمرک، در سال 95 بیش از 179 تن واکس کفش به کشور وارد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
حرکت کاروان شادی از ولادت تا ولایت در روستاهای برخوار، برگزاری همایش دوچرخه سواری فرهنگ سازان جوان، فرصت سوزی ذوب آهن به ضررش تمام شد، لزوم مراجعه خانواده های دارای فرزند مبتلا به بهزیستی و.. ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی کردستان به نمایندگی دکتر سیامک واحدی رییس دانشگاه و دانشگاه کویه اقلیم کردستان عراق به نمایندگی دکتر ولی محمود در هشت بند به امضا رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
رسانه های غربی انتخاباتی سخت را برای روحانی پیش بینی می کنند. نیویورک تایمز با نگرانی نوشت روحانی ممکن است سر صندوق از سوی مردم تنبیه شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۹    
جشن ازدواج دانشجویی با حضور 96 زوج دانشجوی دانشگاه کردستان برگزار شد که این رقم نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۹    
رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین از اختصاص 14میلیون ریال جهت تعمیرات اساسی و بهسازی مدارس شهری و روستایی از محل اعتبارات طرح های انجام نشده سال 1395 به این مدیریت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۶    
دیدار دو تیم استقلال و الاهلی عصر سه شنبه (پنجم اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
بعثت پیامبر گرامی اسلام رستاخیز معنوی، و انقلاب در همه امور بود که با انقلاب فرهنگی آغاز شد، چرا که پایه و اساس انقلابها به خواندن و نوشتن و پاکسازی و بهسازی (انقلاب فرهنگی) بستگی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی در یزد گفت: در وضعیت فساد اداری هر روز شاهد یک پرونده هستیم. بنده در سه دهه مدیریت خصوصاً زمانی که در سازمان بازرسی بودم، تمامی دستگاه ها ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
ابراهیمی گفت: میزان کدورت آب به 12 هزار NTU رسیده و این درحالیست که حجم ورودی آب به تصفیه خانه نیز 20 برابر شده است، در چنین وضعیتی ما بدون قطعی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
ساختمان دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است و با مطالعه دقیق زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می توانیم اسلام واقعی را بهتر بشناسیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
جشن پیام آور وحدت به مناسبت سالروز بعثت حضرت رسول اکرم(ص) با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان سما اردبیل در سالن آمفی تئاتر سما اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
فرمانده سپاه هامون گفت: بعثت پیامبر در واقع دعوت مردم به عرصه تربیت عقلانی ، تربیت اخلاقی و تربیت قانونی است
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با وحدت زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
همزمان با هفته سلامت همایش سفیران سلامت در شهرستان جاجرم برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع بام خلخال گفت: تا سه سال آینده فاز اول مجتمع بام خلخال به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
آیت الله موسوی گفت: مبعث نجات از حیرت و سرگردانی و انقلابی بزرگ بر ضد جهالت، گمراهی، فساد و تباهی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
امام جمعه میاندوآب گفت: رسول گرامی اسلام، پیامبر رحمت بوده و هدف بعثت پیامبر اسلام برای اتمام مکارم اخلاق است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
یکی از مهمترین دلایل عدم توفیق شوراهای اسلامی روستا در اغلب نقاط کشور همین نکته ظریف بوده که درست انتخاب نمی کنیم و چون درست انتخاب نمی کنیم، درست هم نتیجه نمی گیریم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
روزبهانی در جمع مردم شاهتور گفت: جمنا متشکل از 53 نخبه سیاسی شکل گرفته که به اسم جبهه مردمی انقلاب باید مد نظر همگان قرار گیرد زیرا جمنا یک حزب نبوده بلکه جبهه ای است که در مقابل تفکر غربگرا تشکیل ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان سراب از شناسایی و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلوگرم تریاک در این شرستان خبرداد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
قدرتی گفت: یکی از رسالت های خطیر مسئولان برداشتن موانع از مسیر جوانان بوده و سعی ما در دهستان شاهتور نیز بر این امر بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
همایش بزرگ پیاده روی همگانی صبح امروز به مناسبت عید مبعث و هفته جهانی سلامت با استقبال هزار نفری مردم در شهر اردل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
شن ها و باد مامور خدا بود که به مقابله با دشمن برخاسته بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
پیشکسوتان پرسپولیس اهرم در دیدار دوم خود برابر پیشکسوتان باغک رفتند و توانستند با 4 بر یک از حریف خود پیش بیفتند ولی تیم پیشکسوتان باغک با یک بازی خود بازی را با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
جشن بزرگ عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صمدی یزدی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان کنگان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
کسب رتبه های اول تا سوم استان در رشته عکاسی جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی استان اصفهان توسط دانش آموزان و فرهنگیان ورزنه ای صورت گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
متفکر آزاد عنوان کرد: در پاسخ به سوال آن هایی که عنوان می کنند آیا یکی از کاندیداهای جمنا به نفع دیگری کنار می کشد، تنها می توانم بگویم سال 92 تکرار نخواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه اهر 4 اردیبهشت ماه با حضور دکتر رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان کشور، مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
زمانی با اشاره به وجود خانواده هایی که فرزند اوتیسم داشته و برای درمان فرزند خود به بهزیستی چادگان مراجعه نکرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برازجان در سالن اجتماعات دانشگاه و با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر، رئیس دانشگاه آزاد برازجان و جمعی از مسئولین برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
جمعی از مسئولان بهداشت و درمان استان بوشهر در چهارمین روز از هفته سلامت با نماینده ولی فقیه در بوشهر دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
محمد نظری در مراسمی به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان شهر درچه معرفی و از زحمات امین صادقی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
فردا صبح آن روز، از نیروی انسانی نامه می زنند به معاونت ها که کسانی که دوره پدافندی دیده اند و در جزیره خارک خدمت کرده اند خودشان را به نیروی انسانی معرفی کنند و این شد که ما در ابتدای شروع جنگ به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۹    
همزمان با عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم(ص)،نخستین جشنواره توانمندیهای عشایر شاهسون مغان در قشلاق فتحعلی پارس آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
ترابی گفت: مجموع 143 نفر در 24 حوضه انتخاباتی روستایی بخش جلگه در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، ثبت نام کرده بودند که 135 نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت خود را از هیئت اجرایی دریافت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
فاتحی گفت: امید داریم هنرجویان این مدرس در حین تحصیل به بازار کار معرفی شوند و برای این کار سفارشات فرم های مدارس ابتدایی منطقه را قبول می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: پیامبر(ص) برای مدیریت جوامع بشری مبعوث شدند و در واقع رسالت پیامبر(ص) نقطه جهانی شدن اسلام به تمام معنا است که این همان حرکت جمعی و سیاسی ما است که انقلاب نام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
امروز استان البرز غرق در شادی جشن های مبعث رسول اکرم (ص) شد و عاشقان شیعه و اهل سنت آن حضرت با برگزاری آئین های مشترک جلوه ای زیبا از وحدت را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
همایش دوچرخه سواری فرهنگ سازان جوان به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
صبح امروز 40 شهردار جهان اسلام از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
تیم های ژیمناستیک پسران گلپایگان با کسب 243 امتیاز و با اختلاف 43 امتیاز از تیم دوم صاحب مقام اول شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۸    
رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز خود در دیدار با مسئولان نظام تصریح کردند: نامزدهای انتخابات قول بدهند برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه اقتصادی، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
شهردار مشهد گفت: راهبرد توسعه پایدار جهانی از مسیر همکاری های میان شهری و انتقال تجارب موفق در فضای جهانی شدن در چارچوب یک نهاد بین المللی همچون اتحادیه شبکه شهرهای جهان اسلام می تواند پیگیری شود،
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر از انتصاب رؤسای ستادهای شهرستانی حجت الاسلام رئیسی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
به مناسبت هفته سلامت اردوی جهادی یک روزه در مدرسه شبانه روزی چاهبردی توسط دفتر بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
او پیام آور اعجاز است که معجزه و برکت از آیه آیه کتاب سراسر نورش نمایان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
بررسی رویکردهای آمریکا در جنگ یمن، نشان می دهد که هیچ تغییری در اهداف واشنگتن در این تجاوز به وجود نیامده و دولت جدید آمریکا نیز همان سیاست خصمانه علیه ملت یمن را در راستای منافع خود ادامه می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
آیت الله دکتر شعبانی گفت:از نگاه نیروهای انقلابی کاندید اصلح کاندیدی است که با تخریب دیگران به مقام و ریاست نرسد که تخریب کنندگان کسانی هستند که در دل هایشان حب ریاست وجود دارد نه حب خدمت به ملت!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
کاندیدا روحانی قالیباف جهانگیری رئیسی هاشمی طبا ریاست جمهوری 96 انتخابات حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
کارشناس مسائل اروپا با بیان اینکه انگلیس در قدرت نظامی حرفی برای گفتن ندارد، گفت: تهدید های اتمی در دنیای امروز کاملا بی معناست و نمی تواند مبنای قدرت نظامی قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۶    
حسین حیدری مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر شد.