جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 16 مرداد 1397 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 2 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 3 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 4 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 5 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 6 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 7 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 8 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 9 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 10 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 11 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 12 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 13 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 14 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 15 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 16 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 17 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 18 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 19 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 20 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 21 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 22 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 23 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1397 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم های تشییع و خاکسپاری شهدا در دهه اول محرم در این استان فارس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۴:۲۷    
با پیشرفت روز افزون تجهیزات جنگی و به بازار آمدن سلاح های جدید، دیگر نمی توان خودروهای زرهی از جمله تانک ها را مکان مناسب و امنی برای فرار از حملات دشمن دانست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۶    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۶    
محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید امانی ، روز خبرنگار را به عموم اصحاب رسانه در استان تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
استاندار مازندران با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و جهادگران عرصه دانایی و آگاهی تبریک گفت و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۵    
معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف از تأسیس صندوق سرمایه گذاری و حمایت از تولیدات دانش بنیان در سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
سردار مراد حسنی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد: خبرنگاران با قلم خویش نقش مؤثری در حفظ وحدت دارند و با انتشار اخبار امیدبخش به جامعه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۵    
امیر فرهاد آریان فر گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم خاکریز نظام جمهوری اسلامی علیه هجمه عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان و استکبار جهانی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس جمعیت اسلامی شانگهای با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم خواست مشترک جامعه اسلامی است گفت: دولت ایران برای ایجاد صلح و ثبات نقش مهمی ایفا کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۷    
یگان موشکی یمن، پایگاه نظامی سعودی الواجب را در نجران با موشک بالستیک بدر 1 هدف قرار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۰۶    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به اعمال مجدد تحریم های واشنگتن ضد تهران نوشت: مشکل ترامپ فقط مسئله ایران نیست، بلکه وی دارای طیف وسیعی از اختلافات با دیگر کشورهای جهان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۰۵    
قانون مسدودساز که جدیدا اجرا شده، افراد اتحادیه اروپا را از پایبندی به تحریم های آمریکا یا احکام دادگاهی مرتبط با آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۳۶    
کلیپی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار تهیه شده که در این بخش قابل مشاهده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۲    
وزیر دفاع آمریکا در سخنانی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران اقتصادی است و ارتش در روند اجرای آن نقشی ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۶    
در حمله توپخانه ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به یک مزرعه در جنوب الحدیده یک کودک به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۶    
وزیر دفاع انگلیس روز سه شنبه از دولت آمریکا خواست با شریکانش درباره توافق هسته ای برجام گفت وگو کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن 16 نفر از عناصر تروریستی داعش که از سوریه به عراق نفوذ کردند، خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۷    
نیرو های دولتی سوریه مسیر های تامین مایحتاج تروریست ها را در استان حماه مسدود کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۱    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به هدف قرار گرفتن مرکز مقاومت فلسطین از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی که به شهادت دو رزمنده مقاومت منجر شد، واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، گفت: این اولین باری نیست که یک جنگ طلب ادعا می کند که برای صلح جهانی جنگ راه می اندازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۶    
به دنبال انفجار مهیبی که در مرکز تاسیسات آکادمی که بر اثر نشت گاز در حوالی خیابان سئول رخ داد برخی منابع حاضر در صحنه از کشته شدن دو نفر خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۷    
شهردار تهران با اشاره به آمادگی اش برای شنیدن نقدهای منصفانه و صادقانه گفت: نقد رابطه معکوسی با میزان فساد دارد و هر میزان نقد آزاد باشد فساد در جامعه کمتر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
بروکسل به شرکت های اروپایی هشدار داد در صورت قطع روابط تجاری با ایران به دلیل ترس از مجازات های آمریکا، با تحریم های اتحادیه اروپا مواجه خواهند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۲    
تصاویر زیر شهدایی را نشان می دهد که در دوران دفاع مقدس در جبهه خبر و اطلاع رسانی و عکاسی به ندای مولایشان لبیک گفتند و با شهادت در این راه برای ابد سوژه های ماندگار و خبرساز شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۲    
نخست وزیر عراق به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۶    
فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت امیر توانایی رئیس اداره مهندسی و پدافند غیرعامل ارتش را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۵    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اعلام کرد که خبرنگاران متعهد در تهاجم فرهنگی عرصه را برای دشمنان تنگ می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
سردار شریف با تکذیب مطالب منتسب به یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: سخنان سردار شعبانی ناقص و وارونه نقل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۱    
نیروهای سوری مناطق جدیدی در صحرای السویداء در جنوب این کشور را به کنترل خود در آورده و حلقه محاصره داعش را تنگ تر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۶    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کمیته امداد استان گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۷    
محسن حسن خانی با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۱    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: خبرنگاران در سایه قلم توانمند خود امانتدار ارزش ها و کرامت انسانی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور در پی وقوع زلزله و جان باختن شماری از مردم اندونزی، در پیامی به رئیس جمهور این کشور، ضمن ابراز تسلیت، از خداوند متعال برای جان باختگان بردباری مسالت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۵    
بلژیک به دنبال سازماندهی خدمات هوایی برای آوارگان سوری است که به کشور خود باز می گردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: تلاش خواهیم کرد که با برنامه ریزی دقیق و بیان دستاورد های 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی خواب آشفته دشمنان را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بر هم زده و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۶    
مراسم تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم شهید حشمت سهرابی در ایلام برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
به دنبال درخواست همکاری ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از فرماندهی سپاه عاشورا در راستای برخورد با اخلالگران، محتکران اقتصادی و تنظیم و برقراری آرامش در بازار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور در توئیتی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نکاتی در خصوص اجرای کسر خدمت فرزندان ایثارگران گفت: پیش بینی می شود تا آخر مردادماه امسال این موضوع اجرایی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۷    
سردار عباس زاده گفت: اعتقاد ما این است که نیروی انتظامی بدون همکاری رسانه ها نمی تواند در حوزه امنیت اجتماعی موفق عمل کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
سید موسی خادمی با اجرایی شدن طرح های متنوع و متعدد بنیاد برکت اظهار داشت: افزایش اشتغال زا یی به طور قطع باعث تغییر فضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرهای کوچک و در مجموع در کل استان لرستان می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سفیر نروژ در تهران گفت: کشورهای اروپایی باید برای تأمین امنیت خودشان برجام را حفظ کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۷    
رئیس مجلس گفت: اقدامات ترامپ برای امنیت منطقه مضر است و رئیس جمهور آمریکا رفتار خصمانه ای را دنبال می کند که بی پاسخ نخواهد ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۲    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خبرنگاران باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در دومین روز از سفر خود به اصفهان با حضور در فروشگاه مرکزی اتکای اصفهان، با مردم گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تکیه بر توان داخلی و نگاه انقلابی یک راهکار کلیدی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۱    
مهرداد عظیمی جبهه رسانه ای انقلاب را خط مقدم دانست و گفت: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب شکستن تلاش دشمنان برای ناامیدسازی مردم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مذاکره با آمریکا منفعتی برای کشورمان ندارد، گفت: کاهش مشکلات معیشتی مردم در قبال مذاکرات با آمریکا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۶    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: دفاع مقدس یک گنجینه ای است که باید از پتانسیل آن به نحو احسن در تمامی زمینه ها استفاده کرد و زبان هنر بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
غلام عباس اویسی گفت: 5 هزار تن خرما با نام بین المللی سایر از بندر ماهشهر به جهان صادر می شود و توانسته ایم به کمک اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان، صنایع دستی این شهرستان را احیا کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
آیت الله مصطفی علما گفت: جامعه سالم و صالح نیازمند امربه معروف و نهی ازمنکر است، گسترش این مهم مانع از نفوذ و تاثیر هجمه های دشمنان می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه سوء استفاده برخی مدیران دولتی از بیت المال، کشف خلوتگاه های خلاف در قلیان سراها، برخورد قانونی با بدحجابی و.. ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۲    
با حضور انسیه شاه حسینی نویسنده و کارگردان مطرح کشور و سی نفر از نویسندگان عرصه دفاع مقدس، کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۲    
بخشی از توصیه های بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره سفر حج را مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۶    
شهرستان اسلام آباد غرب میزبان 13 استان کشور در جشنواره ملی تئاتر مرصاد است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۰    
در آستانه روز شهادت شهید محسن حججی، حاج حسین یکتا روایتگر جبهه های جنگ پستی را در خصوص شجاعت و دلاوری این شهید شیردل در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۷    
مرتضی امیری اسفندقه در تازه ترین سروده خود به موضوع مفاسد اقتصادی کشور پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۱    
لوازم التحریر فروشان سراسر کشور برای فروش نوشت افزار ایرانی فراخوان مشارکت داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام سید محمود علوی با بیان اینکه امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست، گفت: ملت ایران بر اساس تجربه کلی گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مستند مقصد عالی با نگاهی به زندگی شهید حججی امروز به روی آنتن شبکه مستند می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۵    
سردار منوچهر امان اللهی با بیان اینکه مردم همواره مرزداران و پاسداران خوبی برای انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: الحمدالله در سایه بصیرت و هوشیاری مردم شاهد امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۲    
سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکاور و با حضور بازیگرانی چون کامران تفتی و جعفر دهقان کلید خورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۲    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به کشف 5 هزار و 450 ساعت اظهار داشت: این ساعت ها خارجی بوده و قیمیتی بین 1 میلیون تا هشت میلیون بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۶    
کارگاه آموزشی معارف مهدویت در کرمانشاه به همت مؤسسه قرآنی الزهرا (س) برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۷    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نقش خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمن، نقش مهمی در راستای تحقق وحدت و اتحاد ملت ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جامعه اسلامی بیش از هر جامعه دیگری نیازمند نظارت است و کشور با نظارت به اهداف خود می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۰    
80 تن از خبرنگاران، عکاسان و مدیران خبرگزاری استان قم در مسابقه تیراندازی جام شهدای رسانه در سالن شهید سلیمانی مجموعه فرهنگی ورزشی نخلستان رقابت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۷    
حمید تجریشی در نشست ادبی شاهنامه خوانی در فرهنگسرای گلستان گفت: داستان های شاهنامه ممکن است که در ظاهر به صورت افسانه های تخیلی و غیرواقعی باشد اما این افسانه ها به منزله تمثیل ها و رمزهای حکیمانه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۱    
استاندار ایلام گفت: کار دشمنان نه تنها دشمنی با نظام اسلامی بلکه هدف قرار دادن موجودیت ایران است و تبلیغ همبستگی و اتحاد ملت که در بیانات رهبر معظم انقلاب هم بارها دیده شده است از رسالت رسانه هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۰    
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: تحکیم مبانی دینی و انقلابی، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله هوشمندانه با دشمنان نظام اسلامی را به عنوان رسالت های مهم خبرنگاران دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۷    
استاندار قم به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تهران بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این زمانه برخی مانند خوارج هزینه های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می کنند و در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۵    
زهرا شاعری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به 20 عنوان کتاب دفاع مقدس تدوین شده و آماده چاپ است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۲    
یک شب در عالم رویا شهید ناصری را با لباس فرم سپاه دیدم که خیلی خوشحال به نظر می رسید. به سراغش رفتم و از او سؤال کردم مگر شما شهید نشدید؟ گفت چرا، دو تا گلوله به سینه ام اصابت کرد و شهید شدم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۲    
نظامیان ارتش سوریه طی 2 روز گذشته در عملیات هایی جداگانه در حومه استان سویداء موفق شدند 16 عنصر تکفیری داعش را به هلاکت برسانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۱    
طرحی به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سردار غلام علی کفاش گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بیان داشتند چرا استان بوشهر با توجه به این که در هشت سال دفاع مقدس در حوزه هوایی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی برخی فراخوان ها در فضای مجازی نشان دهنده کم عقل بودن دشمن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۶    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اعلام خبر بازگرداندن کیف حاوی 145 میلیارد ریال چک و وجه نقد توسط پرسنل این پلیس به صاحب آن از تقدیر شایسته مجموعه نیروی انتظامی از مامور وظیفه شناس در آینده نزدیک خبر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل اداره مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی و دبیر جایزه فیروزه از توجه به نقش اقتصاد فرهنگ در ارتقای تولید ملی در چهارمین جشنواره فیروزه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۶    
وزارت خارجه سوریه تصمیم دولت آمریکا در اعمال مجدد تحریم های اقتصادی ضد ایران را محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۰    
کتاب الف لام خمینی در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری از سوی خانه کتاب رونمایی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۰    
چهارمین جلسه دوره تخصصی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۷    
داود کرمی گفت: با هماهنگی های انجام شده، هنرمندان و نویسندگانی که طرح های مطلوب در حوزه فیلم نامه های 180 ثانیه ای ارائه دهند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۷    
یک مقام ارشد یکی از آژانس های اطلاعاتی خاورمیانه به نیویورک تایمز گفت: سازمان موساد در پس ترور عزیز اسبر یکی از مهم ترین دانشمندان موشکی سوریه قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۷    
همسر شهید سید حمیدرضا حسینی گفت: چهار ماه است درخواست دیدار با مسوولان را داده ایم تا پیش از مناسک حج حرف هایمان را بزنیم، اما فرصتی ندادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۱    
امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از معراج الشهدای شهرکرد بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم را که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مردادماه سال 97 دریافت کرده اند به خدمت سربازی فراخواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۰    
روابط عمومی ارتش در بیانیه ای در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که خبرنگاران قشر فرهنگ ساز و خدوم جامعه هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۷    
در آستانه سالروز شهادت حضرت آیت الله بهاء الدین محمدی عراقی (ره) ، مراسم گرامی داشت این عالم جلیل القدر و یادواره شهدای ترور استان کرمانشاه، 21 مردادماه برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
خبرنگار شهید مجید حجتی در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: راه حق از همان اول، از عصر پیغمبر (ص) تا کنون با خون فتح شده و اکنون شاید خون من هم قابل آن باشد تا قطره ای از این رود خروشان شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۵    
نویسندگان ادبیات دفاع مقدس همانند لوح زرینی در تاریخ ادبی این مرز و بوم در زمینه های ادبیات حماسی، نمایشی، عرفانی، انتقادی و توصیفی خوش درخشیده اند؛ زیرا مفاهیم ارزشمند ایثار، فداکاری، شهادت طلبی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۵    
گروه بندی مرحله نیمه نهایی مسابقات بیاتلون تانک اعلام شد که تیم ایران با تیم هایی از چین، آذربایجان و قرقیزستان هم گروه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۲    
تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای همکاری و مساعدت در امورات فرهنگی دفاع مقدس و فضاسازی و المان شهری مربوط به شهدا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۲    
امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از معراج الشهدای شهرکرد بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۶    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 17 مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۶    
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح آمادگی دفاع از کشور و نظام اسلامی را دارند و هرگونه تهدیدی را دفع خواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۱    
ارتش سوریه تلاش تروریست های جبهه النصره برای تسلط بر یک مرکز امنیتی در شمال لاذقیه را ناکام گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۱    
خبرنگار دفاع پرس در استان گیلان، رتبه اول بخش خبر استان ها در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار شهادت را کسب کرد.
  • ۱