شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 20 مهر 1397 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 2 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 3 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 4 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 5 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 6 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 7 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 8 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 9 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 10 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 11 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 12 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 13 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 14 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 15 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 16 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 17 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 18 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 19 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 20 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 21 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 22 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 23 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 25 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 26 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 27 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 28 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱    
سردار فتح الله جمیری گفت: متأسفانه در کشور به دلیل عدم مدیریت و بخشی هم نفوذی که آمریکایی ها و انگلیسی ها از گذشته کردند، سبب شده عده ای روی کار بیایند و خیانت هایی را انجام دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۷    
نیروی هسته ای راهبردی روسیه در آب های شمال غرب و خاور دور این کشور رزمایش برگزار کرد که در جریان آن، موشک های کروز دوربرد پرتاب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سرپرست گروه تئاتر آران از اجرای اُپرای عروسکی عاشورا طی روزهای 25 تا 27 مهرماه در بابل خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۰    
صفحه اینستاگرامی منتسب به سرلشکر سلیمانی نماهنگی از سخنرانی اخیر رهبر انقلاب و ایشان پیرامون شهدا را با عنوان صدای شهیدان منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۷    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان های بین المللی مستقر در وین با همتای چینی خود دیدار و بر گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۰    
تصویری از دعای ماه صفر به خط شهید مدافع حرم روح الله قربانی در فضای مجازی انتشار یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش در چند مورد عملیات های موفقی در به هلاکت رساندن و دستگیری تروریست ها در مرزهای غربی داشته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۵:۰۶    
تحلیلگر گلوبال ریسرچ به بررسی و ریشه یابی حملات مسحانه در آمریکا که به یک فاجعه تبدیل شده، پرداخته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۳:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا درباره درخواست برخی سناتورها برای توقف فروش سلاح به ریاض به دنبال قتل خاشقجی گفت که این کار را به دلیل سود میلیاردی هم که شده نخواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۲:۰۷    
دولت آلمان درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی خبرنگار منتقد سعودی ابراز نگرانی کرده و از عربستان خواست تا به شکلی سریع و قابل اعتماد در این باره شفاف سازی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۱:۰۶    
ماجرای جمال خاشقجی به یک سوژه جالب تبدیل شده است. یک معترض نه چندان خطرناک و نه چندان جدی سعودی برای یک کار ساده کنسولی به نمایندگی کشورش در اسلامبول مراجعه کرد و ساعتی بعد سر به نیست شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۰    
وزارت بهداشت فلسطین آمار نهایی شهدا و مجروحان راهپیمایی بزرگ جمعه انتفاضه قدس را اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۲    
ارتش سوریه در ادامه پاکسازی مناطق آزاد شده از سیطره گروه تروریستی داعش، یک گور دسته جمعی حاوی اجساد زنان و کودکان را در استان حماه کشف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری فرانس 24 خروج از توافق هسته ای ایران را اقدامی بی ثمر خواند که با خطر بروز درگیری در منطقه همراه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۲۲    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 25 نظامی سعودی در جبهه های مردمی طی 11 روز اخیر خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۶    
یادواره شهدای روستای گایکان از توابع شهرستان الیگودرز برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۵    
یک هیات از عربستان سعودی روز جمعه وارد ترکیه شد تا درباره ماجرای ناپدیدشدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی با مقامات ترکیه گفتگو کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در مراسمی با حضور میهمانان کشوری و استانی نمایشگاه فرهنگی، تاریخی، آموزشی و اقتصادی حرا تا حرم افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز خسروی با وجود آمادگی زیرساخت ها امسال هم از میزبانی زوار اربعین محروم ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۱    
منابع یمنی از تجمعات اعتراض آمیز در محکومیت جنایات مستمر رژیم سعودی علیه ملت یمن و ادامه محاصره این کشور خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۲    
فیس بوک اعلام کرد 29 میلیون حساب کاربری این شبکه اجتماعی مورد حمله هکرها قرار گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۱    
مجلس سنای آمریکا روز جمعه طرحی که خواستار اعمال تحریم های جدید علیه حزب الله لبنان است را به تصویب رساند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۵    
همایش پیاده روی کارکنان نیروی انتظامی همزمان با آخرین روز از هفته ناجا از گلزار شهدای قم تا ارتفاعات کوه خضر نبی(ع) برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۵    
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور کارکنان انتظامی قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۲    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: زائران بدون ویزا در مرز مهران به شهرهای خود بازگشت داده می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سازمان ملل می گوید بیش از 22 میلیون یمنی از کل جمعیت 28 میلیون نفری این کشور، در شرایط بحرانی به سر می برند و یمن به محل بروز بدترین فاجعه انسانی زمین تبدیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۰    
منابع یمنی از حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران ارتش سعودی در نجران به تلافی جنایات مستمر ائتلاف سعودی اماراتی علیه ملت یمن خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: حافظ فرزانه ای است که دیگر امروز تنها متعلق به ما ایرانیان نیست، حافظ تمامی مرزهای زمینی و آسمانی را در نوردیده و همه جهانیان او را فهم می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۷    
منابع عراقی از عملیات پیشدستانه نیروهای داوطلب مردمی (حشد شعبی) در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موجبات برقراری امنیت گسترده در مرز مهران برای زائران اربعین فراهم شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۵    
عربستان سعودی از اقدام ترکیه در موافقت با طرح ریاض برای تشکیل تیم حقیقت یاب مشترک در پرونده ناپدید شدن روزنامه نگار معروف سعودی استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۲    
رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه ممکن است تصور شود تفکر غیراسلامی رشد داشته است اما فضای فرهنگی را دارای تقید دینی می دانیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه گفت: اربعین حیات آدمیت و حماسه جاودانه عشق و تجلی زیبایی از توحید است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۰    
خواهران طلبه مبلّغ اردو های دانش آموزی و دانشجویی همزمان با افتتاحیه اردو های راهیان نور دانش آموزی، به مناطق غرب اعزام شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه روسیه می گوید آمریکایی ها در پی ناآرام نگاه داشتن سوریه هستند تا بتوانند با استفاده از سلاح موجود در دست گروه های طرفدار خود، یک شبه دولت جدید در دل این کشور جنگ زده ایجاد کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۵    
اهالی نوار غزه این هفته هم در مرز غزه و سرزمین های اشغالی راهپیمایی بازگشت برگزار کردند و صهیونیست ها این هفته هم آنها را به رگبار بستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۲    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت درگذشت مادر شهید عماد مغنیه، تصریح کرد که برخی کشورهای عربی - اسلامی، گویا به دولت آمریکا جزیه پرداخت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۷    
حجت الاسلام سید سجاد موسوی گفت: باید با وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت فقیه و با صبر و استقامت و کمک به دولت 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد وابسته بودن به بودجه ملی نفت و تجمل گرایی را از بزرگترین عیب های کشور عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱    
حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی گفت: مسئولان، ملت، نمایندگان، همه و همه انقلابی و بسیجی هستند و این امر نقش مهمی در مدیریت جامعه دارد و ایران اسلامی مانند جامعه دینی و انقلابی زمان پیامبر (ص) ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۵    
یکی از مراجع عظام تقلید شیعه با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه گفت: اگر حزب الله لبنان و شهدای کشورمان نبودند، مقاومت اسلامی نمی توانست به پیروزی دست یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: هرچه دانش بیشتر شود نیاز جامعه به دین بیشتر می شود همانطور که می بینید امروز دانشمندان هستند که بیشتر ضربه می زنند و دزدی می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۶    
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: هدف کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موسوم به CFT، تهدید امنیت اقتصادی و شناسایی وضعیت مالی کشورمان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۱    
آیت الله سید احمد میر عمادی گفت: هزینه سازش با آمریکا به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۱    
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بهشت کوچک است، گفت: برای ما در این استان شیعه و سنی فرقی نمی کند؛ باید با وحدت و انسجام ملی ایران را آباد کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۷    
آئین معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نداجا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۱    
فرمانده نیروی هوایی ارتش در آستانه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با خانواده شهید علی اصغر مشیری دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۸    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه ارتش این کشور را از خائنان و عاملین کودتای نافرجام پاکسازی کرده است،گفت که به زودی شرق رود فرات را هم از تروریست ها پاکسازی خواهیم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام حسین دشتی گفت: دشمنان با تمام توان خود وارد جنگ اقتصادی با ما شده اند و برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند جهاد اقتصادی هستیم که مسئولان در حوزه های مختلف باید به این مهم عمل کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۲    
یک روزنامه نگار مشهور عرب با اشاره به دروغ های رئیس جمهور آمریکا درباره تحقیق در زمینه ناپدید شدن نویسنده معارض عربستانی، گفت، ترامپ طی یک معامله محرمانه با آل سعود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۲    
ششمین نشست مشترک کنسولی ایران و روسیه هفته آینده در مسکو برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۲    
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طی روز های آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد؛ این اقدام در حالی صورت می گیرد که دشمن ما را تحریم کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن رد آنچه معامله قرن خوانده می شود، گفت: امت اسلام همیشه بر سر مساله فلسطین، قدس و مسجدالاقصی اتفاق نظر و اتحاد دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه جلسات متعددی در خصوص برقراری امنیت و خدمات رسانی به زائران حسینی برگزار شده است، گفت: پلیس برای حضور در مراسم اربعین حسینی کاملا آماده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۵    
مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و هشتمین تجمع حماسی مدافعان حرم، شامگاه شنبه 28 مهرماه در شهر کهنز شهرستان شهریار برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۵    
اسامی برخی از نمایندگانی که در مخالفت با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم رأی دادند و نمایندگان غایب در جلسه بررسی این لایحه منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۰    
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) روز یکشنبه در قم برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر با اشاره به تصویب لایحه CFT توسط مجلس، گفت: با تصویب این لایحه و پیوستن به FATF هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران از لیست سیاه تحریم های آمریکا خارج شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۷    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ما بن بست نداریم و راهی هم جز مقامت نداریم، گفت: در سایه این مقاومت پیروزی از آنِ ماست و در هیچ زمانی مثل امروز آمریکا رو به افول نبوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۵    
روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقام های ترکیه ای به همتایان آمریکایی خود گفته اند که از لحظات شکنجه، بازجویی و قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی فایل صوتی در اختیار دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۶    
دومین گردهمایی بانوان عاشورایی در شهر برازجان استان بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰    
نمایشگاه نقاشی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان قم، در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برپا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: در شرایطی که دشمن کشور را تحت فشار قرار داده، احتکار و گران فروشی حرکت در مسیر اهداف دشمن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۵    
به مناسبت 19 مهر سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، نمایشگاه دستاوردهای سفر پر برکت ایشان به این استان در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برپا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز شاهد ارتشی مومن، متدین، مردمی، انقلابی و ولایی هستیم که برای ملت ما امیدآفرین و برای دشمنان انقلاب بیم آفرین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۲    
استاندار لرستان از جانباز سید نور خدا موسوی عیادت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰    
مراسم گرامی داشت 80 شهید شهرستان شمیرانات با حضور مردم شهیدپرور و مسوولان این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
مردم تحت محاصره نوار غزه امروز برای بیست و نهمین راهپیمایی پیاپی بازگشت با عنوان جمعه انتفاضه قدس آماده می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ گفت: صبغه انقلاب اسلامی و ایران این است که هرچقدر بیشتر در صحنه های جنگ حضور داشته باشد، قدرتمند تر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۶    
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس ، کتاب تاریخ شفاهی اسیرداری (میهمانان ناخوانده) نوشته نسرین نگاهبان خاطرات 20 راوی است که در سمت ها و پست های مختلف به نوعی با اسیران جنگی عراق در تماس بودند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۱    
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه در محل ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۶    
وزارت بهداشت یمن از تخریب کامل 2 بیمارستان شهر الدریهمی استان الحدیده واقع در غرب این کشور بر اثر حملات هوایی و دریایی ائتلاف سعودی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۷    
2 مستند درباره خانواده های شهید و ایثارگر قرآنی توسط واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخته می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۱    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیشب با موشک بالستیک زلزال-1 مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
تصاویری از دیدار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده سردار شهید حسین همدانی در آبان ماه 1394 را مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مشکل اقتصادی در کشور نداریم، گفت: عامل مهمی که باعث می شود وضعیت معیشتی و اقتصادی ما دچار مشکل شود، عدم مدیریت صحیح اقتصاد است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۰۷    
شهید سید حمیدرضا باطنی در وصیت نامه خود خطاب به مادرش آورده است: مادرم! سلام گرم مرا از راه دور از سنگر های اسلام بپذیر. بدان من مدیون تو هستم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۲۵    
معرفی فعالیت های منحصر به فردِ مدرسه شهید غلامرضایی شهرستان لنگرود توسط خبرنگار نوجوان دفاع پرس در ذیل قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۶    
سردار قاسم سلیمانی فرزندان جامعه را به این شکل تعریف کرد: همون دختر کم حجاب، دختر من و شماست؛ جامعه ی ماست که باید آن را هدایت کرده و جهت دهی کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۵    
20 مهر 1397 هجری شمسی برابر با 2 صفر 1440 هجری قمری و 12 اکتبر 2018 میلادی