چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۰    
مرکز پژوهشی آرا اینفوگرافیک راهکارهای توسعه معادن کشور را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
احمدمتوسلیان و غلامرضا از بدو آشنایی، دوشا دوش یکدیگر در تمامی صحنه های مقابله با ضد انقلاب حضور داشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۰    
دستگاه گوارش در بدن ما انسان ها حدود 9 متر طول دارد. این ساختار پیچیده برای بقای ما ضروری است و بروز مشکلی در آن می تواند عملکرد بهداشتی و سلامتی را مختل کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۶    
یونجی اینامورا هنرمند ژاپنی مجسمه سامورایی را با 5 هزار حشره و در طول 10 ماه ساخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۵    
موشک کلاب یا کالیبر (Klub Missile) که در سال 2012 وارد خدمت در ارتش روسیه شدند به سر جنگی 450 کیلوگرمی مسلح می شوند و برد موثر مدل های مختلف آن بین 200 تا 2500 کیلومتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
قبرستان هفتاد ملا در شهر میرجاوه قرار دارد؛ قبرستانی با مقبره های خاص و معماری جالبی که دارد آن را به یک قبرستان ویژه تبدیل کرده.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۷    
ادعای وزیر مهربان دولت: دسترسی مردم به مسکن راحت تر شد / در حالی بدنه وزارت راه و شهرسازی برای مثبت جلوه دادن عملکرد این وزارتخانه طی 4 سال اخیر بسیج شده اند که رسانه های همسو با این جریان مدعی بهبود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
معجزه به عملی گفته می شود که پیامبران برای اثبات ادعای نبوت خود انجام می دهند و دیگران از انجام مثل آن عاجزند. به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) به چند معجزه رسول الله(ص) اشاره می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
مسجد دیانت که با هزینه 100 میلیون دلار در سال 2016 در منطقه لنهام ایالت مرلیند آمریکا ساخته شد، در لیست زیباترین مساجد دنیا قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
باغ دلگشا یکی از باغ های تاریخی شیراز بوده و در ناحیه آرامگاه سعدی قرار دارد. پیشینه آبادانی و دیرینگی این باغ به دوران ساسانیان می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
رامین رضاییان به علت مشکلاتی نمی تواند با استقلال و تیمهای داخلی قرارداد ببندد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
بی مهری با مسکن مهر! / تاوانی که متقاضیان مسکن مهر به خاطر بدعهدی دولتی ها می دهند
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۳    
در این خبر به 10 رویکرد و رفتار رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۸    
این رسانه های الکترونیکی و اینترنتی متأسفانه موجب شده است که افراد بیمحابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور برای این هم یک جوری تدبیر بشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۸    
سیف: اقتصاد کشور با موفقیت از رکود خارج شده و با توجه به غیرتورمی بودن این دستاورد، پویایی و سلامت در روند رشد اقتصادی کشور آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۹    
علی پروین در سال های جوانی یک دستگاه خودروی ب ام و 316 با اتاق کد E30 به رنگ قرمز آتشین داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان بسیج لازمه انقلابی بودن را پایبندی به اصول و ارزشها عنوان و گفت:انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حال و هوای آرام و اطمینان بخش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۴    
در این خبر می توانید منتخبی از اسن ام اس های تبریک عید مبعث را مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با شلیک دو تیر انواع و اقسام نشانه ها را زد!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۴    
حسام الدین آشنا اخیراً در جلسه ای که راجع به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده، خواستار آن شده است که سوالات مناظره ها در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۴    
تاخیر در سفر روحانی به آذربایجان در کنار افتتاح پروژه هایی که پیش از این نیز افتتاح شده و یا اینکه هنوز کامل نشده بودند شائبه مانور انتخاباتی دولت در آذربایجان به بهانه سیل را تقویت می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۴    
در آستانه مبعث پیامبر(ص) رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 593 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
ضریح مطهر امامین عسکریین علیهم السلام با عنایت اهل بیت (ع) پس از سالها انتظار، هم زمان با اذان صبح امروز به وقت سامرا، بدون انجام تشریفات رسمی و با حضور زائران رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
درحالی فشار، اعتراض و تخریب برای تایید سابقه داران وفتنه ای ها در استان مرکزی آغاز شده که مشخص نیست اصلاح طلبان به چه چیز در رد صلاحیت این افراد اعتراض می کنند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
اینفوگرافیک/دولت کار و کرامت...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۴    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت:در استان بیش از 93 درصد از نامزدهای شوراها تایید شده اند و فرایند رسیدگی به پرونده ها در هیئت های نظارت ادامه دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی نمادی از عقلانیت سیاسی جریان ارزش و انقلابی استان است که توانسته اند نسبت به وضعیت موجود و تلاش برای تغییر آن و اصلاح امور تلاش کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
جشن بزرگ روزکارگر در حالی امروز در قطب صنعتی ایران برگزار شد که در آن کارگران بیکار شده تعدادی از واحدهای تولیدی اراک خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
شهرستان تفرش از جمله شهرهای کوچک در استان مرکزی است که نرخ بیکاری در آن نسبت به میانگین استانی بالاتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از مشرق - انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۴    
آیین نمادین هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ، دانش آموزان و معلمان در آموزشگاه نجمه برگزار شد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات گفت:برخی در مصاحبه های خود گفته اند رد صلاحیت ها با شائبه سیاسی بوده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان خنداب گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد با هدف آموزش نکته های اخلاقی و تربیتی در مدارس شهرستان خنداب برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
سراب بُلاغ در نزدیکی روستای حک در شهرستان شازند از جمله سرابهای بکرو زیبای این منطقه به شمار می رود اما این روزها با بی مهری و بی توجهی روبرو و به فراموشی سپرده شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مشاورعالی شرکت مقره سازی ایران گفت: لابی هایی سعی دارند با هزینه گزافی مقره های سیلیکونی با مواد اولیه وارداتی را خریداری و جایگزین مقره های وطنی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۹    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان فراهان گفت: هیچ شائبه سیاسی در بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها وجود ندارد؛همه تلاش ما رعایت قانون و مستندات ما فقط استعلامات مراجع چهارگانه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
دهکده لوتربرونن -سوییس
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
جالب آن که در فضای پرحاشیه انتخابات، برخی می کوشند تا شاید با استفاده از تکنیک ها و روش هایی نه چندان مدرن و نوین، به هر شکلی که ممکن است بتوانند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۴    
همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت به همت شبکه بهداشت و درمان در روستای تبرته برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۹    
قطع سوخت مازوت نیروگاه شازند برای حرکت به سمت هوایی پاک یکی از بزرگترین دستاوردهای سفر دولت به استان مرکزی به حساب می آمد که متاسفانه این دستاورد یک ماه هم دوام نیاورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۴    
امروزه یهود، اسرائیل، انگلیس و آمریکا با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن وارد عمل شده اند و آمریکا که خواهان ایجاد نظم واحد در جهان است دنبال این است که خودش سردمدار این نظم باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۴    
کاروانسرای شاه عباسی، یادگار دوره صفویه در روستای انجدان از توابع شهرستان اراک این روزها در سایه بی توجهی مسئولان در حال تخریب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۲۹    
رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرموده اند هر کس به بدی امر کند یا به آن دلالت یا اشاره کند، او نیز در آن شریک است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۴    
معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز نیازمند مسئولینی هستیم که روحیه جهادی داشته باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند ...