پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۳:۰۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۲    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران عربستان در اطراف صنعا خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فراهانگفت: 65 مبلغ و مبلغه در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان به مساجد شهری و روستایی فراهان اعزام می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
جزیره هنگام به برکت حضور دولفین ها گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و گردشگران ساعت ها دور جزیره را قیقسواری می کنند تا بتوانند دقایقی دولفین ها را مشاهده نمایند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
هوای اراک روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه در شرایط هشدار و برای گروه های سنی حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
قوانین رانندگی از دهه 1900 زمانی که کالسکه و درشکه ها تردد داشتند به وجود آمد و تا امروز که مردم سوار خودروهای متفاوت به سفرهای خود می پردازند این قوانین وجود دارند و روز به روز بر تعداد آنها نیز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
مصرف بیش از حد شکر علاوه بر افزایش شیوع دیابت بر مکانیسم بدن تاثیر منفی می رگذارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
یک عکاس انگلیسی در طی 6 سال تصاویر بسیار زیبایی از کهکشان راه شیری گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۵    
مجسمه هایی جالب و تا حدودی نامتعارف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که شاید تاکنون ندیده باشید. تصاویر تعدادی از آنها را اینجا از نظر می گذرانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
یک متخصص تغذیه با هشدار به بی توجهی افراد به فشار خون بالا به ارائه برخی نکات تغذیه ای پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۰    
منتقدان حجت الاسلام روحانی معتقدند که او در زمینه آزادی بیان کارنامه روشنی ندارد؛ جدای از شکایت هایی که از رسانه های منتقد در دولت حجت الاسلام روحانی انجام شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
آزادی را سر بریدند/ دولت دهان منتقدان را یکی یکی می بندد / در آستانه انتخابات پیج اینستاگرام فتن دوبار بسته شد، پس از آن پیج پرطرفدار تتلو مسدود شد، حالا هم پیج افسران!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
پیکر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، چهارم خردادماه سال جاری از آبراه اروند وارد خاک وطن می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
آرای رئیسی لحظه به لحظه در حال افزایش است / با اتفاقات روز گذشته تهران، از عصر گذشته سونامی افزایش آرای آقای رئیسی در کل کشور در جریان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
دولت درحالی در آستانه انتخابات تصمیم به واریز سود سهام عدالت گرفته که به دارندگان سهام اعلام کرده سود به حساب فردی اعضای خانواده واریز خواهد شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه امروز همه عزت و اقتداری که نظام ما به برکت خون شهدا دارد، گفت: روشن است که هیچ قراردادی در منطقه بدون حضور ایران ممکن نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
حامیان حجت الاسلام رئیسی در حماسه دیروز مشهد، با نماد کلید شکسته دروغ حرف خود را به مخاطب زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
بیش از 17 هزار هنرمند رشته های مختلف هنری، از سینما و تئاتر تا موسیقی و تجسمی و ادبیات با صدور بیانیه ای اعلام کردند که به حجت الاسلام رئیسی رای خواهند داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 58 نفر از اعضای خبرگان رهبری در انتخابات پیش رو از حجت الاسلام رئیسی حمایت خواهند کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در صورت دو مرحله ای شدن انتخابات، از زمان اعلام نتایج، تبلیغات دور دوم آغاز می شود و انتخابات در جمعه بعدی (5 خرداد) برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
براساس اخبار منتشره جمعیت حاضرین در محل سخنرانی دکتر ابراهیم رئیسی در مشهد بیش از 100 هزار نفر برآورد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
برخی مردم در میان حامیان رئیسی با نشان دادن پول جیبشان آمادگی خود را برای کمک به دختر بیکار مظلوم وزیر اعلام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۰    
در ادامه محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس گفت: بیمارستان فراهان تجهیزاتی نظیر ژنراتور برق ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۶    
حجت الاسلام شهبازی در فراهان گفت: بیکاری در بین جوانان بیداد می کند، مشکلات در بخش های مختلف به قوت خود باقی است همه این مسائل به خاطر این است که دولتمردان در اوج اشرافی گری هستند و مشکلات را درک نمی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۲    
تبلیغات ستادهای نامزدهای انتخاباتی در شهر اراک با نصب بنر و پوسترهای متفاومتی چهره شهر را انتخاباتی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۲    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران روز جمعه میان دولت اشرافی و دولت مردمی انتخاب می کنند گفت: هیچ گاه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دولتی به اندازه دولت یازدهم رأی منفی نداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
در روزهای آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، حامیان حجت الاسلام رئیسی در خیابان های شهر اراک تجمع کرده و حمایت خود را از این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: در مجموعه ی کشورهای ناامن منطقه، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۸    
برای اولین بار در استان مرکزی دکتر محسن ذوالفقاری، مسئول سازمان بسیج اساتید و دانشگاه های استان مرکزی عنوان استاد تمامی را در علوم انسانی کسب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
با اوج گیری تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر، برخی کاندیداهای تصدی کرسی های شورای شهر، در اقدامی غیر قانونی، با شعار ساخت شهری زیبا برای محلات، با نصب پوسترهای تبلیغاتی خود به مکانهای غیر قانونی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی جامع و آمادگی پلیس استان در تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۳    
کاندیداهایی که قرار است با آرا مردم به شورا راه پیدا کنند و خود قانون محوری را ملاک قرار دهند و الگویی برای جامعه باشند در گام اول راه را خطا رفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۸    
معاون شهردار تهران اسناد بدهی های دولت به شهرداری تهران را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۳    
آیین اختتامیه طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، اولیاء، کارکنان و دانش آموزان این شهرستان در آموزشگاه ابتدایی عترت دلیجان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۸    
جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تفرش با پیوستن به کمپین من به اصلح رای می دهم بر وظیفه خود برای شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۳    
دبیر هیات بوکس استان مرکزی از دعوت بوکسور استان مرکزی به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بوکس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
رئیس هیات نظارت جبهه مردمی نیروهای انقلاب کشور گفت: باید در زمینه های مختلف همچون تولید و اشتغال و معیشت تغییرات اساسی در کشور داشته باشیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۸    
حقوق های نجومی خلاف شرع و عرفی بود که به سادگی از اذهان مردم پاک نمی شود. اما واضح هست که این انقلاب جایگاهی برای مسئولان نجومی بگیر قائل نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۳    
دقت کنید. به کسی گرایش پیدا کنید که به #دین_مردم ، به #انقلاب_مردم ، به _دنیای_مردم، به #معیشت_مردم_محروم، به #آینده_مردم و به #عزت_مردم اهمیت می دهد. امام خامنه ای
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان گفت: با بارش های اخیر سازه های آبخیزداری شهرستان اعم از بندهای خاکی و سدهای سنگی و سیمانی به طور کامل آبگیری شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۳    
امیر جعفری بازیگر سینما در مصاحبه ای در دفاع از یکی از کاندیداها به مردم ایران توهین می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
وزیر کشور گفت: برگ تعرفه در بانک مرکزی و بانک ملی چاپ شده و از جنس کاغذهایی است که در چاپ تراول از آن استفاده می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
آیا انصاف است صرف منابع مالی و آبی چشمگیر را که به بهای جلوگیری از کاهش تنها 22 سانتی متر از تراز دریاچه ارومیه طی دوران ریاست جمهوری جنابعالی تمام شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۸    
تیراندازی افراد ناشناس در شهرستان خمین باعث مرگ جوان 33 ساله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولین دچار اشرافی گری شده اند و ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار نداده اند این درحالیست که برای کمک به قشر مستضعف جامعه دم از خزانه خالی می زنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
اجتماع بزرگ هواداران کاندیدای انقلابی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خمین شب گذشته با حضور پر شور مردم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۹    
مردم تهران یک روز پس از ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب، آمدند تا از اقدام انقلابی محمدباقر قالیباف تقدیر کنند و حماسه ای پرشورتر از آنچه در اصفهان، کرج، یاسوج و... رقم خورد را در تاریخ تثبیت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۴    
یک کارشناسان مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه سوءمدیریت چالش جدی امروز کشور است، گفت: امام خمینی(ره) با مدیریت اسلامی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس هیات هندبال شهرستان خمین در جلو درب منزلش با گلوله کشته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۹    
رسول اکرم(ص): هر کس پیش و پس از غذا وضو بسازد، در گشایشِ روزی زندگی کند و از هر بلایی در تن خویش، برکنار باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۹    
جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت: ساده زیستی یکی از ارکان انقلاب اسلامی است؛ ناسازگاری حقوق های نجومی و اشرافی گری برخی از مسئولین با این رکن، ناراحتی مردم را به همراه داشته است.