شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 2 شهریور 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 2 شهریور 1396 دیار آفتاب 3 شهریور 1396 دیار آفتاب 4 شهریور 1396 دیار آفتاب 5 شهریور 1396 دیار آفتاب 6 شهریور 1396 دیار آفتاب 7 شهریور 1396 دیار آفتاب 8 شهریور 1396 دیار آفتاب 9 شهریور 1396 دیار آفتاب 10 شهریور 1396 دیار آفتاب 11 شهریور 1396 دیار آفتاب 12 شهریور 1396 دیار آفتاب 13 شهریور 1396 دیار آفتاب 14 شهریور 1396 دیار آفتاب 15 شهریور 1396 دیار آفتاب 16 شهریور 1396 دیار آفتاب 17 شهریور 1396 دیار آفتاب 18 شهریور 1396 دیار آفتاب 19 شهریور 1396 دیار آفتاب 20 شهریور 1396 دیار آفتاب 21 شهریور 1396 دیار آفتاب 22 شهریور 1396 دیار آفتاب 23 شهریور 1396 دیار آفتاب 24 شهریور 1396 دیار آفتاب 25 شهریور 1396 دیار آفتاب 26 شهریور 1396 دیار آفتاب 27 شهریور 1396 دیار آفتاب 28 شهریور 1396 دیار آفتاب 29 شهریور 1396 دیار آفتاب 30 شهریور 1396 دیار آفتاب 31 شهریور 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در صندوق ذخیره فرهنگیان 11 هزار میلیارد تومان وام اعطا شده است که قریب به 8 هزار میلیارد تومان آن مشکوک الوصول است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
لیست جدید قیمت های محصولات ایران خودرو اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
رواج شیوه های عجیب و غریب خواستگاری این روزها موجب شده تا خانواده ها در همان قدم اول توقف کنند و قید دیدار حضوری دختر و پسر با یکدیگر را بزنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
امام صادق (ع) در روایتی انسان ها را به بیان حوائج به درگاه خداوند متعال تشویق کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مرگ روزانه 10 تا 12 نفر از بیماران نیازمند اهدای عضو در کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
نظرسنجی های اخیر حاکی از گذشتن میزان محبوبیت پوتین از 80 درصد است و محققان روس معتقدند که این افزایش محبوبیت به دلیل حمایت رئیس جمهور روسیه از مبارزه با تروریست های سوریه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
دولت یازدهم در 4 ماه اول امسال حدود 7 میلیارد تومان شانه و گیره که کالایی بدون نیاز به هیچ تکنولوژی خاصی است و سالیان درازی است با بهترین کیفیت در کشور تولید می شود، وارد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۳    
بررسی تحرکات این روزهای آمریکا در قبال ایران یک وضعیت را به تصویر می کشد. خر آمریکا از پل گذشته و مشغول خندیدن به ریش مذاکره کنندگان دولت یازدهم است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اولویت اصلی این نهاد ایجاد اشتغال در کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۸    
منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی داعش به حزب الله لبنان پیشنهاد داده است که اجازه دهند عناصر این گروه از قلمون به دیرالزور در شرق سوریه منتقل شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۸    
فرمانده کل ارتش گفت: بدون شک امروز فضای مجازی در سلطه شیطان است اما در همین فضای مسموم فرهنگی و عقیدتی فردی مانند شهید حججی پیدا می شود که دنیا را تکان می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۸    
زمانی بود که متواری بودیم، منزلی در مشهد گرفته بودیم که یک اتاق داشت.به خاطر دارم که صاحبخانه،مجلس روضه خوانی داشت و دو تا از مداح های مجلس نیامده بودند؛ شهید اندرزگو گفت:خودم برای شما روضه می خوانم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۳    
دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت ارتش این کشور به پیروزی های بزرگی در برابر داعش دست یافته است، اما تهدید تروریست ها همچنان در مرزهای لبنان و سوریه وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۳    
شهردار ونیز ایتالیا تهدید کرد هر کس الله اکبر بگوید، نیروهای امنیتی او را با تیر خواهند زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۳    
با روی کار آمدن دولت موسوم به اصلاحات ، بار دیگر فشار ها بر اسدالله لاجوردی آغاز شد و ایشان در سال 1377 از تمام مسئولیت های خود کناره گیری کرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۳    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: "من لازم می دانم به امت مسلمان سفارش بکنم سعی کنید این چهره های عزیز و ناشناخته را بهتر بشناسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
گیربکس دوسرعته دریایی در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور امام جمعه آذربایجان شرقی رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کشورهای همسایه باید بپذیرند که حق مردم عراق و سوریه است که درباره سرنوشت خود راسا تصمیم بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
مجری شبکه خبر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود راجع به یک آگهی عجیب به کاربران هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در جدیدترین کتابش ترامپ را فردی چندش آور و منزجرکننده خواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
مردی از شکمْ دردی که چیزی نمانده بود باعث مرگش شود، به نزد علی بن موسی الرضا علیه السلام نالید و از ایشان خواست برای او در پیشگاه خداوند عز و جل دعا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
نماینده مردم خمینی شهر گفت: اینکه چرا فردی تربیت نشده را باید از آقایان بپرسیم که چرا اصرار به حضور و بکارگیری نیروهای مسن در کابینه دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
معاون رئیس جمهور گفت:پرداختی به مستمری بگیران در سال جدید بیش از 3.4 برابر افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
سید حسن نصرالله، دبیر کل جنش حزب الله محبوب ترین چهره سیاسی مذهبی لبنان است، مبارزی که عمر خود را صرف نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران نسبت به حذف برنامه های ایرانی از اپ استور واکنش نشان داد و از پیگیری حقوقی این موضوع گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۳    
کتاب شرف خاک تصویری از شهید را در حالی به نمایش می گذارد که فضای تقریب میان مذاهب را نیز پررنگ نشان داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۸    
شب گذشته مسابقه ادابازی خندوانه با حضور دو گروه از هنرمندان ادامه یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۸    
منصوریان سرمربی آبی ها ارتباط بسیار خوبی با کارلوس کی روش دارد و حتی در مقطعی منصوریان یکی از دستیاران وی بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه از افزایش نفوذ منطقه ای ایران ابراز نگرانی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۸    
نودوششمین شماره خط حزب الله با تیتر جهادی ها ، همراه با مطالبی منتشرنشده از رهبر انقلاب درباره شهید اندرزگو، چریک مبارز مسلمان منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۳    
همزمان با اولین روز از هفته دولت اولین موزه روستایی استان مرکزی در روستای انجدان از توابع شهرستان اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۸    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری جشنواره گلهای محمدی و فاطمی موجب تقویت و تشویق فعالان قرآنی می شود و زمینه حضور نوجوانان و جوانان را به سمت فعالیت های قرآنی دوچندان می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از افتتاح چهار بازارچه دائمی صنایع دستی در استان همزمان با اولین روز از هفته دولت خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۳    
در سال های اخیر به دلیل مشکلاتی که دامداران با آن دست و پنجه نرم می کنند، شاهد بیکاری در روستاها خصوصا در شهرستان فراهان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی و دامداری استان مرکزی هستیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۸    
فرماندار شهرستان شازند از بهره برداری از 104 پروژه عمرانی و تولید با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با تاسیس شرکت های هرمی در سطح وسیعی اقدام به کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۸    
در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان شهرداری خنجین به مقصد بوستان ولایت خنجین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۳    
پیکر پاک و مطهر دوتن از شهدای مدافع حرم امروز پنجشنبه دوم شهریورماه سال جاری با نوای یا زینب(س) توسط مردم شهیدپرور ساوه و مسئولین، از بیمارستان شهید مدرس تا میدان شهدا تشییع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مسجد حاج امینا یکی از بزرگترین مساجد قدیمی تفرش است که سال های گذشته تخریب شده است ولی حفظ حرمت آن بر عموم واجب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۳    
امام جمعه توره با بیان اینکه بد رفتاری، آفت زمامداران جامعه است اضافه کرد: رعایت اصل عدالت و داشتن قاطعیت در کنار مهربانی لازمه یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۳    
دبیر هیات فوتبال استان مرکزی از حضور دو ورزشکار استان مرکزی در چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال جوانان جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۳    
کلینیک سه روزه آموزش بسکتبال زیر نظر مربی صربستانی در شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اراک آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
بعضی از تصورات و سنت های غلط از جمله پرداختن به رسوم تجملاتی در مورد ازدواج وجود دارد که مانع ازدواج جوانان شده است که همین امر سن ازدواج را بالا برده است. این سنت ها را باید عملاً نقض کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۸    
همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع) یادواره شهدای گمنام و شهید مدافع حرم محسن حججی در محلات برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۳    
چهارمین جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) شهرستان محلات با تجلیل از 65 برگزیده قرآنی و 22 برگریده هنری به کار خود پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۸    
مشکلات ازدواج سبب شده تا جوانان در برهه ای که نیاز به همدم دارند، این خلاء زندگی خود را از طرق دیگر نظیر ارتباطات مجازی در اینترنت و شبکه های اجتماعی پر کنند و همچنان سن ازدواج بالا رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۸    
خداشناسی در انزوا هنر نیست، ما یک جورایی آسمان دورک به دلمان نشسته، می گوییم دورک قشنگ است، خدا را اینجا پیدا کردیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۳    
یک استاد حوزه گفت: جامعه امروز ما از خودگذشتگی شهید حججی ها را کم دارد، و متاسفانه امروز عده ای برای رسیدن به پست و مقام حاضر هستند همه چیز از جمله آرمان ها و ارزش های دینی و انقلابی را زیر پا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۷:۱۳    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی پنجشنبه دوم شهریور به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۶:۵۸    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی پنجشنبه دوم شهریور به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.