سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 دی 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 دی 1396 دیار آفتاب 2 دی 1396 دیار آفتاب 3 دی 1396 دیار آفتاب 4 دی 1396 دیار آفتاب 5 دی 1396 دیار آفتاب 6 دی 1396 دیار آفتاب 7 دی 1396 دیار آفتاب 8 دی 1396 دیار آفتاب 9 دی 1396 دیار آفتاب 10 دی 1396 دیار آفتاب 11 دی 1396 دیار آفتاب 12 دی 1396 دیار آفتاب 13 دی 1396 دیار آفتاب 14 دی 1396 دیار آفتاب 15 دی 1396 دیار آفتاب 16 دی 1396 دیار آفتاب 17 دی 1396 دیار آفتاب 18 دی 1396 دیار آفتاب 19 دی 1396 دیار آفتاب 20 دی 1396 دیار آفتاب 21 دی 1396 دیار آفتاب 22 دی 1396 دیار آفتاب 23 دی 1396 دیار آفتاب 24 دی 1396 دیار آفتاب 25 دی 1396 دیار آفتاب 26 دی 1396 دیار آفتاب 27 دی 1396 دیار آفتاب 28 دی 1396 دیار آفتاب 29 دی 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۴    
قصد داریم شما را با خواص شگفت انگیز یک میوه خوش طعم و پرطرفدار آشنا کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۹    
در این گزارش نگاهی داریم به زندگی گوریل های کوهی در پارک ملی ویرونگا در کشور جمهوری دموکراتیک کنگو.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۴    
گیاه باباآدم تاثیر بسزایی در افزایش سرعت رشد مو دارد علاوه برآن از ریزش مو هم جلوگیری می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۵:۵۲    
به دنبال حضور در یک جلسه امتحان،موهای پسر ده ساله به حالتی در آمد که انگار یک شبه سفید شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۲    
همزمان با اضافه شدن 14 شخصیت حقیقی و حقوقی را به لیست تحریم های آمریکا دونالد تعلیق تحریم های ایران را برای 120 روز دیگر تمدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: شیطان بزرگ و ایادی آن ماه ها طرح شیطانی فتنه 96 را در مراکز تحقیقاتی خود بررسی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
ده ها نفر از مردم آمریکا علیه سیاست های مهاجرتی ترامپ از جمله احداث دیوار و دیپورت مهاجران به کشورهایشان تظاهرات کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت:اغتشاشات اخیر فتنه فرصت طلبانه دشمن بود که با تیزهوشی رهبری و خردورزی مردم خاموش شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
همسر کاوه رضایی در آستانه امضا قرارداد با تیم والیبال شارلوا بلژیک است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت چندی قبل ضمن حضور در شهرستان ایرانشهر از بیت رهبر انقلاب در دوره تبعید در این شهرستان بازدید و سخنرانی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
در حالیکه رئیس جمهور دستور پرداخت وام ازدواج 15 میلیون تومانی را صادر کرده، مجلس دو سناریوی وام 15 میلیونی و 12.5 میلیونی برای هریک زوجین را مطرح می کند؛ ضمن اینکه بانکهای خاطی جریمه شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا پذیرش مهاجر از کشورهای آفریقایی و هائیتی را زیر سوال برد و اظهارات توهین آمیزی علیه ملت های آفریقایی بیان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۰    
جشن عروسی در میان چادرها و کانکس های مردم زلزله زده سرپل ذهاب.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت واعظ شهیر حجت الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۰    
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیداری پیگیری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۰    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: 5 پیام رسان "سروش، ویسپی، گپ، آی گپ و بیسفون" قرار است جایگزین تلگرام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد دارد با تمدید تعلیق تحریمهای هسته ای ایران برای آخرین بار ، به واشنگتن و متحدان اروپایی آن فرصتی دهد که نقایص وحشتناک آن را برطرف کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۰    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: تعلیق تحریم های ایران در ظاهر اتفاق افتاده و هدف آمریکایی ها محروم کردن ما از منافع برجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۰    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خطیبان جمعه استان مرکزی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تشکر و قدردانی از حضور انقلابی و به موقع مردم در پاسخ به اغتشاشات اخیر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۵    
مشاور عالی ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: دلیل اقتدار امنیتی کشور، مجاهدت و تبعیت بسیجیان از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است اگر در حوزه های دیگراقتصادی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
امام جمعه محلات گفت: در حالی که در فتنه 88 برخی افراد و جریان ها با سکوت و برخی با بیانیه و سخنرانی آتش فتنه را گسترده تر کردند در فتنه اخیر به دلیل همبستگی همه جریان ها و جناح ها شاهد پایان سریع ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه ساوه گفت: گره زدن همه اقتصاد و حل مشکلات مردم به برجام و سرمایه گذاری خارجی ، اشتباهی بزرگ و بر خلاف اقتصاد مقاومتی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه دلیجان با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام هستند گفت: مسئولین با برنامه ریزی مناسب در حوزه اقتصادی اجازه سو استفاده دشمنان از مشکلات اقتصادی را ندهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه خمین گفت: آمریکا و اسرائیل با استفاده از منافقین و حمایت مالی عربستان و به کمک اراذل و اوباش، خواستند تا به نظام انقلاب اسلامی، ضربه بزنند اما نقشه شوم آنها، شکست خورد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه شازند گفت: در این برهه زمانی، تورم، گرانی و بیکاری کمر مردم را خم کرده و سختی معیشت را برای آنان به همراه داشته و مسئولان وظیفه دارند علیه این معضلات قیام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه اراک گفت: مدیریت تلفنی آفت صنعت شهر اراک شده، چرا دفاتر کارخانجات ما اغلب در تهران هستند؟ مدیر و مسئولی که با تلفن مدیریت می کند و در کارخانه حضور ندارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه موقت فرمهین گفت: ما یک قراردادی از برجام با آن ها داریم و مربوط به تأسیسات هسته ای است و چون در برجام بدعهدی دیده ایم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه تفرش گفت: هیچ فردی با طرح مطالبات صادقانه مشکلی ندارد و باید به این مطالبات رسیدگی شود. مسئولان و فعالان سیاسی، در زمینه مطالبات مردم و رفع آنها مسئولند و باید به وظایف خود عمل کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۰    
سامی، مجری شبکه المیادین از حواشی مصاحبه اخیر خود با سیدحسن نصرالله و پاسخ جالب سید به سؤالش می گوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: افرادی که در عرصه هسته ای فعالیت کرده اند افرادی بوده که صاحبان فیش های نجومی نبوده اند و اگر فردی غیر از جنس مرحوم کاظمی آشتیانی در حوزه ژنتیکی کار می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
مهران مدیری شب گذشته، با مرجان محتشم به گفتگو پرداخت و از او درباره دلایل غیبت چندین ساله اش پرسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
خانواده مرحوم سینا قنبری در نامه ای به مردم و رهبر معظم انقلاب با محکوم کردن سوء استفاده رسانه های معاند، بدلیل فراخوان های ضدانقلاب برای اخلال در مراسم تشییع و تدفین این جوان ناکام،از لغو آن خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
تصویری از ورزش مرحوم هاشمی رفسنجانی به همراه یاسر هاشمی در جزیره کیش.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
سازمان دیده بان حقوق بشر خواستار مجازات و تحریم بین المللی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به خاطر "جنگ احمقانه" عربستان علیه یمن شد که هزاران قربانی برجای گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از 261 تن سنجاق قفلی از کشورهای مختلف جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به وضعیت این نیرو در حراست از آبهای ایران در خلیج فارس تاکید کرد: توانمندی ما در حوزه های مختلف ازجمله موشکی و پهپادی از خلیج فارس تا تنگه هرمز و حتی فراتر از دریای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
گروه امداد و نجات ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از 12 متخصص با هدف کمک به عملیات جستجو و شناسایی دریانوردان ایرانی، عصر امروز وارد چین می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۰    
در این مطلب تصاویر جالب از"سید حسن نصرالله"دبیرکل حزب الله لبنان را در گذر زمان مشاهده می کنید.