سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 دی 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 دی 1396 دیار آفتاب 2 دی 1396 دیار آفتاب 3 دی 1396 دیار آفتاب 4 دی 1396 دیار آفتاب 5 دی 1396 دیار آفتاب 6 دی 1396 دیار آفتاب 7 دی 1396 دیار آفتاب 8 دی 1396 دیار آفتاب 9 دی 1396 دیار آفتاب 10 دی 1396 دیار آفتاب 11 دی 1396 دیار آفتاب 12 دی 1396 دیار آفتاب 13 دی 1396 دیار آفتاب 14 دی 1396 دیار آفتاب 15 دی 1396 دیار آفتاب 16 دی 1396 دیار آفتاب 17 دی 1396 دیار آفتاب 18 دی 1396 دیار آفتاب 19 دی 1396 دیار آفتاب 20 دی 1396 دیار آفتاب 21 دی 1396 دیار آفتاب 22 دی 1396 دیار آفتاب 23 دی 1396 دیار آفتاب 24 دی 1396 دیار آفتاب 25 دی 1396 دیار آفتاب 26 دی 1396 دیار آفتاب 27 دی 1396 دیار آفتاب 28 دی 1396 دیار آفتاب 29 دی 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
در میان آثار اکران شده در هفته های اخیر همانطور که پیش بینی می شد فیلم های کمدی مورد توجه مخاطب قرار گرفت و صدرنشین جدول فروش هفتگی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۰    
هجدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و هفتمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب به میزبانی دانشگاه اراک، هفدهم و هجدهم بهمن ماه در دانشگاه اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۲    
برخی حشرات واقعا ترسناک و خطرناک هستند. آن ها می توانند درد شدیدی ایجاد کنند که ساعت ها یا حتی روز ها طول می کشد تا آرام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه 20 تا 50 درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
با پیروزی محور مقاومت بر گروه های تروریستی و تکفیری، جهان نفس کشید و این پیروزی از لحاظ انسانی قابل قیمت گذاری نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۸    
وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان آشتیان از کارخانه تولید پنیر هلندی و واحد پرواربندی 400 رأس گوساله بازدید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۸    
اولین سالگرد عروج آسمانی آتش نشان غیور، شهید رضا نظری در گلزار شهدای اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل مجتمع دامداری تلخاب گفت: نبود نقدینگی کافی، قیمت بالای علوفه دامی و عدم توازن قیمت در خرید گوساله برای پرورش سبب شده که اکثر واحدهای این مجتمع تعطیل شوند و مابقی با 10درصد ظرفیت فعال هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۳    
عضو انجمن سرطان ایران گفت: در کل کشور 174 مؤسسه خیریه برای کمک به 5 هزار بیمار سرطانی وجود دارد اگر این موسسات خیریه نبودند، مشکلات بسیاری را مسئولین وزرات بهداشت متحمل می شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۳    
ظهر امروز وزیر کشاورزی با حضور یک ساعته در شهرستان کمیجان از روند عملیات اجرایی واحد فرآوری سیب زمینی کمیجان بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از دلایل حضور دلالان، کم کاری و کنار کشیدن برخی مسئولان از وظایف مربوطه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۸    
احمد نجفی در گفتگو با مهران مدیری از شرایط زندگی امروز و دوران کاری خود گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۸    
یک روزنامه اسپانیایی پس از آنکه مسی در دربی کاتالونیا ضربه پنالتی از دست دا د او را انسان زمینی خطاب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۸    
در کشور ژاپن نرم افزاری اختراع شده است که متخصص پیش بینی کار بعدی شما می باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۸    
ایران در نخستین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا در سال 2018 در رده سی و چهارم جهان قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۳    
دبیر انجمن دامداران استان مرکزی نسبت به بازدید از واحدهای تولیدی موفق و بی توجهی مسئولان به واحدهای تولیدی متوسط و کوچک به وزیر جهاد کشاورزی انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۳    
یک روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز چهارشنبه خود نوشته در صورتی که ترامپ به تهدیدهای خود برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای با ایران عمل کند، این آمریکا است که بازنده بزرگ خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۳    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از تسنیم - انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
نیمکت محصلین در دانشسرای قدیم از لحاظ شکل و شمایل، تفاوت خاصی داشت، حال تعدادی از این نیمکت ها که یادگار دانشسرای عالی سابق است در باغ نگارستان که این باغ 211 سال قبل به دستور فتحعلی شاه ساخته شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مسئله عبور از روحانی پس از بالاگرفتن بگومگوها میان اعضای ستاد اعتدال و اصلاحات؛ وارد فاز تازه ای شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مناطق آزاد کشور در مسیر ناهموار توسعه قرار گرفته و بجای تولید محوری همه هم و غم خود را برای واردات نهاده اند ، وارداتی که باعث نابودی اقتصاد ایران می شود .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
وزیر کشور از آمادگی کامل استانداران و فرمانداران برای تشکیل ستاد بحران آب خبر داد تا با همکاری همه دستگاه های مرتبط و انجام تهمیدات لازم بتوانند برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را محقق کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۸    
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده اند که مصرف کیوی می تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
تیم ملی ایران فرصت این را دارد که در هر سه بازی دور گروهی جام جهانی لباس اول خودش را بپوشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
سفیر روسیه در واشنگتن در پی سخنان وزیر خارجه آمریکا گفت که مسکو آمادگی دارد بر یک پایه قانونی بین المللی استوار با واشنگتن در خصوص سوریه همکاری کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
واردات بی رویه محصولات خارجی به کشور نه تنها مهار و کنترل نشده،بلکه با رشد بیش از 18 درصدی(در 9 ماهه سالجاری نسبت به زمان مشابه سال قبل) همراه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
رمضانی گفت: مواردی در طب سنتی وجود دارد که در طب جدید نیست و طب سنتی قادر به حل مشکلاتی است که طب جدید توان آن را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
قیمت طلا 18عیار در بازار آزاد هم اکنون 141هزار و 260 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 515هزار تومان است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد به مرز 4500 تومان رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم ای کاش به جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۳    
در 28 دی ماه 57 روستای امیرآباد فراهان صحنه خروش مردمی علیه رژیم شاهنشاهی بود، بیش از 3 هزار نفر از جوانان و بزرگان روستاهای فراهان با عبور از روستاهای مسیر تا مقصد امیرآباد تظاهرات کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۳    
طنزپرداز مطرح کشور گفت: هر چند جنبه طنز کتاب کلمن راز نسبت به آثار قبلی کمتر است، اما این اثر به موضوع فرهنگی پرداخته و یک اثر ارزشی محسوب می شود که تاکنون کمتر کسی در این زمینه اثر شاخصی ارائه کرده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۸    
وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز از مجتمع زرین خوشه اراک به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی شهرستان اراک بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۸    
سرپرست آموزش و پرورش تفرش گفت: با نصب علمک گاز و تعیین پیمانکار از سوی شرکت گاز به زودی 23 دانش آموز ابتدایی مدارس روستای طریزآباد، قزلقاش و زرجین از نعمت گاز بهره مند می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۳    
در حالی که قرار بود وزیر جهاد کشاورزی روز پنج شنبه سفری یک روزه به استان مرکزی داشته باشد اما ورود غیر منتظره وی در عصر روز چهارشنبه به این استان حواشی را به دنبال داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۳    
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به نرخ بالای سود تسهیلات در حوزه کشاورزی، گفت: در بخش کشاورزی با توجه به نرخ بهره وری، استفاده از این نوع تسهیلات مقرون به صرفه برای کشاورزان نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۰۳    
وزیر اسبق اطلاعات گفت: در دوران اصلاحات، عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و الان هم هنوز دلبسته آمریکا هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۷:۰۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز (پنجشنبه، 28 دی) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.