سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 دی 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 دی 1396 دیار آفتاب 2 دی 1396 دیار آفتاب 3 دی 1396 دیار آفتاب 4 دی 1396 دیار آفتاب 5 دی 1396 دیار آفتاب 6 دی 1396 دیار آفتاب 7 دی 1396 دیار آفتاب 8 دی 1396 دیار آفتاب 9 دی 1396 دیار آفتاب 10 دی 1396 دیار آفتاب 11 دی 1396 دیار آفتاب 12 دی 1396 دیار آفتاب 13 دی 1396 دیار آفتاب 14 دی 1396 دیار آفتاب 15 دی 1396 دیار آفتاب 16 دی 1396 دیار آفتاب 17 دی 1396 دیار آفتاب 18 دی 1396 دیار آفتاب 19 دی 1396 دیار آفتاب 20 دی 1396 دیار آفتاب 21 دی 1396 دیار آفتاب 22 دی 1396 دیار آفتاب 23 دی 1396 دیار آفتاب 24 دی 1396 دیار آفتاب 25 دی 1396 دیار آفتاب 26 دی 1396 دیار آفتاب 27 دی 1396 دیار آفتاب 28 دی 1396 دیار آفتاب 29 دی 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۰    
طبیعت زیبای هندوستان کوچک در جنوب سیستان و بلوچستان با انواع گونه های خاص گیاهی و آثار کهن تاریخی آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۱۵    
ساغلام برای هدایت تراکتورسازی در 10 بازی، مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان دریافت خواهد کرد که به نظر می رسد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۶:۵۲    
یک سال از حادثه پلاسکو می گذرد و آتش آن می سوزاند دلها را اما هنوز خبری از نردبان های 50 متر به بالای آتش نشانی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۷    
فعالیت هایی جنجالی این روزها از جریانی موسوم به طب اسلامی سر می زند در حالی که با نقابی از این نام جان مردم را به خطر می اندازند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۷    
تیم فوتبال استقلال در پایان روز دوم از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به رده ششم جدول سقوط کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۷    
اینستاگرام روز گذشته قابلیتی به نرم افزار خود اضافه کرد که کاربران با استفاده از آن می توانند آخرین زمان آنلاین بودن افراد دیگر را مشاهده کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۷    
ایجاد تغییر در شیوه زندگی، اولین قدم برای کنترل فشار خون است اما بعضی اوقات، این کفایت نمی کند و پزشک مجبور می شود از داروهای کنترل کننده فشار خون کمک بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۲    
امام زمان(عج) هرچند که از نظر ما غایب است، اما از احوال و اعمال ما آگاه است و برای گناهان شیعیان استغفار می نماید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۲    
سرمربی جدید تراکتورسازی همراه با مدیرعامل باشگاه در نماز جمعه تبریز حاضر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۲    
پرتقال شیرین، طبعش سرد و تر و پرتقال ترش، طبعش سرد و خشک است لذا برخی افراد باید از مصرف این میوه حتی المقدور پرهیز داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۷    
رشید مظاهری یکی از بدشانس ترین بازیکنان این روزهای لیگ است او دو کلین شیت نود دقیقه ای را با اشتباه بازیکنان خودی در وقت های اضافه از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۷    
در خلاصه 11 صفحه ای سند راهبرد دفاع ملی آمریکا 6 بار به نام ایران اشاره شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۷    
گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال 97 در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا پیشنهادات خود را نسبت به ماده واحده و تبصره های آن به هیات رییسه مجلس اعلام کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۷    
شاگردان برانکو امروز تمرین ریکاوری خود را بعد از تساوی مقابل گسترش فولاد برگزار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۳    
خبر هایی مبنی بر اینکه جام جهانی روسیه هدف بعدی داعش است در برخی رسانه های خارجی منتشر شده اما این اخبار تا چه حد صحت دارند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۳    
سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم سالگرد شهدای قنیطره و مراسم چهلم حاج فایز محمود مغنیه به جانفشانی هایی که شکست طرح آمریکا و پیروزی ها را محقق ساخت، پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۳    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: هدف ما باید حل مشکلات مردم باشد و بدانیم اگر به مشکلات محتاجان نرسیم ممکن است دشمنان برای رسیدن به اهداف خود بر دوش گرفتاران سوار شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از کاهش 900 تا یک هزار میلیارد تومانی بودجه 97 صدا و سیما در لایحه پیشنهادی دولت خبر داد و خطرات این مسئله را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
نماز باران با حضور مردم استان قم و امامت آیت الله خرازی اقامه شد.این مراسم پیش از نماز جمعه و با سخنرانی آیت الله استادی در مصلی بزرگ قدس و با حضور پرشور مردم برای طلب باران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می زنند ولی قرآن، رژیم صهیونیستی را نماد سلطه طلبی و فساد در زمین معرفی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
با گذشت یک سال پس از حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت 16 تن از آتشنشانان فداکار ، سرنوشت بقایای مغازه های سالم این ساختمان، در سردرگمی به سر می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه گفت: برخی نفوذی ها مأموریت دارند تا در مناصب و جایگاه های مختلف مردم ایران را ناراضی کنند و با تعطیلی کارها و عدم رسیدگی به مردم و همچنین میدان دادن به مفسدین و ایراد حرف ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
ما نه تنها باید موافق نقد و تجمع و اعتصاب و بیان اعتراضی گروه های مختلف مردم این سرزمین باشیم که باید مدافع حقوق آنها در بیان بدون لکنت ظلمی که دیده اند و رنجی که کشیده اند باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
نویسنده سرشناس عرب با تاکید بر اینکه هشدارهای جدی دمشق به ترکیه درباره مداخله نظامی این کشور در شمال سوریه با کسب حمایت روسیه بوده است، گفت، مسکو و تهران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۸    
رباتی امروز (جمعه) وارد کشتی سانچی خواهد شد و گزارش مربوط به نتایج این ارزیابی ها را در ساعات پایانی روز ارائه خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۳    
همایش بزرگ دوچرخه سواری همزمان با روز ملی هوای پاک روز جمعه در دلیجان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
همایش کوهنوردی خانوادگی به مناسبت روز هوای پاک روز جمعه 29 دی ماه در دلیجان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
خطیبان جمعه استان مرکزی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرده و با اشاره به لزوم اتحاد مسلمانان گفتند: دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳    
امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه امروز مردم از مشکلات متعددی در زمینه بیکاری و تورم رنج می برند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با حاشیه سازی از مشکلات شانه خالی نکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه اراک با تاکید بر وجود ظرفیت های مختلف در کشور گفت: بهره گیری مناسب از این ظرفیت ها به مدیریت دلسوز و پایبندِ به انقلاب نیاز دارد نه مدیرانی که تا دیروز جیب خالی داشتند و امروز پُز عالی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۳    
امام جمعه فرمهین گفت: سند 2030 یک ننگ بزرگ است که متاسفانه به صورت پنهانی در تعدادی از مدارس استان در حال اجرا است، با بهانه آموزش ایذر و مسائل بهداشتی، مسائل جنسی را به دانش آموزان آموزش می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه شهر خنداب با اشاره به صحبت های سخیف وزیر امورخارجه کشور آمریکا گفت: آمریکا و اسرائیل با عبرت گیری از این شکست های پی درپی خود باید بدانند در کشوری که ملت آن با اتکا به بیانات مقام معظم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۳    
امام جمعه کمیجان با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی کشور گفت: شورای عالی فضای مجازی در سریع ترین زمان ممکن باید سیاست گذاری کلان را در این رابطه ارائه کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۳    
امام جمعه تفرش با اشاره به سالروز اعدام حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی در یکم بهمن سال 1343 گفت: سرنوشت همه خیانتکاران، خسران، لعنت و بدنامی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه ساوه با یادآوری اینکه برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد، گفت: تمجیدهای مسئولان از برجام، درد مردم را دوا نمی کند، مگر قرار نبود مشکلات اقتصادی، بیکاری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه آشتیان گفت: اگر بیانات رهبری را در طول سالیان گذشته مطالعه و تحلیل کنید، درمی یابیم که رهبری هم مستقیم و هم غیرمستقیم برای حل مشکلات اقتصادی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
امام جمعه شازند گفت: متأسفانه در همین استان مرکزی شاهد اجرایی شدن سند 2030 هستیم که همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود پیدا کرده و از اجرایی شدن آن جلوگیری کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۳    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سفری یک روزه به استان مرکزی از طرح های اقتصادی شهرستان های استان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات فعالان حوزه کشاورزی قرار گرفت.