شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 شهریور 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 شهریور 1396 دیار میرزا 2 شهریور 1396 دیار میرزا 3 شهریور 1396 دیار میرزا 4 شهریور 1396 دیار میرزا 5 شهریور 1396 دیار میرزا 6 شهریور 1396 دیار میرزا 7 شهریور 1396 دیار میرزا 8 شهریور 1396 دیار میرزا 9 شهریور 1396 دیار میرزا 10 شهریور 1396 دیار میرزا 11 شهریور 1396 دیار میرزا 12 شهریور 1396 دیار میرزا 13 شهریور 1396 دیار میرزا 14 شهریور 1396 دیار میرزا 15 شهریور 1396 دیار میرزا 16 شهریور 1396 دیار میرزا 17 شهریور 1396 دیار میرزا 18 شهریور 1396 دیار میرزا 19 شهریور 1396 دیار میرزا 20 شهریور 1396 دیار میرزا 21 شهریور 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 23 شهریور 1396 دیار میرزا 24 شهریور 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، با اشاره به آغاز ساخت دیوار سبز شهدا در جوار یادمان شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسامی گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶    
تاریخ چک ها پس از انتخاب شرایط خرید، توسط سیستم فروش و بصورت مکانیزه محاسبه و به مشتری اعلام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۶    
نابسامانی میدان مرکزی شهر انزلی با پیشینه و بناهای تاریخی ارزشمند ، درد مشترک اهالی انزلی و مایه تاسف گردشگران است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۶    
میری نوشت: عشق تو به من این قدرت و توانایی رو میده تا به بالاترین نقطه برسم و حمایت تو باعث میشه تا من هر روز سخت تر تلاش کنم تا به بهترین خودم تبدیل شم
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۱    
از طرفی به مربیّان مهد کودک ها گفته می شود که لباس هایی با رنگ های شاد بپوشند تا روحیه کودکانی که آینده سازان این کشورند شاد شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۶    
پژوهش ها نشان می دهند 60 تا 90 درصد ارتباطات ما با دیگران غیرکلامی است، پس دانستن شیوه ی استفاده از زبان بدن اهمیت فراوان دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۱    
نفیسه روشن که این روزها در روسیه به سر می برد تصاویر جدیدی از خود منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن انتقاد از هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد باید از شکل ملوک الطوایفی و اداره مجمعی و جزایری رها شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۱    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان کاهش یک میلیون و 223 هزار تومان و دلار با رشد 9 تومانی 3872 تومان به فروش رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۳    
در ماموریت محیط بانان یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا یک نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سلکه دستگیر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۱    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه انجام نشدن 3 پروژه ملی سبب رنجش بسیار در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۶    
کنسرت گروه دیلمون با خوانندگی محمود فرضی نژاد در سالن وارش مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۶    
الف . ز، بازیگر معروف سینما و تلویزیون مرتکب دو عمل مجرمانه شد که تاکنون یک بار توانسته است از مجازات سنگین اتهام تجاوز به عنف جان سالم ببرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۱    
مراسم تشییع پیکر شهید حججی، روز پنج شنبه 9 شهریور، همزمان با روز عرفه به صورت زنده از شبکه های سیما پخش می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۶    
رییس جمهور در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، یکپارچگی ملت و مسوولان را باعث خنثی شدن همه توطئه ها دانست و تاکید کرد: اگر ایثار شهیدان نبود، امروز از انقلاب و کشور چیزی باقی نبود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۱    
در آخرین روز از هفته دولت، پروژه های صنعتی، عمرانی و مرکز توسعه صادرات منطقه آزاد انزلی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و معاونین و مدیران سازمان و مسئولان منطقه ای و فعالان اقتصادی و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
مدافع سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فردا (پنجشنبه) برای مذاکرات نهایی با مسئولان گسترش فولاد، به تبریز سفر می کنم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۳    
خاوری در جریان بازدید این مناطق از بهسازی مجدد محور گرماور به سیاه خولک درحوزه شهرستان املش و ادامه آن به محور شوک – زیاز در شهرستان رودسر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۶    
عاشوری با اشاره به ظرفیت بالای تالاب عینک اظهار کرد: در ادامه بهبود فضای اطراف تالاب از المان عینک رونمایی خواهد شد و قایق تالاب نیزرنگ آمیزی میشود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۶    
در جلسه امروز شورای رشت رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون های پنجگانه شورای اسلامی رشت با رای اعضای کمیسیونها انتخاب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۱    
رئیس مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی ولایت رشت گفت: گواهینامه پذیرش بیماران بین المللی (IPD) براساس بازدید کارشناسان وزارت بهداشت و چک لیست های ارزیابی به 4 بیمارستان دولتی و 4 بیمارستان خصوصی رشت اعطا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۰    
فخرفروشی عجیب زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرامش واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۳    
سربازان جوان کشورمان در حال پرداخت تاوان شرایط بد اقتصادی و سختگیری های مسئولان هستند؛ شرایطی که با موضوعات مهمی مثل عدالت اجتماعی و حرکت در مسیر توسعه اجتماعی و اقتصادی همخوانی ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۵    
استاندار ظهر امروز در مراسم افتتاح پایانه ی مسافربری کلاچای از افتتاح حدود 4 هزار میلیارد تومان پروژه در 5 ماهه گذشته در گیلان خبر داد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۵    
عارف گفت: در فضای مجازی از این مسئله سوءاستفاده شده و فرزند من نیز همیشه شاگرد ممتاز بوده و شاگرد اول کلاسش بوده است و در هر مسابقه ای که از دبستان تا به حال شرکت کرده اول بوده و گفته من این موضوع را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۵    
آیت الله قربانی همچنین گفت: شهردار را از گزینه های بومی انتخاب کنید زیرا شهر و وطن برای آنها به منزله مادر است و شهردار بومی به مادر خود خیانت نمی کندد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: شرکت بی او تست آلمان هفتمین پالایشگاه خون و فرآورده های خونی را در گیلان احداث خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۵    
تیم قرآنی فرماندهی آموزش تخصصهای دریائی باقرالعلوم(ع) نداجا- رشت برای اولین بار در مسابقات قرآنی نیروی دریائی راهبردی ارتش که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۵    
امیر موسوی و سرلشکر جعفری در دیداری صمیمانه، وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود میان ارتش و سپاه تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را موجب عصبانیت دشمن و ابتر ماندن تلاش آنان برای تضعیف توان دفاعی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، حفظ سوریه در جبهه مقاومت، استقلال و تمامیت سوریه و حفظ بشار اسد را خطوط قرمز ایران در سوریه دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۵    
سرپرست شهرداری رشت از اجرای 60 درصدی پروژه فوق خبر داد و گفت: هر هفته دو پروژه هدایت آبهای سطحی افتتاح می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۵    
فرمانده انتظامی استان گیلان حتماً با کمی بررسی درخواهد یافت که نفوذ رسانه های مکتوب و مجازی در استان گیلان چه مقدار است و شهروندان استان مخاطب کدام رسانه ها هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۵    
علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت: به یاد دارم زمانی که حدود شش سال داشتم خانواده دکتر یزدی همسایه ما در بن بست کمیل کوچه دردار خیابان ری بودند. خانواده اصیلی بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۰    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده فوت بنیتا در 20 شهریور ماه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۳    
جلسه محاکمه قاتل آتنا اصلانی چهارم شهریور ماه برگزار و کمتر از یک هفته حکم اجرا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۵    
در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر،در شهرستان املش به صورت همزمان 2 هزار و 404 واحد مسکن مهر استان گیلان به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در خصوص آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو را در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس قرائت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
اعضای شورای شهر رشت در دومین جلسه علنی خود نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری رشت را انتخاب کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: وجود بیش از 144 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گیلان با قریب دو و نیم میلیون نفر جمعیت نشان دهنده فعالیت ورزشی حدود 6 درصد مردم استان است .
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۵    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت الف پست توییتری سعیدجلیلی را منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۵    
در این جلسه کاندیداهای شهرداری رشت به رای گذاشته شدند که در نهایت با رای اعضا 5 نفر صاحب اکثریت آرا شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۹    
یونس رنجکش سه شنبه شب افزود: فیلمی که در خصوص به گوش رسیدن صداهای بلند یا ترسناک از آسمان آستارا در شبکه های مجازی منتشر شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۴    
زن جوان که از ترس فاش شدن راز خیانتش، با همکاری مرد شیطان صفت، مادرشوهرش را به قتل رسانده بود، وقتی در برابر قضات ایستاد منکر جنایت شد و همدستش را قاتل معرفی کرد.