جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 شهریور 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 شهریور 1396 دیار میرزا 2 شهریور 1396 دیار میرزا 3 شهریور 1396 دیار میرزا 4 شهریور 1396 دیار میرزا 5 شهریور 1396 دیار میرزا 6 شهریور 1396 دیار میرزا 7 شهریور 1396 دیار میرزا 8 شهریور 1396 دیار میرزا 9 شهریور 1396 دیار میرزا 10 شهریور 1396 دیار میرزا 11 شهریور 1396 دیار میرزا 12 شهریور 1396 دیار میرزا 13 شهریور 1396 دیار میرزا 14 شهریور 1396 دیار میرزا 15 شهریور 1396 دیار میرزا 16 شهریور 1396 دیار میرزا 17 شهریور 1396 دیار میرزا 18 شهریور 1396 دیار میرزا 19 شهریور 1396 دیار میرزا 20 شهریور 1396 دیار میرزا 21 شهریور 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 23 شهریور 1396 دیار میرزا 24 شهریور 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۹    
در آخرین خبر نیز طبق تفاهم انجام شده بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی با سرمایه حداقل 68میلیارد تومان در هر استان اجرایی خواهد شد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱    
یکی از مأموران اداره برق صومعه سرا در حال انجام مأموریت در مسیر صومعه سرا به ماسال در غرب استان گیلان، دچار برق گرفتگی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۳    
معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای آسمانی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: 70 درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شهدای 17 شهریور زمینه ساز تحقق آرمان حضرت امام خمینی(ره) شدند تا طومار ظلم و ستم برای همیشه از ایران اسلامی رخت بربندد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
رئیس پارک علم و فناوری گیلان از ایجاد کارخانه سلولوزی برای تبدیل کاه های مازاد کشاورزی به خمیرکاغذ خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۰    
ارتباطات به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است. فرقی نمی کند در جمع سخنرانی می کنید یا کار شما نوشتن در فضای آنلاین است؛ درهرحال برقراری ارتباطات و مهارت داشتن در آن در هر شغلی ضروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۹    
سید محمد علوی عضو حزب ندا به عنوان بخشدار جدید روبنه منصوب و معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۰    
در تصویر حاج قاسم سلیمانی در کنار احمدشاه مسعود و دانشجویان معماری دانشگاه یزد در کرمان در سال 73 می بینید که ایلنا منتشر کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۰    
کمیته مسابقات از تغییر ورزشگاه دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران که پیش از دیدار با سوریه صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود با تساوی برابر این حریف در ورزشگاه آزادی رکورد شاخص خود را از دست داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۰    
در حالی که ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه های فوتبال در ایران ممنوع است، امروز تعداد زیادی از بانوان سوری برای تشویق و حمایت تیم ملی کشورشان در ورزشگاه آزادی حاضر شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی شورا اظهار کرد: 11 عضو شورا مشاورین امین شهردار هستند و با تعامل و هم فکری توسعه شهری را سرعت ببخشیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین روزها از نقل و انتقالات تابستانی دو بازیکن را به صورت رسمی به جمع نفرات خود اضافه کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام کرد امید روانخواه مشکل خانوادگی دارد و در صورت برطرف نشدن مشکلش از این تیم جدا خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۰    
اعضاء محترم و جوان شورا اکنون که مردم شما را بعنوان جوانانِ شهر در کنار نیروی تجربه باور کرده و برگزیده اند شما هم اولین کسانی باشید که راه را برای جوانان این شهر می گشائید و باور را به بقیه تسرّی می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اظهارنظرهایی که در چارچوب مصاحبه های عمومی از سوی مراجع مختلف درباره حصر انجام می شود ضمن آن که مداخله در وظایف دبیرخانه شورای عالی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۵    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تشریح روند درخواست نمایندگان و فراهم شدن امکان حضور برخی نمایندگان زن در استادیوم آزادی برای تماشای فوتبال ایران و سوریه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۵    
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک سارق زن با 3 فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۰    
هافبک ایرانی تیم آنژی در استوری صفحهاینستاگرام خود عکسی از صفحه یک دختر روس که عکاس ورزشی است منتشر کرد و ضمن تکذیب آشنایی با این دختر، از طرفدارانش درخواست کرد صفحه او را بلاک کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه مواضع رییس جمهور در مساله حصر صریح، شفاف و قاطعانه در شورای عالی امنیت ملی اعلام شد از دبیر شورا تقاضا کرد در این مساله اطلاع رسانی کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۵    
استاد دانشگاه که پس از قتل همسر و فرزندش به زندگی خود پایان داده بود قبل از اقدام به این جنایت پدر و مادرش را نیز در محل کارش با ضربات چاقو کشته بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هماهنگی با ناوهای آمریکایی برای ایران مسئله ای خنده دار است، تاکید کرد: اگر اتفاقی از سوی تروریست ها برای سکوهای نفتی ایران در خلیج فارس بیفتد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۸    
استاندار گیلان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت کنترل هوشمند و بهره گیری از فناوری روز در مبادی ورودی وخروجی استان تأکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۳    
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از اختصاص 5079518 میلیون ریال اعتبار به پروژه های دارای ماهیت شهرستانی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
نرخ های طلا و سکه بعد از حدود 10 روز روند افزایشی، معکوس و کاهشی شد؛ به طوری که سکه تمام با کاهش 17 هزار تومانی همراه شده است و این در حالی است که قیمت ها در بازار جهانی همچنان افزایشی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۹    
مسرور گفت: انجمن های بخش خصوصی فعال در منطقه به عنوان یک پل و کانال ارتباطی میان سازمان و بخش خصوصی باید به ایفای نقش بپردازند و موجب خرسندی است که هم اکنون دو تشکل اقتصادی بخش خصوصی و هیات امنا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۸    
اجرای نمایش های خارج از استان در منطقه ما بسیار خوب است اما بنظر میرسد باید یه کمیته فنی تشکیل بشود تا اجراهایی را که قرار است به گیلان بیایید گزینش کند تا تاثیری بر روند پیشرفت تئاتر در گیلان داشته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۳    
مدافع تیم ملی خاطره جالبی از میلاد محمدی تعریف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: صدرو روادید برای زائران اربعین امسال از 2 مهرماه آغاز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۳    
شهردار جدید رشت با اشاره به پیشینه و سابقه این شهر و نیز برخی مشکلات محیط زیستی شهری، رفع آنها را نیازمند عزم ملی خواند و گفت: رشت می تواند با توجه به ظرفیت هایی که دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۸    
کنسرت مجید خراطها دوشنبه (13 شهریور) در تالار شاپرک رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۴۸    
قضات دادگاه با توجه به مدارک پزشکی قانونی این پسر جوان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند و به اتهام زنای غیرمحسنه به یکصد ضربه تازیانه و 2 سال تبعید محکوم کردند