جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 تیر 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 11 تیر 1397 دیار میرزا 12 تیر 1397 دیار میرزا 13 تیر 1397 دیار میرزا 14 تیر 1397 دیار میرزا 15 تیر 1397 دیار میرزا 16 تیر 1397 دیار میرزا 17 تیر 1397 دیار میرزا 18 تیر 1397 دیار میرزا 19 تیر 1397 دیار میرزا 20 تیر 1397 دیار میرزا 21 تیر 1397 دیار میرزا 22 تیر 1397 دیار میرزا 23 تیر 1397 دیار میرزا 24 تیر 1397 دیار میرزا 25 تیر 1397 دیار میرزا 26 تیر 1397 دیار میرزا 27 تیر 1397 دیار میرزا 28 تیر 1397 دیار میرزا 29 تیر 1397 دیار میرزا 30 تیر 1397 دیار میرزا 31 تیر 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۷:۴۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت کاهش بار ترافیکی در مسیر قزوین- رشت تاکید کرد و گفت: راه اندازی راه آهن در این مسیر چون بیشتر کاربری باری دارد تاثیر چندانی در کاهش ترافیک ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۰۹    
انتهای پیام/
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کیوان ساکت دبیر بنیاد وزیری، از آغاز به کار این بنیاد در گیلان خبر داد و گفت: بنیاد وزیری در سال 56 تشکیل که بعد از چندین سال وقفه بعد از انقلاب امروز شاهد آغاز به کار شعبه دوم بنیاد در رشت هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۹    
استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر یادواره های شهدا تاکید کرد و افزود: همگان باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با حضور در منزل ستوان یکم سید امین ترمه با این جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفتگو کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که مرکز سمپاد به دنبال آن است که باشگاهی ایجاد و مدال آفرینان گذشته را دور یکدیگر جمع کند، گفت: امیدواریم به زودی این باشگاه راه اندازی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۹    
کلنگ پروژه رینگ آبرسانی شهر لاهیجان با حضور جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان زده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: اگر دولت به هر دلیلی مماشات کند، مجلس خودش راسا برای اصلاح کابینه اقتصادی دولت اقدام می کند، اگر مکث دولت را ادامه دار ببینیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۸    
احسان علیخانی با حضور در برنامه حالا خورشید اعلام کرد که هیچ هدیه ای از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج نگرفته است و سه میلیارد بودجه تخصیص داده شده از سوی این موسسه تنها صرف تولید شش برنامه شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۸    
حدود 40 نفر از کارگران سد لاستیکی تالش امروز در محوطه کارگاه ساخت این سد تجمع کردند و پرداخت حقوق عقب افتاده خود را خواستار شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: مالک فرد دیگری بود و خریدار فرد دیگری اداره کل داور و قرارداد را 2 نفر دیگر نوشته بودند از این رو من در این بین کاره ای نبودم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۸    
جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد ساماندهی ساحل ها و تفرجگاه ها ادامه داد: افزایش نشاط اجتماعی بسیار ضروری است و باید در زمینه رفاه گردشگران در شهرستان های مرزی و ساحلی آستارا این امر فراهم شود و با ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۳۳    
کیوان محمدی با اشاره به اهمیت آستارا گفت: آستارا یک نقطه مهم مرزی برای استان گیلان بوده و مگر می شود این شهرستان را نادیده گرفت؟ آستارا از نظر محرومیت نسبت به دیگر شهرها وضعیت بهتری دارد ولی نواقص و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۶    
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضا به بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد رای دادند اما آیت الله جنتی مخالف بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خداد عزیزی درباره بازی هفته اول تیمش برای سایپا هم گفت: ما هفته اول بازی سختی برابر سایپا داریم اما خوشحالیم و حالمان خوب است که این حواشی بالاخره تمام شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مجتبی خورسندی دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه گیلان با کسب اکثریت آرا (70 رای) توسط شورای مرکزی، برای دومین سال متوالی به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان منصوب گردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۴    
پروژه هایی نظیر بازارچه مرکزی شهر و ناحیه صنعتی لشت نشاء، یک پروژه ی آبرسانی زراعی و پروژه سد لاستیکی در لشت نشاء مورد بازدید قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رهبر انقلاب اسلامی در ادامه تبیین بایدها و نبایدهای دیپلماسیِ نظام اسلامی، شرط لازم برای نمایندگان دیپلماسی را برخورداری از روحیه قوی و مستحکم، امید به آینده و بهره مندی از احساس حقانیت برشمردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۴    
سرانجام دادگستری شهر رشت حکم نهایی درباره باشگاه سپیدرود را صادر کرد و براساس حکم صادر شده از سوی شعبه 6 دادگاه عمومی شهر رشت، درخواست تن زاده رد و مالکیت سپیدرود از وی خلع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۴    
علی فروغی مدیر شبکه سه در واکنش به اتهامات اخیر علیه احسان علیخانی اعلام کرد که در دوره جدید شبکه سه استراتژی سکوت در برابر دروغ و تهمت به تاریخ پیوسته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
سقوط خودروی سواری پیکان به دره ای در جاده پونل- خلخال 4 مصدوم برجا گذاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این که عده ای مطرح می کنند شفاف سازی ها از طرف او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۵    
تعریف نشانگر سبزرنگ کنار نام کاربری، جدیدترین قابلیت تعریف شده روی اینستاگرام است تا کاربران از آنلاین و آفلاین بودن یکدیگر مطلع شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اعلام خبر استعفای شهردار رشت، گفت: صبح امروز مسعود نصرتی شهردار رشت تقاضای استعفای خود از شهرداری رشت را به بنده تحویل داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در بندر انزلی برای ششمین سال متوالی در پارک رضوان این شهر برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
اینکه ما کنشگری خود را در عرصه اجتماعی و سیاسی به مجازی گری تنزل داده و براحتی هر چه تمامتر و در منزل خود و زیر کولر از بحران آب و هوا در خوزستان صحبت می کنیم آنهم مثل دایه مهربان تر از مادر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۶    
هدایت الله خادمی اظهار داشت: اینکه روسیه نمی گذارد، ما از گرسنگی بمیریم جمله سنگینی است. مرور تاریخ هم نشان داده است روس ها چندان هم با ما سر یاری نداشته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۶    
سوء استفاده مدافعان شکار از رسانه ها اکنون وارد مرحله جدیدی شده، به گونه ای که چهارشنبه گذشته، یکی از رسانه ها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۰۱    
مسابقات سامبو قهرمانی استان گیلان با حضور دو استان مازندران و کردستان به عنوان مهمان و در دو استایل اسپرت و کامبت به صورت فضای باز با شرکت 93 ورزشکار در محوطه شهرداری بندرانزلی برگزار شد.