چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 5814 نفر به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع مبتلایان به کرونا در کشور به 562 هزار و 705 نفر رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۹    
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزایش فضای ورزشی استان گیلان در سه اخیر را 74 هزار متر مربع عنوان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۷    
مرد جنایتکار که به خاطر بدهی 300 میلیونی به باجناقش در اقدامی هولناک وی، همسر و پسر خردسالش را مسموم کرده و به قتل رسانده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری 104 بیماری مبتلا به کووید 19 در گیلان خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از مردم نسبت به هشدارهای متولیان سلامت بی توجه اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۷    
در نشست جمعی از نمایندگان گیلان با متولیان حوزه ورزش استان بر لزوم برنامه ریزی صحیح و بلندمدت و گره نزدن توسعه ورزش منحصراً با پول تأکید شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۲    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه می گوید تا کنون نزدیک به 5 هزار نفر در جریان جنگ جاری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه ناگورنو قره باغ کشته شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۲    
حمید مرانی پور دادستان آبادان از دستگیری عوامل درگیری خانوادگی در آبادان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۲    
به همت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،جشنواره روز جهانی غذا با حضور نمایندگان شهرهای خلاق خوراک شناسی در یونسکو و سرآشپزهای ایرانی و بین المللی به صورت وبینار برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۲    
حیدری، روسای ادارات را بهترین و دلسوزترین افراد دانست و خاطرنشان کرد: ما باید فضای جدیدی را برای خود ایجاد کنیم و به مدیر بودن خود به جهت خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۲    
فهرست شهرستان های بحرانی کرونا که قرار است بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت های شدید در آنها اعمال شود، اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۷    
آئین واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن گیلان با حضور جمعی از مسئولین در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۲    
دادستان کل کشور در تماس تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیری فوری ضرب وشتم زن جوان در این شهر را صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۷    
بینا خاطر نشان کرد: دوره سختی به اینجانب و همکاران من گذشته است تا جلوی خلاف سازها در دو منطقه تا حد زیادی گرفته شود و در مباحث مشاغل مزاحم، نیازمند همکاری و حمایت نیروی انتظامی هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۲    
فاطمه شیرزاد گفت: آقای نوذری مشاور فرهنگی شورا شهر رشت نیستند بلکه مشاور فرهنگی آقای رمضانپور نرگسی، رییس شورای شهر رشت هستند و این انتخاب هیچ ارتباطی به کل شورا ندارد و اعضای شورا از این انتخاب بی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۲    
محمود فلاح تهیه کننده باسابقه و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما به لقاء الله پیوست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۲    
فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا از بین جوانان انقلابی، مؤمن، متعهد و علاقه مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه داری مرد به صورت پیمانی 5ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۲    
با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا همسر و دختر محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور هم به قرنطینه رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۲    
ساعاتی پیش ویدئویی در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر و به سرعت دست به دست شد که دختر بی رمقی را با صورت خونین نشان می دهد که روی زمین افتاده و چند زن و مرد، او را دوره کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۲    
زمان و جزئیات پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تشریح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۲    
جشنواره بادبادک ها با پیشنهاد هیئت ورزش های همگانی گیلان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودسازی مهمان ها برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۲    
تیمور خانجانی جانباز 70 درصد لشکر 23 نیروی مخصوص تیپ نوهد ارتش پس از سال ها تحمل رنج جانبازی به دوستان شهیدش پیوست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۲    
استاندار گیلان با تاکید به دستگاه های متولی برای انجام همکاری در صدور مجوزهای اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: لازم است زیباسازی منظر و سیمای شهری در این طرح مورد توجه باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۷    
جمهوری آذربایجان بار دیگر ارتش ارمنستان را به حمله موشکی جدید به برخی مناطق مسکونی این کشور در خارج از منطقه مورد مناقشه قره باغ ، متهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
انتشار فایل صوتی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس حواشی این باشگاه را زیاد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان با تأکید بر اینکه فروش غیر از قیمت مصوب، تخلف است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و به تبعیت آن کارگروه تنظیم بازار گیلان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۲    
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان اصل پیشگیری را مطمئن ترین و بهترین راه مقابله با اعتیاد دانست و گفت: برای مبارزه با مواد مخدر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
ماکان پدرام از ساخت 13 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۲    
مدیران کل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و نیز فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری توسط استاندار گیلان منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۷    
حسن روحانی،رئیس جمهور با اشاره به آماده سازی و تحویل یک میلیون و 355 هزار واحد مسکن مهر، گفت: اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه مسکن قابل قبول است، گرچه می توانستیم قدم های بزرگتری برداریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۲    
براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، واردات برنج که از اول شهریور ماه به دلیل آغاز فصل برداشت ممنوع شده بود، از امروز (اول آبان ماه) از سوی گمرک بلامانع اعلام شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سال 1399) از امروز اول آبان به مدت یک ماه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۲    
حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشستی با موضوع زراعت چوب در گیلان، واگذاری عرصه های ملی به مردم برای زراعت چوب را موجب ایجاد اشتغال، تامین مواد اولیه کارخانه ها و رونق تولید در صنایع چوب دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۲    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه نگران تبعات جبران ناپذیر موج سوم کرونا در بسیاری از شهرهای کشور هستیم، از مردم خواست با توجه به تعطیلات پیش رو به سفر نروند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۷    
چیکو یکی از برترین های تولید کننده های محصولات وابسته به تغذیه، سلامت و ایمنی کودکان است که تمامی محصولات این شرکت با تکیه بر دانش و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده درباره ی کودکان از تولد تا سه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز همه ایرلاین ها باید پروتکل های بهداشتی را به اضافه جذب مسافر به اندازه 60 درصد ظرفیت کابین هواپیما رعایت کنند و برای تعیین قیمت بلیت هواپیما و میزان افزایش آن نیز به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۷    
اختتامیه ی پنجمین دوره جشنواره داستان خلاقانه سال ایران، با موفقیت تازه وحید شعبانی نویسنده گیلانی همراه بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۷    
موسوی با بیان اینکه نیروی انتظامی هوشمندانه در خط مقدم نبرد با برهم زنندگان امنیت جامعه قرار دارد، تصریح کرد: پلیس با اقدامات پیش دستانه خود فرصت ارتکاب جرم را از متجریان به امنیت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۲    
جمع آوری، هدایت و تصفیه فاضلاب محدوده شهرک شهید انصاری رودسر در کنار ساحل دریای خزر در این شهر، از سال ها پیش به عنوان یک هدف برای کاهش آلودگی محیطی و بهبود محیط زیست منطقه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۷    
جامعه ی فرهنگ و هنر رشت بی صبرانه منتظرند معیارها و دلایل فنی، مدیریتی این انتخاب و فواید و مزیتهای احتمالی حضور ایرج نوذری در منصب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت را از زبان ریاست محترم شورای شهر رشت ...