چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۲۱:۳۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 17 آبان 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آبان 1399 دیار میرزا 2 آبان 1399 دیار میرزا 3 آبان 1399 دیار میرزا 4 آبان 1399 دیار میرزا 5 آبان 1399 دیار میرزا 6 آبان 1399 دیار میرزا 7 آبان 1399 دیار میرزا 8 آبان 1399 دیار میرزا 9 آبان 1399 دیار میرزا 10 آبان 1399 دیار میرزا 11 آبان 1399 دیار میرزا 12 آبان 1399 دیار میرزا 13 آبان 1399 دیار میرزا 14 آبان 1399 دیار میرزا 15 آبان 1399 دیار میرزا 16 آبان 1399 دیار میرزا 17 آبان 1399 دیار میرزا 18 آبان 1399 دیار میرزا 19 آبان 1399 دیار میرزا 20 آبان 1399 دیار میرزا 21 آبان 1399 دیار میرزا 22 آبان 1399 دیار میرزا 23 آبان 1399 دیار میرزا 24 آبان 1399 دیار میرزا 25 آبان 1399 دیار میرزا 26 آبان 1399 دیار میرزا 27 آبان 1399 دیار میرزا 28 آبان 1399 دیار میرزا 29 آبان 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۰    
فرماندار رشت با بیان اینکه طرح بیمه حوادث منازل روستایی در تمامی روستاهای شهرستان رشت اجرایی می شود، از بخشداران خواست: اجرای این طرح را با جدیت پیگیری کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۵    
رسانه های چین روز شنبه از موفقیت آمیز بودن واکسن تولیدی این کشور خبر دادند و اعلام کردند: هیچ یک از افرادی که تاکنون واکسن کووید 19 ساخت این شرکت را دریافت و به خارج سفر کرده اند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۵    
یونس رنجکش در جلسه کار گروه اشتعال و سرمایه گذاری شهرستان املش در محل فرمانداری افزود: افزایش امنیت سرمایه گذاری از سیاست های راهبردی در استانداری گیلان است که در سطوح مختلف مدیریتی آن با توجه به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۰    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گفت: دو واحد تولید کننده روغن خوراکی به علت توزیع روغن مصرفی گیلان در استان های دیگر بیش از 10 میلیارد و 227 میلیون تومان جریمه شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برجام منفعت های بسیاری داشته، البته ایده آل نبود ولی براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۰    
وزیر کشور با بیان اینکه ارزش جان انسان ها فراتر از پول و هزینه های مادی است، گفت: باید با پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توان موجود کشور، اجازه ندهیم جان شهروندان مان به راحتی در معرض خطر قرار گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۵    
یک “ذرت مکزیکی” فوق العاده خوشمزه را با دستور تهیه پر از قارچ و سس خوشمزه می توان تهیه نمود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۵    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 2020 در واکنش به اعلام پیروزی نامزد دموکرات ادعا کرد: بایدن برنده نشده و انتخابات به پایان نرسیده است!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵    
روسای جمهوری روسیه و فرانسه نسبت به ورود افراد مسلح از خاورمیانه به نزاع ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ ابراز نگرانی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۵    
ریحانه پارسا دختر 22 ساله ای که تاکنون یک سریال و یک فیلم سینمایی از او پخش شده است، به خارج از کشور رفت و کشف حجاب کرد؛ بعد هم با خبرنگار ضدایرانی هم صحبت شد، حالا هم به دنبال سودای شهرت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۵    
فرج زاده گفت: میراث فرهنگی و گردشگری استان اعلام کرده بودند که برای بازسازی و مرمت به شهرداری کمک خواهد کرد اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از سازمان ها و ادارات با توجه به مکاتبات و موافقت هایی که ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۰    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار استفاده از طب ایرانی و سایر طب های موجود در جهان برای کنترل کرونا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۰    
دونالد ترامپ در بیانیه اش گفته است: هم پیمانان رسانه ای بایدن سخت تلاش دارند به او کمک کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۰    
شبکه خبری سی ان ان که اخبار انتخابات آمریکا را لحظه به لحظه دنبال می کند، لحظاتی پیش اعلام کرد جو بایدن با کسب اکثریت آرا و با شکست دونالد ترامپ، چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۵    
یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام شنبه (17 آبان) در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۰    
در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان؛ محمدرضا صفری بعنوان مدیر توسعه روابط با کشورهای حوزه خزر منطقه آزاد انزلی منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۰    
وزیر بهداشت از آغاز طرح بیماریابی محله محور از تاریخ بیستم آبان خبر داد و گفت: طرحی با کمک بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد آماده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان املش گفت: برای پروژه پل کشاورز 8میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است که با تامین به موقع اعتبار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۵    
یک کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری گفت: آلودگی هوا در کلانشهرها یکی از معضلات و مشکلات محیط زیست شهری است و یکی از روش های طبیعی در تعیین میزان غلظت آلاینده های هوا و حتی کاهش آنها استفاده از ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۵    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیات وزیران درخصوص شهرستان شدن خمام را ابلاغ کرد تا آرزوی دیرینه مردم این بخش تحقق یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۰    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از کشف 315 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده از 2 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۰    
با حضور رییس هیات مدیره بیمه سرمد، مدیر شعب بانک صادرات گیلان، رییس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی گیلان و تنی چند از مدیران محلی و مدیر بیمه سرمد شعبه رشت ساختمان جدید بیمه سرمد در مرکز گیلان مورد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۰    
نیروهای امنیتی استان مازندران در ادامه مبارزه با فساد مالی، عباس رجبی شهردار ساری و معاون اداری مالی شهرداری را دستگیر کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۵    
گلسرخی تصریح کرد: در مسیر فرهنگ سازی برای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی مسابقه ای را طراحی کرده ایم که امیدواریم شاهد مشارکت مردم عزیزمان در این کار فرهنگی باشیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه خبرهای خوبی از راه آهن در این شهرستان به گوش نمی رسد، گفت: مشکلات پروژه راه آهن رشت_آستارا باید حل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۰    
کریم رسولی با حضور احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران به عنوان مدیر کل جدید گمرک بندر مرزی آستارا منصوب و معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۵    
ثبت نشان جغرافیایی صنایع دستی ملی و جهانی ، گامی مهم برای حفظ مالکیت معنوی آثار صنایع دستی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 9450 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این میان 3 هزار و 70 نفر از بیماران در مراکز درمانی بستری شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون جذب کارشناسان برای دهیاری های تابعه استان گیلان منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۱    
رییس جمهور گفت: یک محدودیت مهم مصوب در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مربوط به فعالیت کسب و کار در غیر از موارد ضروری مانند داروخانه ها و مواد غذایی بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۶    
عسکری گفت: براساس بخشنامه ارسالی به ادارات کل استانی از سوی معاونت حقوقی سازمان مقرر شد به موازات کارگروه استانی تنظیم بازار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پی سفرش به ونزوئلا در گفت وگویی ضمن اشاره به جوانب مختلف همکاری ایران و ونزوئلا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رشت- مدیر کل راهداری گیلان با اشاره به اصلاح سیستم روشنایی هفت نقطه حادثه خیز در استان، گفت: این اقدام در راستای افزایش ایمنی راه ها و تأثیرات مثبت در کاهش حوادث انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۶    
سیدرضا قادری اظهار داشت: در هفتمین روز وقوع آتش جنگل توسکستان، تکاوران ارتش در قالب گروه های 14 نفره با تجهیزات تخصصی در حال خاموش کردن آتش در گجه، پمبول چال و مازوآرام هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه فشار حداکثری به پایان راه خود رسیده است، گفت: هر دولتی در آمریکا سر کار باشد، دیگر تحریمی برای بدتر کردن اوضاع ایران ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۶    
عفونت سینوس که به نام سینوزیت شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که مایع در سینوس ها، حفره هایی در صورت که با هوا پر شده اند، انباشته می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۱    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید: سرمنشأ فرآیندهای فسادآفرین در انحرافاتی است که در شهرداری تهران از 25 سال پیش شروع شد سپس به نقطه اوج خود رسید و کل کشور را آلوده کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به 300 شهید مدافع سلامت تا کنون، حمایت و ارایه تسهیلات به خانواده شهدای سلامت را خواستار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۶    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مقامات کوبایی به شکل ویدئو کنفرانسی با میگل دیاز کانل، رییس جمهور کوبا نیز گفت وگو و تبادل نظر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی سازمان غذا و دارو به ادعای کشف داروی قطعی کرونا در کرمانشاه واکنش نشان داد و اعلام کرد: اظهارات درمورد ساخت داروی قطعی کرونا از سوی وزارت بهداشت در حال پیگیری و بررسی های بیشتر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۶    
جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا در سخنانی گفت: هنوز نتایج روشنی به دست نیامده است اما ما در این رقابت پیروز خواهیم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۳۱    
ظهر پنجشنبه بود که امیدشان پس از 15 ماه ناامید شد؛ 15 ماه به دنبال دخترش بود. روزی 18 ساعت نقطه به نقطه شهر را گشت، ردش را پیدا کرد اما هرگز به شیما نرسید.