چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۹:۳۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 16 بهمن 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 1 بهمن 1399 دیار میرزا 2 بهمن 1399 دیار میرزا 3 بهمن 1399 دیار میرزا 4 بهمن 1399 دیار میرزا 5 بهمن 1399 دیار میرزا 6 بهمن 1399 دیار میرزا 7 بهمن 1399 دیار میرزا 8 بهمن 1399 دیار میرزا 9 بهمن 1399 دیار میرزا 10 بهمن 1399 دیار میرزا 11 بهمن 1399 دیار میرزا 12 بهمن 1399 دیار میرزا 13 بهمن 1399 دیار میرزا 14 بهمن 1399 دیار میرزا 15 بهمن 1399 دیار میرزا 16 بهمن 1399 دیار میرزا 17 بهمن 1399 دیار میرزا 18 بهمن 1399 دیار میرزا 19 بهمن 1399 دیار میرزا 20 بهمن 1399 دیار میرزا 21 بهمن 1399 دیار میرزا 22 بهمن 1399 دیار میرزا 23 بهمن 1399 دیار میرزا 24 بهمن 1399 دیار میرزا 25 بهمن 1399 دیار میرزا 26 بهمن 1399 دیار میرزا 27 بهمن 1399 دیار میرزا 28 بهمن 1399 دیار میرزا 29 بهمن 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۳    
از نظر علمی ثابت شده است که مصرف غذاهای تند یکی از رایج ترین مقصران در پس ناراحتی معده و اسهال است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص بهسازی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
واکسن کرونای شرکت واکسارت (Vaxart) در قالب یک قرص کوچک است و بر خلاف واکسن های فایزر و مدرنا، قابل حمل و نگه داری در دمای اتاق است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۸    
رئیس قوه قضائیه از اختصاص مبلغ 1400 میلیارد ریالی به گیلان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی قوه قضاییه و به مرور زمان به استان تخصیص می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۸    
مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: هدف نهایی برنامه های قرآنی کشور این است که شرایط انس با قرآن را برای مردم فراهم کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۸    
ولدی با اشاره به اینکه واگن حمل خودرو یکی از مطالبات اهالی گیلان است، بیان کرد: با تلاش صورت گرفته سازه تخلیه و بارگیری خودرو با مشارکت بخش خصوصی در ایستگاه راه آهن رشت ایجاد شده و امروز نخستین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۲:۲۸    
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: از روز شنبه تردد خودروهای غیر بومی به استانهای مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
نقوی با تاکید بر لزوم تسریع ارائه خدمات به سرمایه گذاران بیان کرد: سرمایه گذاران به عنوان بازوان توانمند و پایدار سازمان منطقه آزاد انزلی شناخته شده و رفع مشکلات بخش خصوصی یکی از مهمترین برنامه ها و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۱:۲۸    
نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دستیابی به اهداف کور خود از طریق ایجاد تفرقه است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۳    
مهدوی کیا نوشت: سخنان ناپخته مربوط به پرداخت هزینه به ازای کسب عنوان مربیگری این باشگاه را توهین به خود و شخصیت حقوقی تلقی می کنم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۸    
آرش تقی پور، مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش اظهار داشت: مجموعه انبوه سازان آرش با بیش از 800 پرسنل که به صورت مستقیم در مجموعه های این شرکت در حال فعالیت می باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن تشریح جزییات واردات اولین محموله واکسن روسی کرونا، درباره وضعیت تزریق این واکسن و میزان واردات آن توضیح داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
امیرصالح غنجی: درویشیان با اشاره به اینکه شیرابه های این جایگاه دفن زباله از رودخانه ها به دریای خزر می رود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه حبس زدایی یکی از سیاست های رهبری و قوه قضائیه است، گفت: تأکید می کنم قضات سریع حکم حبس صادر نکرده و مجازات های جایگزین را تشخیص و یا وثیقه صادر کنند البته نه با مختل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
رئیس کل دادگستری گیلان از وضعیت نامناسب برداشت های غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه های استان به شدت انتقاد کرد و گفت: شاهد غارت غیرمتعارف ثروت ملی هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۳    
معاون دادگستری کل گیلان از دریافت سند برای بیش از 150 هکتار از پادگان حسن رود خبر داد و خواستار دستور ویژه رئیس دستگاه قضا برای بررسی این موضوع شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس سازمان بازرسی کشور با تأکید بر پیگیری جدی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه قضا، گفت: وضعیت برخی واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: گیلان دستخوش تاخت و تاز میدانی برای بعضی از سیاست بازان که حتی الفبای سیاست را نمی دانند شده و این با فرهنگ متعالی دین و ارزش های انقلاب اسلامی سازگار نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۸    
رئیس دستگاه قضا در خصوص تالاب انزلی نیز با اشاره به اینکه تالاب انزلی برای امروز و دیروز نیست بلکه سال های سال بوده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: تغییر کاربری زمین های کشاورزی به دغدغه مردم و مجمع نمایندگان استان تبدیل شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۸    
رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به گیلان پس از بازدید از شرکت رشت الکتریک، به رئیس کل دادگستری این استان دستور داد وضعیت این شرکت را با قید فوریت پیگیری کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف تبانی 23 میلیارد ریالی در تنظیم قرارداداجرای یک پروژه پیمانکاری در شهرستان رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
امیرصالح غنجی: حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با سفر به گیلان از کارخانه ایران پوپلین، کارخانه صنعتی پارس خزر ( پارس زر آسا) و همچنین زباله دان و لندفیل سراوان بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۸    
دادگاهی در بلژیک، دیپلمات کشورمان را به عنوان مغز متفکر نقشه خنثی شده بمب گذاری در گردهمایی گروهک منافقین متهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
انتشار اسکناس 10 هزار تومانی جدید با بهره گیری از فناوری های نوین و پیچیده چاپ اسناد امنیتی انجام گرفته است که امکان جعل را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: در برخورد با تخلفات به ویژه تخلفاتی که از ناحیه افراد نامدار سر می زند، هیچ رحمی نباید داشت و باید به شدت با آن مقابله کرد چرا که اگر این افراد در جامعه تخلف کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۸    
رسول جماعتی، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران با ارسال پیامی درگذشت علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به رای دیوان لاهه در رد اعتراض واشنگتن درباره عدم صلاحیت دیوان لاهه برای رسیدگی به شکایت ایران درخصوص تحریم ها واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۸    
جلسه شورای اداری گیلان با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح روز پنجشنبه برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۸    
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: امیدواریم که آقای رئیسی مشکلات قوه قضائیه گیلان را مورد رصد قرار داده و بازنگری هایی در این حوزه انجام شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۳    
معاون اول قوه قضائیه از صبح امروز(پنجشنبه 16 بهمن) در مجتمع قضایی رشت با مردم گیلان دیدار و به بررسی مشکلات آنان خواهد پرداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان به فاصله کمتر از 24 ساعت پس از تعیین مبلغ و ابلاغ مصوبه هیأت وزیران پرداخت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
آیت الله رئیسی در واکنش به سخنان نماینده کارگران کارخانه صنایع پوشش ایران که گفت ماشین آلات و دستگاه های کارخانه صنایع پوشش روزانه می تواند 10 تا 12 تن انواع نخ ریسندگی تولید کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
نماینده عالی دولت در گیلان، امنیت و توسعه امروز استان را حاصل همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نخستین بازدید از شرکت ها و مجموعه های سرمایه گذاری گیلان وارد ایران پوپلین و از نزدیک با ظرفیت ها و توانمندی های این شرکت و همچنین مشکلات کارگران با خبر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، گمرک آستارا را تنها گمرک با 3 حوزه فعالیت ریلی، دریایی و زمینی دانست و گفت: گمرک آستارا نگینی در اقتصاد کشور است و مهمترین رویه این گمرک، صادرات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۳    
عاقل منش به نظر من مساله ای که می شود در این سفر کوتاه با آیت الله رئیسی در میان گذاشت تا جامعه نیز از آن نفع ببرد، حل مشکل دیرینه ساخت و ساز در زمینهای فاقد سند رسمی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۳    
جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری کمیته ورزش های همگانی هیات هاکی استان گیلان در روستای آلیزه شهرستان رودبار برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۸    
وراث مشمولان سهام عدالت که فوت شده اند، می توانند با انجام اقداماتی سهام عدالت فرد متوفی را منتقل کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۸    
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بیست و یکمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه 16 بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد گیلان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۸    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد فرودگاه رشت شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استان گیلان قرار گرفت.