چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۷:۴۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 29 بهمن 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 1 بهمن 1399 دیار میرزا 2 بهمن 1399 دیار میرزا 3 بهمن 1399 دیار میرزا 4 بهمن 1399 دیار میرزا 5 بهمن 1399 دیار میرزا 6 بهمن 1399 دیار میرزا 7 بهمن 1399 دیار میرزا 8 بهمن 1399 دیار میرزا 9 بهمن 1399 دیار میرزا 10 بهمن 1399 دیار میرزا 11 بهمن 1399 دیار میرزا 12 بهمن 1399 دیار میرزا 13 بهمن 1399 دیار میرزا 14 بهمن 1399 دیار میرزا 15 بهمن 1399 دیار میرزا 16 بهمن 1399 دیار میرزا 17 بهمن 1399 دیار میرزا 18 بهمن 1399 دیار میرزا 19 بهمن 1399 دیار میرزا 20 بهمن 1399 دیار میرزا 21 بهمن 1399 دیار میرزا 22 بهمن 1399 دیار میرزا 23 بهمن 1399 دیار میرزا 24 بهمن 1399 دیار میرزا 25 بهمن 1399 دیار میرزا 26 بهمن 1399 دیار میرزا 27 بهمن 1399 دیار میرزا 28 بهمن 1399 دیار میرزا 29 بهمن 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8017 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۸    
حاکم دبی به دلیل رفتار با شاهزاده لطیفه و هیا بنت حسین مادر خوانده وی مورد انتقاد قرار گرفته است. هیا دو سال پیش از دبی به لندن گریخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۴    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:نامزد ایده آل اصلاح طلبان شاید محمد خاتمی باشد اما معتقدم آنها تا آقای میرسلیم هم تنازل خواهند کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
در پی سوال برخی خبرنگاران و انتشار اخباری در رسانه ها در خصوص نحوه بازگشت به کار دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی به اطلاع می رساند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
وکیل محمدباقر قالیباف گفت: یاشار سلطانی به دلیل نشر اکاذیب نسبت به موکل در توئیت های منتشره، به تحمل 13 ماه و یک روز حبس محکوم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
استاد ارتباطات اجتماعی دانشگاه علوم و تحقیقات با اشاره به ماجرای درگیری نماینده مجلس با سرباز نیروی انتظامی گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۲    
با حضور دکتر زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران از لباس جدید ضد کرونای کادر درمان رونمایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۲    
یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان بعنوان اولین فرماندار کشور در لیگ تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی شرکت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۷    
مجیدی گفت: بنده در این جلسه تقریبا دو ساعته سکوت کردم و مدام از سوی فرماندار تحقیر شدم و ایشان با لحنی تحقیر آمیز به بنده گفتند که شما 30 کیلو هستی چرا 300 کیلو حرف می زنی
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۲    
قاسمی گفت: حدود 16 نقطه حادثه خیز در رضوانشهر را شناسایی کردیم تا بتوانیم در این زمینه بخشی از این مشکلات را در شورای ترافیک شهرستان و بخشی از موضوعات که نیاز به مجوز شورای ترافیک استان دارد را برطرف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۷    
جمعی از مردم گیلان، عصر روز سه شنبه 28 بهمن 1399 در تهران با محمود احمدی نژاد ملاقات کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۴۲    
30 قطعه پرنده حمایت شده فلامینگو، قو فریادکش و انواع مرغابی بصورت زنده در یکی از منازل مسکونی شهرستان شفت کشف و ضبط شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۲    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در بحران کرونا، هیچ بیماری در ایران پشت در بیمارستان نماند، گفت: در عین حال بیش از 200 هزار تبعه افغانستان را که حتی برخی کارت اقامت نداشتند را رایگان درمان کردیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
اعضای پیوندی جوان 19 ساله رودباری به سه بیمار نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۱۲    
بخشدار اسالم گفت: ریزش پل در حال ساخت شهر اسالم تالش جان یک نفر را گرفت و کارگر 34ساله راهی بیمارستان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۲    
لحظه تحویل سال 1400 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۷    
آیین دوخت سنتی رشتی دوزی به مناسبت روز ملی کارآفرینی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در خانه میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۴۲    
سید محمد احمدی در کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز به تدوین شیوه نامه برای نسق سازی اشاره کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۷    
استاندار گیلان تأمین منافع مردم و حفاظت از اراضی کشاورزی، منابع طبیعی و زیست محیطی را اولویت خواند و با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۲    
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های درمانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، اظهار داشت: مشکلات بیمارستان های خصوصی با حضور نمایندگان شهرستان رشت و مدیران کل مربوطه به صورت ویژه بررسی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: 220 هزار نفر، از رئیس جمهور به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شکایت کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل آبفای گیلان از پیشرفت 20درصدی مرحله اول آبرسانی به 1700 خانوار فاز 2 مسکن مهر شهر رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم برای تعطیلات نوروزی، باید سفر به استان های شمالی یا گردشگرپذیر هم مانند کیش ممنوع شود و فقط افرادی بومی و ساکنین با پروتکل های ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۲    
مجید قاسم کردی با اشاره به سوم اسفند روز زبان مادری گفت: جهت تقویت زبان مادری و حفظ فرهنگ ها و سنت ها آموزش زبان مادری در اقدامی کارشناسانه جز تصمیمات متولیان امر باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: فردا احتمال بارش برف خفیف در جلگه و سفیدپوش شدن برخی مناطق همچون رشت، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و شفت نیز وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۲    
عبدالرضا رفیعی پور چیرانی گفت: جایگاه شورا در نظام اسلامی به قدری مهم است که در قرآن کریم، شورا را به عنوان یک امر الهی تلقی کرده و الزام به اجرای نظر و رای مردم (شورا) را بر پیامبر تاکید می دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۲    
استاندار گیلان صیانت از حقوق کودک در نظام اسلامی ایران را دارای جایگاهی رفیع دانست و با اشاره به نقش موثر ارتباط عاطفی مستحکم میان اعضای خانواده در تربیت صحیح کودک، گفت: کودکان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تزریق واکسن کرونا برای 10 هزار نفر در کشور خبر داد و گفت: محموله بعدی واکسن نیز کدگذاری شده و براساس اولویت های اعلام شده به افراد تزریق می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۷    
عضو علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: نتیجه آزمایش های واکسن کوو ایران برکت نشان داده است که این واکسن اثربخشی بالایی در غلبه بر ویروس انگلیسی دارد و تاکنون هیچ واکسنی در دنیا به این اندازه نتیجه بخش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۷    
موسسه تحقیقات برنج کشور اعلام کرد: رقم کیان به دلیل زودرسی و کیفیت پخت بسیار خوب، مورد استقبال کشاورزان در مراحل تحقیقی -ترویجی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: استاندار خوزستان با ارزیابی های وزارت کشور، استاندار خوبی است؛ حق نیست که براساس کاغذی که نمی دانم چطور از وزارت کشور بیرون رفته است، اینطور قضاوت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۲    
مقام معظم رهبری درباره مساله برجام تاکید کردند: ما حرف و وعده خوب زیاد شنیده ایم که ضد آن عمل شده است. این دفعه فقط عمل ملاک است. این بار با وعده، جمهوری اسلامی قانع نخواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
بانوی کارآفرین گیلانی که با وجود مشکلات بسیار، گله گاومیش پشتیبان و تحقیقاتی کشور را مدیریت می کند از تلاش ها و برنامه های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی می گوید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر بهداشت با اشاره به فشارهای اقتصادی و روانی به مردان در دوران کرونا و لزوم توجه به این موضوع، در عین حال از تصویب سند سلامت مردان در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۷    
وزیر خارجه کشورمان نسبت به اخباری که درباره احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری و انتشار لیست کابینه منسوب به او در فضای مجازی مطرح شده، واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۷    
مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد و رتبه های دوم بخش مجموعه شعر نو و سوم بخش رمان کودک و نوجوان به دو گیلانی رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۷    
باستی از پرداخت تسهیلات بلندمدت با بهره کم به فناوران توسط پارک علم و فناوری گیلان خبر داد و گفت: 40 درصد شرکت های فناور گیلان در حوزه IT فعالیت می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به پرونده عنابستانی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۷    
رییس جمهوری گفت: همانطور که بارها گفته ایم در برنامه دفاعی کشور جایی برای سلاح کشتارجمعی از جمله سلاح هسته ای وجود ندارد و این نظر قاطع نظام است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۲    
آیین تقدیر و تجلیل از خیران و ماندگاران فعال در عرصه روستاها از طریق ارتباط تصویری با معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
ولی جهانی، معاون میراث فرهنگی گیلان از موافقت با کلیات طرح مرمت، احیا و تبدیل عمارت تاریخی شهرداری رشت به موزه مردم شناسی گیلان در هفتمین جلسه کمیته فنی استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
به دنبال اقدامات اطلاعاتی برروی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان، 3 تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان (عج) در اداره کل استان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۲    
استاندار گیلان گفت: لازم است حضور میدانی فرمانداران برای بازدید از پروژه های عمرانی، تولیدی و اقتصادی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش یابد و نظارت و رصد مستمر بازار کالا بویژه کالاهای اساسی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۷    
طی مراسمی با حضور معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان منصور هادی پور به عنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی رودسر معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۷    
مرد آرایشگر وقتی 14 میلیون تومان از دوستش قرض گرفت برای اینکه پول را پس ندهد او را به قتل رساند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخاب گزینه این حزب برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: از حالا گزینه خود را معرفی نکرده و دستمان را رو نمی کنیم.