شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 1 شهریور 1395 - dolat.ir

دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۹    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و برای ایشان علّو درجات را از خداوند متعال ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۵    
در این دیدار که دوشنبه شب به وقت تهران انجام شد، محمدجواد ظریف و رودریگز پاریلا در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۳    
اکنون فرصت مناسبی فراهم شده است تا از فرصت رفع تحریم ها علیه ایران و تغییر شرایط آن در کوبا برای تقویت روابط دو کشور استفاده کنیم.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۲    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به برنامه ریزی و اجرای طرح تامین 2000 دستگاه واگن مترو، اظهار داشت: باید با سرمایه گذاری و تسریع در اجرای این برنامه بر اساس برنامه زمانبندی مشخص ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۲    
دستگاه ها با بنزین و برق به کار می افتند و خط تولید را پیش می برند، کارگران هم موقع ناهار و شام سوختگیری می کنند تا خط تولید را پیش ببرند ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی هفته دولت را به دولتمردان و ملت شریف ایران و به ویژه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۸    
با افتتاح این پروژه ها، 52 هزار و 691 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و 83 هزار و 432 خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند خواهند شد
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۵    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۸    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کارنامه عملکرد خود در دولت یازدهم را در حوزه های میراث فرهنگی و صنایع دستی منتشر کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۶    
مرکز آمار ایران نرخ تورم ماه های تیر و مرداد ماه سال 1395 را اعلام کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۸    
سردار دهقان طی سخنانی اظهار داشت:راهبردها و رویکردهای اتخاذ شده نظیر هوشمند سازی ، استاندارد سازی، تاکتیکی و چابک سازی ، ایمن سازی ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۶    
دولت یازدهم که با شعار تدبیر و امید روی کار آمد، در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی توفیقات فراوانی داشت و در حوزه زنان و خانواده نیز برنامه هایی اصولی برای این بخش را شاهد بودیم.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۷    
رییس جمهوری صیانت از اخلاق و فرهنگ جامعه و احترام به خادمان ملت را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جامعه ای که قدردان بزرگان، عالمان و انسان های مخلص و زحمتکش خود نباشد، دچار مشکل خواهد بود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
دسترسی به اطلاعات یکی از مصادیق بارز تحقق حقوق شهروندی برای آحاد جامعه است. پیش نیاز تحقق این مهم وجود زیرساخت ارتباطی امن ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه رفع نابرابری ها در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان سیاست دولت یازدهم است ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری در پاسخ به نامه جمعی از کارمندان دولت مشمول بیمه تامین اجتماعی که به کاهش 40 درصدی حقوق بازنشستگی خود اعتراض کرده بودند، دستور رسیدگی و بررسی مساعد صادر کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۸    
بازگشت آرامش به بازار ارز و ساماندهی بازار پولی کشور را می توان مهمترین دستاورد کلان دولت یازدهم ارزیابی کرد که در سه سال گذشته آثار خود را بر دیگر حوزه های اقتصادی گذاشته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۷    
وزیرنفت به بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی درمجلس اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت در زمینه الگوی قراردادهای جدید نفتی با یکدیگر تعامل داشته و اختلاف نظری در سطح کلان ندارند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۳    
یبست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود، امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۳    
فهرست خریداران نفت ایران که در دوران تحریم به پنج کشور محدود شده بود با اجرای برجام طولانی تر شده و ماه گذشته میلادی با افزوده شدن برخی کشورهای اروپایی، به 10 کشور افزایش یافته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۶    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات برگزاری همایشی با حضور اپراتورهای بین المللی تلفن همراه در ایران را توفیقی برای دولت و نظام پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) عنوان کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور، شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز را که به تصویب هیئت وزیران رسیده، برای اجرا ابلاغ کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رییس جمهوری همزمان با روز پزشک و هفته دولت از پیشکسوتان و برگزیدگان جامعه پزشکی کشور تجلیل کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۳    
با تصمیم هیئت وزیران، نحوه نظارت بر انعقاد و اجرای قراردادهای نفتی در تصویب نامه مربوط به شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز تعیین شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۸    
هیات 120 نفره سیاسی و اقتصادی ایران به ریاست وزیر امور خارجه عصر امروز به وقت محلی - یکشنبه شب به وقت تهران - در اولین مرحله از سفر دوره ای خود به آمریکای لاتین وارد هاوانا پایتخت کوبا شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۳    
اجرای چهار هزار و 231 پروژه با اعتباری بالغ بر 114 هزارو 260 میلیارد ریال در بخش های آب، صنعت، کشاورزی، راه، ورزش ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۳    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به این که داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند، گفت: ارائه خدمات داوطلبانه نشان فرهنگ بالای انسانی اعضای جمعیت هلال احمر است.