شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 18 اردیبهشت 1398 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1398 دنیای بانک 29 خرداد 1398 دنیای بانک 31 تیر 1398 دنیای بانک 31 مرداد 1398 دنیای بانک 1 شهریور 1398 دنیای بانک 1 مهر 1398 دنیای بانک 29 آبان 1398 دنیای بانک 30 آذر 1398 دنیای بانک 30 دی 1398 دنیای بانک 30 بهمن 1398 دنیای بانک 25 اسفند 1398 دنیای بانک 1 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 2 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 3 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 4 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 5 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 6 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 7 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 8 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 9 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 10 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 11 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 12 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 13 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 14 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 15 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 16 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 17 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 18 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 19 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 20 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 21 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 22 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 23 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 24 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 25 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 27 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 28 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 29 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 30 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1398 
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲    
وزیر صمت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستور داد که ضمن رصد وضعیت قیمت و موجودی 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف، گزارشی از آن را ارائه کند
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 1396 مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان از روز شنبه (21 اردیبهشت) آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
رییس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده گفت: مردم نباید در مطالبه فاکتور از عرضه کنندگان کوتاهی کنند چراکه با تحقق این امر می توان گران فروشی و کم فروشی را در شبکه توزیع پیگیری کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
بانک ملی ایران در خصوص معرفی شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن مرور مهم ترین دستاوردهای این بانک در سال 97، حمایت از "رونق تولید ملی" را محور سیاست های اعتباری این بانک در سال 98 عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت ازفعالیت کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات رمز دوم یکبار مصرف با تماس تلفنی خبر داد و تاکید کرد: شهروندان به هیج عنوان اطلاعات رمز یکبار مصرف را در اختیار دیگران قرار ندهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از بازگشت قیمت به آگهی های اینترنتی فروش خودرو از امروز خبر داد و جزئیاتی از نرخ گذاری قیمت خودرو در این سایت ها را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه سیاست دولت این است که باید قیمت دلار کاهش یابد، گفت: بانک مرکزی تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره 60 می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم وصول مطالبات معوق بانک گفت: اگر دارایی های منجمد بانک به حالت جاری در بیاید، قدرت تسهیلات دهی افزایش خواهد یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران از آمادگی کامل این بانک برای اجرایی سازی امکان دریافت رمز دوم پویا برای انجام تراکنش های بانکی از اول خردادماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
تحویل خودرو های مشتریان ایران خودرو، طبق نوبت و بر اساس اولویت نام نویسی صورت می گیرد
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
وزیر صنعت درباره کوپنی شدن کالاها، گفت: نظر بنده این است که کالا هایی که با ارز دولتی می آید باید مطمئن شویم به دست مصرف کننده می رسد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
سرپرست سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با هدف تامین درآمدهای پایدار و اجرای عدالت مالیاتی با مرتکبان جرایم مالیاتی بدون هیچ خط قرمزی برخورد می کنیم و به زودی دادسراها و دادگاه های ویژه جرایم مالیاتی در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
بانک ها کار مسدودسازی حساب مشتریانی که نسبت به تکمیل اطلاعات حساب و دریافت کد شهاب اقدام نکرده اند را آغاز کرده اند و نقص در اطلاعات از طریق پیامک به اطلاع این افراد می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن شروط استفاده از تسهیلات صندوق یکم برای خرید واحدهای مسکن مهر را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان از اردیبهشت به صورت کامل به خزانه پرداخت می شود و علاوه بر آن سازمان برنامه و بودجه مبلغ 5 هزار میلیارد تومان برای ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل بهزیستی استان البرز با اهدای لوحی از بانک کشاورزی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
باجه بانک صادرات ایران در مجموعه مرکزی شهر فرش با عاملیت شعبه خودروسازان افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: مسئله افزایش قیمت ارز برای تامین کسری بودجه صحت ندارد و بانک مرکزی به دنبال ایجاد ثبات نسبی و جلوگیری از نوسانات در بازار ارز است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
عضو صنایع و معادن مجلس گفت: روش کنونی توزیع، جوابگوی نیاز نیست برای ساماندهی بازار و برداشتن بار از دوش مردم باید یارانه این کالاها در حساب خانواده ها شارژ شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
شرکت سپرده گذاری مرکزی با انتشار اطلاعیه ای نحوه در اختیار گذاشتن سرویس اطلاعات مشتریان سجامی شده (Profile) به شرکت های کارگزاری را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
معاون مالی و اقتصادی بیمه دانا، اجرای طرح مهر دانا را نقطه عطفی در صنعت بیمه خواند و عملیاتی شدن آن را موجب تقویت سرمایه گذاری در شرکت عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: جوی که در بازار ارز طی چند هفته اخیر اتفاق افتاده حاصل تنش های سیاسی است و من فاکتور اقتصادی در آن نمی بینم.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
براساس جدیدترین آمار اعلام شده تولید انواع خودرو در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47.2 درصد کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
جدیدترین آمارها از وضعیت تجارت ایران در نخستین ماه از سال 1398 نشان می دهد که تراز تجاری کشور در این ماه مثبت بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
بدون شک از مهم ترین قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل اندروید می توان به پشتیبانی از شبکه 5G و گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اشاره کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از راه کارهای سلبی و تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای مدیریت قیمت بازار مسکن خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
بررسی جزئیات تغییرات نرخ 24 قلم خوراکی در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه پارسال نشان می دهد که نرخ 9 قلم کالا بالای 100 درصد و نرخ 7 قلم کالا بالای 50 درصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1285 دلار و 76 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز 0.1 درصد افزایش یافت و به 1287 دلار و 40 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
نماینده ارومیه در مجلس از کلید خوردن طرح سوال از وزیر صنعت و معدن درباره گرانی خودرو خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
دولت ایران به کشورهای باقی مانده در توافق جامع هسته ای (برجام) 60 روز مهلت داد تا تعهدات خود را به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی اجرا کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
یک کارشناس حقوق بانکی با بیان اینکه ظهرنویسی چک تا آذرماه 1399 امکانپذیر است، از صدور دسته چک های الکترونیکی و موردی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
نگرانی ها از تداوم جنگ پرهزینه تجاری دولت ترامپ باعث ریزش بورس های جهانی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
بانک ملّی ایران در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
در تکاپوی شدید اقتصادهای نوظهوری مثل چین و هند و تلاش کشورهای حلقه قدیمی قدرت اقتصادیِ، نام یک بازیگر جدید در عرصه رشد اقتصادی در جهان مطرح شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
تصمیم ترکیه به برگزاری انتخابات مجدد در استانبول به ریزش لیر شدت بخشید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
قیمت نفت برنت امروز 33 سنت رشد داشت و به 70 دلار و 21 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ایران خودرو و سایپا با وجود گذشت حدود سه ماه از آغاز فروش فوری محصولات شان، اطلاعاتی از تعداد خودروهای تحویل داده شده به مشتریان در این طرح در اختیار رسانه ها قرار نمی دهند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
نگرانی از تشدید منازعات تجاری بین آمریکا و چین باعث شد ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۷:۰۶    
علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، در پاسخ به شرکت بورس و اوراق بهادار تهران ضمن شفاف سازی درباره برخی ابهام ها و سوال های مطرح شده درباره دلیل افزایش قیمت سهام نخستین بانک خصوصی ایران اعلام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه سه شنبه پس از ورود به مسکو با اشاره به اقدامات آمریکا علیه کشورمان به ویژه در یک سال گذشته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۵:۴۶    
شورای عالی بیمه جزییات سهم هر یک از شرکت های بیمه از مبلغ 300 میلیارد تومان تعیین شده در بودجه سال 1398 از محل حق بیمه دریافتی شخص ثالث را تعیین کرد که هر شرکت بسته به سهم خود از بیمه شخص ثالث باید ...