جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 31 اردیبهشت 1398 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1398 دنیای بانک 29 خرداد 1398 دنیای بانک 31 تیر 1398 دنیای بانک 31 مرداد 1398 دنیای بانک 1 شهریور 1398 دنیای بانک 1 مهر 1398 دنیای بانک 29 آبان 1398 دنیای بانک 30 آذر 1398 دنیای بانک 30 دی 1398 دنیای بانک 30 بهمن 1398 دنیای بانک 25 اسفند 1398 دنیای بانک 1 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 2 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 3 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 4 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 5 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 6 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 7 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 8 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 9 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 10 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 11 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 12 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 13 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 14 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 15 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 16 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 17 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 18 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 19 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 20 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 21 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 22 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 23 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 24 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 25 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 27 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 28 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 29 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 30 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1398 
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۵    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 13 هزار و 159 تومان تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۱    
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال 1397 موفق به تحقق 105 درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
امارات متحده عربی به نزدیک 7 هزار نفر از سرمایه گذاران در این کشور اقامت دائم می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
گروه کارشناسی و ارزیابی خسارت شرکت بیمه میهن با استقرار در مناطق سیل زده استان خوزستان، ارزیابی خسارت ناشی از سیل در این استان را به صورت جهادی و شبانه روزی انجام و به اتمام رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۴    
بانک پارسیان و بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ،به منظور ایجاد و راه اندازی 84 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و سیل زده ی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۴    
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در گفتگو با خبرنگار روزنامه دنیای اقتصاد گفت: بیش از 160 پروژه برای دیجیتالی شدن بانک ایران زمین از سه سال قبل آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درخصوص تعیین شیوه قیمت گذاری و نحوه واگذاری دارایی بانک های دولتی در شرکت ها و بنگاه ها را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
بدین وسیله از کلیه سهامداران محترم بانک سرمایه (سهامی عام) دعوت می شود در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک که در ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ 1398/03 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
نگاهی به صورت های مالی سال 97 بانک گردشگری نشان می دهد که این بانک در سال مالی منتهی به اسفند 97 موفق شده مبلغ 340 میلیارد و 157 میلیون ریال سود خالص محقق کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
استاندار قم با اهدای لوحی از عملکرد بانک صادرات ایران در زمینه ارزیابی عملکرد سال 97 و رونق تولید قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: پذیرندگان پایانه های فروش این بانک در شش ماه پیش رو با مشارکت در طرح فروش طلایی 2 به قید قرعه از هفت میلیارد ریال جوایز نقدی برخوردار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران از هجمه رسانه ای علیه صادرکنندگانی که ارز صادراتی خود را بازنگردانده اند، انتقاد کرد
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۰    
درحالی برخی کانال های خبری از افزایش سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز خبر می دهند که مشاهدات میدانی و استعلام از بانک مرکزی این خبر را رد می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در راستای تفاهم نامه با صندوق کار آفرینی امید می توان به خریداران و متقاضیان فرش دستباف تسهیلات با بهره کم بهره ارایه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان در مرحله راستی آزمایی است و تا عید فطر، هزار نفر از آنها که سال گذشته عقدنامه خود را ارائه کردند وام خود را دریافت می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۰    
سامانه تسهیلات ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دانشجویان علوم پزشکی شاغل به تحصیل در خارج از کشور فعال شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر تاثیر مثبت ورود دادستانی به قیمتگذاری مسکن در برخی وبسایت ها، گفت: مشاوران املاک عامل گرانی مسکن نیستند. این نوع دیدگاه باید اصلاح شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین شیوه قیمت گذاری، نحوه واگذاری، چگونگی فروش اقساطی و دریافت بهای سهام، سهم الشرکه، حق تقدم و دارایی بانک های دولتی در شرکت ها و بنگاه ها ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۰    
نام یکی از بنیانگذاران یک بانک خصوصی همواره بااین بانک عجین بوده است، بنیانگذاری که برخی ادعا می کنند بالغ بر 1400 میلیارد تومان از بانک خودش تسهیلات دریافت کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
آخرین روز معاملات بازار سهام در گروه صنایع شرکت های رایانه های، خدمات ارتباطی و پرداخت های الکترونیکی با داد و ستد 7 هزار و 438 سهم به ارزش بیش از 23 میلیارد تومان رقم خورد که بیشترین رشد ارزش را ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۰    
معاملات اوراق تسهیلات مسکن در حالی امروز از رونق بالایی برخوردار نبود و همین عدم استقبال منجر به کاهش مجدد قیمت این اوراق به زیر 50 هزار تومان شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۰    
بانک ملت با حضور در سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه و اعطای چک 5 میلیارد ریالی، در آزادی زندانیان نیازمند مشارکت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
سهام شرکت بانک گردشگری امروز بیشترین رشد را در راسته صنایع بانک های بورسی و فرابورسی تجربه کرد. هر سهم این بانک در پایان معاملات آخرین روز خردادماه 1398 با افزایش 6 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
شرکت بیمه نوین به پاس ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود، در خرداد ماه، بیمه بدنه اتومبیل را با شرایط و تخفیف های ویژه ارائه می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی دستگاه قضا از ارجاع پرونده احمد عراقچی و سیف به دادگاه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
آمار نشان می دهد واحدهای 50 تا 70 متر مربع بیشترین تقاضا را در بازار مسکن پایتخت به خود اختصاص می دهند و در این بین، غفلت سیاستگذار از عرضه کافی، تقاضای بالا و معاملات مکرر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکا بر توافقات قبلی اعضا در خصوص نحوه وصول مطالبات از شرکت خودورسازی سایپا به عنوان بزرگترین بدهکار بیمه ای تاکید شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
بورس اوراق بهادار تهران فهرست نماد های متوقف شده را تا سی ام اردیبهشت 98 اعلام کرد
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۰    
جمهوری اسلامی ایران هجدهم اردیبهشت ماه همزمان با گذشت یک سال از زمان خروج آمریکا از برجام، به اروپا 60 روز مهلت داد که درباره حفظ توافق هسته ای و یا پیروی از رئیس جمهور آمریکا درباره این توافق تصمیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۰    
با پایان مهلت شرکت در جشنواره پولتو راحت بریز اپلیکیشن بله ، شمارش معکوس برای قرعه کشی این جشنواره آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به دنبال تقویت ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش روبرو شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
در حالی که اجرای طرح رمز دوم یک بار مصرف به تعویق افتاده، می توان با تفکیک حساب های اصلی و فرعی، ریسک کلاهبرداری های اینترنتی و سرقت های آنلاین را کاهش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مصنوعات آبکاری شده با طلا در نوسانات اقتصادی بازار به جایگزین مناسبی برای خرید زیورآلات بخصوص در بین نوعروس ها و تازه دامادها تبدیل شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
درحالی که کم فروشی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی توسط رگولاتوری محرز شده است، کاربران برای اطمینان از کیفیت و سرعت اینترنت خود می توانند سرویس شان را بررسی کنند و از انطباق این شرایط با قرارداد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نمایندگان مجلس یک فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده 6 قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۰    
بانک رفاه کارگران در راستای تداوم روند ارائه خدمات مالی به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی در قالب " طرح کرامت در سال 98 " تسهیلات پرداخت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۰    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با بیان جزئیات جدید از طرح دولت برای ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن، گفت: "کمیته ملی تعیین نرخ افزایش اجاره بها" با حضور تمام ذی نفعان از جمله بانک مرکزی، وزارت راه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۰    
رییس اتاق بازرگانی با بیان اینکه اقتصاد ایران در سال 98، شرایط سختی را پیش رو دارد، گفت: تحریم را علیرغم همه زیان ها باید به فرصت تبدیل کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۰    
بر اساس توافق وزیران انرژی ایران و روسیه، مقرر شد در حاشیه دومین همایش تجاری ایران و قفقاز شمالی، جلسات مشترکی بین تجار دو طرف برگزار شود تا به تفاهم های لازم برای اجرای پروژه های آتی دست یابند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
با تشدید نگرانی ها در مورد این که قرار گرفتن شرکت هوآوی در لیست سیاه آمریکا بتواند بیش از پیش روابط پرتنش بین چین و آمریکا را تیره تر کند، سهام آسیایی افت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال 98 نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
ارائه اطلاعات بانکی مؤدیان مالیاتی به سازمان امور مالیاتی تصمیمی است که اخیراً بانک مرکزی دستور آن را به بانک ها ارسال کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: میزان وصولی های این بانک در سال 97 از رشد 163 درصدی برخوردار شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
به دنبال بروز نشانه هایی از اینکه اوپک تا پایان امسال محدودیت تولید را ادامه خواهد داد و در حالی که تنش ها بین ایران و آمریکا همچنان در سطح بالایی قرار دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
از آنجایی که فروش گاز CNG در جایگا ه های سوخت بر اساس واحد کیلوگرم انجام می شود، با تبدیل واحدها و بر مبنای مصوبه هیئت وزیران، قیمت فروش هر کیلوگرم سوخت CNG که هم اکنون 6000 ریال است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات مورد نیاز ساخت مسکن در محلات بازآفرینی شهری به بانک ابلاغ شده است و مردم می توانند برای دریافت آن مراجعه کنند.