چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 بهمن 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 2 بهمن 1396 اقتصادگردان 3 بهمن 1396 اقتصادگردان 4 بهمن 1396 اقتصادگردان 5 بهمن 1396 اقتصادگردان 6 بهمن 1396 اقتصادگردان 7 بهمن 1396 اقتصادگردان 8 بهمن 1396 اقتصادگردان 9 بهمن 1396 اقتصادگردان 10 بهمن 1396 اقتصادگردان 11 بهمن 1396 اقتصادگردان 12 بهمن 1396 اقتصادگردان 13 بهمن 1396 اقتصادگردان 14 بهمن 1396 اقتصادگردان 15 بهمن 1396 اقتصادگردان 16 بهمن 1396 اقتصادگردان 17 بهمن 1396 اقتصادگردان 18 بهمن 1396 اقتصادگردان 19 بهمن 1396 اقتصادگردان 20 بهمن 1396 اقتصادگردان 21 بهمن 1396 اقتصادگردان 22 بهمن 1396 اقتصادگردان 23 بهمن 1396 اقتصادگردان 24 بهمن 1396 اقتصادگردان 25 بهمن 1396 اقتصادگردان 26 بهمن 1396 اقتصادگردان 27 بهمن 1396 اقتصادگردان 28 بهمن 1396 اقتصادگردان 29 بهمن 1396 اقتصادگردان 30 بهمن 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
آخرین روز بهمن قیمت سکه و ارز تغییرات متفاوتی داشت و در معاملات روز پنج شنبه 30 بهمن 96 بازار تهران سکه طرح جدید با 8 هزار تومان کاهش یک میلیون و 490 هزار تومان و دلار با نزول 73 تومانی 4547 تومان به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۹    
چندی است که دولت گرفتار چرخه حوادث شده است. از زمین لرزه های پی در پی گرفته تا برف و بوران و غرق شدن نفتکش سانچی، دیروز با حادثه دیگری روبه رو شد و آن سقوط یک هواپیمای مسافری بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در هشتمین اجلاس روسای آیتک با مشارکت بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفتند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
بانک گردشگری و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف گسترش مراودات و همکاری های اقتصادی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
پس از انتخاب ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران، استاندار تهران نیز از این بانک تقدیر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
بر اساس مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملی ایران افزایش می یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال 97 اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
با حضور عضو هیئت مدیره بانک سپه هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور که در آن بیست تن از رؤسای شعب برتر بانک سپه حضور داشتند در بانک مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: موفقیت های این بانک حاصل همدلی، همفکری و کارگروهی همه همکاران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی گفت: استقرار مناسب سازوکارهای حاکمیت شرکتی موجب جذب و تخصیص بهینه منابع، افزایش کارایی عملیاتی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
20 رییس شعبه منتخب بانک ملت، در هشتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل بانک ملت از اعلام آمادگی این بانک برای همکاری های هرچه بیشتر با روزنامه اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: موسسه اطلاعات همواره یار بانک ملت بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۷    
مدیرعامل بانک ملت و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی مشترک، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را بررسی کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۷    
با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، بانک ملت به عنوان برترین شرکت کشور معرفی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
سامانه تعاملی کاشف در راستای طراحی و تامین نظام گزارش دهی رخدادهای امنیتی و با هدف ایجاد هماهنگی در رویارویی موثر با حوادث امنیت اطلاعات بانکی آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۸    
رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی از ابلاغ 6000 میلیارد ریال اعتبار برای تامین منابع مشاغل خانگی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسایی تمامی خودروهایی که از مبادی غیرقانونی و روش های نامتعارف ثبت سفارش شده اند خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
فرماندار سمیرم گفت: تمام عکس های هوایی دریافت شده توسط پهپادها به نقشه های هوایی تبدیل شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
نماینده اسفراین با انتقاد از واردات کالاهای چینی گفت: نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری در شعار سال پیشرو باشند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
معاون امداد نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگردهای امدادی در ارتفاعات روستای بیده از توابع پادنا لکه سیاهی پیدا کردند که شک داریم لاشه هواپیمای تهران به یاسوج باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی گفت: تاکنون هیچ لاشه ای از هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
نوسانات نرخ ارز این روزها در بازارهای مختلف از جمله بورس سایه افکنده و باعث شده حجمی از نقدینگی سرگردان به سمت بازارهای ارز حرکت کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در مشاغل خانگی باید به سمت بهبود فضای کسب و کار برویم، بر لزوم شناسایی رسته های شغلی جدید و رفع موانع صدور مجوزها تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
بر طبق گفته یکی از اعضای هلال احمر، احتمالا یک لکه سیاه که می تواند ناشی از سقوط هواپیما باشد میان روستای نقل و دنگزو در منطقه دنا مشاهده شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
مدیر روابط عمومی شرکت "آسمان" پیدا شدن لاشه هواپیما را تکذیب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد 10 درصدی صنایع سبز در کشور خبر داد و گفت: فهرستی از موارد حمایتی برای صنایع سبز تهیه کرده ایم که به زودی در هیات وزیران تصویب می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش خلاهای این حوزه و حوزه فضای مجازی از همه فعالان و صاحبان کسب و کارها دعوت کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که روز گذشته سقوط کرده را از ایمن ترین هواپیماهای برد کوتاه در جهان دانست و عملیات جستجوی لاشه این هواپیما را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تحلیل این کمیسیون ازحادثه سقوط هواپیمای آسمان گفت: براساس اطلاعات موجود فرضیه مان این است که هواپیما به طورمعمول براساس طرحی که سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کرده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران مجاز به زیباسازی و بهسازی حریم خطوط راه آهن با استفاده از اموال منقول و غیرمنقول خود از جمله اراضی ملی و دولتی اش شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
طلا روز دوشنبه تحت تاثیر ضعیف تر شدن ارزش دلار آمریکا و تقاضای سرمایه گذاران برای خرید این فلز ارزشمند افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر بهبود بازارهای سهام جهانی، به بالاترین رکورد در حدود دو هفته اخیر صعود کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
بازارهای آسیایی هم پس از بورس های وال استریتی، با وجود نگرانی ها از نوسانات قیمتی، اندکی افزایش یافتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
با پروژه های جدیدی که در استرالیا به مرحله تولید رسیده اند و افزایش تولید از سوی تولیدکنندگان شیل آمریکا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
پس از بررسی های رتبه بندی IMI-100 که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی در خصوص شرکت های برتر کشور انجام می شود به پرداخت ملت توانست ، جایگاه 163 را در میان شرکت های برتر و بزرگ کشور کسب کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
نایب رئیس شورای شهر تهران از کمک های ویژه دولت و مجلس برای کاهش مشکلات مالی شهرداری ها و افزایش درآمدهای پایدار خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج بر لزوم بازنگری در مدیریت حمل و نقل تاکید کرد و گفت: مسئولان باید در زمینه سقوط هواپیمای ATR آسمان به مقصد یاسوج ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته محدوده جغرافیایی هواپیمای سقوط کرده مشخص شده و بررسی ها به سمت نزدیک شدن به محل سقوط این هواپیما ادامه دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۹    
صبح نخستین روز پس از حادثه سانحه هوایی 150 کوهنورد حرفه ای عازم ارتفاعات دنا شدند تا به جستجو برای یافتن محل هواپیمای سانحه دیده بپردازند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای دولت را مکلف به کمک بلاعوض برای مرمت و بازسازی قنوات کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تبریز و ایران از انتخاب تبریز به عنوان مرکز جهانی بافت فرش دستباف در سال 2018 خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که باید بانک مرکزی برای کاهش قیمت دلار عملا وارد شده تا شاهد ایجاد ثبات در قیمت ارز باشیم البته که بعید است این نرخ تا آخر اسفند پایین آید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
بر اساس آخرین آمار ارایه شده از قیمت زمین در شهر تهران برخلاف تصور، منطقه یک در رتبه ی دوم قرار دارد و منطقه 3 رکورددار بالاترین میانگین قیمت زمین بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کنترل فعالیت تبلیغات تلفنی گفت که در این مصوبه سازوکاری برای تبلیغات هوشمند کسب وکارها در نظر گرفته شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
میانگین سنی بالای 20 سال در ناوگان هوایی ایران باعث شده نه تنها بسیاری از ایرلاین های ایرانی نتوانند برای رقابت با شرکت های منطقه ای با قدرت وارد بازار شوند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
افزایش رقم بن خواربار کارگران از نگاه یک کارشناس حوزه کار به تحریک تقاضا در بازار مصرف کمک می کند و بهترین راه تقویت تولید داخلی و کاهش قیمت تمام شده، بالا بردن قدرت خرید نیروی کار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
خریداران اوراق سپرده سرمایه گذاری 20 درصدی می توانند ضمن بهره مندی از سود یک سرمایه گذاری مطمئن، از این اوراق به عنوان تضمین تسهیلات خود استفاده کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف با اشاره به ممنوعیت سفت و سخت واردات فرش های دستباف ایران، گفت: حتی واردات فرش های دستباف ایرانی که بدون جواز صادرات از کشور خارج شده اند به داخل ممنوع است.