شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 21 مهر 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 مهر 1397 اقتصادگردان 2 مهر 1397 اقتصادگردان 3 مهر 1397 اقتصادگردان 4 مهر 1397 اقتصادگردان 5 مهر 1397 اقتصادگردان 6 مهر 1397 اقتصادگردان 7 مهر 1397 اقتصادگردان 8 مهر 1397 اقتصادگردان 9 مهر 1397 اقتصادگردان 10 مهر 1397 اقتصادگردان 11 مهر 1397 اقتصادگردان 12 مهر 1397 اقتصادگردان 13 مهر 1397 اقتصادگردان 14 مهر 1397 اقتصادگردان 15 مهر 1397 اقتصادگردان 16 مهر 1397 اقتصادگردان 17 مهر 1397 اقتصادگردان 18 مهر 1397 اقتصادگردان 19 مهر 1397 اقتصادگردان 20 مهر 1397 اقتصادگردان 21 مهر 1397 اقتصادگردان 22 مهر 1397 اقتصادگردان 23 مهر 1397 اقتصادگردان 24 مهر 1397 اقتصادگردان 25 مهر 1397 اقتصادگردان 26 مهر 1397 اقتصادگردان 27 مهر 1397 اقتصادگردان 28 مهر 1397 اقتصادگردان 29 مهر 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رییس شورای عالی جنگل ها و مراتع کشور گفت: چارچوب اصلی برنامه مدیریت پایدار جنگل تهیه، به شورای عالی جنگل ارسال شده و تا ماه آینده آماده اجرا است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی با رویکرد ویژه در خصوص ارائه محصولات فکری، کمک آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی از امروز برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۰    
نایب رییس اتاق ایران و عمان با بیان اینکه سرمایه گذاری و صادرات به کشور عمان از خطر پذیری پایینی برای سرمایه گذاران برخوردار است گفت: تجار ایرانی مشمول معافیت مالیاتی این کشور قرار گرفته اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۳    
مشتریان تلفن ثابت می توانند به منظور دریافت و پرداخت صورتحساب دوره جاری خود با سامانه های تلفنی 1818 و 2000 تماس حاصل کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
معاون وزیر صنعت با اشاره به انبوه شرکت های دانش بنیان گفت: با وجود تحریم ها، مشکل جدی در مورد صنایع استراتژیک نخواهیم داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام اینکه این روزها صادرات محصولات فولادی با مشکلات متعددی روبه رو شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
دو خودروساز اصلی کشور با هدف تامین نیاز داخلی، در ماه های اخیر در چند مرحله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کردند که بازه زمانی تحویل آنها یک سال به طول می انجامد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
غول های صنعت نفت هنوز درباره دورنمای قیمت نفت در کوتاه مدت به توافق نظر نرسیده اند و حدس و گمان زیادی درباره جهش یا نزول مجدد آن وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۲    
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به پنجم اکتبر (13مهرماه) 2 دلار و 9 سنت افزایش یافت و به بشکه ای 81 دلار نزدیک شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
معاملات تالار شیشه ای در اولین روز هفته جاری با ریزش سنگین شاخص بورس و کاهش 5982 واحدی این متغیر به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
درحالی که براساس تازه ترین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، قیمت مسکن در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تنها قسمتی از ناوگان حمل و نقل که به هیچ وجه در طرح LEZ (منطقه کم انتشار آلایندگی هوا) موسوم به طرح کاهش آلودگی هوا، قرار نگرفته اند، موتورسیکلت ها هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از حضور حدود 5000 متکدی در پایتخت خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری درباره تخلفات رانندگان تاکسی توضیحاتی ارایه داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۷    
فرشید پورحاجت، دبیرکانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه هزینه های ساخت مسکن دو برابر شده است، گفت: قیمت مصالح رشد کرده است و دستگاه های خدمات رسان نرخ تعرفه های خود را افزایش داده اند و نرخ عوارض ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۳:۱۵    
دبیرکل اوپک اعلام کرد که اوپک عرضه نفت در بازارهای جهانی را کافی می داند و درباره ایجاد عرضه مازاد در سال آینده میلادی نگران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۳:۰۰    
عضو اتاق بازرگانی تهران اجرای سامانه های جامع تجارت را به نفع بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی مطمئنا در صف اول استقبال از اجرای این سامانه ها و به دنبال آن ایجاد شفافیت در این زمینه ایستاده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۴    
نایب رییس مجلس، گفت: مقرر شد برای پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه البرز ایرانیان تا سقف 100 میلیارد تومان خط اعتباری باز شود تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۹    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اصلاح آیین نامه اجرایی بند (ه) تبصره بند 5 قانون بودجه سال 1397 کل کشور را درباره صدور اسناد خزانه اسلامی ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران بر نقش بانک مرکزی در پایین آمدن قیمت ارز تاکید کرد و گفت: بانک مرکزی می تواند نقش موثری در اعتمادسازی در سطح جامعه ایفا کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس طرح مالیات بر عایدی سرمایه مسکن، تولیدکنندگان از دلالان تفکیک شده و افرادی که خانه تولید کرده و به مردم عرضه می کنند، از مالیات معاف هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۴    
رییس سازمان بورس اعلام کرد: ایران و مونته نگرو صندوق سرمایه گذاری و صندوق های پروژه مشترک تاسیس می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۴    
قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: از مرداد سال گذشته که بنا به دستور بانک مرکزی رسیدگی به امور تعاونی وحدت به موسسه ملل واگذار شد، از مجموع 400 هزار سپرده گذار، تنها 800 نفر تعیین تکلیف نشدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس موضوعات مطرح در جلسه غیرعلنی روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس با وزاری دولت را مطرح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: براساس آمار روزانه 400 میلیارد ریال منابع به بازار سرمایه اضافه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۹    
سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی که در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به اندونزی سفر کرده است، در جلسه صبح دیروز این اجلاس بین المللی شرکت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی بودجه ریزی صحیح را در گرو کنترل افزایش قیمت در بازار دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۴    
دادستان تهران با بیان اینکه بورس باید در زمان التهاب بازارها نقش موثرتری ایفا کند، گفت : 75 پرونده تخلفات بورسی در دادسرا و دادگاه وجود دارد که اگر دادستان احراز کرد که جرمی رخ دهد، می تواند ورود کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ فولاد در استان خواهیم بود، گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی تر از گذشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۹    
به اعتقاد دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی، صنعت غذا یکی از خصوصی ترین صنایع کشور است که توانسته با وجود عدم بهره مندی از امکانات دولتی و امکانات بالقوه به این موفقیت در بازارهای بین المللی دست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۴    
دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان های ریالی فاقد تعدیل تدوین و از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
دولت ایران از 41 توصیه FATF حدود 37 توصیه را اجرا کرد و تنها 4 توصیه باقیماند. در آبان ماه سال گذشته بود که دولت دوازدهم برای اجرای این چهار توصیه، چهار لایحه به مجلس ارائه داد: اصلاح قانون پولشویی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران برای بهبود معیشت مردم و تامین مایحتاج ضروری اقشار ضعیف جامعه فعالیت های ارزشمندی انجام داده است و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۴    
دکتر علی صالح آبادی معتقد است واقعیات اقتصادی کشور با آنچه در فضای جامعه به واسطه جوسازی های یادشده جریان دارد، متفاوت است و می توان با مدیریت عرضه و تقاضا آرامش را به بازار ارز کشور بازگرداند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۴    
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک قوامین آقای مهرداد علیزاده به عنوان مدیرکل شعب استان قم معرفی و از زحمات آقای جواد اصفهانی مقدم به خاطر سال ها تلاش و کوشش قدردانی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش ورزش و سلامتی انسان در بهبود شرایط جامعه گفت: هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی فقط شناسایی افراد و تیم های برتر نیست، بلکه دلیل اصلی آن ایجاد روحیه همبستگی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۴    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه ای را برای روشندلان در شعبه های خود ایجاد کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۹    
بانک ملی ایران دریافت تضمین برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را روان کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۴    
رئیس حوزه خوزستان بانک شهر از خدمات دهی10 شعبه و 20 دستگاه پیشخوان شهرنت این بانک به زائران ، در ایام اربعین حسینی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۴    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در نامه ای سرگشاده به آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در خصوص مهریه تاکید کرده است: بیانات جنابعالی را درباره مسائلی که اینجانب مطرح کرده بودم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
همزمان با فرارسیدن 23 مهر (روزجهانی نابینایان)، رییس سازمان بهزیستی کشور با ارسال لوح تقدیری خطاب به دکتر پرویزیان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
بانک صنعت و معدن تا پایان شهریور ماه سال جاری 5100 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 3720 طرح کوچک و متوسط (SME) کشورمان پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
در حال حاضر به میزان 473 هزار میلیارد تومان در سپرده کوتاه مدت، 187 هزار میلیارد تومان در سپرده دیداری و حساب جاری و چک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
دانشگاه علم و صنعت ایران به همت پارک فناوری پردیس در آبان ماه امسال میزبان رویدادی خواهد بود که ارتباط مستقیم سرمایه انسانی با کارفرمایان مختلف صنعت را فراهم خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
براساس آخرین آمارها از متغیرهای پولی، حجم پایه پولی در پایان مرداد ماه امسال به 227 هزار و 70 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل 19.8 درصد رشد داشته است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۹    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف 48 ساعت آینده (دوشنبه) گمرک جمهوری اسلامی در گیت خروجی آبادان مستقر می شود و کنترل خروج کالا از این به بعد به جای بندر آبادان در گیت آبادان - اهواز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۹    
صبح امروز (شنبه) شورای عالی ترابری کشور در دویست و نهمین جلسه خود پیشنهاد سازمان راهداری برای تعیین نرخ کرایه حمل و نقل جاده ای کشور به تن کیلومتر را رسما تصویب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر ناظمی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۹    
فعالان بازار سهام امروز شاهد کاهش شدید قیمت سهم ها و افت 6000 واحدی شاخص بورس هستند و نگرانی ها از وضعیت اقتصادی آینده و تحریم ها در تصمیمات سهام داران برای فروش تاثیرگذار شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۹    
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز با اشاره به ورود استارت آپ ها و برقراری تعامل بین عرضه کننده و متقاضی در صنعت گاز گفت: بعد از اعلام فراخوان، 32 طرح به صنعت گاز ارائه و پس از نخستین ارزیابی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۴    
پیرو انتشار اخباری مبنی بر جمع آوری برخی دکل های مخابراتی در سطح شهر، مدیر عامل شرکت ارتباط مشترک شهر ضمن تایید این موضوع ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۴    
علی رغم دستورالعمل فروش مستقیم مواد اولیه بطری به تولیدکنندگان نهایی محصول، کماکان این موضوع اجرایی نشده است و نیازمند ورود مستقیم مسئولان تصمیم گیر برای اجرای آن است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۴    
با آغاز پاییز و شروع بارش ها در روزهای اخیر، شاهد وقوع سیل در برخی از نقاط کشور بودیم که در این بین وزیر نیرو صراحتا اعلام کرده که کنترل این منابع ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
با توجه به افزایش مدت زمان اقامت سرمایه گذاران خارجی و کاهش 50 هزار دلاری شرط میزان سرمایه گذاری برای ترغیب سرمایه گذاران در ایران، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که با مصوبه مذکور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
در ماه های اخیر تجارت ایران به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز تحت تاثیر قرار گرفت و تمایل تولیدکنندگان به صادرات افزایش یافت، لذا دولت برای تنظیم بازار داخلی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی چارچوب های کلی همراهی ناجا با دولت الکترونیکی در راستای بهبود شاخص های شفافیت در کشور و نیز بهبود سطح خدمات حاکمیت به مردم خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه علی رغم آنکه تحریم ها علیه کشور از مدت ها قبل آغاز شده، ولی شرکت های دانش بنیان کمترین تاثیرپذیری را از این موضوع داشتند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
در حال حاضر تعدادی هستند که در طرح سهام عدالت ثبت نام نکرده اند که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده هیچ برنامه ای در این راستا ندارد و مردم به پیام های سودجویان توجه نکنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
وزیر خزانه داری آمریکا به چین هشدار داد آمریکا چیزی که از تجارت به دست می آورد را در جنگ ارزی از دست نخواهد داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۹    
یکی از مقامات وزارت دارایی هند اعلام کرد که این کشور هنوز سیستم پرداختی برای ادامه خرید نفت از ایران پیدا نکرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۹    
قیمت نفت آمریکا روز جمعه که سرمایه گذاران به ارزیابی تحولات بازار سهام پرنوسان پرداختند، افزایش یافت، اما نشانه های رشد عرضه باعث شد چهار درصد کاهش هفتگی به ثبت برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با اعمال نظارت جدی، قیمت کالاها را به نرخ واقعی خود بازگردانند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
واردکنندگان گاز مایع چین به دلیل این که ناچار شده اند LPG مورد نیاز خود را از منابع دیگری به جز آمریکا و ایران تامین کنند، پول بالاتری برای تامین این سوخت در ماه های اخیر پرداخت کرده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بنزین تا پایان امسال گران نخواهد شد، گفت: اکنون شرایط مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۹    
دادستان کل کشور گفت: با توجه به شرایط امروز کشور نسبت به فضای مجازی، برخورد با هرگونه فسادی در فضای مجازی در چارچوب قانون و مقررات ادامه پیدا خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۹    
یازدهمین نمایشگاه در جشنواره فناوری نانو با حضور معاون علمی وفناوری رییس جمهور و 160 نهاد امروز آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید:دولت باید جدا از دهکهای محروم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای کارگران بسته های غذایی در نظر بگیرد تا بیش از این سبد معیشت کارگران به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴    
وزیر انرژی امارات از افزایش تولید نفت این کشور در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴    
روز جمعه 20 مهرماه مسابقات لیفترهای برتر و پرس سینه کشوری انتخابی جهان در کشور اوکراین ، با حضور پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و هنرمندان سینما و تلوزیون برگزار شد و مجتبی محمدی زاده از شهر پرند اول شد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۴    
516 هزار میلیارد تومان بدهی دولت، مطالبات معوق و اضافه برداشت در همه بانک های کشور، / هر یک از سه شاخص عمده بدهی دولت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل غول نفتی BP به شبکه CNBC گفت که ابهام پیرامون صنعت نفت ایران در آستانه تحریم های امریکا، ممکن است باعث نوسان شدید قیمت های نفت شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
همزمان با اینکه بسیاری اختلالات طرف عرضه را محرکی برای افزایش قیمت نفت به 100 دلار در هر بشکه می داند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۴    
چرا با وجود افزایش نرخ ارز، آن گونه که باید صادرات ایران رشد نکرد؟ تعادل در گفت وگو با فعالان اقتصادی به دنبال پاسخگویی به این پرسش است. اما آمارها به ما چه می گویند؟
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۹    
براساس گزارش وزارت بهداشت سالانه 4 تا 5 هزار نفر از شهروندان تهرانی بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند و این در حالی است که براساس گزارش بانک جهانی سالانه 12 هزار میلیارد تومان خسارت آلودگی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۳۴    
کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند که با کاهش نرخ ارز، سه سناریوی کاهش، ثبات و افزایش قیمت مسکن برای بازار مسکن پیش بینی می شود اما وزیر راه و شهرسازی معتقد است که با کاهش قیمت ارز ...