جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 11 دی 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 8 دی 1393 اقتصاد آنلاین 9 دی 1393 اقتصاد آنلاین 10 دی 1393 اقتصاد آنلاین 11 دی 1393 اقتصاد آنلاین 13 دی 1393 اقتصاد آنلاین 14 دی 1393 اقتصاد آنلاین 15 دی 1393 اقتصاد آنلاین 16 دی 1393 اقتصاد آنلاین 17 دی 1393 اقتصاد آنلاین 18 دی 1393 اقتصاد آنلاین 19 دی 1393 اقتصاد آنلاین 20 دی 1393 اقتصاد آنلاین 21 دی 1393 اقتصاد آنلاین 22 دی 1393 اقتصاد آنلاین 23 دی 1393 اقتصاد آنلاین 24 دی 1393 اقتصاد آنلاین 25 دی 1393 اقتصاد آنلاین 26 دی 1393 اقتصاد آنلاین 27 دی 1393 اقتصاد آنلاین 28 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۰    
رییس سازمان نظام مشاوره و روان شناسی استان زنجان گفت: فردی که دمدمی مزاج است برای تصمیم گیری به کمک اطرافیان خود نیاز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۱    
دولت هند به منظور تقویت توان مالی خود قصد ندارد تخفیف مالیاتی برای خودروسازان را که مهلت آن در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۰    
وزیر ارتباطات درباره تغییر تعرفه های تلفن ثابت خاطر نشان کرد: کسی نگفته که قصد افزایش این تعرفه ها را داریم بلکه ما می خواهیم تعرفه ها متعادل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۰    
ناصر تکمیل همایون - تهران شناس - از مسئولان شهری تهران خواست خیابان قرار گرفته از میدان آزادی تا منتهی الیه خیابان حکیمیه در تهران پارس را مانند خیابان ولی عصر (عج) مطالعه و بررسی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۱    
وزیر اسبق جهاد کشاورزی تصریح کرد: وقتی بازار روغن نباتی بدون مطالعه واگذار شده و انحصاری علیه دولت و مردم شکل گرفته است، قیمت آن علیرغم کاهش نرخ های جهانی، کاهش نمی یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۶    
در سال گذشته 28 هزار تومان از تسهیلات بانکی به مسکن و ساختمان اختصاص یافت و مجموعه سهم دریافتی مسکن مهر به 50 هزار میلیارد تومان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت گرانترین لپ تاپ های بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر گفت: یکی از راهکارهای کلیدی در افزایش بهره وری نیروی انسانی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارتقای زیرساختهای آن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
موسسه سرمایه گذاری آنجل در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت طلا و نقره در کوتاه مدت با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد ولی احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا به مراتب بیشتر از افزایش قیمت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت برخی از مدل های سواری تویوتا در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۱    
بسیاری از ما در سفر، به محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشیم چندان اهمیت نمی دهیم و برای آنکه هزینه سفرمان ارزان تر شود ترجیح می دهیم تنها به یک محل خواب اکتفا کنیم و بگوییم ما که قرار است صبح تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۱    
تصمیماتی درباره قراردادهای کار و دستمزد، وضعیت پارس جنوبی، تلاش سوداگران برای ذخیره سازی دلار، نجات منابع آب، بازگشت ایران کد و شبنم، قیمت گذاری دنا و طرح یارانه ای دولت از اخبار اقتصادی این هفته بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را امروز برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۱    
خشم جامعه پزشکی شعله کشیده و بعد از نوشتن نامه انتقادآمیز به صدا و سیما حالا اعضای این صنف آمادگی خود را اعلام کرده اندکه فیش حقوقی و میزان دریافتی کارانه های خود را در بیمارستان های خصوصی و دولتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۶    
اونس طلا در آخرین سه شنبه سال 2014 روی مهم ترین مرز سال میلادی ایستاد، اما چهارشنبه را با سقوط طی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: خودروی نیسان فروشنده مواد مخدر در شاهرود پس از یک ساعت تعقیب و گریز با شلیک پلیس به لاستیک آن متوقف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۶    
با ادامه رایزنی های مسوولان مسکن با مقامات ارشد سیستم بانکی برای افزایش وام خرید و همچنین روند رو به پیشرفت پیشنهادها در بانک مرکزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۱    
از میان 2 میلیون و 500 هزار خانوار کم درآمد فاقد مسکن ملکی، بیش از 980 هزار خانوار زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۶    
شرکت مایکروسافت قصد دارد یک مرورگر جدید و ساده را جایگزین اینترنت اکسپلورر کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۱    
رییس جمهور در نخستین روز سال جدید میلادی با حضور در آسایشگاه سالمندان حضرت مریم گفت: حضرت عیسی (ع) به همه بشریت درس زندگی، دوستی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۶    
سونی سال ها لپ تاپ های خود را با برند VAIO عرضه می کرد که بدون شک از باکیفیت ترین لپ تاپ های ویندوزی محسوب می شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۱    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری فصل پاییز امسال را 10.5 درصد و تعداد بیکاران را نیز 2 میلیون و 520 هزارنفر اعلام کرد. این نرخ در تابستان امسال 9.5 درصد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام اینکه نقل و انتقال خودروهای گذر موقت ممنوع است، گفت: متاسفانه عده ای این خودروها را وارد و پس از نقل و انتقال از کشور خارج می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۵    
در سال 2014 گجت های جدیدی وارد خانه های کاربران شدند؛ اما سال 2015 نوید فناوری های جدیدتری را برای جایگزین کردن سیستم های نوآورانه سال گذشته میلادی می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی فلسطینیان را پس از امضای درخواست پیوستن به دادگاه جنایی تهدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
سال 2014 به پایان رسید و این گزارش قصد دارد به بررسی آنچه در دنیای تکنولوژی در 12 ماه گذشته اتفاق افتاده بپردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۱    
زلزله ای به بزرگی سه ریشتر(مقیاس امواج درونی زمین) بامداد امروز، 11 دی شهرستان بم را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۶    
لایحه بودجه سال 94 در بخش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا 29 درصد رشد دارد. ضمن اینکه بیشترین توجه به بخش گردشگری و توسعه زیرساخت ها شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: 180 نماینده مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازگشایی هر چه سریع تر مرز خسروی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۶    
شهرام لاسمی گفت که از شنیدن خبر فوتش شوکه شده است. او در عین حال اینچنین گفت که بد نیست گاهی خبر درگذشتمان را بشنویم .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۶    
شرکت آرین موتور فروش ویژه خودرو لنسر مدل 1800 سی سی را آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۱    
سال 2014 میلادی در حالی آخرین روز خود را نیز پشت سر گذاشت که قیمت جهانی طلا طی سالی که گذشت با افت 2 درصدی روبرو شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۶    
قیمت شاخص بازار ارز ایران چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش پیدا کرد تا دلار در پنجمین روز هفته به بهای 3510 تومان معامله شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از درگیری دو سارق مسلح با ماموران پلیس در این شهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۰    
6 سال پیش 9 میلیون نفر بودند و حالا 11 میلیون نفرند. این آخرین آماری است که دیروز از حاشیه نشین های ایران اعلام شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
به اعتقاد اغلب افراد بینی کوچک یکی از مهم ترین شاخص های زیبایی چهره به شمار می رود. به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
بازار خودرو این روزها مانند بسیاری از بازارهای کشور در رکود به سر می برد و خرید و فروش در آن، رونق چندانی ندارد ، از همین رو برخی خودروها با کاهش قیمت طی هفته جاری روبه رو شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۵    
این روزها، بزرگ ترین و معروف ترین بازار موبایل پایتخت، محل چالش شورای شهر تهران، شهرداری و مالک پاساژ شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۵    
بیشتر داروهای پرورش اندام ما تقلبی است ؛ داروهای تقلبی که قاچاق وارد می شود را داخل بسته می ریزیم و چاپ برچسب تقلبی آن را به چاپخانه سفارش می دهیم و بقیه کار را خودمان انجام می دهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۵    
بررسی آمار معاملات آتی سکه از ابتدای امسال تاکنون نشان دهنده آن است که تا آبان به علت ثبات در بازار سکه و دلار، بازار آتی چندان رونقی نداشته، اما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو برابر شدن میزان تولید خودرو در کشور طی 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۵    
ارزیابی روزنامه انگلیسی از پیامدهای توافق یا عدم توافق ایران و 1+5 در موضوع هسته ای، تعیین تاریخ برگزاری دور جدید مذاکرات هسته ای ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۹    
پردازش تازه ترین آمار مربوط به طرح های در دست اجرای صنعتی استان ها در هشت ماهه منتهی به اول آذر93 نشان می دهد، از مجموع 84هزار و 177فقره طرح در دست اجرا، 5 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروشترین موبایلهای این هفته بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۹    
در سال های اخیر روند نرخ مشارکت نزولی بوده و همین امر موجب شده تا نرخ بیکاری مهار شود و مطابق با رشد جمعیت پیش نرود، اما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۹    
پان پراگ (بی تی BT) یکی از موادمخدری است که در بسته های سبزرنگ و به قیمتی ارزان در برخی سوپرمارکت ها و میان نوجوانان و جوانان توزیع می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۹    
علی دایی روز گذشته با یک مازاراتی گرن توریسمو یک میلیاردی بر سر تمرینات پرسپولیس آمد تا چشم همه از دیدن این اتومبیل گران قیمت گرد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۴    
سیدنی بزرگترین شهر استرالیا اولین نقطه مهم جهان بود که میزبان جشن آغاز سال 2015 شد. این مراسم با آتش بازی، نورپردازی و آتش بازی همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۲    
رییس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: می توان از طریق مالیات بخشی از کسری ناشی از کاهش درآمدهای نفتی را پوشش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس موسسه تحقیقات شیلاتی کشور گفت: طرح پرورش ماهیان خاویاری در 16 قفس 30 تنی در دریای خزر توسط موسسه جهاد نصر اجرا می شود.