چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۴:۳۰    
بر اساس یک مطالعه جدید، شیر گاو حاوی نانوذراتی است که می تواند برای ارائه درمان های خوراکی مبتنی بر آران ای (RNA) اصلاح کننده بیماری استفاده شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۴    
اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فن آوری ام آران ای برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده ترین سرطان پوست در بریتانیا آزمایش شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
هواشناسی اصفهان با صدور هشدار زرد از ورود سامانه بارشی و ناپایداری های همرفتی از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری خبر داد و پیش بینی کرد که با فعال شدن این شرایط، رگبار باران و رعد و برق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۰۰    
قرمه سبزی آن قدر محبوب است که یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی تبار ناسا آن را به فضا هم برد. حالا یک خانواده چهارنفره ایرانی، برای تهیه قرمه سبزی چقدر باید هزینه کنند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۳۱    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: مشخص است که بانک ها می توانند با تجدید ارزیابی و ایجاد بحران و سونامی در قیمت مسکن در شرایط تراز منفی و ناترازی های بانکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۵    
وزیر راه پاکستان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان گفت: خرسندیم که میزبان مردی از دیار امام رضا(ع) فرزند هشتم رسول خدا بودیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۱    
نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با حضور در غرقه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی های صادراتی با بازارهای بین المللی ( ایران اکسپو 2024) از این غرفه بازدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
خوب است درباره زمان و ساعت قمر در عقرب 1403 اطلاعات دقیقی داشته باشیم. راستی آیا میدانید قمر در عقرب چیست احکام قمر در عقرب در اسلام چیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۷    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور گروه فولاد مبارکه 8 لغایت 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۶    
بارشی که در استان های جنوبی و شهرهای عربی حاشیه خلیج فارس رخ داده کاملا طبیعی است و هیچ ربطی به بارورسازی ابرها به شکل وسیع در این مناطق ندارد. چرا که چنین بارورسازی اساسا از عهده بشر خارج است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۵    
علاوه بر کلسیم، ویتامین D نیز در تقویت استخوان ها و بهبود رشد قدی نقش دارد. ویتامین D به تراکم و استحکام استخوان ها کمک کرده و کمبود آن می تواند به ضعف عضلانی و اختلال در رشد قد منجر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه شده زیر هفت سال در بیمارستان های دولتی و واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
بیست ویکمین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
تغییرات اساسی برای شغل های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه ها و تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
زمانی که خبر لغو یک کنسرت موسیقی منتشر می شود، شاید اولین مقوله ای که به ذهن متبادر شود بحث احترام به مخاطب است؛ زیرا زمانی که یک هنرمند یا گروه موسیقی خبر برگزاری کنسرت خود را اعلام می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
مالیات بر عایدی سرمایه از ویژگی تنظیم گری در نظام اقتصادی برخوردار بوده و بر سود حاصل از خرید و فروش سوداگرانه دارایی های غیر مولد اعمال می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
نکته مهم بازار ارز این جاست که در عین ریزش قیمت ها ولی خریداری در بازار ارز وجود ندارد و همه چشم انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۸    
حسن فتحی با سریال ازازیل ، محمدحسین مهدویان با سریال زخم کاری 3 و کمال تبریزی با سریال بی عاطفه و رضا دادویی با سریال پوکر این روزها مشغول ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۵:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۵۱    
پورشه کاهش سود 3 ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه ها اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۵۱    
النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۵۱    
باستان شناسان با کاوش در ایتالیا بقایای یک گورستان پیشارومی را کشف کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۳:۱۷    
استاندار گیلان از ممنوعیت واردات چای سنواتی به بازار مصرف خبر داد و گفت: چای سنواتی فقط برای کمپوست است و اجازه نمی دهم این چای وارد بازار مصرف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۱:۵۱    
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۶    
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۱    
مسئولان مدیریت شهری شیراز از تلاش برای بهره برداری از خط 2 مترو شیراز تا 2 سال آینده خبر دادند. آن ها همچنین کمبود واگن را به عنوان اصلی ترین مشکل در راه احداث خطوط مترو مطرح می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که 13 سال قبل از مردم مبلغ 5 میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰    
هیات فوتبال استان تهران گفت:️ به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۳    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران افتتاح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سال گذشته وعده تامین 70 هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت محقق شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۷    
خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۴    
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم گفت: کلاس های دانشگاه های سراسر کشور فردا از ساعت 12 تا 14 برای شرکت در تجمعات حمایت از دانشجویان آمریکایی تعطیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۹    
هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذاها می توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۸    
استفاده از پلتفرها برای خرید و فروش و انجام معاملات ملکی و خرید و فروش و اجاره مسکن، بااینکه مزیت های زیادی دارد اما اگر حواسمان را جمع نکنیم ، کلاهبرداران به سراغمان می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۸    
با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم مربوط به ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس دستگیر شده است. فروردین ماه سال 1403 فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس" ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
کریستوفر کنت، دروازه بان اتریشی فولاد در اقدامی خیرخواهانه هدایایی برای کودکان مبتلا به سرطان اهواز تهیه کرد. اقلامی که در این اقدام توسط دروازه بان اتریشی تهیه شده ایت را در ادامه می توانید
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۰    
امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسایل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۲    
تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به 452 هزار و 48 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 424 هزار و 576 مجوز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
وزارت خارجه ارمنستان روز شنبه از شروع مقدمات برای تاسیس کنسولگری خود در تبریز خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۴    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۹    
مشاهدات خبرنگارما از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره علت بسته شدن حساب های شهرداری مشهد گفت: این اتفاق در ادوار گذشته رخ داده و در دوره ما قبل از سال نیز بوده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۴    
مدیرعامل صندوق ملی مسکن از ورود به بازار خرید سیمان از طریق بورس با هدف کاهش قیمت مصالح و حذف واسطه ها خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
بر اساس گزارش میدل ایست نیوز به نقل از یک مقام آگاه، توافق امنیتی آمریکا و عربستان به مراحل نهایی خود رسیده و طرفین بر سر مسئله فلسطین و عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل به توافق رسیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو شنبه 8 اردیبهشت را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۱    
تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
در مسابقات شترسواری زنان در عربستان تعدادی از شرکت کنندگان مصدوم شدند. مصدوم شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان در شبکه های اجتماعی این کشور پربازدید شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
پلیس مسکو اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو امروز (شنبه) به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
بزرگترین و مهم ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۴    
پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه کمک رسانی در ارسال محموله های بشردوستانه به غزه خوانده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی ایران به منظور توسعه مناسبات پولی و بانکی به عربستان سعودی سفر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
مشاور وزیر معادن گینه کوناکری بر ایجاد مسیر مستقیم همکاری های اقتصادی با ایران تاکید کرد و گفت: دو کشور باید زیرساخت های روابط و فعالیت های معدنی را توسعه بخشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۷    
جان مرشایمر، دانشمند علوم سیاسی آمریکایی و پدر واقع گرایی در مصاحبه ای چالش برانگیز با پیرس مورگان ضمن شگفت انگیز خواندن حمله ایران به اسراییل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۹    
پس از جنجال ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
افزایش تعداد تعطیلات آخر هفته اگرچه مورد اتفاق دولت و مجلس قرار دارد اما حالا رایزنی ها و اختلاف نظرها بر سر تعیین روز آن است که در کنار جمعه، پنجشنبه تعطیل باشد یا شنبه؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۲    
بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۵    
آغاز ساخت یک شهرک جدید در جیرفت و در عرصۀ شهر باستانی معروف به دقیانوس ، این محوطه تاریخی را در تهدید قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
به دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران گفت: مهمترین هدف نمایشگاه اکسپو 2024 را که با حضور بازدیدکنندگانی از 100 کشور برگزار می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۸    
ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش ها شده و به گفته واسطه های ملکی، برای آپارتمان هایی که با قیمت های اعلامی جدید عرضه می شوند مشتری چندانی وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
رسانه های عراقی امروز با انتشار تصاویر لحظه قرار گرفتن میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه، جزئیات جدیدی از این حمله منتشر کردند و گزارش دادند که این حمله با یک پهپاد صورت گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
وزارت مهاجرین طالبان می گوید که دو هزار مهاجر در یک روز از ایران وارد افغانستان شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
تعداد 6 دستگاه دامپتراک نو 100 تنی وارد معدن مس جانجا شده و تا انتهای هفته جاری 9 دستگاه دیگر نیز وارد می شود. بدین ترتیب عملیات استخراج این پروژه سرعت چشمگیری خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با آغاز عملیاتی شدن برات الکترونیک این بانک به عنوان نخستین برات الکترونیک شبکه بانکی کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۹    
با حکم مدیرعامل گروه اقتصادی مفید دکتر اسدالله ابویسانی بعنوان مدیرعامل پتروشیمی مهر پتروکیمیا منصوب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
اعضای فعلی هیات مدیره شرکت به پرداخت ملت، بار دیگر برای عضویت در هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۹    
پروژه کاهش تعارضات منافع جامعه محلی با جنگل های زاگرس، با بررسی میدانی عرصه جنگل در آذربایجان غربی توسط بنیاد ایفا وارد فاز جدیدی شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
همیشه اولین بودن در هر کاری خوب بوده و هست. برند ایکس ویژن هم تلاش کرده تا با جدیدترین محصول خود همه را شگفت زده کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی های ثبت شده در سال 1402، مردان بیشتر از زنان فوت کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۲    
با انتشار اطلاعات محصول H6 توسط BM CARSمشخص شد، هاوال این بار با محصول هیبریدی H6 به ایران می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۱    
قیمت سکه تمام طرح امام (طرح جدید) امروز (شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403) 610 هزار تومان کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
برای خرید گوشی موبایل گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ باید 70 میلیون تومان هزینه کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
خرید لوله سیلندری و خرید شفت استیل مرغوب، نیازمند دانش فنی در خصوص مشخصات کیفی و کاربردی آن هاست. در انتخاب لوله سیلندری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان چای از تدوین برنامه اجرایی سیاست واردات به ازای صادرات چای ایرانی خبرداد و گفت: کمیته مربوطه طی هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر لزوم مولدسازی اموال و دارایی ها، انسجام در سیاست گذاری ها و ساماندهی امور شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد و گفت: دغدغه های بازنشستگان عزیز نیز باید رفع شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
میلگرد یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف مخصوصاً صنعت ساختمان سازی است که به طور کلی در دو حالت ساده و آجدار به تولید می رسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۲    
اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش هایی در میان رسانه ها و فضای مجازی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
شلوار بسیار گشاد رهبر کره شمالی سوژه جدید رسانه ها شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
درحالی قیمت ارز در بازار با کاهش چشم گیر همراه شده و هم اکنون دلار به کانال 61 هزار تومانی بازگشته اما برخی کانال های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ دلار در کانال های بالاتر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
شرکت ایرانسل فراخوان های مدیریت تأمین خود را به شرح زیر منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۸    
چین از ربات انسان نمای خود رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امکان خرید بلیت نیم بها از سامانه های حمل ونقل ریلی و هوایی برای افراد دارای معلولیت شدید فراهم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
چری از تصاویر اکسید ای 08 خود رونمایی کرد. این ام پی وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است و قرار است در نمایشگاه خودروی پکن که در حال برگزاری است رونمایی شود و بخشی از سری اکسلانتیکس خواهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه 10 هزار نفر از دانشجویان کشور توسط دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
در 18 مارس، برند اکسید خوردسازی چری اعلام کرد که پرچمدار جدید شاسی بلند تمام الکتریکی اکسلانتیکس ای تی (Exlantix ET) پیش فروش خود را از 15 آوریل در چین آغاز خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
آیین بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری برگزار شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
مرکز آمار ایران از وقوع 270 حادثه در معادن کشور طی سال 1400 خبرداد. در این میان معادن سنگ آهن، زغالسنگ و شن و ماسه صدرنشین وقوع حوادث هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
بررسی قیمت روز و جدید خودروهای فردا موتورز در تاریخ دوشنبه 3 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین فرردا موتورز وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان با نماد زگلدشت از شرکت های کوچک تولیدی است که در صنعت زراعت و خدمات وابسته فعال است و در بازار اول فرابورس و در قیمنت 23000 ریال داد و ستد میشود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۱    
معاون وزیر حمل ونقل و زیرساخت ترکیه از غرفه همراه اول در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 بازدید و با مدیران اپراتور اول تلفن همراه کشورمان گفتگو کرد.
  • ۱