سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۴۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
بارش برف در قله توچال تهران؛ هم اکنون را مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۰۰    
چپ دست ها حدودا 15 درصد از افراد جهان را تشکیل داده اند و به همین دلیل برخی حقایق و دانستنی هایی از چپ دست ها وجود دارند که در راست دست ها دیده نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو تارا در تاریخ 12 اردیبهشت ماه. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین تارا وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
سرپرست سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
عسکری نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مزیت ها و قابلیت های یک بندر موفق باید به گونه ای طراحی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
افزودنی های غذایی در کیک و بیسکویت ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
از ریشه شیرین بیان در اکثر فارماکوپه ها به عنوان دارو یاد شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
نمونه اولیه تانک جنگی چلنجر3 توسط ارتش انگلیس تولید شد؛ تانکی که لقب مرگ بارترین را یدک می کشد و قادر است گلوله های هوایی ضدتانک را از بین ببرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
در سومین روز از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) عباس علی آبادی وزیر صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۰    
رویداد فناورانه و نوآورانه چادرو، یک رویداد ارزشمند و یادماندنی برای کسانی است که تمایل دارند ارتباط خود را با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گسترش دهند و با طرح های پژوهشی و مطالعاتی در قالب شرکت های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۳۱    
سونی دیکسون، آخرین افشاگری ها را در خصوص سری آیفون 16 در پلتفرم X منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۲:۱۹    
کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: از ابتدای سال جاری بحث رهاسازی آب از سد کمال خان شروع شد. از ابتدای سال جاری هم بحث رهاسازی آب از سد کمال خان شروع شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۵۳    
اهواز - مدارس چند شهرستان استان خوزستان فردا سه شنبه به دلیل وقوع گرد و خاک، غیر حضوری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با کاروان قاریان اعزامی به حج تمتع گفت: افرادی که سال 85 برای حج سپرده گذاری کرده اند همچنان در صف هستند و برخی از آنها حدود 30 سال در نوبت حج خواهند ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۲۹    
حمیدرضا لشکری درباره ضرب و شتم روز جمعه 7 اردیبهشت ماه در داوری مسابقه بین دو تیم جوانان آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در ورزشگاه چمران توضیح داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۷    
یک نشریه غربی با استناد به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه از تلاش وی برای تبدیل کردن این اتحادیه به یک قدرت هسته ای مستقل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۵    
ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۳    
به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه شنبه غیر حضوری اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۹    
سه سریال رخنه ، آقای قاضی؛ شعبه 121 و بدل در ژانرهای امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه های یک، دو و سه سیما روی آنتن می روند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
به گفته مدیرکل روابط عمومی راه آهن، بلیت قطارهای فوق العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۳    
قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با رشد قیمت دلار همراه شد و در تمام قطعات و وزن ها افزایش داشت. روند صعودی بازار طلا هر مثقال را نیم میلیون تومان گران کرد و سکه امامی را در کانال بالاتر نشاند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود 14 هزار مگاوات بود پیش بینی این است امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود 10 تا 11 هزار مگاوات برسیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۰    
سکه تمام طرح بهار آزادی و نیم سکه بهار آزادی هرکدام 400 هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی 100 هزار تومان کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۵    
شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
یک سد در کشور آفریقایی کنیا شکست و موجب خسارت های زیادی شد و همچنین به جان باختن دستکم 42 نفر منجر شده است. شکسته شدن یک سد در کشور آفریقایی کنیا به جان باختن دستکم 42 نفر منجر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از آن فیلمبرداری کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به تازگی منتشر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
نصیر صداقت ، سرپرست تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئویی از نماز خواندن ملی پوشان افغانستانی پیش از رفتن به زمین بازی و صعود تاریخی شان به جام جهانی فوتسال منتشر کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۹    
ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا 1 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: با تصویب و اجرای طرح رتبه بندی معلمان حدود 900 هزار معلم، رتبه بندی شده اند. علاوه بر این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۰    
وزارت ورزش درواکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: همینطوری نمی شود که یک نفر یک شایعه ای را مطرح کند و نام باشگاه را عوض کند!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: 2 فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۳    
در طرح تحول زمین شناسی دریایی در سواحل استان سیستان و بلوچستان علاوه بر مطالعه عناصر و کانی های اقتصادی، عناصری که در ایجاد آلاینده های زیست محیطی نقش دارند نیز بررسی می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۲    
معاون بین الملل بانک مرکزی، گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشورها که سال ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰    
بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات ایران خودرو در تاریخ دوشنبه 10 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه ایران خودرو وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از آمادگی این سازمان برای همکاری با کشور های آفریقایی در ایجاد یا تکمیل زنجیره صنایع معدنی، نفت و گاز و صنایع تبدیلی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات در راستای هم افزایی و کمک به صادرات شرکت های دانش بنیان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۹    
مدیر عامل توانیر محل تامین اعتبارات جوایز در نظر گرفته شده برای کمپین با انرژی را منابع مشترکان پر مصرف و اعتبارات دولتی اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت 500 میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری های پلیس، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری های تجاری و کشاورزی ایران و سریلانکا تاکید کرد و گفت: واردات چای با مکانیزم تهاتر از سریلانکا اقدام مناسبی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
پیرو برگزاری مجمع عمومی هوش مصنوعی ایران در روز چهارم اردیبهشت ماه، اولین جلسه هیات مدیره انجمن با دستور کار انتخاب اعضا و تعیین سیاست ها و نحوه عضویت برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
تعطیلات رسمی بخشی حیاتی از بافت فرهنگی و اجتماعی هر ملتی است و فراهم کردن زمانی برای دوری از کارهای روزمره بسیار ضروری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی صنعت آب ایران با اشاره به پرشدگی 64 درصدی مخازن سدهای کشور گفت: حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور معادل سال گذشته است اما ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته، هشت درصد کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۶    
شرکت رستوران های زنجیره ای کی اف سی آمریکا، اعلام کرد بیش از یکصد شعبه خود در مالزی را به دلیل ضرر مالی تعطیل کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در بحث VAR تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت های موردتأیید فیفا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
نمایندگی استاندارد فروش لاماری به عنوان دومین نمایندگی استاندارد این برند در استان خراسان، در شهر نیشابور آغاز به کار کرد و به این ترتیب تعداد نمایندگی های استاندارد لاماری در کشور به عدد هجده رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه پنجاهمین نشست مجمع سالانه 2024 بانک توسعه اسلامی گفت: پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پنجره تأمین مالی جدی با نرخ ترجیحی برای کشورها ایجاد شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۵    
رئیس شورای شهر گفت: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی شود
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه (اوایل خرداد) کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۳    
مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش 4 برابر بیشتر از هزینه های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۷    
صیادی، مدیر عامل شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه بازار مسکن این روزها گیج است و رکود حاکم بر بازار مسکن کشور تاثیر بسزایی در خرید و فروش مسکن در شهر جدید پرند گذاشته است گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به تصویب بسته کمک نظامی اخیر آمریکا برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان که شامل بندهای منفی علیه چین به دلیل روابط تجاری با ایران می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۷    
معاون اتاق بازرگانی ایران گفت: در مدت 5 روز نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران از 30 رئیس اتاق بازرگانی دعوت به عمل آمده است و پذیرای 22 هیئت تجاری از کشورهای مختلف هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال 1403 برای بار سوم، با انتشار اصلاحات (سری چهارم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
در مراسمی با حضور وزیر اقتصاد و مدیران عامل عضو کنسرسیوم بانکی، 20 درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به بانک ملت منتقل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
مشتریان بانک ملت از این پس می توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۴    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از 65 هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت که بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
شبکه بی بی سی بریتانیا گزارش داد حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند پس از آن که احتمال کسب رأی اعتمادش کاهش یافت، تصمیم دارد روز دوشنبه از سمت خود استعفا بدهد.بی بی سی نیوز منبعی برای این خبر ذکر نکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
نمایندگان مجلس عصر امروز برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه جلسه داشتند که این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، زودتر به پایان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
بانک مرکزی ادعای مدیر مرکز پژوهش های مجلس مبنی بر ارزپاشی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی را تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
صیادی مدیرعامل پرند در پاسخ به اقتصاد آنلاین گفت: متوسط ساخت مسکن ملی متری 10 میلیون تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
صندوق بین المللی پول از کاهش قابل توجه بدهی خارجی ایران در سال 2023 خبر داد و اعلام کرد ایران و الجزایر کمترین میزان بدهی خارجی را در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی طی این سال داشته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
در سال های اخیر صنعت استخراج رمزارزها به یکی از صنایع پر سود و با بازدهی بالا تبدیل شده است که بسیاری از سرمایه گذاران خرد و کلان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بازار شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از اسفند 1401 آغاز شد اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
با گسترش تجارت الکترونیک و نیاز به استفاده شیوه های نوین پرداخت در عرصه بین الملل، امروزه شاهد بروز ابزار های پرداخت نسل جدیدی هستیم که توانایی جابه جایی سریع دلار را به هر نقطه ای از جهان در کمترین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
بازار سرمایه در روز جاری 3737 واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و 281 هزار واحد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
هم اکنون، بارش باران در نجف مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۰    
کارگاه آموزشی قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای عمل به الزام قانون مبارزه با پولشویی و آیین نامه اجرایی ماده 14 در بیمه تجارت نو به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۲    
چهارم ادیبهشت ماه بود که اعضای خانواده ای گم شدن دختربچه 11 ساله شان را به پلیس اصفهان گزارش دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
ماده 63 قانون و مقررات کار می گوید؛ علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر نیز جز تعطیلات رسمی کارگران به حساب می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
گمرک ایران اعلام کرد که طبق خواسته وزارت جهاد کشاورزی، از 15 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی اعمال خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
جیمی دایمن، رئیس هیئت مدیره جی پی مورگان چیس که بزرگترین بانک آمریکایی به شمار می رود، از مناظره اش با بیل گیتس صحبت می کند و به این پرسش پاسخ می دهد که آیا ظهور غول های بزرگ هوش مصنوعی به معنای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو لکسوس در تاریخ 20 فروردین ماه. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های لکسوس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
شنیده است که به احتمال قوی آیپد پرو نخستین گام عملی ورود رسمی اپل به دنیای هوش مصنوعی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
هوای سه شهر خوزستان روز دوشنبه طبق آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک تنفسی قرار گرفت و پیرو این آلودگی، مدارس چهار شهرستان استان غیرحضوری شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
پاگانی یوتوپیا از سال 2022 روی خط تولید قرار دارد و مجموعا 99 دستگاه تحویل مشتریان خواهد شد. این خودرو مجهز به پیشرانه 5 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی 13 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
وزیر نیرو گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
تجربه شنیداری هنگام رانندگی، امروزه به یکی از ویژگی های محبوب مصرف کنندگان تبدیل شده است. XTRIM نیز به عنوان یک برند لوکس با الهام از این نیاز مصرف کنندگان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
سالن های نمایشی کشور روز جمعه 14 و شنبه 15 اردیبهشت ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نخواهند داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است به طوری که دلار به نزدیک 60هزار تومان رسیده است و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدودها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۴    
کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) فردا سه شنبه 11 اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: عده ای از اراذل و اوباش، برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه های اجتماعی تولید و منتشر می کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
آنطور که از آمارها مشخص است، فولاد سنگان سال 1403 را با ثبت رکوردهای جدید آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۳    
در اقدامی جدید از بانک تجارت، امکان دریافت 1000 تراکنش حساب، برای تمامی مشتریان و 10 هزار تراکنش حساب، برای مشتریان حقوقی فرا، محقق شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران بیان کرد: امسال برنامه ویژه ای برای صادرات به آفریقا داریم و سرمایه گذاری ویژه ای در این زمینه خواهیم داشت و از صادرکنندگان حمایت می کنیم تا بازگشایی قاره آفریقا به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس پژوهشگاه رویان با حضور در برنامه تلویزیونی برمودا درباره احیای نسل دایناسور توسط انسان توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو ب ام و در تاریخ 10 اردیبهشت ماه. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین ب ام و وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
نمایندگان در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با اختصاص 1500 میلیارد تومان در سال 1403 برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۳    
از ابتدای هفته جاری، گزینه عجله ندارم به دستور قضایی از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به نظر می رسد که با توجه به تمرکز ماه های اخیر نهادهای نظارتی بر قیمت تاکسی های آنلاین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
رییس اتحادیه برنج فروشان شهر بابل، گفت: قیمت مطلوب برنج کار برای هر کیلو برنج با وجود هزینه ای که باید برای کشت برنج خرج شود رقمی حدود 120 هزار تومان در هر کیلو است.
  • ۱