سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۳:۵۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
ماجرای جنجال برانگیز واگذاری تعیین دستمزد به مجلس در کمتر 2 ماه مهر سکوت بر روی آن خورد و وزارت کار از موضع خود عقب نشینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
خودروی دولتی در اتوبان نیایش به دلیل حرکت مخاطره آمیز نظیر لایی کشی و سرعت غیرمجاز با چندین خودروی شهروندان تصادف کرد و قبل از رسیدن مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از صحنه جرم متواری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۳۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نصب سامانه های ثبت تخلف رانندگی در همه معابر و بزرگراه های فاقد تجهیزات این کلان شهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۸    
تصاویری از مصاحبه اینستاگرامی با سردار آزمون ستاره تیم ملی و باشگاه آاس رم منتشر شده است. سردار آزمون در این مصاحبه از آینده فوتبالی اش می گوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم پاسخ داده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
فروش ویژه کتاب برای دهمین سال متوالی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از امروز با شعار سفر میان سطرها و با تخفیف های ویژه آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۷    
آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل در قراردادی به ارزش 50 میلیارد تومان، مجری انحصاری تبلیغات در پلتفرم شیپور شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
وزیر بهداشت با اشاره به این که حق الزحمه دستیاران پزشکی تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری در آن ها بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با کاهش 400 هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، 41 میلیون و 400 هزار تومان قیمت خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۴    
مصرف کنسروهای آماده مصرف مثل رب گوجه فرنگی، عوارض نجوشاندن کنسرو تن ماهی و ضرب دیدگی قوطی کنسرو نکاتی دارد که در این مطلب گفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و سه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، قشم و چابهار راهی سرزمین وحی خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
روزنامه کیهان نوشت که در ایران حجاب با کار فرهنگی و محترمانه توسعه داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۷    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۹    
سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۴۴    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: یک خانواده سه نفره در روستای ایزی این شهرستان، سه شنبه شب از زیر آوار منزل مسکونی بیرون کشیده شده و نجات یافتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران: خواهش دوستانه و برادرانه ام به عنوان پیرمردی که آخرین سال های عمرش را می گذراند، این است که با هم درگیر نشوید و با هم این گونه رفتار نکنید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۶    
ویدیوی عجیب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که یک خانواده درحالی موز خریدند که آن میوه حالت خمیری داشته و پلاستیکی بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۷    
رئیس انجمن اموزش پزشکی ایران درباره آمارهای کهنسالی جمعیت در کشور گفت: به نظر می رسد که شرایط از قبل وخیم تر شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۸    
به دلیل استانداردهای جلوگیری از اشتعال پذیری، قسمت های داخلی خودروها به مواد سرطان زای بازدارنده شعله آلوده شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
رشد نقدینگی به 23 درصد رسیده است.همه معترف هستند که دولت توانسته نقدینگی را کنترل کند.چند موسسه که از بانک مرکزی اضافه برداشت داشتند را منحل کردیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۶    
رییس جمهور گفت: وعده صادق جلوه روشنی از عقلانیت انقلاب و احساس غرور ملی بود که از نقاط عطف اجماع ساز و همه جریان ها و با هر سلیقه ای شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۴    
کمپانی چری، مهمانان اجلاس خود را با معرفی یک ربات انسان مانند که با هوش مصنوعی هدایت می شود، متحیر کرد. طبق شنیده ها، این ربات قرار است در آینده و در شوروم های مدیران خودرو در ایران حضور یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
رییس جمهوری در گفت و گوی تلویزیونی زنده گفت: به خانواده ها و جوانان اطمینان می دهم که دولت برای وعدۀ تامین مسکن پای کار است. کار ساخت مسکن در سراسر کشور درحال انجام است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۴    
رییس جمهور گفت: وعده صادق جلوه روشنی از عقلانیت انقلاب و احساس غرور ملی بود که از نقاط عطف اجماع ساز و همه جریان ها و با هر سلیقه ای شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
رییسی گفت: با اینکه حماس با انعطاف آتش بس را می پذیرد اما رژیم صهیونیستی به کودک مشی ادامه می دهد. ما کشور قدرتمندی هستیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۳    
بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات ایران خودرو در تاریخ سه شنبه 18 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه کوییک وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور تا پنجشنبه(20 اردیبهشت) خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
دیوید تیلور چهره شاخص کشتی جهان پس از ناکامی در رسیدن به المپیک پاریس رسما وارد دنیای مربیگری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور برای دهمین بار به صورت زنده از تلویزیون درباره مهمترین مسائل روز و دغدغه های مردم سخن می گوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال 1403 بازنشستگان و مستمری بگیران را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، با معامله 319 کیلوگرم شمش طلای استاندارد، رکورد معاملات شکسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
قرارداد 2.7 میلیارد دلاری برای تولید بنزین با پتروشیمی ها بسته شده است. به نظر می رسد کمبود بنزین از عوامل مهم روی آوردن مسئولان به تولید بنزین پتروشیمی بوده که از آلاینده ترین انواع بنزین است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
نخست وزیر ارمنستان امروز (سه شنبه) گفت، اگر روند تحدید مرزی با جمهوری آذربایجان تعلیق یا متوقف شود، جنگی در می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل آژانس بین المللی اتمی گفت: ما با ایران به یک فهم مشترک رسیده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
پیش بینی وضعیت و بازار طلا برای مشاهده جدیدترین پیش بینی های قیمت طلا در روزهای آینده وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۱    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد نیاز جاری ناوگان در داخل تامین می شود که طی آن از خروج بیش از 300 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری به عمل می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
اسماعیل کشمیری، فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از زائران خانه خدا خواست از همراه داشتن مواد مخدر به عنوان داروهای درمانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۰    
در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ها در مرکز تهران می پردازیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۹    
بازار طلای شیراز شاهد اعتراض بخشی از فعالان این صنف در روز گذشته بود؛ برخی از طلافروشان در واکنش به ثبت دارایی ها و اموال خود اقدام به تعطیل کردن مغازه های شان کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۱    
همزمان با پایان مراسم تحلیف ولادمیر پوتین و ادای سوگند به عنوان رئیس جمهور روسیه برای پنجمین بار، کابینه ی وزیران دولت روسیه استعفا داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۸    
تصویب نامه ی هیات وزیران با موضوع افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به طور رسمی ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۲    
تعویض به موقع روغن موتور نقش تعیین کننده ای در تقویت راندمان موتور و کاهش استهلاک آن دارد. تعویض روغن موتور و فیلتر روغن حتی برای گران قیمت ترین خودروهای سواری نیز هزینه چندانی ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
امروز اپل نسخه های جدید تبلت های آی پد ایر و آی پد پرو خود را در ویدئوی کوتاهی که در وب سایت خود منتشر کرد، معرفی کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۳    
در بسیاری از کشورها، شما می توانید جت شخصی برای خود اجاره کنید یا کاملاً صاحب یک جت باشید. البته قبل از خرید، باید در نظر بگیرید که آیا چنین سرمایه گذاری ای واقعاً می ارزد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
تولید خودرویی که ازسبد محصولاتی سایپا خارج شده بود بار دیگر در دستورکار قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵    
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۶    
تصویری از دود غلیظ و بلندی در آسمان رفح ناشی از بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی مشاهده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۰    
نتانیاهو توافق پیشنهادی برای آتش بس را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
شرایط جدید فروش و پیش فروش 10 محصول سایپا برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از تداوم بارش ها در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
برای فعال کردن احراز هویت دومرحله ای گوگل، دیگر نیاز نیست که کاربران شماره تماس خود را وارد کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
تصاویری از ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان محدوده پیچ واریان را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
آخرین شایعاتی که از کمپانی اپل به بیرون درز کرده است نشان می دهد که جدیدترین مدل آیفون موسوم به 16 دستخوش تغییراتی نسبت به مدل های قبلی 15 است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۳    
کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: باید در مجلس دوازدهم نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را پوشش بدهیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۶    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شکایت مطرح شده توسط تعدادی از مستخدمان دولت علیه سازمان اداری و استخدامی کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۴    
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ومعادن در سال های اخیر با افزایش سرمایه گذاری مستقیم و مشارکت در پروژه های مهم معدنی مانند طرح مس جانجا، گندله سازی صباامید غرب خاورمیانه و.. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۹    
مشاور وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومی ها از طریق رسانه ها می توانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۲    
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
به دنبال درخواست و پیشنهاد شرکت مخابرات ایران، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه جدید برقراری و تخلیه خط اینترنت ثابت را تصویب کرد و بر این اساس اپراتورها موظف شدند در مدت 48 ساعت عملیات برقراری یا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۸    
کارشناس هواشناسی گفت: از روز دوشنبه بارش های قابل توجهی در نیمه غربی و بخش های شمالی کشور آغاز شده اند. سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نواحی شمالی کشور فعال است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۶    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: 3میلیون و 738هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از فردا (19 اردیبهشت) آغاز می شود گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص ارز ترجیحی برای واردات تجهیزات پزشکی، مصرفی و توانبخشی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره چگونگی رشد 7 درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی امسال گفت: در پایان دولت بیشتر هواپیماهای خریداری شده برجامی در طول کمتر از 2سال زمین گیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
یک مقام مسوول گفت: اگر مؤدیان طلا اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، به سبب وب سرویس میان وزارت صمت و سازمان مالیاتی، نیازی به درج دوباره اطلاعات در سامانه مؤدیان نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه ها به مدیران شهرداری که در دوره های پیشین صورت می گرفت امری ناعادلانه بود اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
قیمت ربع سکه در یازدهمین حراج مرکز مبادله حداقل پنج درصد زیر قیمت بازار آزاد بود. این مسئله محبوبیت سکه حراجی و کسادی دلالان بازار آزاد را توجیه می کند
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
در فروردین ماه سال 1403، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 816.3 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 0 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۴    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
زمین لرزه دماوند را لررزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از عقب نشینی این وزارتخانه برای اصلاح ماده 41 قانون کار خبر داد و گفت: دستور آقای رئیس جمهور روی چشم ما جا دارد و فعلا اراده ای برای اصلاح این ماده قانونی نداریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالای ایران که از اواخر سال 1401 در سامانه های یکپارچه بورس کالای ایران راه اندازی شده است، از مرز 5 تن عبور کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۷    
به دلیل شرایط جوی، پرواز تهران - خرم آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: 35 درصد به حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال لحاظ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۷    
چین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی است و انتظار می رود در 10 سال آینده این کشور آمریکا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
واردات کالا از چین می تواند راهی عالی برای یافتن محصولات بسیار متنوع با قیمت مناسب برای کسب وکار شما باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه 5 خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه روز کارگر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد برخی از نمایندگان تشکل ها از رئیس جمهور درخواست کردند که تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران مانند گذشته بر عهده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از 56 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در فروردین امسال خبر داد و اعلام کرد که میزان مالیات وصولی نسبت به فروردین پارسال 30 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش های خوب بهاری و میزان آب موجودی در مخزن سدهای کشور از خارج شدن 10 استان از تنش آبی خبر داد و در عین حال گفت: استان های خراسان شمالی، البرز، گیلان، چهارمحال و بختیاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
مبلغ وام ازدواج در سال های اخیر با افزایش قابل توجهی همراه شده و بسیاری از جوانان برای تشکیل خانواده و شروع زندگی جدید خود روی وام ازدواج حساب باز کرده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو را اعلام کرد و گفت: سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نظر گرفته شده که بعد از تصویب قانون شروع می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
علی سلطانی، سرپرست معاونت فنی اموال شرکت بیمه تجارت نو، عدم تمدید پرتقوهای زیان ده و پرداخت خسارت های معوق را رویکردی مهم در این شرکت برشمرد و اظهار داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
مشاور وزیر راه از فراهم شدن زیرساخت قانونی برای تعیین کف و سقف قیمت مسکن خبر داد و گفت: با طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن ابزار قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن فراهم می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۳    
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تامین مالی شرکت های بورسی تسهیل می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
دلیل محبوبیت و ارزش خرید بالای خودروهای مرسدس جی کلاس چیست و آیا نسخه برقی آن نیز می تواند موفقیت نسخه های احتراقی را تکرار کند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم برخلاف دولت های دیگر از ابتدا بنا داشت که خود ورزشکاران در عرصه های مدیریت ورزشی مسئولیت داشته باشند و ما به این وعده وفادار ماندیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
رییس سازمان انرژی اتمی در نشست خبری با رافائل گروسی مدیرکل آژانس اتمی گفت: حضور آقای گروسی در ایران در امتداد تعاملات جاری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما در حالی 49ساله شد که بسیاری از برندهای لوازم خانگی به دلیل شرایط بد اقتصادی و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
قیمت سهام تسلا بیش از 33 درصد در سال 2024 کاهش یافته و در حال حاضر به حدود 170 دلار رسیده است. این غول خودروهای برقی در حال حاضر بدترین عملکرد در شاخص نزدک 100 را دارد و در میان شرکت های شاخص S&P 500 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در نظر دارد تأمین 3000 قفل هوشمند را به پیمانکاران توانمند و دارای صلاحیت واگذار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
همزمان با بالا رفتن قیمت کباب ترکی در آلمان، درخواست های مردمی برای کاهش هزینه این غذای محبوب افزایش یافته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت فروش طلا مشمول مالیات عملکرد می شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
طبق اعلام مرکز مبادله طلا و ارز، تاکنون در مجموع 11 حراج برگزار شده 147 هزار و 677 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است..
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۳    
ولادیمیر پوتین برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست جمهوری یاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور چین با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس گفتگو کرد. شی جین پینگ احتمالا در پی دریافت سیگنال هایی در خصوص تغییر موضع اروپا در مورد چین ...
  • ۱