پنجشنبه ۲۸ دیساعت ۲۳:۵۶Jan 2018 18

خبرهای انتخاب 11 دی 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 1 دی 1396 انتخاب 2 دی 1396 انتخاب 3 دی 1396 انتخاب 4 دی 1396 انتخاب 5 دی 1396 انتخاب 6 دی 1396 انتخاب 7 دی 1396 انتخاب 8 دی 1396 انتخاب 9 دی 1396 انتخاب 10 دی 1396 انتخاب 11 دی 1396 انتخاب 12 دی 1396 انتخاب 13 دی 1396 انتخاب 14 دی 1396 انتخاب 15 دی 1396 انتخاب 16 دی 1396 انتخاب 17 دی 1396 انتخاب 18 دی 1396 انتخاب 19 دی 1396 انتخاب 20 دی 1396 انتخاب 21 دی 1396 انتخاب 22 دی 1396 انتخاب 23 دی 1396 انتخاب 24 دی 1396 انتخاب 25 دی 1396 انتخاب 26 دی 1396 انتخاب 27 دی 1396 انتخاب 28 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه صبح دوشنبه از مجموعه کارخانجات تکوین الکترونیک و سام الکترونیک ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۵    
با اجرای برنامه های کاهش آلودگی هوا در اروپا، چین و هند روند افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی و هیبرید به سرعت رو به افزایش است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آقای گل پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی مواجه شده که مسیر او با شاگردان برانکو ایوانکوویچ را جدا خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لوپوس چیست؟ سرماخوردگی چقدر طول می کشد؟ دلیل سکسکه کردن چیست؟ این ها تنها تعدادی از سوال هایی هستند که در سال 2017 در دکتر گوگل جستجو شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بومیان آفریقا پشه های موجود در هوا را شکار و پس از سرخ کردن، نوش جان می کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهردار منطقه هفت قم گفت: طرح پیاده راه سازی خیابان ارم با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که تا پایان بهمن ماه به بهره برداری می رسد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۵    
در رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی شطرنج خادم الشریعه با چهار پله صعود در رده پنجاه و سوم قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
مردی که در خیابانی در آمریکا، با یک دستگاه انفجاری مردم را تهدید می کرد، توسط یک تک تیر انداز ماهر غافلگیر شده و خلع سلاح شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مطالبات 98درصد از سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شده و حدود 60هزار نفر همچنان جزو طلبکاران این مؤسسات هستند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۸    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز گفت: حادثه ریزش پل در محور کرج - چالوس یک نفر فوتی و چهار نفر مصدوم داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون قیمت آب، برق و گاز در بودجه سال آینده افزایش نخواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
سفیر ایران در لندن به توییت های ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری سرکردگان اغتشاشگران خبر داد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۳:۳۵    
با توجه به اینکه ورود گردشگران خارجی به کیش نیاز به روادید ندارد، حجاج اندونزی به دلیل طولانی بودن مسیر هوایی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۵    
همچنین طی 9 ماه مورد اشاره، اهتمام بانک صادرات ایران به ایجاد مشاغل خانگی، احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۲۵    
اندیشه و راه حضرت عیسی(ع) و همه پیامبران الهی، مسیر یکتاپرستی، مهر ورزی، عدالت گستری و برپایی جهانی سرشار از صلح و دوستی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۵    
بندر تجاری کیش در شمال شرقی جزیره واقع شده و با توجه عدم دسترسی به حمل و نقل جاده ای، شاهرگ حیاتی در حمل و نقل کالا به کیش محسوب می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۰    
وقوع زلزله های اخیر در کشور که بزرگترین آن در منطقه کرمانشاه بود، خوشبختانه هیچ خسارت قابل توجهی به شعب بانک ملی ایران در آن منطقه وارد نکرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیدار خارج از خانه برابر اورتون پیروز شد و بار دیگر به رده دوم جدول رده بندی بازگشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فروش جهانی جنگ ستارگان: آخرین جدای جدیدترین محصول مشترک استودیو دیزنی و لوکاس فیلم در مدت کم تر از سه هفته از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از صدور رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس، این باشگاه به این رای اعتراض خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۰    
بر اساس اهداف تعریف شده در خصوص افزایش رضایت مندی مشتریان، گروه سایپا در تلاش است تا با افزایش کیفیت در تولید قطعات و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای تولید محصولات ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۵    
محصولات گروه سایپا شرایط مناسب اقتصادی از جمله میزان مصرف سوخت در خودروهای عمومی تجهیز شده برای ناوگان شهری یعنی 6 لیتر در 100 کیلومتر را دارا هستند و همچنین با توجه به سطح استاندارد یورو 6 قابلیت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : طلال بن عبدالعزیز آل سعود شاهزاده سعودی در اعتراض به بازداشت فرزندانش اعتصاب غذا کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۵    
تا جایی که تعرض به بیت المال و اموال مردم و برخی از مراکز نظامی صورت نگرفته بود، مشی پلیس و نیروهای امنیتی مدیریت صحنه با کمترین هزینه بود که البته قاطبه مردم هم در این زمینه با نیروهای مسئول تامین ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: اوضاع شهر کرمانشاه اکنون آرام است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بیشتر شهرهای مازندران امشب شرایط عادی را سپری می کنند و نیروهای امنیتی در معابر اصلی شهرهای این استان برای امنیت بیشتر مستقر هستند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به نظر می رسد هیچ چیز نتواند نظر دنیس گارتمن را راجع به بیت کوین عوض کرده و او را به سوددهی آن امیدوار کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که آنچه در اینترنت و فضای مجازی درباره تحولات و اوضاع این کشور رخ می دهد، جنگ نیابتی علیه ملت ایران زمین است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و دستگیری اهانت کنندگان به پرچم مقدس جمهوری اسلامی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کره جنوبی روز دوشنبه از پیام کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی درباره آمادگی برای برگزاری گفت وگوهای دوجانبه میان دو کشور استقبال کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رای دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی اعلام شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس مجلس با تاکید بر اینکه اشتباهاتی در مدیریت کشور بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه شامگاه گذشته (یکشنبه) عده ای تلاش کردند حضور مردم در خیابان ها به خشونت کشیده شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری آمریکا پاکستان را به فراهم ساختن پناهگاه های امن برای تروریست هایی که آمریکا آنها را در افغانستان تعقیب می کند، متهم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیته امداد امام خمینی به وقایع اخیر رخ داده در کشور واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۵    
تجمعات چند روز اخیر که به واسطه ی طرح برخی مطالبات به صورت آرام انجام پذیرفت ، در ادامه به جهت حضور عناصر مشکوک و خشونت طلب به ناآرامی هایی تبدیل گردید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۵    
بر اساس گزارش نیویورک تایمز، یکی از حامیان هیلاری کلینتون در اقدامی ناموفق، پیش از انتخابات 2016 آمریکا به زنانی که قصد متهم کردن ترامپ به سوءرفتار جنسی را داشتند، 500 هزار دلار پول داده بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۵    
معاون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت: ایرانی ها در حال درخواست برای خودشان هستند، نه ما.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۵    
بازارهای سهام خاورمیانه نسبت به سایر بورس های جهان در سال 2017 عملکرد ضعیف تری داشتند اما ارزش سهام ها و برنامه های دولتی برای هزینه بالاتر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حق اعتراض دارند و باید صدای آن ها شنیده شود، بسیاری از آن ها از وضعیت اقتصادی گلایه دارند و دولت و سایر دستگاه ها نیز باید به طور جدی تر به دنبال ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی بخش های لایحه بودجه شفافیت را از بین می برد، گفت: درباره نرخ بنزین هم حتماً شرایط مردم را باید در نظر بگیریم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۵    
دولت توافق ملی فلسطین اعلام کرد که سرزمین فلسطین در طول تاریخ در مقابل چشم طمعکاران و استعمارگران مقاوم و پایدار مانده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در دو روز گذشته اغلب دستگیرشدگان در اعتراضات مردمی در اردبیل با اخذ تعهد آزاد شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای روز دوشنبه، به موضع گیری های اخیر واشنگتن پس از تجمعات در پاره ای از شهرهای ایران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های شب گذشته در ایذه که منجر به کشته شدن دو نفر شده، در عین حال گفت که شرایط این شهر در حال حاضر آرام است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۵    
علی رغم خبرهایی که حاکی از فراخوان هایی برای برگزاری تجمعات خیابانی فاقد مجوز از ساعت 17 بعدازظهر به بعد بود اما مشاهدات عینی حاکی از بازگشت آرامش به شهر تهران است و می توان این برداشت را داشت که ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۵    
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور اعضا و دستگاه های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشا خارجی دارد، تفکیک قائل شویم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بعضی تحلیل ها و نظرات در مورد چگونگی شروع اعتراضات از مشهد وجود دارد که از استاندار انتظار داریم اطلاعات لازم را در اختیار افکار عمومی قرار دهند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۵    
مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از جلوگیری از فعالیت تاکسی های اینترنتی اسنپ که به مدت دو ماه در سطح شهر اراک در سیستم حمل و نقل عمومی اخلال ایجاد کرده بود خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۵    
محمدرضا صالحی گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی و ساختارشکنان درصدد سوءاستفاده از این اعتراضات هستند، بنابراین لازم است معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۰    
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال از نحوه امتیازدهی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات باشگاهی AFC خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۵    
باتیستا که او را دیکتاتور کوبا و عامل بیگانه توصیف کرده اند در آخرین روز سال میلادی 1958 بر اثر فشار نیروهای انقلاب، به جمهوری دومینیکن گریخت و فیدل کاسترو رهبر کوبا شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۰    
یک مسئول سابق لیبیایی پیش بینی کرد که سیف الاسلام قذافی بیشترین شانس را برای رهبری این کشور در صورت برگزاری انتخابات سالم داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مردم کره شمالی با شور و حرارت خاصی مراسم سال نو میلادی را در کشورشان جشن گرفتند. همزمان با آغاز سال نو میلادی مردم کشورهای مختلف دنیا، این اتفاق را جشن گرفتند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۰    
کره شمالی در ادامه تنش با آمریکا، چند سالیست به ارتقاء موشک های خود پرداخته است. کره شمالی سال گذشته در ادامه تنش با آمریکا از موشک هواسونگ10 رونمایی کرد و این موشک را با برد تخمینی 4000 کیلومتر از ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۵    
آلمان با وجود دغدغه های امنیتی و سیاسی سال 2017 وارد سال جدید میلادی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۷    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرد که این کشور قصد دارد در المپیک زمستانی ماه آینده شرکت کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۵    
استاندار مرکزی گفت: متاسفانه در ناآرامی های اخیر بیشتر حملات اغتشاشگران به موسسات مالی و بانک ها بود، در استان مرکزی و در شهرهای اراک و ساوه نیز چندین شعب مورد تهاجم قرار گرفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در چند روز اخیر، از اعتراضات مردم در شهرهای مختلف ایران حمایت کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۵    
احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس امروز اعلام کرد در جشنواره امسال بساط فرش قرمز برچیده می شود و مراسمی با این عنوان دیگر برگزار نمی شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس با توجه به گره خوردن نام چهار ملی پوش ایرانی با تیم فوتبال این باشگاه گزارشی درباره وضعیت آنها منتشر کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۵    
معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به اعتراضات اخیر در سطح کشور تاکید کرد که همه باید به امنیت کشور فکر کنیم نه امنیتی شدن آن.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به حوادث اخیر در کشور گفت: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۵    
فرماندار ایذه گفت: هیچ تجمع کننده ای وارد فرمانداری یا هیچ اداره، نهاد یا سازمان دولتی نشده و وضعیت شهر آرام است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۰    
رییس قوه قضائیه از دادستان های کل کشور خواست که به موضوع ناآرامی های اخیر کشور ورود کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
تلخی های زیادی را سپری کردم، محرومیت های بی شماری را متحمل شدم، همواره از گرسنگی رنج می بردم، لباس هایی پاره و مندرس به تن داشتم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۵    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 30 هزار تومان رشد یک میلیون و 483 هزار تومان و دلار با 52 تومان افزایش 4320 تومان داد و ستد شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه ثبت نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران، دیروز به پایان رسید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۰    
هدایت الله خادمی نماینده ایذه گفت: مردم شهرستان ایذه نیز مانند برخی از شهرهای دیگر ایران در اعتراض به مشکلات اقتصادی دست به تجمع زدند که متاسفانه منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن تعدادی در این ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : این که گروه های خاص، نیاز جدی و مبرم به مجوز تردد در محدوده مرکز شهر با حداقل هزینه را دارند، امری مبرهن است که هرگز نمی توان آن را رانت خواند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک حقوقدان با بیان اینکه آنچه مسلم است اقدامات تخریبی و احیانا درگیری های فیزیکی به هیچ وجه چیزی نیست که در قانون اساسی و قوانین عادی مورد تایید و تضمین ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه رویکرد وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب برای صدور مجوز برگزاری راهپیمایی و تجمع احزاب رویکردی مثبت است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری تعدادی از لیدرهای آشوب گران در کرج خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رییس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی گفت: در برابر تضییع حقوق مردم سکوت نمی کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در آستانه ه شتادودومین سالگرد کشف حجاب،گروه علوم اجتماعی انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: کسانی که بیت المال را تخریب می کند و شیشه های بانک را می شکنند یا جایی را آتش زده و نظم شهری را برهم می زنند، این ها قطعاً دشمنان ملت بوده و دلسوز کشور نیستند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وضعیت نابسامان اقتصادی، مطالبات سیاسی و تحریک مخالفان دولت؛ دلیل شکل گیری تظاهرات سراسری در شهرهای مختلف کشور هر چه باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هر چه یک رسانه آزادتر و قلمش روان تر باشد، مطالبات مردم راحت تر درخواست می شود و مردم به آن رسانه از دید واسطه دولت و ملت اعتماد می کنند و دیگر برای بیان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معتقدم نیروهای اصولگرا که از برخی جهات اعتراض آنان به وضع کلی حکومت کمتر است، نیز در جریان این قضیه بسیار منفعل عمل کردند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب رئیس مجلس ششم گفت: حتی اگر مردم اشتباه کنند و دست به اقدامات خشونت آمیز و کارهای ناخوشایند بزنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۵    
فرماندار ایذه از کشته شدن یک نفر در تجمعات شب گذشته در ایذه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۰    
در شرایطی که برخی منابع خبری از فیلتر شدن دائمی تلگرام خبر داده اند، وزیر ارتباطات این موضوع را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۵    
پوران درخشنده می گوید: اینکه گفته شده ما از تماشای برخی فیلم ها دچار سورپرایز و شگفتی شدیم اصلا صحت ندارد اما در مجموع آثار قابل قبول بودند و نمره متوسط رو به بالایی می گیرند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۰    
نورپردازی سه بعدی در حاشیه جشن کریسمس در نمایشگاه هاربین چین.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۰    
پادشاه اردن در تلاش برای جلوگیری از وقوع کودتا، دستور بازداشت دو برادر و پسر عموی خود را صادر کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۰    
وقتی این دانش آموز اهل کریمه در نزدیکی ایستگاه اتوبوس منتظر بود، یک ماشین که راننده آن تعادلش را از دست داده بود، با سرعت زیاد به سمت پیاده رو آمد و با ستونی برخورد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۰    
رهبر کره شمالی گفت: سراسر خاک آمریکا در تیررس تسلیحات هسته ای ما است و دکمه هسته ای همیشه روی میز من است
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۵    
تونس به منظور کاهش کسری بودجه، برای دومین بار در شش ماه گذشته قیمت های سوخت را افزایش داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در محدوده بین شرایط ناسالم برای گروه های حساس و شرایط ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
داور مکزیکی که بر اثر حمله بازیکنی که به او کارت قرمز داده بود به کما رفته بود در بیمارستانی در زالاپا جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد که بر خلاف برخی از اخبار منتشر شده سخنان رئیس جمهوری در تلویزیون سانسور نشده بود. ...