دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۹May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 28 آذر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آذر 1397 انتخاب 2 آذر 1397 انتخاب 3 آذر 1397 انتخاب 4 آذر 1397 انتخاب 5 آذر 1397 انتخاب 6 آذر 1397 انتخاب 7 آذر 1397 انتخاب 8 آذر 1397 انتخاب 9 آذر 1397 انتخاب 10 آذر 1397 انتخاب 11 آذر 1397 انتخاب 12 آذر 1397 انتخاب 13 آذر 1397 انتخاب 14 آذر 1397 انتخاب 15 آذر 1397 انتخاب 16 آذر 1397 انتخاب 17 آذر 1397 انتخاب 18 آذر 1397 انتخاب 19 آذر 1397 انتخاب 20 آذر 1397 انتخاب 21 آذر 1397 انتخاب 22 آذر 1397 انتخاب 23 آذر 1397 انتخاب 24 آذر 1397 انتخاب 25 آذر 1397 انتخاب 26 آذر 1397 انتخاب 27 آذر 1397 انتخاب 28 آذر 1397 انتخاب 29 آذر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۵    
در شرایطی که استقلال در نیم فصل به دنبال تقویت خود برای نیم فصل دوم است، کشمکش بزرگی داخل باشگاه شکل گرفته است
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۳    
یک قاضی دادگاه عالی برزیل حکمی را صادر کرده است که بر اساس آن لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهوری سابق برزیل می تواند به زودی از زندان آزاد شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۳    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین و به عبارتی آخرین بازمانده حادثه آتش سوزی روز گذشته مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان دقایقی قبل جان باخت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۴۳    
خالد الفالح وزیر انرژی عربستان سعودی روز چهارشنبه از تمدید توافق کاهش تولید نفت اعضای اوپک در نشست ماه آوریل این سازمان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۴    
وزیر انرژی روسیه از برنامه کاهش تولید نفت در روسیه با شروع سال 2019 میلادی (10 دی ماه سال 97 به بعد ) دست کم تا 112 هزار بشکه در روز خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۳۳    
معاون دبیر شورای امنیت روسیه در امور خاورمیانه در تشریح اقدامات این کشور برای کاهش تنش ها در سوریه میان دیگر بازیگران اعلام کرد: طرف اسرائیلی باید درک کند که حضور ایران در سوریه قانونی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۸    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: خط انتقال آب از دریای عمان از چابهار در استان سیستان و بلوچستان آغاز و سپس به استان های خراسان جنوبی و رضوی نیز آب رسانی می شود
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۳    
تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب و در دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۳    
با وجود اینکه همراه اول و ایرانسل پیشرفت خوبی در زمینه ارایه اینترنت پرسرعت داشته اند، اما از نظر کیفیت خدمات نسبت به هم متفاوت عمل می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۳    
هم حزبی های رییس جمهوری آمریکا، خارج شدن نظامیان این کشور از سوریه را فرصتی برای افزایش حضور نیروهای ایرانی دانستند
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آتش سوزی در محل مجسمه آریو برزن شهر یاسوج گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۸    
پژوهشگران موفق شدند با کمک هوش مصنوعی، روشی جدید برای انتخاب محل پنلهای خورشیدی آزمون کنند. این روش نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می کند، بلکه محل قرار گرفتن پنلها را به شکل دقیق تری مشخص می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۳    
مصرف چای در وعده صبحانه یکی از گزینه هایی است که بسیاری از مردم جهان و به ویژه ایرانی ها به آن علاقه بسزایی دارند. اما آیا گزینه جایگزین دیگری به جای چای برای صبحانه وجود دارد؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۳۸    
معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، جان باختن سه دانش آموز در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان را تسلیت گفت و بر لزوم بکارگیری کلیه امکانات پزشکی برای نجات جان مصدوم این حادثه تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۸    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس باید به مسائل علمی و تحقیقاتی آشنا باشند، گفت: چه بسا برخی اصلاً یک بار هم متن قانون اساسی را نخوانده باشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۸    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جمعیت دختران فارغ التحصیل رو به افزایش است، گفت: حدود دو تا سه برابر مردان، بیکاری در بین دختران فارغ التحصیل وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۳    
وزارت خزانه داری آمریکا چهارشنبه شب با متهم کردن 18 فرد و 4 شرکت روسیه ای به نقش آفرینی در تحولات اوکراین و حملات سایبری نام آنها را در فهرست تحریم ها قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۳۸    
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه تلاش همراه با اخلاص موجب پیشرفت و رسیدن به هدف می شود، گفت: طبق سخنی که بنده از رهبری شنیده ام ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۳۳    
محسن رضایی در توییت خود نوشت: تشبیه مجمع تشخیص مصلحت نظام به سنا، تنزل دادن این نهاد از جایگاهی است که قانون اساسی برای آن در نظر گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۲۸    
معاون سیاسی وزیر خارجه در دیدار با وزیر خارجه سوید گفت که ایران به ایفای نقش سازنده خود برای موفقیت مذاکرات یمنی - یمنی ادامه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۲۳    
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به ادعای دادستانی شیلی درباره آلودگی نفت تحویلی ایران به این کشور، اعلام کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۳    
نخست وزیر اسرائیل در واکنش به تصمیم واشنگتن برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفت که اسرائیل پس از خروج آمریکا از سوریه، از خود دفاع می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس دیوان محاسبات: انفصال از خدمت، کسر حقوق و معرفی به قوه قضائیه از جمله برخورد ها با نجومی بگیران است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۸    
یک سناتور آمریکایی روز چهارشنبه تصمیم دولت این کشور برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه را پیروزی بزرگی برای ایران و رئیس جمهور سوریه توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۳    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه کنکور مترکز حذف می شود، گفت: حذف تدریجی کنکور از امسال آغاز می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۸    
در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر ترک آستان قدس رضوی از سوی رئیسی مطرح شده بود، اما تولیت آستان قدس رضوی در صفحه ایسنتاگرامی خود با انتشار مطلبی به این شایعات واکنش نشان داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۸    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه مانع خطرناکی بر سر حل و فصل مسأله سوریه است
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۸    
یک مسئول آمریکایی گفت که چارچوب زمانی پیش بینی شده برای عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه بین 60 تا 100 روز است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۳    
دکترحسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای شرکت در پنجمین جلسه شورای عالی روابط راهبردی ایران و ترکیه عصر چهارشنبه وارد آنکارا شد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۳    
وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه طی سخنانی در مجلس عوام گفت: اگر توافق آتش بس ادامه پیدا کند و سازمان ملل موفق شود که از بندر حدید برای واردات کالا استفاده کند، مشکلات مردم یمن کمتر می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۸    
کاخ سفید اعلام کرد: خروج نیروهایمان از سوریه را آغاز کردیم تا وارد مرحله دوم از مبارزه با تروریسم شویم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۸    
فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، 250 تن آرد و سبوس، به ارزش 500 میلیون تومان، آماده قاچاق به خارج از کشور ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۸    
نماینده اسرائیل در سازمان ملل در واکنش به خبری که اخیرا منتشر شده مبنی بر تصمیم دونالد ترامپ برای خروج سریع نیروهای آمریکایی از سوریه اعلام کرد اسرائیل به تصمیم ایالات متحده برای خروج از سوریه احترام ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۳    
وزیر خارجه سابق آلمان با اشاره به حمله محتمل رژیم سعودی و امارات در سال 2017 به قطر، درباره، ولی عهد سعودی گفت که محمد بن سلمان درباره جایگاهش در منطقه غلو می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: حزب الله لبنان در حال تلاش برای یافتن محلی جایگزین برای تولید موشک های دقیق خود است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۳    
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازدید هوایی از منطقه آزاد جلفا، در بدو ورود به این منطقه مورد استقبال مقامات کشوری و لشگری قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۳    
محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان گفت: دیروز دو ساعت بعد از اتفاقی که در گمرک افتاد، از گمرک به آقای درازهی زنگ زدند و بعد از این تماس ایشان به گمرک رفته و پیش رئیس نشسته و کاری که داشته را آنجا مطرح ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۸    
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هزینه های بودجه را به جز میزان پرداخت به کمیته امداد امام خمینی(ره) ، سازمان بهزیستی، بازنشستگان و حقوق بگیران دولت کاهش دادیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۳    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند رسیدگی به مشکلات مربوط به فیلم های سینمایی که اکران آنها توقیف شده است٬ گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خبری که مبنی بر فوت چهارمین مصدوم این حادثه منتشر شده صحیح نیست و این دانش آموز در حال حاضر در قید حیات و تحت مراقبت های ویژه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۳    
ترامپ خبر رسانه های آمریکایی مبنی بر خروج نیروهای این کشور از سوریه را تلویحا تایید کرد و در توییتر خود نوشت: ما داعش را در سوریه شکست دادیم، این تنها دلیل ما برای ماندن در آنجا بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۳    
رییس شورای عالی بیمه نقش سندیکای بیمه گران ایران را در ایجاد هماهنگی صنعت بیمه و تنظیم روابط بین شرکت های بیمه ای ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۳    
درپی ابلاغ قیمت جدید شیرخام توسط ستاد تنظیم بازار، بهای 14 محصول لبنی پرمصرف اعلام شد. بر این اساس قیمت انواع شیر بسته به نوع آن از 2 هزار و 600 تا پنج هزار و 700 تومان و قیمت 900 گرم ماست از چهار ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۳    
شنبه 15 دی افتتاحیه جام ملت های آسیا و آغاز رسمی این مسابقات با برگزاری بازی دو تیم امارات و بحرین انجام خواهد شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۸    
با همکاری مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ، دارندگان بیش از 300 خودرو که پلاک خودروهایشان را برای ورود به محدوده های طرح ترافیک و زوج یا فرد مخدوش یا پنهان کرده بودند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۳    
دادسرای بوشهر با عدم پذیرش دفاعیات مهدی قائدی، وی را به عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی مرحوم احمدرضا شاکر شناخت و پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خبری که مبنی بر فوت چهارمین مصدوم این حادثه منتشر شده صحیح نیست و این دانش آموز در حال حاضر در قید حیات و تحت مراقبت های ویژه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از ارائه لایحه ساماندهی دستفروشان و سایر مشاغل که از پیاده روها استفاده می کنند، خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۳    
شهردار تهران گفت: آلودگی در این شهر به علت وسیله نقلیه است که سوخت فسیلی مصرف می کنند. این که حل این مشکل تا چه زمانی طول می کشد به همراهی مردم مربوط می شود اما قطعا با همراهی مردم این اتفاق خواهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۳    
معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی گفت: با راه اندازی کریدور اقتصادی چین، قزاقستان، ایران بسیاری از کالا و قطعات وارداتی از راه بندر کاسپین مزیت رقابتی پیدا می کند و به صرفه تمام می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۸    
معاون دبیر شورای امنیت روسیه گفت که رهبران طالبان اعلام کرده اند که فقط پس از خروج 16 هزار نظامی و سرباز خارجی از افغانستان برای مذاکرات آماده خواهند شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۳    
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که ارتش آمریکا در تدارک خارج کردن نیروهایش از شمال شرق سوریه است. این اقدام موجب خواهد شد راهبرد آمریکا در خاورمیانه دچار آشفتگی شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۸    
طیبه سیاوشی نماینده تهران گفت: در مذاکره ای که با بطحایی وزیر آموزش و پرورش داشتم ایشان وعده داد که امتحانات مدارس در روز شنبه(اول دی) به جز امتحانات نهایی لغو شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
سیامک ره پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: از امروز مشروح مذاکرات شورای نگهبان به مرور روی سامانه شورای نگهبان قرار می گیرد. به روز شدن این سامانه در دوره های مختلف مورد تاکید رهبری بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۳    
جو بایدن نفر دوم دولت آمریکا طی سال های 2009 تا 2017 که اخیرا خودش را واجد شرایط ترین فرد برای ریاست جمهوری این کشور خوانده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۸    
روحانی رئیس جمهوری دقایقی پیش در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی در پاسخ به دعوت رجب طیب اردوغان هنتای ترکیه ای خود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۳    
میرباقری معاون سیما با توجه به برخی انتقادات نسبت به آثار سوء حجم بالای برنامه های تبلیغات مؤسسات کنکوری دستور داده شبکه های مختلف تلویزیون مدت زمان این برنامه ها را به نصف کاهش دهند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه هرچه قیمت دلار پایین می آید قیمت اجناس و کالاها قرار نیست که پایین بیاید و هیچ نظارتی هم وجود ندارد ضمن اینکه تعداد زیادی پیامک به نمایندگان مردم در شب یلدا ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۳    
اظهارات حسن رحیم پور ازغدی، علیه عملکرد حوزه های علمیه بار دیگر واکنش تند حوزویان را در پی داشت. ازغدی تا دو دهه پیش، فردی ناشناس بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۳    
خورخه راموس، روزنامه نگار ESPN درباره تقلب احتمالی در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 19-2018 صحبت کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۸    
نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه سال 1398 برگزار خواهد شد.همچنین مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران یکی از دو گزینه شهر آفتاب یا مصلای امام خمینی(ره) خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۸    
جام ملت های آسیا 2019 به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و تا آغاز این رقابت بزرگ تنها 2 هفته دیگر باقی مانده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۳    
معاون رئیس جمهور ایالات متحده، مایک پنس می گوید دونالد ترامپ به شدت به دنبال احیا و قدرت دهی نیروی فضایی آمریکا است و برای تحقق این هدف سرمایه گذاری ویژه ای در نظر دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۸    
یک منبع آگاه در خصوص جزئیات درگیری نماینده سراوان با کارمند گمرک گفت: درازهی همراه با حاجب که در حوزه واردات خودرو فعال است، سوار بر خودروی لکسوز آبی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۴    
رییس دفتر رییس جمهور پیشین گفت: همه کارهای دفتر رییس دولت اصلاحات در حال طی شدن است و ان شاءالله به زودی و طی دو، سه هفته آینده به دفتر جدید منتقل خواهیم شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۳    
رضا رحمانی وزیر صنعت با اشاره به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید گفت: با برنامه ریزی انجام شده دلال ها حذف می شوند و قیمت فولاد و پتروشیمی و غیره هم حتما کاهش می یابد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۸    
اینکه اصولگرایان یکپارچه برای انتخابات پشت جلیلی بیایند، بعید است. به نظر من، اصولگرایان هیچ گاه بر سر جلیلی به اجماع نمی رسند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۸    
هواشناسی اعلام کرد که سامانه بارشی فعال روی کشور، امروز در استان های ساحلی خزر و خراسان شمالی سبب بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۳    
به نظر می رسد رسوایی های فیسبوک تمامی ندارد، چرا که اخیرا مشخص شده این غول فناوری، داده های کاربران را به برخی از بزرگ ترین شرکت های فناوری ارائه می کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو طی روز های اخیر افزود: خودرو های مونتاژی شامل سراتو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۸    
بسیاری از افراد می دانند که افسردگی یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر است. اما این مهم است که بدانیم چه عواملی در افسردگی نقش دارند و شاید متعجب شوید اگر بدانید چاقی یکی از این عوامل است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۸    
سمندال ایکس با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 59 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک نیز با افت 2 میلیون تومانی 114 میلیون تومان و رانا نیز با کاهش 2 میلیون تومانی با نرخ 61 میلیون تومان در بازار معامله می ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۳    
بر این اساس ضمن تأیید صورت های مالی بانک پاسارگاد توسط سهامداران، میزان 44 . 46 ریال به عنوان سود برای سال مالی 1396 تعیین شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۳    
آرمان بعد از اشاره به پست پسر رحمانی فضلی، به پست برادرزن های وزیر کشور اشاره کرده و می نویسد: خلیل راحتی قوچانی مشاور وزیر کشور در امور شهرداری ها و پروژه های عمرانی و سعید راحتی قوچانی مشاور وزیر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۳    
یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به دیروز 4782 تومان، قیمت درهم امارات 1143 تومان و قیمت پوند انگلیس نیز 5321 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز های دولتی فروخته می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۸    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: صدام که مدعی بود در یک هفته خوزستان را می گیرد تحلیلش غلط بود و امروز می بینیم که ایران پابرجاست و برای حفظ قبر صدام نگهبان گذاشتند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۸    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده اند تخلف اصلی و علت تامه تصادف 24 آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور در گلستان شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۳    
آژانس تحقیقات فدرال (FIA) پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد هفت ایرانی را به دلیل داشتن گذرنامه ها و کارت های شناسایی جعلی پاکستانی بازداشت کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۸    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحی درباره اقدام غیرقانونی این مجمع در خصوص ماده (1) لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی داده است که نه تنها قانع کننده نیست بلکه عذر بدتر از گناه است .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۳    
شکرچی زاده معاون وزیر راه گفت: فلات ایران از لحاظ تکتونیکی ناآرام شده است و با فوجی از زلزله ها مواجه هستیم.کرمانشاه یک استان ناآرام است و امکان زلزله های شدید را دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۸    
هند پول نفت خریداری شده از ایران را در حسابهای تضمینی در پنج بانک واریز می کند. تاکنون دو کشور در مورد یک مکانیزم پرداخت برای دور زدن تحریم های آمریکا توافق کرده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۸    
در شهر جنوبی ناراتیوات در تایلند بازار ماهی فروشان در کنار جاده ای برپا شده است. این بازار توسط زنان مسلمان اداره می شود و آنان ماهی ها را می فروشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۳    
مدتی است دلار از سکه افتاده و دیگر خبری از آن تابستان داغ نیست که قیمت ها بلندپروازی می کردند. برخی معتقدند اقدامات حساب شده بانک مرکزی بر این کاهش نرخ و به رسیدن بازار به ثبات نسبی اثرگذار بوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
وی با بیان اینکه این حادثه در زنگ تفریح مدرسه رخ داده است، گفت: تعدادی از دانش آموزان وارد کلاس درس شدند که از کیف شان وسیله بردارند که متأسفانه چراغ والور کلاس برگشته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
راهداری البرز اعلام کرد: از ساعت 14 روز جمعه 30 آذرماه تا ساعت 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص انتصاب داماد روحانی در وزارت صنعت گفت: دکتر روحانی در جریان این انتصاب نبوده و هیچگاه فردی را توصیه نکرده و نمی کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
نوشیدن مایعات هزار و یک خاصیت دارد و به نظر می رسد مبارزه با ریزش مو یا کچل شدن یکی از همین خواص است. موضوعی که می تواند برای بسیاری از افرد مهم باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه پنجمین مرحله طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین محلات در تهران با اعلام خبر بازداشت 207 نفر از اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح در این مرحله از طرح ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس که طی هفته های گذشته وعده داده بود به زودی نخستین تونل زیرزمینی خود را افتتاح می کند به وعده خود عمل کرد و نخستین تونل زیرزمینی پرسرعت را در لس انجلس افتتاح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
براساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه مشخص شد که داعش قریب به 700 زندانی را در بازه زمانی دو ماهه در شرق سوریه اعدام کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: متاسفانه ساعت 4 صبح امروز سومین دانش آموز آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان "اسوه حسنه" زاهدان جان باخت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
ظهر امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر وقوع انفجاری در محدوده حسینه سید الشهدای شیراز واقع در خیابان شهید آقایی منتشر شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
آنتونی لواندوفسکی ادعا می کند که خودروی خودران ساخت استارتاپ جدید او، نقطه ی عطفی برای فناوری خودران است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
باشگاه منچستریونایتد با انتشار پستی در تارنمای رسمی خود، به طور ناخواسته نام اوله گانر سولسشر بازیکن اسبق این تیم را به عنوان جانشین موقت خوزه مورینیو اعلام و به سرعت آن را پاک کرد اتفاقی که برای آن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص خبری مبنی بر عذرخواهی او از محمد باسط درازهی نماینده سراوان، گفت: من عذرخواهی نکرده ام و فقط گفتم که این موضوع بررسی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
در جلسه علنی امروز یک فوریت طرح الحاق موادی به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیزات و مجازات های بازدارنده) در خصوص اهانت به ادیان و مذاهب قانونی و اقوام ایرانی با 114 رای موافق 36 مخالف و 5 ممتنع ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که سوئیس در آستانه راه اندازی مکانیسمی است که هدف آن مجاز کردن فروش غذا، دارو و کالاهای پزشکی توسط شرکت های این کشور با استفاده از یک کانال مستقل پرداختی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۰    
کریمی قدوسی نماینده مشهد در تذکری در جلسه علنی امروز گفت: هفته جاری تعدادی از نمایندگان نسبت به موضع بنده مواردی را مطرح کردند که تلویحا به من جسارت و توهین شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۸    
آکادمی علوم و هنر سینمایی اعلام کرد امسال 347 فیلم واجد شرایط برای رقابت در رشته بهترین فیلم در اسکار تشخیص داده شدند.
  • ۱